تاریخ انتشار
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۲۷۰۳۳
کبنا گزارش می‌دهد

رتبه سوم سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد و داستان گربه و گوشت

۵
۱
رتبه سوم سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد و داستان گربه و گوشت
کبنا ؛مردی زن فریبکار و حیله‌گری داشت. مرد هرچه می‌خرید و به خانه می‌آورد، زن آن را می‌خورد یا خراب می‌کرد. مرد کاری نمی‌توانست بکند. روزی مهمان داشتند مرد دو کیلو گوشت خرید و به خانه آورد. زن پنهانی گوشت‌ها را کباب کرد و خورد.
مهمانان آمدند. مرد به زن گفت: گوشت‌ها را کباب کن و برای مهمانها بیاور زن گفت: گربه خورد، گوشتی نیست. برو دوباره بخر. مرد به نوکرش گفت: آهای غلام! برو ترازو را بیاور تا گربه را وزن کنم و ببینم وزنش چقدر است. گربه را کشید، دو کیلو بود. مرد به زن گفت: خانم محترم! گوشت‌ها دو کیلو بود گربه هم دو کیلو است. اگر این گربه است پس گوشت‌ها کو؟ اگر این گوشت است پس گربه کجاست؟
سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اخیراً گزارشی داده است که در ارزیابی شاخص‌های عملکردی خود به رتبه سوم کشوری دست یافته است ولی این گزارش محل تأمل فراوان دارد.
در شرایطی که این گزارش به رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد داده می‌شود که این استان دومین استان از نظر آمار بیکاری بوده و از نظر توسعه یافتگی در قعر جدول نسبت به سایر استان‌ها می‌باشد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427032-2.jpg
از نظر واقعیات و آنچه مردم از نزدیک با آن سروکار دارند یعنی بازار و قیمت اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم نیز همچنانکه رسانه‌های استانی و ملی هم هر روزه تیتر می‌زنند بازار این استان جزو متشنج‌ترین بازار در بین استانهای کشور بوده و گرانقیمت ترین می‌باشد و کار به جایی کشیده شده که داد ائمه جمعه محترم درآمده و هر روزه فریاد می‌کشند.
اخیراً اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی مصاحبه‌ای انجام داده که نشان می‌دهد صنعت رها شده و هیچ حمایتی از صنعت صورت نمی‌گیرد (مصاحبه ۷ آبان ۹۹ آقای قبادی عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد) و تعداد واحدهای تولیدی صنعتی فعال را ۱۰ تا ۱۵ درصد اعلام کرده است.
همه این مطالب با مفاد گزارش سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد کاملاً زاویه دارد و انسان را به یاد ضرب المثل گربه و گوشت می‌اندازد، اگر ما مردم در این استان هستیم و با بازار و صنعت ارتباط داریم به نظر می‌رسد از آخر اول باشد مستنداتش هم فریاد رسانه‌های استانی و ملی و ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این گزارش در حالی توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان به خورد رسانه‌ها و مردم استان داده می‌شود که نشریه کشوری (ملی) شماره ۵۰۲۰ «دنیای اقتصاد» مورخ ۸ آبان ۱۳۹۹ لیست استان‌های کشور در نرخ تورم ماهیانه را ارائه نموده و استان کهگیلویه و بویراحمد در صدر جدول قرار دارد و از این استان به عنوان متورم‌ترین استان کشور قلمداد شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً دست حضرتعالی درد نکته با این تحلیل بجاتون
شفیع
Iran, Islamic Republic of
وقتی در دهدشت مواد مخدر بیداد می کند //نمونه کشوری می شود نباید از هیچ یک از این آمارها تعجب کرد .
عععععع
Iran, Islamic Republic of
رتبه را باید مردم بدهند باید مصرف کننده بدهد که چقدر قیمت ها در استان ویاسوج بیداد می کند رتبه سازمان صمت از نظر مردم صفر است
Iran, Islamic Republic of
مردم فرض کردنه ایگون
طرف نیتره بازاره کنترل کنه و قیمت تخم مرغ.، فقطططط تخم مرررررغ کنترل کنه اوسو از رتبه سوم کشوری بودن حرف ایزنه🤣🤣🤣
یاد او بنده خدا افتام ایگو مردم خوشحالن..گفت چطور فهمی؟ گفت تا از شهر رد ویبوم ایبینم تا مردم دارن ایخندن و خوشحالن و یو نشونه ینه که مردم و ما راضی اند..
حتما انتظار داره مردم دم ب دیقه به گریون🤣🤣🤣
ایسو یو هم ایگو ما سوم کشوری وابیمونه!!!
تو ببین کلان شهر ها با او همه امکانات و ارگان نظارتی چندم وابینه که یه روستایی ویچو وابیه سوم کشوری🤣🤣
/
نگارنده محترم مگه صنعت ومعدن وتجارت فقط وظیفه رصد بازار دارد گروتوکوچنی
Iran, Islamic Republic of
انتظار است طبق وظیف ورسالت خبری متن اینجانب درج شود
برادر یا خواهر محترم همانگونه که مستحضرید سازمان عریض وطویل صمت وظایف مهم دارد که یکی از انها تنظیم ورصد بازاره ، رفع موانع تولید، تولید وصنعت ومعدن در همه جوانب بجز بخش کشاورزی ، صادرات ، واردات ، جواز تاسیس ، صدور پروانه بهره بدرای صنف وصنعت معدن ، تنظیم وبازرسی هرچه که در بازاده بجز داروخامه ها که جدید ماسک وژل والکل بشون اضافه شده ، معدن واکتشافات ، کارت بازرگانی ومواد اولیه وارداتی ، تولللللللللللللللللللللللللللللید
وهزاران در دسترس دیگر با کمبود نیرو ،
عیب کسان منگر واحسان خویش ، دیده فرو بر به گریبان خویش .باتشکر
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1