تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۲۷۳۳۸
کبنا بررسی می‌کند

بزودی؛ نقد عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد / دیوار مشحون از قاب عکس‌ها آه و افسوس از ضمیر هر آزاد اندیشی بلند می‌کند

۰
بزودی؛ نقد عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد / دیوار مشحون از قاب عکس‌ها آه و افسوس از ضمیر هر آزاد اندیشی بلند می‌کند
کبنا ؛دیوار سالن شماره یک استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، جای سوزن انداختن ندارد، مشحون از قاب عکس‌های استانداران دولت‌های مختلف است که اگر هر کدام از این استانداران دو یا سه کار بنیادی می‌کردند، به مراتب توسعه یافته‌تر بودیم. دریغا؛ آن‌ها در سایه امن فقدان مطالبه‌گری و خبرگی رسانه‌ها رفتند و اکنون شمایل آنها آه و افسوس را از ضمیر هر آزاده‌ای بلند می‌کند، که اینها چه آورده‌اند؟ چه کرده‌اند؟ و با خودشان چه چیزهایی را برده‌اند؟
پایگاه خبری کبنا نیوز تصمیم دارد؛ در سلسله مطالبی به نقد عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بپردازد. نقد مقام والایی در نظام‌های پیشرفته دارد و بزرگان هر جامعه‌ بر آن تاکید دارند. «انتقاد اشکالی ندارد، بلکه لازم است؛ انتقاد برای اصلاح لازم است، انتقاد یک عمل دوستانه است، عمل خصمانه نیست.»(1)
بنا به رویه سابق کبنا نیوز در زمان‌های گذشته که عملکرد، رفتار، گفتار، اعمال و واکنش‌های سیاسی و اداری مدیران را به نقد می‌کشید و اخبار و تحلیل‌های لازم را برای آگاهی مردم انتشار می‌داد، بر همین سیاق، این روند ادامه خواهد یافت و داوری و ارزیابی آن را به مردم محول می‌کند.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد 22 خرداد 98 با تصویب هیئت وزیران به عنوان استاندار این استان منصوب شد و اکنون 17 ماه از مسئولیت او می‌گذرد. این پایگاه خبری بر اساس رسالت خود و رعایت جانب انصاف به عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف؛ رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، سیاسی و... می‌پردازد و از مطالب نخبگان، فرهنگیان، دانشگاهیان، دانشجویان، صاحب نظران و سیاسیون در این راستا بهره می‌برد.
ادامه دارد...
 
 بیشتر بخوانید:

کارنامه استانداران دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد

هشدار باش به منتخبین کهگیلویه و بویراحمد؛ بزودی دوران نقد آغاز می‌شود / نهراسید و به قواعد نقد تمکین کنید که نقد فریاد اصلاح گر جامعه علیه نابسامانی‌هاست!


----------------------------------------------------------------------------------
بیانات در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1