کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطلب ارسالی؛

بچه‌ها تا می‌توانید «غلام‌نژاد» را تخریب کنید تا باند خودمان سرکار باشند / غیرمرتبط‌ها در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دنبال چه هستند؟

6 بهمن 1400 ساعت 11:24

دیروز غلام نژاد را به جبهه پایداری وصله می‌زدند و امروز به اصلاح طلبان که در ادامه مستنداتی برای اطلاع عموم ارائه می‌شود. رسانه‌ای آبان 97 نوشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در قرق یاران احمدی نژاد و اصولگرایان (خبر مربوط به انتصاب دکتر غلام نژاد بعنوان معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی) در این مطلب دکتر غلام نژاد را نیروی نزدیک به سید قدرت الله حسینی بحرینی نماینده اصولگرای مجلس در ادوار گذشته معرفی کرده و منتظر واکنش غلام رضا تاج گردون می‌ماند. همین رسانه در سال 1400، غلام نژاد را به اصلاح طلبان و غلامرضا تاجگردون ربط می‌دهد و می‌نویسد: «یک اصلاح‌طلب حامی تاج گردون رئیس دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.» متأسفانه قلم‌ها به نفع گروه و باندشان می‌چرخد. مردم بهتر قضاوت می‌کنند.


مطلب ارسالی؛ قصه تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به درازا کشید و همان کسانی که نماینده عالی دولت «رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد آن‌ها را غیرمرتبط خواند در این وادی چه شوم چه خجسته آوازی می‌خوانند و اسب خویش را می‌دوانند. غیرمرتبط ها حرف‌هایی را می‌زنند که بعضی‌هایشان را در هیچ جای این کره‌ی خاکی نمی‌توان چال کرد! اما بگذریم که قصه جوانمردان و ناجوانمردان سر دراز دارد و مجال پرداختن به آن نیست. خلاصه این می‌شود که محمد غلام نژاد که صاحب ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی و از نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد [روزمه، کلیک کنید] به عنوان گزینه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی می‌شود و مخالفان او که به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسند و متأسفانه همگی از یک گروه خاص هستند زیر سایه سکوت و نجابت موافقان او بر توسن نفس می‌تازند و به قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد محیط علمی و تخصصی دانشگاه را به حاشیه می‌برند. [کلیک کنید] احتمالاً منافعشان در این کار است.
ذکر چند نکته لازم است.
1- حسنعلی عزت خواه گزینه رئیس سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: دبیر آموزش و پرورش - مدیر آموزش و پرورش منطقه لوداب و محمد غلام نژاد گزینه رئیس دانشگاه علوم پزشکی دارای رزومه؛ رتبه ۱۵۷ کنکور سال ۷۴ - دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه شیراز، بورد تخصصی بیماری‌های عفونی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی، معاون سابق پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر حوزه ریاست دانشگاه و معاون آموزشی و عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان و دارای ده‌ها مقاله معتبر بین المللی هر دو از نخبگان استان کهگیلویه وبویراحمد هستند ولی سطح تخریب علیه هردو گزینه را مقایسه کنید!
فقط توسط افراد خاص و با منافع خاص و منطقه گرایی! [لازم شد اسامی این افراد و منطقه سکونتشان را به اطلاع عموم می‌رسد.] و بعد از فرار نخبگان، مهاجرت مغزها و نخبگان صحبت می‌کنیم وهمه هم نظر کارشناسانه می‌دهیم.
2- همین افراد که منافع خود و گروهشان بر منافع عمومی می‌چربد، دیروز غلام نژاد را به جبهه پایداری وصله می‌زنند و امروز به اصلاح طلبان که در ادامه مستنداتی برای اطلاع عموم ارائه می‌شود. بالاخره این افراد غیرمرتبط و حاشیه ساز برای محیط علمی و دانشگاهی تکلیف مردم را روشن کنند. پارادوکس برخی رسانه‌ها نیز این مسئله را بیشتر تقویت می‌کند. رسانه‌ای آبان 97 نوشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در قرق یاران احمدی نژاد و اصولگرایان (خبر مربوط به انتصاب دکتر غلام نژاد به عنوان معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی) در این مطلب دکتر غلام نژاد را نیروی نزدیک به سیدقدرت حسینی بحرینی نماینده اصولگرای مجلس در ادوار گذشته معرفی کرده و منتظر واکنش غلام رضا تاج گردون می‌ماند. همین رسانه در سال 1400، غلام نژاد را به اصلاح طلبان و غلامرضا تاجگردون ربط می‌دهد و می‌نویسد: «یک اصلاح‌طلب حامی تاج گردون رئیس دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.» متأسفانه قلم‌ها به نفع گروه و باندشان می‌چرخد. مردم بهتر قضاوت می‌کنند.
تصاویر زیر مربوط به جراید مختلف کهگیلویه و بویراحمد است.










3- غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مصاحبه‌اش که احتمال می‌رود برای زدن سید ناصر حسینی پور با منتقدان غلام نژاد همراه شده است.
4- مدیریت فعلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج احتمالاً از اختلاف بر سر ریاست دانشگاه بیشتر نفع می‌برند و آنها چند صباحی بیشتر در این جایگاه می‌مانند.
5- در فضای رسانه‌ای افرادی تحت پوشش نام و لباس‌های مقدس از روی حسادت، کینه و با افاضاتی اثبات نشده و بدون شناخت از فرد مورد غضب خویش و مانند برخی اسلاف متوهم خود مطالبی کذب را علیه غلام نژاد گزینه ریاست دانشگاه منتشر می‌کنند. افراد رانده شده از جامعه حرف‌هایی را از سر عجز و ناتوانی ارائه و پخش می‌کنند و آنقدر علیه این نخبه کهگیلویه و بویراحمد شب نامه و حرف پراکنی می‌کند، چرا که منافعشان در این است که دوست خودشان رئیس دانشگاه یاسوج شود. شخصیت و آبروی یک انسان که از خانه خداوند هم مقدس‌تر را ناجوانمردانه لگدمال می‌کنند به بهانه‌های واهی که جیب خود و اقاربشان پرچرب‌تر شود و الا این غیرمرتبط ها چه به محیط علمی و دانشگاه. افرادی که این روزها در باره غلام نژاد حرف می‌زنند هیچ تخصصی از حوزه بهداشت و درمان ندارد و ده نارنجی هم پیاده نظامی بیش نیست. قضاوت با مردم، اما بدانند که حتی در همین استان کوچک هم جایگاه و شأن و منزلتی به جز نان بری و زیرآب زنی و فرار نخبگان استانی ندارند و صدایشان از پل بشار آن طرف تر نمی‌رود. افرادی که در پی نام و نشان و از سر بی انصافی و بی تقوایی و به جهت منافع باندی، گروهی و محفلی افاضات ناروایی را مطرح می‌کنند و چنین مطالب و برچسب‌هایی برای زندگی و ادامه کار یک نخبه هم استانی از روی انصاف نیست.
یقیناً که دلسوزان واقعی مردم، نخبگان، سیاسیون و مدیر ارشد دولت و تمام دلسوزان نظام خود جایگاه بحق افراد را تشخیص داده و گوششان بدهکار حرف‌های افراد منفعت طلب و غیرمرتبط نخواهند شد و سلامت و سعادت مردم استان را فدای دربار صفتان متملق نخواهند کرد.
 


کد مطلب: 443966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/443966/بچه-ها-می-توانید-غلام-نژاد-تخریب-کنید-باند-خودمان-سرکار-باشند-غیرمرتبط-ها-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-دنبال-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1