تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۲۲۷۰۲
نشست خبری معترضین اعتبار نامه تاجگردون برگزار شد؛

زاکانی: تاجگردون دروغ می‌گوید و به هیچ حرفی پایبند نیست / تاجگردون با اسرائیل رابطه ندارد/به مادرش توهین نکردیم /نجابت: دندان پوسیده را باید کشید/شریعتی: تاجگردون گفته اعتبارنامه‌ام را به رأی نگذارید / خضریان: بنای کار سیاسی داشتیم سراغ تاجگردون نمی‌رفتیم / کریمی: تاجگردون نماد و سمبل یک شبکه فساد گسترده در کشور است

۴۹
۲
زاکانی:  تاجگردون دروغ می‌گوید و به هیچ حرفی پایبند نیست / تاجگردون با اسرائیل رابطه ندارد/به مادرش توهین نکردیم /نجابت: دندان پوسیده را باید کشید/شریعتی: تاجگردون گفته اعتبارنامه‌ام را به رأی نگذارید / خضریان: بنای کار سیاسی داشتیم سراغ تاجگردون نمی‌رفتیم / کریمی: تاجگردون نماد و سمبل یک شبکه فساد گسترده در کشور است
کبنا ؛مخالفان اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در نشستی رسانه‌ای دلایل مخالفت خود را تشریح کردند.
به گزارش کبنا، حواشی مربوط به اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون» منتخب مردم گچساران، همچنان ادامه دارد و تبدیل به یک منازعه سیاسی در بین نمایندگان مجلس یازدهم شده است.
در همین رابطه بخوانید؛

تاجگردون: اگر پدر من ساواکی بود چرا او را نگرفتند؟ /هر چه لر در کشور مسئولیت دارد را به من وصل کرده‌اند /طبری رفیق آنهاست یا ما؟

جزئیاتی جدید از بررسی و تصویب اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق/نباید بداخلاقی و حاشیه‌سازی شود /براساس مدارک و مستندات به تصویب رسید

دو روش بررسی اعتبارنامه تاجگردون در صحن مجلس از زبان عضو هیات رئیسه مجلس


در همین راستا معترضان به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در نشستی رسانه‌ای دلایل مخالفت خود با ادامه حضور منتخب مردم گچساران به شرح زیر اعلام کردند.


علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در این نشست رسانه‌ای گفت ۹ نفر از نمایندگان مجلس نسبت به اعتبارنامه «تاجگردون» منتخب گچساران اعتراض گذاشتند و ما به عنوان وظیفه انقلابی و شرعی خود این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های تاجگردون این است که به هیچ حرفی پایبند نیست و مکرراً و ده‌ها بار خلاف گویی شنیدیم.



وی ادامه داد: ما در این مسیر سعی کردیم هر حرفی که می زنیم با ارائه سند باشد اما در شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه نمایندگان و همچنین کمیسیون تحقیق به هیچ وجه به اسناد ما ورود نکردند و اشکال بزرگی است چرا که ما ساعت‌ها وقت گذاشتیم اما برخی از دوستان به مسئولیت خود به خوبی عمل نکردند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هفته قبل جمعی از معترضان به اعتبارنامه تاجگردون، حضور آیت الله جنتی رفتند که در آنجا آیت الله جنتی تأکید کرد مجلس مبتنی بر اسناد باید به وظایف خود عمل کند اما متأسفانه می‌بینیم که در شعبه ۱۲ و کمیسیون تحقیق مجلس به هیچ وجه اسناد ما بررسی نشد.
زاکانی گفت: تاجگردون ده‌ها بار خلاف گویی کرده و سعی می‌کند که با مظلوم نمایی با عواطف مردم بازی کند. در بررسی این پرونده تأکید ما بر این بود که به منطق توجه شود و اجازه ندهیم احساسات در بررسی اعتبارنامه منتخب مردم گچساران دخیل شود و مانند یک قاضی که نباید در قضاوت احساسات خود را دخیل کند، عمل کردیم.
زاکانی با اشاره به ادعای «تاجگردون» مبنی بر اینکه به مادر او توهین شده است، اظهار داشت: مادر تاجگردون، مادر شهید و برای ما عزیز است و به هیچ وجه به وی توهین نشده و او دروغ می‌گوید.
وی ادامه داد: یکی دیگر از ادعاهای دروغ منتخب مردم گچساران آن است که می‌گوید معترضان به اعتبارنامه وی گفته اند که تاجگردون با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد که چنین ادعایی درست نیست.
نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: یکی دیگر از ادعاهای تاجگردون آن است که می‌گوید معترضان به اعتبارنامه وی، لر ستیز هستند که از باطن نادرست است و از دروغ بودن این حرف همین بس که بسیاری از کسانی که مخالف تاجگردون هستند، جز لرهای غیور هستند و حتی خواستار آن هستند که در مخالفت با تاجگردون در صحن علنی مجلس حرف بزنند.

نامه تاجگردون به هیأت رئیسه مجلس: اعتبارنامه ام را به رأی نگذارید
مالک شریعتی نماینده مردم تهران در بخش دیگری از این نشست گفت: آقای تاجگردون در نامه‌ای به هیات رییسه، خواستار عدم رأی‌گیری درباره اعتبارنامه خود در صحن مجلس شده است.


 
وی اضافه کرد: منتخب مردم گچساران در این نامه نوشته که صلاحیت من در تمام مراجع چهارگانه تایید شده است.
وی ادامه داد: تاجگردون در هیت نظارت شهرستان و استان تأیید نشده و صلاحیت وی به شش دلیل نیز در مراجع چهارگانه رد شده، اما علی‌رغم همه این‌ها مجلس می‌تواند مستقل به این مقوله ورود کند و اعتبارنامه‌ای را رد و یا تأیید کند.
شریعتی تأکید کرد: مجلس نیازی به حکم دادگاه ندارد و به‌طور مستقل امکان ورود دارد و می تواند اعتبارنامه یک فرد را بررسی کند.
پرونده تاجگردون سیاسی و قومیتی نیست
روح الله نجابت نماینده مردم شیراز نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: باید به نامه‌ای که در ۱۰ خرداد خطاب به رئیس شعبه ۱۲ نوشتیم اشاره کنم. نامه ما مشخص بود. ما دلایلی چون رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ها از طرق مختلف در دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و بخش خصوصی را مطرح کردیم، پس عناوین مشخص است.



وی ادامه داد: آدرس غلط نباید به شما دهند و بگویند که مسئله سیاسی یا قومیتی است. این موضوعات انحراف از واقعیت موضوع است. به ادعاهای ما نه در شعبه به درستی رسیدگی شد و نه در کمیسیون تحقیق و من از نزدیک شاهد بودم. من خودم عضو شعبه ۱۲ بودم و دیدم.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اینکه چرا موضوع اعتبارنامه جدی است، باید بگویم که موضوع روال قانونی خود را طی می‌کند؛ ولی تنها اولویت مجلس یازدهم نیست. بحث خودرو، مسکن و موضوعات معیشتی مردم مورد رسیدگی نمایندگان در مجلس است.
نجابت افزود: باید ابتدای کار، دندان پوسیده را کنار بگذاریم. اگر یک بخش از بدن آلوده باشد، باقی را آلوده می‌کند. توجیه نبود منابع بهتر از تبعیض است. مردم دغدغه دارند و باید به آن پرداخت.
وی عنوان کرد: آقای کامران نامه‌ای در سال ۹۶ در مورد بودجه ۹۷ به رئیس مجلس نوشتند و بودجه را دارای ۳۲ هزار میلیارد خطا دانسته‌اند. این نامه موجود است.نجابت تاکید کرد: ما ادعایمان این است که سینه را سپر کرده ایم. فرمان ۸ ماده‌ای امام خمینی (ره) و سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان برای ما حجت است. باید با فساد مقابله کنیم. نمایندگان در مجلس این موضوعات را در نظر دارند.وی افزود: ما باید بپذیریم که در قوای سه گانه عزمی برای مقابله با فساد باشد. من استناد به فرمان ۸ ماده‌ای امام راحل و تاکید ایشان به مبارزه به فساد می‌کنم.این نماینده مجلس اظهار داشت: تسامح برای ما پذیرفتی نیست. اگر فردی فاسد است، باید برود. مجلسی که امید را برای مردم ایجاد و آن را زنده کرده است، نباید با حضور افرادی در آن به بی راهه برود.
مبارزه با فساد در دستورکار مجلس یازدهم است
اقبال شاکری نماینده مردم تهران در خانه ملت هم به عنوان یکی دیگر از مخالفان اعتبارنامه تاجگردون گفت: بررسی صلاحیت اعتبارنامه نمایندگان بر اساس اصل ۹۳ قانون اساسی توسط نمایندگان مجلس به حدی مهم است که در ردیف شورای نگهبان قرار دارد. مجلس شورای اسلامی بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد؛ مگر در مورد تصویب اعتبارنامه نمایندگان.



وی مبارزه با فساد را یکی از ریل‌گذاری‌های مهم مجلس دانست و افزود: مبارزه با رانت و فسادستیزی، یکی از وظایف مجلس است بنابراین باید از این ظرفیت که در قانون اساسی آمده و امام(ره)  و مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، استفاده شود.
وی با اشاره به مخالفت برخی نمایندگان با اعتبارنامه یکی از نمایندگان، گفت: تعدادی از ما نمایندگان داریم از ظرفیت‌های موجود در قانون استفاده می‌کنیم؛ این دیگر تهدید، توهین، پیامک و پست‌های مختلف ندارد. ما داریم از اختیارات قانونی خود استفاده می‌کنیم. اگر ما به تکلیف خود عمل کنیم، موجب می‌شود که هر کسی پای در این مسیر نگذارد و سعی نکند که با استفاده از هر وسیله‌ای به جایگاهی برسد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتراض به اعتبارنامه نمایندگان نه تنها در این دوره بلکه در دوره‌های قبلی نیز وجود داشته است.
شاکری گفت: اگر از ظرفیت‌های نظارتی نمایندگان به درستی استفاده می‌شد، یک وزیر پس از سه بار استیضاح، بیش از گذشته رأی نمی‌آورد. نمایندگان نباید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی اجازه دهند اتفاقاتی رخ دهد که قوه قضائیه وارد شود و هزینه‌های زیادی برای کشور به همراه داشته باشد.
 
بنای کار سیاسی داشتیم سراغ تاجگردون نمی‌رفتیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس یازدهم بنای کار سیاسی داشت سراغ افراد وزین تر از «تاجگردون» می‌رفت.  
علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با موضوع «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟» برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب در فرمان ۸ ماده‌ای که اردیبهشت سال ۸۰ صادر فرمودند و ۱۹ سال از آن گذشته، بحث خشکاندن ریشه‌های فساد مالی و اقتصادی را جدای از حوزه قوه قضاییه و کارهای پیشگیرانه‌ای که دولت باید انجام دهد، به مجلس هم مرتبط کرده و تاکید کردند؛ بدیهی است که نقش قوه مقننه در وضع قوانین که موجب تسهیل راهکارهای قانونی است و نیز در ایفای وظیفه نظارت بسیار مهم و کارساز است.
وی افزود: ایشان در اولین بند فرمودند که «با آغاز مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی یقینا به تدریج تعرفه ها و فریادهای مخالفت بلند خواهد شد» تا امروز ۱۹ سال از این فرمان گذشته و اگر تا به حال به این بند درست عمل شده بود ما تا امروز باید صدای خیلی از نعره ها را می شنیدیم.
وی گفت: این یک روال قانونی است و بارها پیش از این به اعتبارنامه نمایندگان مختلف اشکال شده و برخی از آنها رد شده اند و این دفعه اول نیست که از این بند قانونی استفاده می شود و همین شرایط باید برای مجلس یازدهم هم به عنوان اتفاق عادی تلقی شود.
خضریان اضافه کرد: در همین پیام ایشان فرموده اند که وقتی این اتفاقات می افتد مخالفت هایی صورت می گیرد که البته از سوی بددلان ملت طبیعی است با مخالفت برخی ساده‌دلان هم همراه می شود.

بنای کار سیاسی داشتیم سراغ تاجگردون نمی‌رفتیم
علی خضریان نماینده مردم تهران

وی افزود: برخی ماجرای بررسی این اعتبارنامه را با بحث شفافیت آرا در مجلس مقایسه می کنند تا آن را کم اهمیت جلوه دهند. شفافیت مسئله مهمی است و روال قانونی آن در مجلس هم در حال پیگیری است، اما مجلس که نمی تواند یک کار را انجام دهد و بقیه کارها را رها کند، مبارزه با فساد هم زمانی دارد و در زمان خود باید انجام می شد که در حال حاضر در حال طی کردن مسیر قانونی است.
خضریان اظهار داشت: اینکه ما موضوعات مختلف را در مقابل هم قرار دهیم و زمینه مخالفت با یک وظیفه قانونی را مهیا کنیم در خوشبینانه‌ترین حالت ساده دلی است که با بددلی مفسدین همراه شده است.
نماینده مردم تهران درباره روند پیگیری پرونده تاجگردون، گفت: ما در فرصت قانونی مقرر اعتراضی را طی دو نامه بر روی اعتبارنامه آقای تاجگردون قرار دادیم و به شعبه مذکور رفت و رسیدگی شد. ما مطالبمان را خدمت اعضای محترم شعبه ۱۵ گفتیم اما اسناد به صورت تخصصی و کارشناسی رسیدگی نشد. یعنی ما هر چه گفتیم آقای تاجگردون نپذیرفت و برای مخالفتش با اسناد هم هیچ سندی نشان نداد.
وی افزود: در فعالیت فتنه گون ایشان که یک اشتباهی را به دروغ به رهبر انقلاب نسبت دادند و بعد تکذیب کردند، بررسی کردیم و دیدیم که اتفاقا درست بود. در شعبه که مسئله درست پیش نرفت، مطلب به صحن منتقل شد.
خضریان با اشاره به  توصیه رهبر انقلاب بر عدالت در مجلس یازدهم گفت: اگر قرار است که مجلس یازدهم در حوزه عدالت کار کند و دست مفسدین را قطع کند، مگر می شود که مجلس از خودش شروع نکند و به دلیل تعارفات از این مسئله چشم پوشی کند.
نمانیده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: عموم مطالب مرتبط با پرونده ایشان به غیر از یکی دو مورد که بحث ضد انقلاب مطرح است، هیچ موضوعیت سیاسی ندارد و بالای ۹۰ درصد مسائل اقتصادی مطرح است. علاوه بر این ایشان اصلا وزن سیاسی ندارد که ما بخواهیم درباره او حرف سیاسی بزنیم.
وی افزود: کسانی هستند که در دولت اصلاحات وزیر بودند و الان هم وزارت دارند و در برخی موارد احتمال کاندیداتوری آنها در انتخابات ۱۴۰۰ هم مطرح است و اگر مجلس یازدهم بنای کار سیاسی داشت سراغ افراد وزین تر از تاجگردون می رفت.
خضریان تاکید کرد: زمانی که پرونده تاجگردون به صحن مجلس رفت، آقای زاکانی تذکری با توجه به اصل ۸۵ قانون اساسی مطرح کردند که بجا و مهم است. اصل ۸۵ قانون اساسی در مخالفت با این موضوع که وقتی اعتبارنامه در شعبه با رای موافق همراه شد دیگر نیاز به رای گیری در صحن نیست می گوید که «سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست، مجلس نمی تواند اختیار واگذاری را به شخص یا هیئتی واگذار کند، به غیر از موارد ضروری» که اتفاقا اینها قوانین موقت است و قطعی نیست.
وی افزود: اصل ۹۳ قانون اساسی که آقای شاکری به آن اشاره کردند می‌گوید که مجلس شورای اسلامی بدون وجود شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد مگر در تصویب اعتبارنامه نمایندگان و انتخاب ۶ نفر حقوقدان اعضای شورای نگهبان. بر این اساس چطور می‌شود که یک جمع ۹ نفره‌ای به اعتبارنامه یک نماینده معترض باشند و ۶ نفر در شعبه اعتبارنامه را تایید کنند و بعد به این قائل شویم که رای آن ۶ نفر فصل الخطاب است؟
نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه طبق آیین نامه مجلس هم اعتبارنامه باید در صحن علنی تایید شود، گفت:در ماده ۳۲ آیین نامه آمده است که «چنانچه کمیسیون تحقیق اعتبارنامه رد شده از سوی شعبه را رسیدگی کند و نظر به تایید اعتبارنامه داشته باشد گزارش آن برای تصمیم گیری مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.» آیا در اینجا کلمه تصمیم گیری را می‌توان به قرائت تفسیر کرد یا تصمیم گیری به معنای «رای» است؟
وی افزود: زمانی که درباره بندهای این آیین نامه تصمیم گیری می شد ابتدا کلمه تصمیم گیری در این بند نبود و کلمه قرائت مطرح بود. این آیین نامه به شوای نگهبان رفت و در آنجا با آن مخالفت شد و به مجلس برگشت که این در نامه شورای نگهبان با امضای آقای جنتی خطاب به مجلس آمده است.
خضریان تصریح کرد: اعضای محترم شعبه ۱۲، ۱۵ و کمیسیون تحقیق بیایند و شفاف توضیح دهند که چند جلسه برای بحث بر روی این اعتبارنامه برگزار کردند و چه مطالبی مطرح شد تا افکار عمومی در جریان قرار بگیرد. در دو هفته فرصتی که داشتند چه تحقیقاتی انجام دادند؟ آیا اظهارات دبیر شورای نگهبان در جلسه ای که نماینده آنها حضور داشته در تصمیم گیری خود دخالت دادند؟ آیا نظر محترم دبیر شورای نگهبان مبنی بر اینکه مجلس بر اساس مستندات اقدام کند در نظر گرفته شد؟ آیا مستندات معترضان را دیدند؟ در دو هفته ای که کمیسیون تحقیق برای این کار فرصت داشت فقط حدود ۱ ساعت به سه نفر از معترضین فرصت دادند، در حالی که ما درخواست داشتیم که مجددا جلسه برگزار شود تا معترضین مستندات خود را ارائه کنند.
نماینده مردم تهران با اشاره به خاطره ای از رهبر انقلاب، گفت: ایشان در خاطراتشان دارند که در زمان ریاست جمهوری ایشان برخی وزرا به خدمت ایشان رفتند تا برای دستکاری در بندهای بودجه از ایشان درخواست کنند، اما ایشان می گویند که من به خودم اجازه ندادم وقتی یک روندی طی شده و نماینده ها روی این مطلب وقت گذاشتند دست ببرم. اما آقای تاجگردون در جایگاه یک نماینده مجلس بعد از تصویب کمیسیون تلفیق در بودجه دست می برد و بودجه را تغییر می دهد. چطور او چنین اجازه ای را به خود می دهد؟
خضریان اظهار داشت: آقای تاجگردون با ادبیات تهدید گفته است که به فرض اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست که بخواهد آن را تمیز کند. ان شاالله در ادامه خواهیم دید. ما ادعا نمی کنیم که در پیشگاه خداوند متعال خالی از گناهیم ولی حتما ادعا می کنیم که در حوزه اجتماعی و اقتصادی اقدامی از طرف ما صورت نگرفته که کسی بخواهد آن را رو کند که اگر قرار بود رو کنند به جای اینکه ما را با سلاح برنو تهدید کنند آنها را در رسانه ها مطرح می کردند.

کریمی: تاجگردون نماد و سمبل یک شبکه فساد گسترده در کشور است / ارتباط متهم بانک سرمایه با منتخب مردم گچساران
نماینده مردم اراک گفت: تاجگردون نماد و سمبل یک شبکه فساد گسترده در کشور است که نمونه عینی آن در مجلس است. این فرد برای تمام اقوام و افراد خود شغل‌هایی درست کرده است که از طریق آنها اقدامات فسادگونه ای را انجام می‌دهد.
https://snn.ir/files/fa/news/1399/4/10/1075381_192.jpg
علی اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، اظهار داشت: تاجگردون نماد و سمبل یک شبکه فساد گسترده در کشور است که نمونه عینی آن در مجلس است.
وی ادامه داد: این فرد برای تمام اقوام و افراد خود شغل‌هایی درست کرده است که از طریق آنها اقدامات فسادگونه ای را انجام می‌دهد و یک شبکه بزرگ فساد تشکیل داده است.
نماینده اراک با اشاره به سوابق تاجگردون در مجلس، گفت: منتخب گچساران در مجلس متاسفانه در گلوگاهی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس) حضور داشت که از آن گلوگاه در جهت منافع خود قدم گام بر می‌داشت.
کریمی بیان داشت: چند تن از نمایندگان در مجلس حضور دارند که در مجلس و معاونت‌ها هم حاضر هستند، اما مشاهده می‌کنیم برادر و داماد آقای تاجگردون با رانت به معاونت‌های پارلمانی رسیده‌اند.
وی با اشاره به ارتباطات تاجگردون در شرکت های مختلف گازی و نفتی، بیان داشت: متهم بانک سرمایه با تاجگردون در ارتباط بوده و آقای حیدرآبادی متهم بانک سرمایه با آقای تاجگردون در شرکت پتروامید آسیا باهم در ارتباط بودند.
نماینده اراک افزود: تعدادی از اقوام ایشان به بهزیستی نفوذ کرده و یک باند بزرگ در این نهاد ایجاد کردند.
کریمی تصریح کرد: معترضین لیست شرکت‌هایی که یا خود شخص تاجگردون عضو هیئت رئیسه این شرکت‌ها بودند و یا اقوام آنها در این عضو هستند را دارند. جالب اینجاست که تاجگردون بیان می‌کند که پسرش بیکار است اما در سن ۲۱ سالگی عضو هیئت مدیره یک شرکت بوده و خود این مورد را انکار می‌کند.
وی با اشاره به مدرک تحصیلی منتخب گچساران، گفت: استفاده از عناوین مختلف در نبود مدرک جرم است و ایشان مدرکی برای دکتری خود ارائه نداده است و در سال ۹۸ کارگزینی مدرک ایشان را فوق لیسانس درج کرده است.
این نماینده مجلس با اشاره به ازدواج دوم تاجگردون، بیان داشت: تاجگردون این مورد را انکار کرد و جالب است نام فرزند و همسر دوم ایشان در شناسنامه اش ثبت نشده است اگر دو شناسنامه دارد که این خود تخلفی دیگر است.
وی تاکید کرد: هیچ کدام از مسائلی که در فضای مجازی مطرح میشود و تیم ایشان پشت این ماجرا هستند، درست نیست و تمام غلط بوده و اراجیفی بیش نیست.
کریمی در پایان گفت: امیدوار هستیم در صحن علنی و با رای قاطع اعتبارنامه ایشان در مجلس رد شود و این قضیه از این مجلس انقلابی دور از ذهن نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

نیکنام
Iran, Islamic Republic of
خداییش روی پیشانی این معترضین نگاه کنید چه می بینید .
نمیدونم
چه ربطی داره.....
United States
کار تاجگردون دیگه تمامه، بعیده رای اعتماد بیاره
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون من ده پیام به حمایت از شما دادم
ولی وقتی گفتی فرزندانم بیکار هستند . کاملا واضح است ودیگر مورد تایید ما نیستی
شما برای فامیل دور شما غیر قانونی سفارش کردی آنوقت فرزندان شما بیکار هستند و کسی که ۶۰۰ هکتار زمین دارد فرزندانش بیکار است!
از چشممان افتادی
اصفهان
United States
به اسم بختیاری در جهت تخریب تاجگردون شعار نده
حالا بنشین تا امثال زاکانی و توکلی تورو سرکار ببرند
منظورش این بود که مثل امثال زاکانی و توکلی برا بچه اش صندلی غیر قانونی پیدل نکرد
اصفهان . اصفهانی ها که به شدت مخالف تاجگردون هست!!!
صادق
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطو خدامیدونه چقدازاون بهت رسیدکه ابنجورسینه چاکشی هفته آینده ت صحن روسیاه خواهیدشد
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم که این شش نفر هیچکدام از دین ودیانت حرف نزذند کاملا از صحبت هایشان مشخص است و همه توهین فرا فکنی اکار عمو می هیچ گونه مدارکی دال بر سخنان خود نداشتند وبه نظر من سخنان تاجگردون با ثباتتر بود
Iran, Islamic Republic of
با عواطف مردم وبا احساسات مردم و...بازی می کند باید با مفاسد برخورد شود
صادق
Iran, Islamic Republic of
اگه این ۶نفرجزو پاک ترین آدم ها نیستن .
Iran, Islamic Republic of
منظورس بیکارند یعنی اهل کار نیستند ولخرجی بیکاری با بیکاری ما فرق دارد نداری ما با نداری پول دارها فرقش اینه که ما پول نداریم که نخستین نیازهایمان را تامین کنیم ولی متاسفانه اونا ندارند ماشین یک میلیاردی رو تعویض کنند با ماشين پنج میلیاردی نداری ما کجا نداری اونا کجا خدایش فقر واقعی اونا دارند نه ما
صادق
Iran, Islamic Republic of
احسنتم
صادق
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردن نه تنها افتخار بختیاری بلکه افتخار ایران است.زحمات آقای تاجگردون را نباید نادیده گرفت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین

درست و منطقی بیان فرمودید
لابی و رانت

استخدام های فله ای
بکارگیری نیروهای دون در مراکز حساس مثل آموزش و پرورش گه امروزه رسیده به نقطه ی زیر صفر و بحث های زنانه در دفتر مدیریت آموزش و پرورش

اصلا زیبنده نیست که روی بودجه دادن به گچساران بحث شود که خودش را مظلوم نشان بده و تبلیغ کند که فدای مردم شدم

اما کدوم مردم؟؟؟
مردم گچساران که زیر خط فقر هستن و خانواده تاج گردون در همه چی دخالت میکنند و بدون اجازه آن ها برگی روی زمین نمی افتد؟
.
صادق
Iran, Islamic Republic of
آفرین برشما
Iran, Islamic Republic of
ازحرفهاشون معلومه مستندات قابل اثباتی ندارند .وهیچ دزدی درکارتبوده وحرف های کلی گویی که دراستان بهشون دادند.فقط دارند سند سازی میکنند .مگر خودتان انضانکردید که او اسرائیل را به رسمیت میشناسد وخانوده او درکمپ انگلیس ها بوده و وابسته به رژیم طاغوت بوده پس اگر اینها توهین نیست چه میتونه باشه .نانه مکتوبی که دست تاجگردونه .وقتی میگه / در ارتباطبوده آیا این خودش توهین به پدر ومادر شهید نیست چیزی که درهیچ دتدگاهی اثبات نشده وامروز زاکانی تکذیب کرده ما توهین نکردیم
هادی
Iran, Islamic Republic of
پس جناب تاجگردون /خوب این که جرم نیست. منتها چرا پنهان میکنی. آیا واقعا فرزندان شما بیکار هستند. خوب بنده خدا کسی که چند صد هکتار زمین داره انوقت مدعی میشه فرزندش بیکار است. پس این که گفته میشه پسر شما عضو هیئت مدیره فلان شرکت است دروغ است یا واقعیت
کاووس
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون شما روز اول در مجلس گفتی من یک کیف دارم برمیدارم و میرم. پس چرا الان اینقدر تلاش داری که تایید بشی. چگونه شما رویت میشود که نامه مینویسی که اعتبار نامه شما در صحن علنی مجلس به رای گذاشته نشود. به خدا خجالت اور است.
Iran, Islamic Republic of
ایستاده تا افراد کوری و نظر کوچکی مثل شما را دق بده
Iran, Islamic Republic of
شما ده درصدی ها نمیتوانید فسادستیز باشید.دوستانتان هم شما را قبول ندارند چه برسد به رقیبان.به فکر مردم باشید این بازیها برای ملت اب و نان نمیشه...تاج گردون مقبول مردم است شما همین هم نیستید.
Iran, Islamic Republic of
مهربون تر از مادر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و غیرت تان..
ان شااله که شنبه هفته آینده نتیجه زحمات شما و برخورد انقلابی مجلس را خواهیم دید..
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
عجب/ و مردم نمی دونستند حالا باز بیایید بگویید ایشان انسان صادقی هستند؟؟؟ انشالله که بعد از سلب اعتبارنامه اش دادگاهی بشه و تو دادگاه جوابگو باشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرمم میشود وخجالت میکشم که بگویم یک کهگیلویه وبویراحمدی هستم با وجود وحضور افراد .
باب
Iran, Islamic Republic of
از خودت عارت بشه متاسفم برات تو لر نیستی
Iran, Islamic Republic of
برو گم شو بابا.فقط خفه شو
گچسارانیی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون . گسترده تو کشور متاسفانه خوبی هم هست اول که می گفت فرزندانم بیکار هستند و دوم اینکه ..آخه آدم چطور اعتماد کنه تو این ۱۲ سال کلا مردم بیچاره لر را ساده فرض کرده بود . افسوس
حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
همینکه همه مخالفین تاجگردون سراسیمه و با هم رفته اند خبرگزاری مهر نشان دهنده این است که تاجگردون در فیلمی که پخش کرده دست همه را رو کرده . همه اتهاماتی که به تاجگردون و پدر و مادرش زده اند .تاجگردون عین تامه اتهامات را که از کمیسیون تحقیق گرفته دارد .
کاووس
Iran, Islamic Republic of
گویا اینبار جناب تاجگردون با احتمال زیاد رد صلاحیت خواهید شد و امیدوارم اگه این اتهامات واقعیت داشته باشه شما باید در دادگاه صالح محاکمه شوید و کلیه اموالی که با رانت بدست اوردید را پس دهید به بیت المال. تاجگردون مدعی است دویست هکتار زمین با خانواده دارند در حالی که گویا بیش از هفتصد هکتار است. سوال شما و خانواده محترم این مقدار زمین از کجا اوردید. بیچاره مردم که گول خوردن. انشالله در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو خواهید بود. شما ادعا کردی من یک کیف دارم برمیدارم و میرم. به خدا قسم/ چون اگه واقعا این نیت را داشتید لزومی نبود نامه به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بنویسید و درخواست کنید اعتبار نامه شما در صحن علنی مجلس به رای گذاشته نشود. جناب تاجگردون یعنی مال دنیا اینقدر ارزش داره. ترا خدا نگوید شما دلتان برا مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت میسوزه/. چرا شما داشتن همسر دوم را پنهان کردید. شما هیچوقت صادق نبودید. وقتی کسی بتونه به راحتی یک دروغ بگه دیگه براش دروغ های بعدی عادی میشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
توئی که . زاکانی
و با رانت مشارکت پایین اومدی مجلس
اصفهان
United States
جرم زنگنه چی بود که پا اونم وسط،کشانید
قمربنی هاشم
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
بنده یه اصلاح طلب هستم وحامی تاجگردون اما واقعا خودم میبینم که کسانی که از حمایت تاجگردون پست گرفتن چقد ظلم به مردم میکنن وفقط خودشونو میبینن امثالش تو شرکت توزیع برق استان.اقایان شمس،رسول زاده،زمانپور،عصایی و...فقط خدا میدونه که چه ستمهای به نیروهای شرکت میکنن،پس خواهان رد اعتبارنامه تاجگردون هستیم تا دم اینا هم چیده بشه
Iran, Islamic Republic of
فقط اینها که نیستند،نوروزی،گهرگانی،تاجدینی،و...
United States
قمر بنی هاشم .
ناشناس
United States
چرا زاکانی شفاف در مورد زنگنه چیزی نمی گوید
زاکانی فقط خواست گردو خاک ایجاد کند مرد و حرفش
چرا ضریح و شفاف نمیگه اگر درست میگه
Iran, Islamic Republic of
مسئله تاجگردون سیاسی ومبارزه علنی علیه قوم لر است. اگر بررسی کنید چقدر فساد ورانت ورابطه بازی وجود دارد. بررسی کنید درمسئولین ووزرا، و... هر نقطه ای از این کشور فقط چشم شما تاجگردون دیده ؟ این توهین علیه قوم لر است. چرا نباید قوم لر مسول کشوری داشته باسد؟
آره چون خودت یهووییی شد فرزند زاگرس
Iran, Islamic Republic of
زاکانی ...دست از سر دکتر تاجگردون بردار..
کجاش دکتره
جعفر
Iran, Islamic Republic of
اصلا ربطی به قوم لر ندارد پس لطف کنید فرافکنی نکنید. بله شاید مسولانی هم در مجلس و هم دردولت و قوه قضائیه باشند که انها هم دچار فساد اقتصادی باشند. لذا باید مبارزه با فساد از یک جایی باید شروع شود. پس مسئله تاجگردون ربطی به قومیت آن ندارد. اتفافا خیلی از اهالی باشت و گچساران هستند که حاضر شدند بیایند در مجلس بر علیه تاجگردون صحبت کنن. پس بهتره که مغلطه نکنید. من هیچ دشمنی و یا دوستی با تاجگردون ندارم و فقط فکر میکنم با هر کس که به بیت المال دست درازی کرده باید بررسی و در صورت اثبات جرم محاکمه شود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
لازم است که تذکر دهم اگر بر عدم صلاحیت نمایندگی رلی داده شود پس تخلفات مختلفی از وی سرزده که باید به تخلفات مالی و اقتصادی در دادگاه صالحه رسیدگی گردد و تایید اعتبارنانه در مورد عقايد سیاسی و اجتماعی باشذ آن هم قبول قانون اساسی کفایت می کند کسی که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را قبول دارد پس مسلمان است که ولایت فقیه و اسلام را قبول داذد پس عقیده شخصی است تا زمانی که با انتشار عقیده اش که سبب تفرقه و زیرسوال رفتن ارکان نطام شود بله پس سیاسی کاری و افتراء و تهمت که خود حق‌الناس است بلکه باعث ظلم به جامعه و مردم و طرفداران وی خواهد شد پس درصورت تصویب عدم اعتبار نمایندگی سریعا دلایل به عموم اطلاع و تخلفاتش توسط قوه قضائیه پیگیری و حکم محکومیتش را اعلام و عقوبت شود مسئله بیشتر سیاسی است تا حقیقت و واقعیت
Iran, Islamic Republic of
اقایون معترض دیمی حرف نزنید جناب زاکانی شما در ویدیوی خودتان گفتید اسناد را منتشر میکنیم.اسنادتون را منتشر کنید دیمی حرف نزنید،تاجگردون تمام اسناد دفاعیه اش منتشر کرد.چندتا از این اقایون معترض دانشجوی تندرو دانشگاه بودن اصلا در مورد اقتصاد و بودجه حالیشون نیست.جناب نجابت می دونی بودجه نویسی چیه،شماها لیستی رای اوردید خیلی باید همه تون بدوین تا پای تاجگردون برسین،
مجمع کن ... هرچه اسناد هست روشده اصلا به لینک خبری همین کبنا با تیتر" رانت ساسان تاجگردون " بزن
Iran, Islamic Republic of
اقایون معترض دیمی حرف نزنید جناب زاکانی شما در ویدیوی خودتان گفتید اسناد را منتشر میکنیم.اسنادتون را منتشر کنید دیمی حرف نزنید،تاجگردون تمام اسناد دفاعیه اش منتشر کرد.چندتا از این اقایون معترض دانشجوی تندرو دانشگاه بودن اصلا در مورد اقتصاد و بودجه حالیشون نیست.جناب نجابت می دونی بودجه نویسی چیه،شماها لیستی رای اوردید خیلی باید همه تون بدوین تا پای تاجگردون برسین،
محسن
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام تا دیروز که جلویش پوسترهای بزرگ تبلیغاتی پز دکترای اقتصاد و معمار اقتصاد کشور را میدادیم حالا شدی. فقط حاج غلام به امید خدا ی بزرگ هومن نمایندگان مجلس،کارت تمامه
United States
زاکانی حقیقتاً
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خوا مو قربون تاجگردون برم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
مردم از برخورد با فساد استقبال می کنند و ناراحت نیسیتند ولی وقتی سیاسی کاری می کنید و گزینشی عمل می کنید باید به نیت شما شک کرد. آیا واقعاً شما از نمایندگان حاضر در مجلس فقط تاجگردون را دارای فساد می دانید؟ چرا در مورد دیگران وارد عمل نمی شوید؟ با دلایل منطقی زیادی می توان رفتار سیاسی شما در برخورد با تاجگردون را توجیه کرد. فساد با اینگونه نیت ها و عملکردها از بین نخواهد رفت و مردم نیز رفتار شما را باور نمی کنند.
عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی.....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1