کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر مقام ارشد هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس به گچساران؛

نگاه ویژه مدیریت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس به پتروشیمی گچساران/ نشانزاده خطاب به شرکت‌های پتروشیمی: مگر در گچساران نیروی بیکار نیست که می‌خواهید از بیرون نیرو بیاورید؟/ نشانزاده مقدم: پتروشیمی گچساران هیچگونه مشکل مالی ندارد و هر کجا لازم باشد برای اختصاص تأمین مالی ورود می‌کنیم

22 خرداد 1401 ساعت 11:25

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس بصورت سرزده در بعدازظهر پنجشنبه هفته گذشته از سایت شرکت پتروشیمی گچساران بازدید میدانی کرد.


معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس بصورت سرزده در بعدازظهر پنجشنبه هفته گذشته از سایت شرکت پتروشیمی گچساران بازدید میدانی کرد.
به گزارش کبنا، در سه ماه اخیر این دومین بازدید نشانزاده مقدم از پروژه پتروشیمی گچساران است که نشان از توجه ویژه وی جهت تکمیل فرآیند ساخت و به بهره برداری رسیدن این پروژه بعد از ۱۷ سال دارد.
 واقعیت امر این است که در سالهای گذشته پتروشیمی گچساران اینقدر توجه از طرف مدیران عالی رتبه هلدینگ خلیج فارس را به خود ندیده است و با رسیدن نشانزاده مقدم به صندلی معاون برنامه ریزی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس ورق برای پتروشیمی گچساران برگشته است و باید منتظر روزهای خوب برای آن باشیم.
 نشانزاده مقدم در این بازدید از جزئی‌ترین مباحث فنی تا مسائل مالی و بکارگیری نیروهای بومی گچساران در شرکت‌های زیر مجموعه سایت پتروشیمی صحبت کرد.
 وی ضمن بررسی میدانی از روند اجرایی پروژه با مجموعه مدیران، کارشناسان و پیمانکاران طی جلسه چند ساعته جزئی‌ترین مسائل فنی و مالی را بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر کرد.

 معاون برنامه ریزی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس خطاب به مدیران شرکت و پیمانکاران اظهار داشت: با حمایت‌ها و توجهات مدیرعامل محترم هلدینگ، پتروشیمی گچساران هیچگونه مشکل مالی ندارد و هر کجا که لازم باشد اقدامات لازم را جهت تأمین مالی انجام خواهیم داد و از شماها فقط کار می‌خواهیم و نگران تأمین مالی پروژه نباشید.
 نشانزاده از توجه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نسبت به پروژه پتروشیمی گچساران اشاره کرد و بیان داشت: دکتر علی عسکری نسبت به اشتغال جوانان در مناطق محروم توجه ویژه‌ای دارند و تاکیدات بسیاری را درباره توجه به نیروی انسانی و بکار گیری نیروهای بومی متخصص دارند.
نشانزاده در ادامه خطاب به پیمانکاران جهت بکار گیری نیروهای بومی گچساران برای تسریع در روند اجرایی پروژه اظهار داشت: مگر گچساران نیروی بیکار ندارد که می‌خواهید از سایر استانها نیرو بیاورید؟

وی تمامی پیمانکاران را موظف کرد مادامی که نیروی متخصص بومی بیکار وجود دارد حق ندارند از بیرون نیرو جذب کنند.
 در پایان نشانزاده مقدم تاکید داشت که بصورت ویژه و خاص مشکلات پروژه پتروشیمی گچساران را پیگیری خواهد کرد.







کد مطلب: 449004

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/449004/نگاه-ویژه-مدیریت-هلدینگ-صنایع-پتروشیمی-خلیج-فارس-گچساران-نشانزاده-خطاب-شرکت-های-مگر-نیروی-بیکار-نیست-می-خواهید-بیرون-نیرو-بیاورید-مقدم-هیچگونه-مشکل-مالی-ندارد-کجا-لازم-باشد-اختصاص-تأمین-ورود-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1