تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۱۴۱۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد عقب نشینی نکند / اخراج نیروهای فله‌ای مطالبه عمومی مردم است / فرصت برابر جذب نیرو حق همه است

۳۱
۰
شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد عقب نشینی نکند / اخراج نیروهای فله‌ای مطالبه عمومی مردم است / فرصت برابر جذب نیرو حق همه است
کبنا ؛برخورد با نیروهایی که فله‌ای و بدون ضابطه وارد دستگاه‌های دولتی شده بودند، مطالبه عمومی مردم و جوانان تحصیل کرده استان کهگیلویه و بویراحمد بود. امروز با تصمیم قانونی و شجاعانه شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بازرسی نیروهایی که با سفارش سیاسیون و بدون آزمون و رعایت ضوابط قانونی در دانشگاه علوم پزشکی استان به کار گرفته شده بودند، اخراج شدند تا بر اساس قانون و برگزاری آزمون نیروهای مورد نیاز دانشگاه استخدام شوند. این اقدام شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد موجی از اعتماد و امید را در بین مردم و جوانان دانشگاهی ایجاد کرد. چرا که ایجاد فرصت برابر برای همه جهت استخدام در نهادهای دولتی خواست نظام اسلامی ایران و مطالبه عمومی مردم که در واقع صاحب اصلی این مملکت هستند، می‌باشد.
به گزارش کبنا، بعد از تصمیم شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بازرسی استان مبنی بر اخراج نیروهای فله‌ای و بدون ضابطه بیمارستان‌های استان، نیروهای اخراج شده در حیاط بیمارستان شهید جلیل یاسوج تجمع کردند و خواستار برگشت به کار شدند. این نیروها با حضور سید وحید موسویان معاون دادستان مرکز استان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد، رئیس بیمارستان شهید جلیل و برخی از مسئولان نظارتی و مربوطه تجمع کردند.
این نیروها حرف‌های زیادی هم برای گفتن داشتند، در حالی که آنها معتقد بودند که در حقشان اجحاف شده است و خواستار بازگشت به کار بودند، جاودان سیرت رئیس دانشگاه شهید جلیل گفت: دانشگاه علوم پزشکی تمام حق و حقوق شماها را پرداخت می‌کند.
تجمع کنندگان ضمن بیان مشکلات مالی و شخصی خودشان، اعلام می‌کردند که همه ما زن و فرزند داریم و حالا که بیکار شدیم، مشکلات زیادی به سراغ ما می‌آید.
یکی از افراد اخراج شده خطاب به سید وحید موسویان معاون دادستان یاسوج گفت: اگر دانشگاه تصمیم به اخراج نیروها داشته است چرا نیروهای شرکتی که در ستاد دانشگاه مشغول بکار هستند، به کار خود ادامه دهند، اما ما باید اخراج شویم. اگر مسئولین دانشگاه دنبال عدالت هستند می‌بایست با همه نیروها به یک شکل برخورد شود.
بعضی از این افراد بیان می‌کردند: چرا بعد از یک سال به ما اعلام کردند که شماها باید اخراج شود. الان فرصت شغلی مثل سابق نداریم. تکلیف ما چیست؟ ما چه گناهی کردیم.
 یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره بیان کرد: حکم اخراج نیروها از مرداد ماه امسال صادر شده بود که طی این مدت تلاش کردیم با رایزنی مانع از اخراج آنان شویم. آخرین مهلت برای اخراج نیروها پایان مهرماه بود که تلاش ما به نتیجه نرسید اما حق و حقوق این نیروها با تأیید بیمارستان بزودی بحساب بیمارستان واریز خواهد شد تا پرداخت شود و در آزمون تلاش خواهیم کرد به آنان کمک شوند چرا که ما بیشتر از همه ناراحت هستیم.
وی در ادامه به نیروهای دو بیمارستان دیگر اشاره کرد، گفت: بیمارستان باشت هنوز جذب نکرده است و بیمارستان بی بی حکیمه ۴ نیرو جذب کرده است.
گفته می‌شود: بعد از تجمع این نیروها جلساتی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان نیروهای اخراجی و چند تن از مدیران و مسئولان دستگاه‌های مربوطه به منظور تعیین و تکلیف نیروهای اخراج شده، گرفته شد.
بنا بر این لازم است که شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های متولی امر تا تعیین و تکلیف نهایی نیروهای فله‌ای و بدون ضابطه تمام ادارات استان، تلاش نماید و این مطالبه عمومی، یعنی بکارگیری نیروها بر اساس آزمون و قانون و برخورد قانونی با نیروهای بدون رعایت ضابطه را پاسخ بدهند و با تجمع تعدادی از مواضع عدالت محور خود، عقب نشینی نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
خواهشا شما رسانه ها استخدام غیرقانونی در شبکه بهداشت چرام رو هم بررسی کنید
Iran, Islamic Republic of
تجمع یعنی چه .؟
بالاخره بعد از سالها دیدیم که امکان جلوگیری از باندبازی و بیعدالتی و پارتی بازی هست .
درود بر شرف مسئولین مربوطه از شورای تامین تا علوم پزشکی و دادستانی .
البته جناب مسئول علوم پزشکی به جمله خودت توجه کن :
در آزمون تلاش خواهیم کرد به آنها کمک شود . این جمله یعنی چه ؟ یعنی تخلف دیگران را می خواهید قانونی کنید؟؟؟؟ دادستان محترم استان خواهشمند است این کار را به نتیجه برسانید و کورسوی امید را که در دل مردم روشن شده نگذارید خاموش شود .
ودد
Iran, Islamic Republic of
باید نمایندگانی که به عداه ای خاص نامه سفارسی دادن در تایید صلاحیتشون لحا ظ بشه
هوشنگ سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
یه فکری هم برای آقای/ عضو شورای شهر پاتاوه و شورای استان که در درمانگاه پاتاوه نیز بدون هیچ استخدام شده هم بکنید ایشون خودش دم از قانون میزنه ولی با بی قانونی مشغول به کاره در ضمن ایشون نیروی خدماتی هستند ولی یا یه تیپی میره سرکار انگار اون رییسه...پس اگه می خواهید حق به حق دار برسه یه فکری هم برای ایشون بکنید
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار بشه برا این افراد حقی قایل باشن ما هم‌تجمع میکنیم. با پارتی اومدن دو قورت و نیمشون هم باقیه؟ بابد عدالت رعایت بشه
Romania
این اقدام یک اقدام خداپسندانه وعین عدالت است که از طرف شورای تأمین استان برداشته شده است.
امید واعتماد به مردم بر می گردد
جهت اطلاع ویاد آوری اداره آب واداره برق هم از این استخدام های غیر قانونی فله ای وفامیلی وانتخاباتی تحت عنوان شرکتی فراوان دارند. منتظر چنین اقدام به حقی در این دواداره هم هستیم.
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام. صمیمانه از شورای تامین و سازمان بازرسی تشکر کرده و البته خواهش داریم با سایر شرکت های خدمات رسانی را که هم نیروهای فله ای آورده اند همینگونه برخورد و لااقل مدیران متخلف را عزل کنید.
Iran, Islamic Republic of
همه چیز زیر سر همین پوران فر هست از موقعی که اومده مردم بدبخت را بیچاره کرده.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کاش این سختگیریها مربوط به همه دوران میشد چه وقتی که دولت دست اصولگرایان باشه وچه اصلاحطلب.ولی تا یادم هست در ززمان دولت اصولگرایان فله ای نیرو وارد ادارات میکردند و هیچ نهادی اعتراض نمیکرد.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه هجمه افتاد دنبال یک مسئله در زمان سید باقر موسوی به هرکجا سر می زدم می گفتند کار نداریم اما همینکه فامیل وحزب خودشان می امد سر کار از شرکت برق شرکت فاضلاب اداره ره و..............
مجید
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم فرض یفرما یک از این عزیزان برادر خودتون بود چکار میکردید.
خدا رادر نظر بگیرید
علی...
Iran, Islamic Republic of
برادر من چرا جذب نشه؟ کدوم از اینا آزمون دادند؟ اگر آزمون میدادند از کجا معلوم برادر من جذب نمی شد؟ به جای اینی که فکر اینجوری بکنی از اون طرف قضیه رو ببین... برادر اونایی که استخدام نشدند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر خدایی حساب کنیم باید اخراج شوند چون فقط با پارتی جذب شده اند و این یعنی تضییع حق و حقوق دیگران، امیدواریم آزمونی که قراره برگزار بشه قانونی و نتایج بدون اعمال نفوذ سیاسیون باشد و حق به حق دار برسد نه اینکه آزمون فقط سرپوشی باشد برای توجیه و قانونی کردن جذب مجدد نیروهای فله ای اخراج شده.
سینا
Iran, Islamic Republic of
فعلا که برادر شماست
Iran, Islamic Republic of
تیغ بران گر بدستت داد روزگار. هرچه میخواهی ببر اما مبر نان کسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چون نزدیک انتخاباته دارن اینکارو میکنن ک نماینده موردنظر رای نیاره واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
تیغ بران گر به دستت دهد روزگار ببر هر بی عدالتی را
Iran, Islamic Republic of
ابن نون نون حرامه
Iran, Islamic Republic of
. با پارتی نون خیلی ها را خوردن
فیاض
Iran, Islamic Republic of
گپ چنه ایزنن ای دوسل.کار دولتی هم شد کار.
Iran, Islamic Republic of
قربون خدا برم
منم تحصیل کرده ام منم بیکارم
اخ برا بیسودادی که به ریش منو امثال من میخندید که درس برای چیته تا پارتی هست

قربون خدا برم
بیمارستان بی بی حکیمه ماشالله دلتون بخواد نیرو گرفته
کبنانیوز عزیز بیمارستان نرگسی مدتی دیگه افتتاح میشه ریسش جناب اقای مظاهری همون کسی هست که ریس بیمارستان رجایی و بی بی حکیمه بود که کل گناوه لری ها رو اورد سرکار

کبنانیوز تو رو به خدا از قشر ما تحصیل کرده همیشه دفاع کن

درود به شرفتون درود به شجاعتتون

رسانه یعنی شما نه نون به نرخ روز خورهای.....
ک .ب
Iran, Islamic Republic of
قرار گرفتن ضابطه بجای رابطه موجب دلگرمی جوانان خواهد شد. درود به مسئولین شجاع که در راه عدالت گام نهاده اند .
علی...
Iran, Islamic Republic of
اولا که کار بسیار خوبی بود اخراج نیروهایی که بدون آزمون جذب شدند. چرا برادر بنده یا برادر دیگری نباید جذب می شد؟ تفاوت بین برادر بنده و اونی که بدون آزمون جذب شده چی بوده؟ جز پارتی بازی؟ باید آزمون منصفانه برگزار بشه تا هرکسی مستحق هست جذب شود... منتظر هستیم دیگر نیروهایی که بدون آزمون جذب شدند اخراج بشن و آزمون برگزار بشه...
Iran, Islamic Republic of
کی امتحان گرفتن که الان باید امتحان بگیرن... قبلا چطور بود.... خدا رو در نظر بگیرید
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
این متن نوشتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کسی نان کسی را میبرد شک نکن بلاهایی بد بر سر زندگی خودش می اید
احمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار بدی است
امید
United States
مسولین محترم کشوری و استانی لطفا به اداره گاز و برق و مخابرات هم سری بزنید ببینید چه افرادی با چه مدارکی و از کجاها و چطوری جای افرادی را گرفته اند که با رشته های مهندسی مکانیک و برق از دانشگاههای ملی یا بیکار هستند یا آواره شهرهای دیگر!!!!!کهگیلویه و بویاحمد در جای جای ادارات آن پارتی بازی موج می زند و از هر 10 استخدام آن 8 با پارتی و سفارش این و آن هست آنهم برای افرادی که نه رشته مرتبط دارند و نه دانشگاه و مدرک معتبر در حالیه افراد بالیاقت بیشتر وجود دارند!!! به عنوان مثال افراد بسیاری با مدرک ادبیات و معارف در ادارات استان ما جای یک مهندس و نیروی فنی نشسته اند!! و این علت عقب افتادگی استان ماست بنده خودم در سال 1384 از دانشگاه ملی معتبر رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شدم (در زمانی که هنوز دانشگاه یاسوج اولین فارغ التحصیل این رشته را نداشت و رشته ریاضی حرف اول را در کنکور میزد) اما به علت نداشتن پارتی مجبور شدم به جای دیگه مهاجرت کنم اگر در استان خودم بودم می توانستم بهترین خدمت رسانی را به مردمم داشته باشم حتی الان که یک متخصص در رشته خودم با سالیان درازی تجربه هستم مسولین استان بنده هیچ میدانی جهت کار نمی دهند!!!! دوست محترمی که از نون بری حرف میزنی نون حرام با اشغال جایگاه دیگران تا جایی حتی فرد استخدام شده رشته مرتبط ندارد گناه و جفا و ظلم است و باعث عقب افتادگی این استان از تمام شهرهای دیگر شده است!!! و علت عقب افتادگی این استان هم میدان ندادن به آدم های نخبه تحصیلی و متخصص و با تجربه است نه نخبگانی که ملاک آن حرافی و چسپیدن زالویی به این و آن باشد. چوب این سیاست کثیف و دزدی آشکار را مردم و جوانان و فرزندان این استان خورده اند و خواهند خورد برای امثال بنده که لیاقتش را داریم کار هست خوبش هم هست اما برای جبران عقب افتادگی استان و اعتماد به افراد بی لیاقت تنها فرزندان شما خواهند سوخت. با تشکر کبنا نیوز درخواست گزارش مفصل درباره نحوه استخدام در این استان و مقایسه با سایر نقاط کشور را دارم و از مسولین کشوری تقاضای رسیدگی به وضعیت اسفناک پارتی بازی و طایفه گرایی و باند بازی در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارم.
دنانشین
Iran, Islamic Republic of
جناب یزدانپناه یسر به شبکه بهداشت درمان دنا بزن ببین چقدر نیروی سفارشی سر کارند اونجا چند تا ماما سرکارند ولی عملا خونشون نشستند و همش می گند آنکالیم جناب یزدانپناه به بی نظمی های شبکه دنا بخصوص ماماها سروسامان بدید در ضمن نیروی سفارشی در این شبکه بیداد میکنه! لطفا رسیدگی بفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
هرکس در هرزمانی غیر قانونی وبدون آزمون وگزینش با رابطه وپارتی وبا حزب وباند انتخابات سرکار رفته باید عذر اورا بخواهند اصولگرا باشد یا اصلاح طلب
آزمون بگیرند هر اصولگرا یا اصلاح طلبی قبول شد فرق نگذارند اورا بپذیرند
این عادلانه ترین کار است
Iran, Islamic Republic of
تا به کی
چرا میگین باشت جذب نکرده اگه جذب نکرده پس راننده آمبولانس هالیی که دو سه ماه پیش جذب کردین چرا نمیگین.چرا اسمی از آن ها برده نمی شود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1