تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۴۶۶۲۹
کبنا گزارش می‌دهد؛

روند ساخت و سازهای غیرقانونی در باشت همچنان ادامه دارد

۳
۱۹
روند ساخت و سازهای غیرقانونی در باشت همچنان ادامه دارد
کبنا ؛
ساخت و سازهای غیراصولی در درازمدت علاوه بر اینکه باعث به هم ریختگی نقشه شهر می‌شوند، می‌توانند شهر را به بن‌بست برسانند.
به گزارش کبنا، مسأله ساخت و سازهای غیرقانونی در کشور تبدیل به یکی از مسائل اساسی در کشور شده است. به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ساخت‌ و سازهای غیرقانونی بسیاری وجود دارد که علیرغم پیگیری مکرر شهروندان همچنان ادامه دارد.
چندی پیش در پایگاه خبری کبنا نیوز خبری در خصوص ساخت و ساز غیرقانونی در شهر باشت منتشر شد [کلیک کنید]. بر اساس آن خبر، در یکی از کوچه‌های شهر باشت، شهردار سابق باشت، بدون در نظر گرفتن طرح تفصیلی، قصد داشته است با ساخت و ساز غیرقانونی کوچه هشت متری را به شش متر کاهش دهد.
حال یکی دیگر از شهروندان ساکن در آن کوچه در اظهارات تازه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا بیان داشت: ساختمانی که در این کوچه ساخته شده و عرض کوچه را دو متر کاهش داده است، در زیر آن لوله گاز وجود دارد. بر اساس اظهار این شهروند باشتی، آن بخش از ساختمان که به صورت غیرقانونی در حال ساخت است، تنها 60 متر پروانه دارد و آن بخش از آن که داخل کوچه است، نه پروانه ساخت دارد و نه کروکی. وی اظهار داشت: در زیر این ساختمان، انشعاب لوله گاز وجود دارد.
شهروندان ادعا دارند که لوله گاز در محل ساخت و ساز وجود دارد. این در حالی است که به گفته همین شهروندان، شرکت گاز استعلامی به شهرداری داده که لوله گاز در این منطقه وجود ندارد. در حالی که شهروندان می‌گویند در اینجا لوله گاز وجود دارد.
یکی از آنها با بیان اینکه روی لوله گاز ساخت و ساز انجام شده، گفت: حاضر هستیم با هزینه شخصی زمین را کنده تا لوله گاز مشخص شود.
گفتنی است ساخت و سازهای غیراصولی در درازمدت علاوه بر اینکه باعث به هم ریختگی نقشه شهر می‌شوند، می‌توانند شهر را به بن‌بست برسانند. اگر اقدامات غیراصولی تبدیل به رویه شوند، آینده‌ای خطرناک در انتظار شهر باشت خواهد بود. همان آینده‌ای که اکنون یاسوج در آن قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خبرخوانی از کاشی
Iran, Islamic Republic of
/ مسئولینی که با خیانتشون مردم رو از نظام بی اعتماد میکنند
Iran, Islamic Republic of
لعنت
موعود
Iran, Islamic Republic of
اونوقت مردم مظلوم برا یک متر ساخت وساز باید ۷ خوان رستم رد کنند خوش بحال اونی که پارتیش شهردار باشه بدون مجوز هم میتونه بسازه اونم روی لوله گاز زیر سیم برق .
تاکی از این تخلفات بشنویم ولی برخورد قاطعی نبینیم
ایا راه شهدا این بود چطور میخوام جواب شهدا بدیم
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

 روز ۲۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (5 اسفندماه 1400) بود که اعلام شد روسیه تهاجم نظامی به اوکراین، ...
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
1