تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۴۵۸۸۰

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

۲
۰
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران
کبنا ؛یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
 "مازیار هاشمی شادگان"، این پزشک ۲۸ ساله گچسارانی، گفت: در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد دوشنبه در اتاق پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) حضور داشتم، که فردی حدوداً ۳۶ ساله به همراه یک خانمی (احتمالاً همسرش) وارد اتاق شدند و تقاضای نسخه رادیولوژی را داشتند.
 وی افزود: بنابراین شناسه ملی فرد متقاضی را برای ثبت الکترونیک درخواست کردم که این فرد نیز در تماسی تلفنی با بستگانش یک شناسه ملی را قرائت کرد؛ اما هنگام ثبت مشاهده کردم که این شناسه متعلق به دختری ۱۰ ساله است که در ادامه برای این فرد توضیح دادم که همکارانم در بخش رادیولوژی از انجام چنین اقدامی حتماً ممانعت می‌کند چرا که نوشتن چنین نسخه‌ای قانونی نیست.
 این پزشک ادامه داد: فرد مراجعه کننده در این هنگام تُن صدایش را بالا می‌برد و سر و صدا می‌کند و اجبار به نوشتن چنین نسخه‌ای را از بنده دارد و مجدداً تکرار می‌کند که باید حتماً چنین نسخه‌ای را بنویسید! به هرحال فرد را دعوت به آرامش کردیم که در ادامه نیز با الفاظ رکیک شروع به توهین به بنده کردند.

 وی اضافه کرد: فوراً به عزیزان حراست بیمارستان موضوع را اطلاع دادم که در ادامه نیز این فرد مشت محکمی به صورتم زد و مجداد زیر رگبار مشت‌های فرد ضارب قرار گرفتم که در این حال به روی زمین افتادم و زانویم به شدت نیز آسیب دید. هرچند صورتم حدود ۶ بخیه خورد، درون دهانم هم بیش از ۲۰ بخیه خورده و سه تا از دندان‌هایم نیز شکسته و یک دندانم لق شده است.
 این پزشک گفت: درادامه نیز با وساطت نیروهای حراست بیمارستان فرد ضارب از اتاق پزشک بیرون آمد، بعد از دقایقی با پلیس ۱۱۰ تماس برقرار کردم که مجدا فرد ضارب با توجه به تعلل نیروهای حراست مجدداً مشت دیگری به صورت بنده زدند و در ادامه هم با خیال راحت سوار خودرویش شد و از بیمارستان خارج شد.
 وی ادامه داد: متاسفانه وقتی از خیلی از پزشکان سؤال کنید شاهد چنین برخوردهای ناشایستی بوده‌اند و این ماجرا مثل این است که در این شهرستان باب شده است و انگار خیلی‌ها با پزشکان پدرکشتگی دارند، در صورتی که این موضوعات بررسی و پیگیری نشود ضرر این مساله متوجه خیلی از پزشکان خواهد بود.
 
 
"سید طاهر حسینی"، سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز در این رابطه گفت: به درخواست رئیس بیمارستان بی‌بی حکیمه از سوی دستگاه قضایی ضرب و شتم پزشک این شهرستان را پیگیری خواهیم کرد.
 وی افزود: متاسفانه شب گذشته یکی از پزشکان کادر درمان بی‌بی حکیمه گچساران در زمان شیفت خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
 حسینی اظهار کرد: این پزشک از سوی فرد مراجعه کننده مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بر اثر این اتفاق فک پزشک شکسته شده است.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه فرد ضارب متواری شده است، تصریح کرد: فرد ضارب به جای ارائه کد ملی خود از شماره کد ملی یک بچه استفاده کرده و پزشک معالج نیز از این کار غیر قانونی خودداری کرده و این اتفاق رخ داده است.
 حسینی عنوان کرد: رئیس بیمارستان بی‌بی حکیمه در نامه‌ای به شبکه بهداشت و درمان خواستار رسیدگی قضایی به این موضوع شده است. به درخواست رئیس بیمارستان بی‌بی حکیمه از سوی دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون کنه بچه مردم به چه روزی افتاده مردم پزشکان دوست دارن زحمات انها در زمان کرونا را فراموش نمیکنن باید پی گیری کنید این قضیه
روزبه
Iran, Islamic Republic of
پس نیروهای حراست بیمارستان که خیلیاشون هم شانه و بازوهای برآمده دارند چیکاره بودند که یه قلدر جلوشون یه پزشک را که فقط نمی‌خواسته کار غیر قانونی انجام بده زیر باد کتک گرفته و راحت هم متواری شده!!!؟؟
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما ...
1