تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۴۸۱۲۶
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / کاظمی: بیمه سلامت را بدون بدهی و شسته‌رفته تحویل می‌دهم / دهراب‌پور: افراد از لحاظ اقتصادی ضعیف، همه باید بیمه باشند

۵
۱
آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / کاظمی: بیمه سلامت را بدون بدهی و شسته‌رفته تحویل می‌دهم / دهراب‌پور: افراد از لحاظ اقتصادی ضعیف، همه باید بیمه باشند
کبنا ؛
مراسم معارفه و تودیع مدیران جدید و سابق اداره‌کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعدازظهر امروز (28 اردیبهشت 1401) آیین معارفه کیان دهراب‌پور سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد و تکریم غلامرضا کاظمی، با حضور احمد رستمی سرپرست معاونت آمار، فناوری و اطلاعات بیمه سلامت و سعید رحمانی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد بیمه سلامت در محل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آیین سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مورد بیمه و جایگاه بیمه سلامت گفت: یکی از شاخص‌های توسعه‌نیافتگی در دنیا، پوشش بیمه‌ای است و در کنار آن یکی از شاخص‌های امید به زندگی، پوشش بیمه‌ای است. کشور ما هم در زمینه‌های مختلف بیمه کارهای بسیار خوبی انجام شده است.
 خدا را شاکریم دولت جدید بحث بیمه رایگان را برای بخشی از جامعه در دستور کار قرار داده و کمک بسیار زیادی به دهک‌های پایین جامعه شده است.
وی در خصوص طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها گفت: همراهی و همدلی مردم ما بسیار اثرگذار بوده است و همه طرح‌های دشمن بی نتیجه شده است. مردم استان ما همیشه پشت سر نظام و رهبری بوده‌اند. توطئه‌های زیادی انجام شد که همه نقش برآب شدند.
دولت جدید همه انتقادات را خود پذیرفت و شجاعانه این طرح را اجرا کرد؛ پولی دولت از بیت المال برای برخی از کالاها به افراد خاصی پرداخت می‌شد و سوءاستفاده‌هایی از قبل آن می‌شد. از همین رو دولت منابع را به مردم اختصاص داد.
وی گفت: اگر ما امروز مرغ نخریم، تولیدکننده رغبتی برای توبید از خود نشان نمی‌دهد. دشمن از این طریق می‌خواهد ریشه اقتصاد ایران را بزند.
وی در ادامه با اشاره به موضوع جلسه، از زحمات کاظمی تشکر کرد و گفت: اشنالله دهراب‌پور بتوانند اقدامات خوبی برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دهند.
غلامرضا کاظمی مدیرکل پیشین بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم خود گفت: در کهگیلویه و بویراحمد، مبلغی که بابات حق بیمه دریافت می شود حدود 2 میلیارد است، اما آنچه ما پرداخت می‌کنیم بالغ بر 20 میلیارد تومان است. پس بیمه سلامت به مردم خدمت درمان را ارئه می‌دهد.
من در بیمه سلامت از سال 1397 مستقر شدم. از آن زمان تا حالا انعقاد قرارداد با مؤسسات زیادی طرف قرارداد بودیم و الأن افزایشی حدود 65 درصد داشته‌ایم.
وی گفت: در سال 1397 که بیمه سلامت را تحویل گرفتم، آمار بدهی‌های مربوط به سال‌های 95، 96 و 97 بسیار زیاد بود. اما الأن این بیمه هیچگونه بدهی ندارد و بیمه سلامت را به صورت شسته و رفته تحویل می‌دهم و این برای من افتخار است.
وی افزود: پروژه‌های بسیاری داشتیم که خوشبختانه استان ما در اکثر موارد جز استان‌های برتر بود؛ استان ما با همکاری و هماهنگی که وجود داشت، در مدت خیلی کوتاهی توانستیم در بین استان‌های کشور در نسخه‌نویسی الکترونیک جز استان‌های برتر باشیم.
کاظمی عنوان کرد: در بیمه سلامت استان پرسنل کمی داریم، اما کارها بسیار زیاد است.
کاظمی گفت: حدود 47 هزار نفر از استان را تحت پوشش قرار داده بودیم که الأن حدود 35 هزار نفر است. ما برای این عزیزان پزشک خانواده و نظام ارجاع را تعریف کردیم.
وی افزود: امکان نسخه‌نویسی الکترونیک برای پزشکانی که طرف قرارداد نبودند را نیز فراهم کردیم و در رابطه با بیماران صعب العلاج و دیابتی هم اقداماتی انجام دادیم که بتوانند خدمات را به راحتی دریافت کنند.
وی اظهار داشت: عقد قرارداد با مراکز ترک اعتیاد را نیز در دستور کار قرار دادیم. پوشش بیمه‌ای در خدمات ناباروری را تحت پوشش قرار دادیم و در دو بیمارستان استان این مهم را به سرانجام رساندیم.
وی در ادامه گفت: در وجودم اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی معنایی ندارد و رضای خدا و عملکرد برای من همیشه اهمیت داشته است.
در ادامه دهراب‌پور مدیرکل جدید بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه خود گفت: از بزرگان و ریش‌سفیدان که دعوت را پذیرفتند و حضور پیدا کردند و از مهمانان عزیز که در این آیین حضور یافتند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.  
دهراب‌پور گفت: کسی موفق خواهد بود که به دنبال تبعات دنیوی این امانت نیست.
وی گفت: بیمه سلامت یک سازمان خدمتگزار مهم است. در استان ما بیش از 520 هزار نفر از بیمه سلامت استفاده می‌کنند. وقتی کسی تحت پوشش بیمه سلامت است بین 10 تا 30 درصد از هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کند.
مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گفت: کسی نباید باشد از لحاظ اقتصادی ضعیف باشد ولی بیمه نباشد. ما باید به این نظام ببالیم و خدمات دولت خدمتگزار و حاکمیت اسلامی را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم این امانتی که به من سپرده شده است به آن وفادار باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد صادقی
Iran, Islamic Republic of
سالی یکینه ایگرن ومن دهس

سیسخت...مستاجر
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتردهراب پور...اگرامدیدکارجهادی وانقلابی بکنیددراسرع وقت فکری به حال بیمه تکمیلی افرادتحت پوشش بکنید...هرچنداین بیمه همینجوری هم خون به دل مردم کرده وخیلی جاها قبولش ندارند...طبق فرمایش مقام معظم رهبری کاری بکنیدکه بیمارجزبیماری به چیزدیگه ای فکرنکند...اگرواقعابامردم صادق هستید...
ممو
Iran, Islamic Republic of
این اقای کیان دهراب پور قبلا میخاست بشه مدیر کل بهزیستی ولی بهش معترض شدند که این از امور اب میخاد بیاد وچه اطلاعاتی در زمینه بهزیستی دارد ولی حالا سر از بیمه سلامت در اور د
اینطور که مشخصه این اقا باید یه جایی مدیر کل بشه کار به سبقه نیست
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به دکتر کاظمی عزیزکه واقعا مدیری توانمند و دوست داشتنی بود.خداوند پشت وپناهش باشد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر دهراب پور انقلابی
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1