تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۲۲۶
توقع و انتظارات از شورای اسلامی شهر ششم یاسوج بالا است

هم قسم

۱
۰
هم قسم
کبنا ؛شورای اسلامی شهر یاسوج روز گذشته ( شنبه 24 مهر ماه 1400) کار خود را آغار کرد. در شورای ششم با تجربه‌ها و کارکشته‌ها حضور دارند و اکنون همه این امید را دارند که با وجود افراد با سابقه در ششمین دوره شورای اسلامی شهر، شاهد کار و تلاش و آبادانی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
هم قسم شدن شورا برای رفع تنگناهای یاسوج
  هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر یاسوج گفت: هدف ما در شورا تعامل و برادری است. تا دیروز رقیب بودیم امروز رفیق هستیم.
 وی بیان کرد: ۷ نفر اعضای شورای شهر ۷ مشکل شهر یاسوج را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش خواهند کرد. هدف ما رضای خدا و خلق خدا است. یاسوج مشکلات فراوانی دارد امیدواریم بتوانیم در این دوره شاهد شکوفایی یاسوج باشیم.

 اکبری با بیان اینکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: تلاش اعضای دوره ششم این است که در سایه تعامل بتوانیم گام‌های مثبتی برای توسعه و شکوفایی یاسوج برداریم.
عطاء اله دانشی عضو ششمین دوره شورای شهر یاسوج طی سخنانی با بیان اینکه یاسوج و شهرهای استان بیمار و گرفتار هستند، گفت: نه تنها در بحث عمران و بودجه توجه جدی به شهرهای این استان صورت نگرفته بلکه در بخش‌های مختلف از جمله مهاجرت و حاشیه‌نشینی یاسوج و شهرهای استان دچار یک چالش بسیار جدی هستند.
 عضو شورای شهر یاسوج خواستار تدوین برنامه‌ای برای شهر یاسوج شد و با بیان اینکه حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی بدترین شرایط ضد ارزش و ضد فرهنگی را در مادوان و سرآبتاوه ایجاد کرده‌اند، گفت: برای ساماندهی این شرایط نیازمند برنامه‌ریزی هستیم.
 وی با بیان اینکه نبود زیرساخت مناسب و توزیع غیرعادلانه حداقل امکانات در سطح شهر یاسوج مردم را نگران کرده، گفت: برنامه‌ریزان خصوصاً استاندار بومی استان برای این مورد برنامه جدی داشته باشند و همه دست در دست هم دهیم تا یاسوجی در خورشان مردم بسازیم.
 دانشی با بیان اینکه خرد جمعی همه اعضای شورای شهر برای خروج یاسوج از این بن‌بست به کمک بیاید گفت: اسباب انحلال شورای ششم شهر یاسوج با وجود توطئه و برنامه‌های پشت صحنه را فراهم کرده بودند اما صلاح بر صیانت از آرای مردم بود.
 عضو ششمین دوره شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه اعضای شورا از امانتی که مردم بر دوش آنها گذاشته‌اند حفاظت و پاسداری می‌کنند، گفت: با تکیه بر مُر قانون و خون شهدا وحدت و همدلی را در این دوره از شورای شهر به نمایش بگذاریم. حضورم در انتخابات برای تغییر و تحول بنیادی بود و بر این امر اصرار دارم.
 وی بیان کرد: برای خدمت به مردم اختلافات، تفرفه‌ها و بدی را کنار می‌گذاریم تا سبب خیر برای مردم باشیم از هیئت رئیسه هم درخواست می‌کنم که برای تحول در یاسوج گام بردارند.



 دانشی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کفتاران گریزان از روز و لاشخوران فرومایه بدانند تراژدی آنها شکست خورده و در دولت انقلابی مامنی برای افکار غلط آنها وجود ندارد.
 وی بیان کرد: درویشان پست بدانند با همدلی و هم‌افزایی برای توسعه شهر تلاش خواهیم کرد. هیچ توقع و انتظاری که در جایگاهی قرار بگیرم ندارم اما با همه وجود به دولت انقلابی کمک خواهیم کرد.
راهی جز تغییر روند کنونی در شهر یاسوج ندارید
فارس نوشت: عاقبت پس از حاشیه‌های فراوان در شورای جدید شهر یاسوج و جمع شدن هر 7 نفر زیر یک سقف و رفع مشکل آنها و پیوستن آن دو نفر که در وقت‌های اضافی و به قول فوتبالی‌ها در ضربات پنالتی تأیید شدند شورای شهر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به حدنصاب حداکثری رسید و اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.
 هدایت اکبری این بار بدون دغدغه و با 7 رأی کامل رئیس شورای شهر شد و سایر اعضای هیئت رئیسه نیز با آرای کامل جایگاه‌های شورا را تصاحب کردند که این اتفاق نظر و رأی حداکثری را به فال نیک می‌گیریم چرا که معتقدیم با ترکیبی که از قبل ایجاد شده بود راهی به غیر از این باقی نمی‌ماند و شورا باز هم دچار مشکل می‌شد.
 اکنون شورای یک دست شهر یاسوج می‌بایست برای شهری تصمیم بگیرند که به درست یا غلط نام پایتخت طبیعت ایران را به دنبال دارند نامی که فراتر از وضعیت درون این شهر، خیابان‌ها و معابر و پارکها و فضای سبز و پروژه‌های عمرانی و مبلمان شهری آن است.
 هر چند ممکن است برخی اعضای شورا به هر دلیل حتی دغدغه‌ای برای انتخاب در دوره آینده هم نداشته باشند! و ادامه روند موجود در شهر نیز به آنها صدمه‌ای وارد نکند اما قطعاً بنا به مرور زمان و بالا رفتن سطح اطلاعات به خصوص در جامعه نخبگانی قطعاً در صورت رضایت دادن به وضعیت موجود آینده در مورد آنها قضاوت خوبی نخواهد کرد.
 ممکن است که اعضای فعلی برای یک دوره یا حتی 2 دوره دیگر به هر دلیل بر صندلی شورا تکه زنند اما آنچه که باقی خواهد ماند قضاوت مردم درخصوص کارآمدی و ناکارآمدی افراد است.
 قاطبه مردم به چگونگی رأی آوری کاری نخواهند داشت بلکه عملکردها را در آینده مورد قضاوت قرار خواهند داد و آنچه که برای یک مسئول، یک مدیر یا یک عضو شورای شهر در کارنامه باقی می‌ماند عملکرد است.



 عملکرد اعضای شورای شهر یاسوج در ۵ دوره اخیر به خصوص یکی دو دوره گذشته برای مردم شهر روشن است و خود اعضای شورای شهر نیک می‌دانند که مردم چه قضاوتی در مورد آن‌ها می‌کنند و چه نمره‌ای به آنها می‌دهند لذا بر اعضای کنونی شورا به خصوص اعضای با تجربه که در دوره جدید نیز شرف حضور دارند لازم است با تغییر روش و تغییر رویکرد به مردم خدمت کنند تا شهر از وضعیت نابسامان کنونی خارج شده و آیندگان در مورد آن‌ها قضاوت بدی نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
Iran, Islamic Republic of
قسم ک خوردید بزنه من گردن
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1