تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۲۰۵۰۸
فرصت طلبی رئیس سازمان محیط زیست؛

امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند!/ خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد!/ تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هم یک مشت دانشجوی خودسر بودند!/ این فرد سال ها وزیر و هم اکنون معاون رئیس جمهور است! +عکس و فیلم

۱
۰
امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند!/ خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد! +عکس و فیلم
کبنا ؛آقای خاتمی به بنده گفتند که حضرت امام به من دستور دادند که شما چرا از آواز خواندن خانم ها استفاده نمی کنید؟ به صورت تک خوانی نه به صورت گروهی.
 روز گذشته فیلمی از عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست منتشر شده است که وی به نقلی از امام راحل پرداخته و مدعی شده است: «امام خمینی آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند»!
شرح کامل این قطعه فیلم را در ادامه خواهید خواند:
 آقای (سیدمحمد) خاتمی وزیر ارشاد بودند، بنده وزیر کشاورزی کابینه بودم. ایشان از حضرت امام(ره) مستقیماً برای خود من در دولت نقل کردند که " من جسارت و جراتش را پیدا نکردم (آقای خاتمی الان زنده است. من این موضوع را چند جای دیگر هم نقل کرده ام) آقای خاتمی به بنده گفتند که حضرت امام به من دستور دادند که شما چرا از آواز خواندن خانم ها استفاده نمی کنید؟ به صورت تک خوانی نه به صورت گروهی.
 آقای خاتمی (وزیر ارشاد وقت) گفتند حضرت امام این جمله را دو بار به بنده فرمودند امام من جرات بیان و اجرای آن را نداشتم.. منتها حضرت امام(ره) در ادامه فرمودند" خانم هایی که صدای خوبی دارند نه خانمی که صدای خوبی ندارد اما به خاطر قیافه اش بیاوریم تا بخواند و به مردم تحویل دهیم"
 آقای خاتمی فکر می کنم سال 68 در دولت آقای هاشمی این خاطره را برای من نقل کردند. قبل از اینکه از وزارت ارشاد استعفاء بدهند.
بخشی از سوال و جواب مصاحبه این گونه است:
مجری: یعنی حضرت امام صدای خانم ها را حرام نمی دانستند؟
 کلانتری: خیر حرام نمی دانستند. در رادیو و تلویزیون ...
 مجری: چطوری آقای خاتمی که روحیه انقلابی داشتند این مطلب حضرت امام(ره) منتقل نکردند؟
 کلانتری:من نمی دانم از خود آقای خاتمی سوال کنید. حتی آقای خاتمی گفتند دستهایم قلم شود، من جرات و جسارت پیدا نکردم
 
دانلود فیلم اظهارات کلانتری درباره آوازخوانی زنان

چند روز پیش هم اظهاراتی از سوی کلانتری منتشر شد که وی تسخیرکنندگان لانه جاسوسی که امام آن حرکت را «انقلاب دوم» نامیده بود را «یک مشت دانشجوی خودسر» نامیده بود که حکومت باید با آنها برخورد می کرد.
کلانتری گفته بود: «من اصل این موضوع یعنی تسخیر سفارت را قبول ندارم. چرا که ما بالاخره در یک جامعه جهانی زندگی می‌کنیم و یک اصولی را پذیرفته‌ایم. شما خیلی راحت می‌توانستید با امریکا قطع رابطه کنید. می‌توانستید سفیر امریکا را از کشور اخراج کنید، می‌توانستید سفارت امریکا را تعطیل کنید. ولی اینکه یک مشت(!) دانشجو بخواهند از دیوار بالا بروند و... دانشجو که نماینده مردم نیستند، نماینده ملت نیستند. اگر در این سفارتخانه جاسوسی می‌کردند جاسوس‌ها را بیرون می‌کردید. ما حق نداریم به کشوری بگوییم بیایند در کشور سفارتخانه باز کنند و بعد بخواهیم بریزیم تسخیر کنیم، اشغال کنیم، گروگان بگیریم»!

عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور در دولت دوازدهم

هرچند که عمق بی اعتقادی این معاون رئیس جمهور از همان جنس اظهاراتش درباره تسخیر جاسوسخانه آمریکا مشخص است اما باید متاسف بود که چنین فردی در ایران اسلامی نه به عنوان یک شهروند عادی بلکه سال های سال به عنوان وزیر در حال فعالیت بوده و هم اکنون هم به عنوان معاون رئیس جمهور مشغول به خدمت است! شاید یکی از اولویت های مجلس یازدهم تلاش برای کنارزدن اینگونه افراد از دولت باشد.
ادعای تهمت آلود کلانتری درباره موافقت امام راحل با خوانندگی زنان هم که سند حرفش را به یکی از سران فتنه سال 88 ارجاع می دهد در نوع خود قابل تامل است. جالب تر انکه زمان نقل این خاطره خاتمی برای کلانتری به بعد از رحلت امام و در دولت اول هاشمی بر می گردد. جدای از بی ارزشی اینگونه ادعاها باید گفت که که قبلا هم افرادی همچون مرحوم هاشمی رفسنجانی از این دست خاطره های دونفره نقل کرده بودند. البته که رساله امام، وصیت نامه و توصیه مهم ایشان درباره ملاک سنجش اصالت ادعاهای بعد از رحلتشان تکلیف را مشخص کرده است و فضا را برای اینگونه ادعاهای واهی بسته است؛ هرچند که وظیفه موسسه تنظیم نشر آثار امام جدی است و متاسفانه در طی سال های گذشته در اغب اوقات با ادعاها و تهمت های وارده به امام منفعلانه برخورد کرده اند.
در همین حال عبدالله گنجی، کارشناس مسائل سیاسی و مدیرمسئول روزنامه جوان با انتشار توئیتی درباره کلانتری نوشته است: «کلانتری محیط زیست آنچه امام انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب اول دانست را رد و کلا اشتباه دانست، بلامانع بودن تک خوانی  زن را هم به امام ارجاع داد. احتمالا در اولی متوجه شده دانشجویان روی چمن سفارت رفتند محیط زیست آسیب دیده و دومی تک خوان زن برای محیط زیست مفید است وگرنه چه ربطی دارد».

سید نظام الدین موسوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس و منتخب جدید مردم تهران هم به رفتار این روزهای کلانتری واکنش نشان داده و این رفتار ار نشانه فرصت طلبی سیاسی دانسته است. موسوی نوشته است: «اینکه بعد از ۳۰سال مسئولیت دولتی و وزارت، در آستانه بازنشستگی سیاسی و احیاناً بستن بار و رفتن به آن سوی آبها، یادت بیفتد که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کار نادرستی بوده و آوازخوانی زنان کار خوبی است، نشانه شجاعت نیست». (جهان نیوز)
نام شما

آدرس ايميل شما

هخامنش
Iran, Islamic Republic of
ولی در این مقوله هر چه دلت خواست نوشتی این افرادی که نام بردی و به راحتی توهین کردی خیلی برای این انقلاب و مملکت زحمت کشیدند خدای را خوش نمیاد اینجوری و با این ادبیات از آنها یاد ببری نباید فقط برای اینکه بعضی ها خوششان بیاد به دیگران بتازیم و گناه خود را بیشتر کنیم در انچه می نویسیم و میگوییم بیشتر بیاندیشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1