تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۸۴۸۳۵

فرا‌تر از رهایی، با وحدت اصولگرایی

۶۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛احسان حیدری*heydari
چندی پیش مقاله‌ای را از سایت کبنا نیوز مطالعه کردم (کلیک کنید) که با لحن توهین آمیز وحدت اصول گرایی را مورد عنایت قرار داده بود. در وصف مقاله مذکور همین بس که با لفظ «اندر احوالات...» که معمولاً برای پرداختن به موضوعات طنز و فکاهی بکار می‌رود شروع شده و تا پایان مقاله یک ریز و پی در پی به تحقیر این حرکت اصول گرایان و بهانه تراشی برای به شکست انجامیدن این ائتلاف پرداخته بود. مطالعه چندین باره این مقاله، علی الخصوص مباحث مبهم و انحرافی بیان شده در آنکه زاییده ذهن موهن نویسنده بود، مرا بر آن داشت تا به عنوان جوانی اصول گرا پاسخی در خور مقاله یاد شده ارایه نمایم.
پیرو مسائل و مطالب منتشر شده در این سایت خبری بخصوص از اسفند ۹۰ به بعد باید بیان کنم که بنده به عنوان یک مخاطب در فضای مجازی هیچ سایت و پورتال خبری را مشاهده نکرده‌ام که این چنین پیگیر امورات یک نماینده باشد و آنچنان مشتاقانه بر طبل حمایت خود بکوبد که هم گوش مردم دیارم را کر کند و هم رسالت خبری خود را فراموش! این سایت به عقیده بنده مروج اصلی تحرکات مثبت برای نماینده فعلی است و آن را بازیچه دست کسانی می‌دانم که پیشینه افکارشان از رنگ سبز حاشیه صفحه نخست سایت مشخص است. در هر حال چون مقاله «اندر احوالات وحدت اصولگرایان گچساران» در این سایت منتشر شده بود به ناچار جوابیه را برای این سایت فرستادم.
برادر عزیز، از طیف سیاسی مقابل برخواسته‌اید و به زعم خودتان بی‌پروا بر اسب چموش تحقیر در اردوگاه اصول گرایان تاختید. به خیال واهی خود وحدت را منهای گزینه (یا با گزینه) شکست خورده و نافرجام می‌دانید بدانید که وحدت اصول گرایان طرحی نو نیست که ما به دنبال آن باشیم، مکتب ما همیشه منادی وحدت و پرچم دار آن در سراسر ایران اسلامی بوده است. هرگاه تفرقه‌ای در میان بود و آبی در آسیاب دشمنان این سرزمین ریخته می‌شد ردپای سران و همفکرانتان بود که در میان معرکه نمایان می‌شد. اساساً تخم نفاق از لانه بزرگان طیف فکری شما تبدیل به پرنده شوم روزگار مردم این سرزمین گردید. حوادث کوی دانشگاه، عاشورای ۸۸ و... را مرور کن. اگر منصف باشی و به پیشینه جریان فکری خود در تاریخ معاصر رجوع کنی، چیزی جز عوام فریبی، وطن فروشی و دنیا دوستی عایدت نخواهد شد.
پای مسایل کلان سیاسی را به میان کشاندی و با زدن مثالی از انتخابات ریاست جمهوری، آن را صحه‌ای بر تحلیل خود قرار دادی اما افسوس که به فرمایش مقام معظم رهبری: « باید اجازه داد تا دولت کار کند. باید دولت را حمایت کرد.» معذورم از بیان سخنی پیرامون شرح حال مردم و روزگارشان در دولت همفکران شما. اما همین بس که وعده صد روزه شما هزاران روز سپید را برای مردم سرزمین من سیاه کرد اما با شیب ملایم!
آقای عزیز، از کجا و چگونه به ذهنتان رسید که منادیان وحدت در گچساران و باشت در ‌‌نهایت خود را به این جریان تحمیل خواهند کرد؟! اگر واقعاً این چنین باشد که می‌دانم نیست، باید فاتحه شعور سیاسی نخبه‌های اصول گرایی ما را خواند! بنده گمان می‌کنم ریشه این چنین برداشت‌ها در ترس یا تفرقه افکنی ذاتی جریان فکری شماست. مگر می‌شود شما بیایید و بنویسید اما نگران نباشید از نتیجه نهایی این ائتلاف؟ ترس از شکست و بازگشت به دوران انزوای گذشته‌تان در تک تک اعضاء هسته مرکزی شما موج می‌زند. چرا که صحبت از ائتلاف آنهم بیش از یک سال مانده به انتخابات این چنین جمع مشتاقان را پریشان کرده و شور ونوای عشاق را از میان اردوگاه اصلاح طلبی ربوده است!
دوست گرامی؛ اگر در شمارش آراء دوره قبل نگاهی اجمالی بیاندازیم و همچنین پیشینه فکری نامزد‌ها را موردمطالعه قرار دهیم مشخص می‌شود که اگر در جبهه اصول گرایی ائتلاف بر روی یک گزینه صورت پذیرد، آن گزینه بت شکنی خواهد بود برای بت خوش قد و بالای شما!
برادر بزرگوار، در جایی از مقاله خود فرمودید: «نبود شخصیتی کاریزما در میان اصول گرایان شهرستان دلیلی بر عدم توفیق ائتلاف به شمار می‌رود.» بدان و اگاه باش که مکتب اصول گرایی گچساران و باشت برگرفته از منش انسانی والاست که هنوز پس از سال‌ها ذکر کمالاتش بر زبان مردم دیارمان جاریست (مرحوم نبی‌زاده) بعد از آن مرد بزرگ، اقبال عمومی به سمت آقای جعفری بود و بعد از ایشان نیز آقای حسینی سکان دار هدایت این جریان شدند. می‌دانم و می‌دانی که جریان اصول گرایی در گچساران و باشت متعلق به یک خانواده خاص نیست بلکه روحی جاری در فضای اندیشه مردم این دیار است. اما متأسفانه یا خوشبختانه اصالت فکری شما در این دو شهرستان متعلق به یک خانواده است.
هویت سیاسی، اجتماعی و فکری جریان شما در گچساران و باشت به یک فامیل خاص گره خورده بطوریکه هر از چند گاهی یکی از همین خاندان به عنوان نخبه به شما معرفی می‌شود و مریدانه بدون هیچ اندیشه‌ای بدورش حلقه می‌زنید. به راستی آیا جریان اصلاح طلبی شهر ستان در این سال‌های پس از انقلاب تاکنون نخبه‌ای سیاسی که از آن خانواده نباشد و توانایی رقابت با نامزدهای اصول گرا را داشته باشد به خود ندیده است!؟ چه می‌شود که تمام مسئولیت‌های دهن پر کن و رشدهای چشم گیر در بین فرزندان دو شهرستان علی الخصوص در خط فکری شما محدود به این خانواده می‌گردد؟! تا به حال از خود پرسیده‌اید که اگر شخصی در میان شما با همین ویژگی‌هایی که در نماینده کنونی مشاهده می‌شود اما با اسم و رسم جدا از آن خانواده خاص خود را به عنوان نامزد معرفی کند چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود؟! آیا از حمایت اکثریت اصلاح طلبان برخوردار خواهد شد یا اینکه به نفاق و دو دستگی در میان اصلاحات محکوم می‌شود؟! حال قضاوت را به خوانندگان و شما دوست عزیز می‌سپارم اما ایمان دارم اگر شخصی هر چند ضعیف اما منتسب به این خاندان باشد، بزودی پیشرفت خیره کننده‌ای خواهد کرد، بالا و بالا‌تر می‌رود حال آنکه امثال شما نردبان پیشرفت این آقازاده‌ها شده‌اید.
در هر حال، هرکسی مسئول انتخاب‌هایش خواهد بود، زندگی چیزی نیست جز عرصه انتخاب و خوشبختی می‌سر نمی‌شود مگر با انتخاب صحیح. لذا انتخاب جریان فکری متکی بر یک خانواده خاص عقلایی نبوده و دور از بینش عمیق سیاسی و انسانیت.
باشد که ذهن پریشان جنابتان آرام گیرد و در گوشه پریشان خانه اصلاح طلبی گچساران مأوا گزینند.

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

برما
Iran, Islamic Republic of
جمع کن حرف چرت و پرت
استانی آباد خواهیم ساخت با تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
توفخراین دیاری تاج گردون …….سراپا افتخاری تاجگردون …..برای دور دهم بی گمان تو......به مجلس پا گذاری تاجگردون ……توفرزند برومند دیاری که مانندی نداری تاجگردون…….یقینا تاجگردون افتخار بی بدیل استان کهگیلویه وبویر احمد وجنوب کشور است.
علی از چرام
کوهسرک
Europe
در حدی نیستی بخوای درباره خانواده تاجگردون اضهار نظر کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ارزش خواندن نداشت بقیه وقتشونو تلف نکنند
ناصری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ادعای ادب ومتانتت می شه ابتدا هم بی حرمتی رامحکوم کردی ولی خیلی افراطی حرمت شکنی کردی ازسلامت دولت نوشته ای شنیده ای رحیمی جانت معاون احمدی نژاد که مدال لیاقت ازاحمدی نژاد گرفته بود دیشب به ۵سال زندان و۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومن محکوم شد تازه این قطره کوچکی ازاقیانوس بی کران اختلاس های اردوگاه به اصطلاح اصول گرایان احمدی نژاد است به طوری که اگرپولهای اختلاس شده در دوره احمدی نژادراباهم جمع کنید هرایرانی دویست میلیون تومن سهمیه اش میشد ازمرحوم کردان چندسال بامدرک فوق دیپلم حقوق وجایگاه دکترراداشت ؟خاوری چطورازایران فرارکرد ؟بااحمدی نژادبه امریکا رفت واحمدی همون جا بهش مرخصی کانادا دادازمشایی برات بگم که مقاومت احمدی نژاددرحمایت ازمشایی باعث شد مقام معظم رهبری حکم حکومتی صادرفرمودندازحدودچهارده روز خانه نشینی احمدی نژاد چی از صحبت احمدی نژاد برروی جنازه چاوز که درزمان حیات خداراقبول نداشت چی بازهم ادرس وسند بدم خدمتت ؟نمی خواد بررامردم دلسوزی کنی مگه مرادت احمدی نژادچیزی گذاشته که بشه باااون مشکلات اقتصاادی راحل کرد بله به واسطه بی تدبیری ودزدی دردولت شما روحانی مجبوره صورتشو باسیلی سرخ نگه داره بله روحانی قول صددرروز راداد اما به. شرطی که شما افراطییون سنگ انداازی. نکنید وروال طبیعی طی میشدازشانس بدما زمان احمددی نژاد نفت از هفت دلار دوولت خاتمی صدوچهل دلار فروخته می شه ودردوره روحانی. میاد چهل دلار درهرصورت اگه شما به خداواسلام اعتقاددارید خدداوندخودش فرموده که منی که خدا هستم نمی توانم حق الناس راببخشم بااین وجود. اردوگاه شما بالا ترین گناه را انجام داده بگذریم به تاجگردون بابی رحمی تاخته ای مگرتاجگردون چکارکرده جز. این که استان وشهرستان شما رابه همه شناسانده است شاید عیب تاجگردون ازنظرشما نداشتن ریش وبستن دکمه تا اخر مثل محمدرضارحیمی،خاوری ومرحوم کردان باشه برادرمن چه بخوایم چه نخوایم تاجگردون محبوب دلهاست بینکم وبین الله بنده هیچ ارتباطی باتاجگردون ندارم وگچسارانی هم نیستم اما چه کسی می تواندمثل تاجگردون باشد ؟مگرنه این که کارایی ودرایت ایشان باعث شدتادرمجلس اصول گرایان رای جهت انتخاب درهییئت رئیسه مجلس بیاره شانس بدشما اینه که تاجگردون دربین اصول گرایان هم محبوبه خلاصه یه کم کوتاه بیا پیاده شو تاباهم بریم ضمنااصول گرایان متحدبشن یانشن تاتاجگردون خودش خسته بشه باید تحملش کنید وتوهه باش تاصبح دولتت بدمد
Iran, Islamic Republic of
این جوابیه نبود. این فقط و فقط توهین به خانواده تاجگردون بود
اکبر
Iran, Islamic Republic of
اقای حیدری بغض و کینه درونت موج میزنه. متاسفم واست
محمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا داری شورشو در میاری.آخه اینا کی هستن که میان نظر میدن و توهین میکنن. همچین اجازه ای نداری که این نوشته های مسخره رو بزنی تو سایت
دنا
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار اگه در جریان اصول گرایی بت شکنی وجود داشته باشد فقط برای خودتان هست و شما در غیاب اصلاح طلبان و حداقل رای به خط پایان می رسید. در تهران در غیاب اصلاح طلبان کاندیدای شما با ۳۰۰۰۰۰ رای نماینده می شودمانند حدادعادل ولی اگه رد صلاحیت نباشد اصلاح طلبان با ۲۰۰۰۰۰۰ رای پیروز می شوند مانندمحمد رضا خاتمی
هادی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما جوان اصوالگرا
خفابر
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما جوان اصوالگرا
محمد جواد حیدری " نوراباد
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز سلام

مشکل شما این است که دکتر تاجگردون رو از زاویه دید آنهم دید منفی خود مختص فقط گچساران میدانید ....
بدانید و آگاه باشید این نخبه ی علمی و اقتصاد دان بزرگ متعلق به جای جای ایران زمین است و قطع یقین ایشان نه در گچساران و باشت بلکه در هر شهر و استانی از این مرز و بوم ثبت نام نمایند بر دیدگان مردم آن دیار جای دارد و پیروز انتخابات خواهد بود ..بیاید عینک بد بینی را از چشم خود بردارید و به این شیر مرد بزرگ افتخار کنیم
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بسیار عالی بود .اصلاح طلبان به جز گفتار درمانی هیچ کاری بلد نیستد.تاجگردون را در بوق و کرنا قرار دادند .
از اقای تاجگردون بپرسید تاکنون چند شغل در گچساران ایجاد کردی ؟! ۳سال گذشت ؟! پتروشیمی چی شد ؟!
احداث جاده ها و اسفالت که همه اش کار احمدی نژاد بود ؟! شرکت نفت را هم سیاسی کردی ؟!
فقط سوار بر اسب تراموای شدید وهر روز می گوید شغل ایجاد شده است
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و خاتمی ها فتنه گران تاریخ ایران هستند و اینده ثابت خواهد کرد
بویر
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این قلم واین فکر مطمئنم انشاءلله اصولگرایان شهرستانهای باشت وگچساران اگر روی یک چهره ناب اصولگرای توافق کنند درانتخابات سال آتی موفق خواهند شد
حمید
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این بینش سیاسی وبصیرت شما
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
گچساران یک شهر مظلوم است که متاسفانه عده ای در فضای رسانه ای فقط مانور تبلیغاتی می دهند ولی در عمل چیزی مشاهده نمی شود.
داریوش
Iran, Islamic Republic of
البته دو تا نکته توجه منو جلب کرد

من فکر میکردم اصولگراها همشون ریش دارند یقه هاشون تا بناگوش چفته

دوم ادبیات دور از منطق و ادب و همراه با توهین و فحش

این جوان مرا دچار سردرگمی کرده
ریش نداره یقه اش که ...
ولی ادبیاتش همونه

حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون که شما وامثال شما اینطوری جواب محبتهایش را می دهید.خدایمان شاهد است که از روی غرض نوشتی.کاش تاجگردون تو دوره احمدی نزاد نماینده بود تا از انهمه خوان مفت بیکران دولت ذره ای با درایت ایشان نصیب ما میشد.فقط متاسفم.از ماست که بر ماست
نظر پور
Iran, Islamic Republic of
جناب احسان خان از بیانات شن بار شما که طرف مقابل را سنگباران کرده اید معلوم است که یک جوان به ظاهر اصول گراو متعصبی هستید اما بدان که متاسفانه عقبه خود را فراموش کرده اید که سالهای سال مخصوصا در دهه اول انقلاب با چه شکل وشمایلی در جامه حاضر میشدید سفارش می کنم حال که ارزشی برای جبهه مقابل قائل نیستید حداقل حرمت پیشینیان خود را حفظ کنید وبا ریش بلند وموهای ژولیده و پیراهن یقه کیپ ویازده انگشتر عکس بگیرید تا مردم بهتر فریبکاریتان را باور کنند ، به هرحال ازظاهر اصلاح شده وریش تراشیده شما معلوم است که تفکرات گذشتگان خود را درعمل قبول ندارید و شاید بدون اینکه خود بخواهید در جبهه اصلاحات نفش میکشید واین خود جای خوشبختی است . ما دراین سالهای انقلاب معنی اصولگرایی را از عملکرد تان خوب فهمیدیم ، در آن ابتدای انقلاب هزاران جوان مستعد را به بهانه نداشتن ریش ، ازورود به دانشگاه محروم نمودید . دم از پاکدستی دولتتان زدید اما بابک زنجانی را دردامن خود پرورش دادید ، سه هزار میلیارد اختلاس به راه انداختید ، سعید مرتضوی را جلاد وقاضی شارع کردید وبیمه مرکزی را چپاول نمودید اززندان ابوغریب وگوانتانامو اعلام خشم کردید وازسویی زندان کهریزک را ستودید ،دم از پیروی ولایت زدید ولی یازده روز خانه نشین شدید و در مقابل رهبری موضع گرفتید ، ازارزشهای انقلاب و ورافت دین ومهمان نوازی مردم استان گفتید وازسویی دیگر چماق لری ساختید ودر همان ابتدای راه دولت تدبیر بدون اینکه راه رفتن را شروع کند برسرش کوبیدید ووووو.....وووو....ووو..وو
عاقل
با سلام.جناب آقای حیدری.تا کی حسادت؟ تا کی بیفرهنگیه سیاسی؟ تا کجا با چشم بسته راه رفتن؟ عزیز دل اگر نمیتونی از خودت و جریانت دفاع کنی! به یک خانواده حمله میکنی؟ خلایق هر چه لایق.چند سال ما نماینده درست نداشتیم؟ شما دارین به شهرتون خیانت میکنید.فقط به خاطر جریان فکریتون.مگر هم فکرای شما بر سر کار بودن چه گلی به سرما زدن؟ عزیزم.اگر فکر شما آبادی شهرت و کشورت باشه فقط و فقط چشماتو باز کن.و دستتو واسهدوستی دراز کن.یا حق
یوسف
Iran, Islamic Republic of
اینی که فرمودند اصلاح طلبان فقط از یه خانواده برمی خیزند کاملاً درسته یه جورایی موروثی شده خیلی های دیگه هستن که اصلاح طلبن ولی نمیتونن یا بهشون اجازه داده نمی شه که خودشونو نشون بدن ولی اصولگرایان اینجوری نیستن جعفری دیلی، حسینی ده بزرگ و ... جای تأمل داره
Iran, Islamic Republic of
برو با این خرافات گوییا. فقطططططططط دکتررررررررر تاج گردوننننننننننننن
طلا
Iran, Islamic Republic of
قلب باشت وباوی فقط به عشق تاجگردون میتپد
گچساران قهرمان
Iran, Islamic Republic of
این تازه از راه رسیده کیه چه عددیه که اومده به جریان اصلاح طلبی هر چه از دهنش دراومده گفته؟
تورم ۶۰ درصدی دولت کریمه تان یادتان رفته؟
اقا مگه همان بزرگ دولتتان نبود که قطع نامه های شورای امنیت را کاغذ پاره می نامید. وضعیت امروز مملکت ما نتیجه بی تدبیری ها و بی بصیرتی های دیروز است.
مملکت را در دوران صدراتتان بر امورات این کشور غارت کردید. شما رکورد زدید در دزدی های هزار میلیاردی
در بورسیه ها و استخدام های غیرقانونی
شما از سر حقارت خودت اومدی به تاجگردون بزرگ ایراد میگیری و به ماها میگی شما غیر از ایشان دیگه گزینه ای نداری. در این رابطه فقط یک نکته میگم که بفهمی این تنها ما نیستیم که به شایستگی های دکتر تاجگردون پی بردیم و ایشان را انتخاب کردیم. وقتی دکتر تاجگردون بعنوان رییس کمیسیون برنامه و بودجه و در نهایت عصاره همه کمیسیون های مجلس یعنی کمیسیون تلفیق انتخاب شده، یعنی ملت ایران هم به شایستگی های این مرد بزرگ پی برده اند و ایشان را انتخاب کرده اند. این تصور ناقص شما توهین به همه ملت ایران است.
در کدام دوره از تاریخ این استان بیشتر از این دوران به بچه های گچساران و باشت رشد داده شده؟ استان در سیطره فرزندان گچساران و باشت به پشتوانه دکتر تاجگردون است. این نوع گفتمان شما ناشی از عقده های شخصی و فروخورده شما و دوستانتان می باشد که فقط بعضی از حرف ها را نشخوار میکنید.
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون عزیز من از شما بخاطر حرف های بی ادبانه این شخص عذرخواهی میکنم به دل نگیر بچه است دیگه
چرام
Iran, Islamic Republic of
خودمونیم مگرواقعیت تلخ پس اگراینجوری نیست که گفته شده چرا آقای شریفی رانگذاشتند مجلس بره والا همان سال راحت می تونست بره مجلس
بهلول
Iran, Islamic Republic of
تنها چیزی که از این متن فهمیدم این بود که خود نویسنده هم نفهمید چه نوشته . ابتدا گلایه داشت از توهین نویسنده مقاله «اندر احوالات وحدت اصولگرایان گچساران» و سپس خودش در تمامی سطور به توهین کردن به نویسنده و نماینده مجلس پرداخت . حال این آقا و امثالهم شدن مدافعان اصولگرایی . خیلی مسخره بود این دفاع .
مقاله «اندر احوالات وحدت اصولگرایان گچساران» را خواندم انصافا مقاله ای خوب و منطقی و قابل ستایش بود و آنچه بیان داشته بود جز واقعیت چیزی نبود .
اصولگرایان در گچساران هیچی نیستند مگر اینکه از طیف اصلاحطلبان کسی در گچساران کاندید نشود.
پرندوار
Iran, Islamic Republic of
تحقیر و توهین و هتاکی و......را سرکوب و منکوب کرده ای آنوقت خود در این مسیر چهار نعل تازیده ای!؟!؟ جناب آیا براستی مرگ فقط برا همسایه حق است؟
در اینکه باید حرمتها نگه داشته شود با شما همراهم اما اینکه علیرغم ادعایی که مطرح می کنید خود بی محابا و به تاخت مر تکب منکر می شوید سبب بسی تعجب است : «رطب خورده منع رطب کی کند»!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر دوست عزیز! معلومه بعضیها آن قدر بی منطق هستند که طاقت دو کلام انتقاد شما را هم ندارند اینجوری می خوان کشور را اداره کنند. البته شعار درود بر مخالف من از زبان بزرگان همین گروه داده شد اما فقط شعار. اما از وضعیت جامعه گفتید می خوام بگم آن را که عیان است چه حاجت به بیان است.
بی ادب
Iran, Islamic Republic of
خدایی چرا اسم اصولگرایی رو میزارید رو خودتوت یه صفخه متن نوشتی سرشار از توهینه خدا وکیلی شما و آدمهایی مثل شما فقط بلد هستید تهمت بزنید یادته احمدی نژاد و دوستاشم همین جوری بودن مثل شما آقای حیدری ای کاش به جای تهمت دروغ وبگم بگم دوتا حرف درست می زدی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی شما اصولگرایان تا به حال چه کار مثبتی برا این دو شهرستان کردین؟ بگین چه کار کردین: مرد نیستم اگه بهتون راد ندم.
بی ادب
Iran, Islamic Republic of
خدایی چرا اسم اصولگرایی رو میزارید رو خودتوت یه صفخه متن نوشتی سرشار از توهینه خدا وکیلی شما و آدمهایی مثل شما فقط بلد هستید تهمت بزنید یادته احمدی نژاد و دوستاشم همین جوری
بودن مثل شما آقای حیدری ای کاش به جای تهمت دروغ وبگم بگم دوتا حرف درست
می زدی
راهقلی
Iran, Islamic Republic of
حیدری عزیزاصولگرایان اگرنماینده به مجلس می فرستند هردوره ضعیف وضعیف ترعمل میکنندخودتوخسته نکن مطلب هم مطلب خودت نیست چون میشناسمت مال این حرفهانیستی
مگس
Iran, Islamic Republic of
ای مگس وزن عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست
یدالله
Iran, Islamic Republic of
الو احسان جان سلام
سلام حاجی خوبی امری داشتی
احسان یه متن تو کبنا زدن نقشه های خودمو و عزیزالله رو نقش بر آب کردن
حاجی خوندمش خیلی بی ادب اینا فتنه گرن همشون حالا چیکار کنیم
احسان بیا من یه متن نوشتم تو به اسم خودت بزن آخه اگه من بزن ضایع است می خوام تو انتخابات شرکت کنم بعد میگن این آدمی که این متن رو نوشته خیلی بی ادبه بیا کسی تور نمی شناسه به اسم تو بزنیم
حاج خوب به اسم مصطفی جوزانی بزنید اون که خوراکش این حرفاست
نه احسان جان اون دیگه خیلی تابلو شده

چشم حاجی
گچسارانی پانصد
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازجوان اصولگراوباتعصب وروشنفکروعاقبت اندیش اجتماعی ودلسوز مردم
باشت
Iran, Islamic Republic of
قشنگ نوشته بودی آقای حیدری . دوران خان سالاری گذشته دوران رشد مستضعفین هست این انقلاب مربوط به اینهاست .
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب حیدری سلام،میشه یه بیوگرافی از جنابعالی داشته باشیم،اهل کجا هستی؟مدرک تحصلیت چیه؟درثانی متنی که نوشته ای براساس تعصب وجهالت بوده نه براساس شعور ،منطق واگاهی .بینش سیاسی حضرتعالی بسیار ضعیفه،اگه بادید باز وبر اساس منطق به کشور وحوزه انتخابیه گچساران وباشت نگاه کنیم می بینیم که صدای عمل از هرفریادی بلندتر است،دکتر تاجگردون یک چهره ملی وبین المللی است ،،تواین ۳ سال اخیر برای گچساران وباشت انقلاب زیر بنایی کردبرای یاسوج وکهگیلویه کارهای بسیارزیادی انجام داده است در صورتی که نماینده مردم این حوزه ها نبود به عنوان مثال(از سد تنگ سرخ،بیمارستان ۲۰۰تختخوابه یاسوج،راه اهن اقلید یاسوج،پروژه عظیم پاتاوه دهدشت ،گازرسانی به دیشموک وچاروسا).دربین اون همه نماینده شاخص واقتصادی در مجلس دکت تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق شد که این خود جای افتخار وغرور دارد،میدانی که کمیسیون تلفیق مهمترین کمیسیون مجلس می باشد که تصمیمات کلان اقتصادی ۱سال کشور دران رقم می خوردوتمامی مسائل سیاسی،دفاعی،اجتماعی،فرهنگی واقتصادی رادر خود جای می دهد.درصورتی که خود ایشان ریاست کمیسیون بودجه ومحاسبات را به عهده داشتند که این خود افتخار دیگری برای استان بود،.در بحث کشوری به شما عرض کنم ۸سال سکان هدایت این کشور را با تمامی حمایتها به عهده داشتید در حوزه سیاست خارجی کشور را منزوی کردید،اقتصاد کشور را فلج کردید ،در این مدت دزدی سر به فلک کشید،نخبگان را بیچاره کردید،اون همه پولی که از فروش نفت ۱۳۰ دلاری که در تا ریخ کشور بی نظیر بود به کجا بردید،صنعت وچرخه تولید رافلج نمودید،تورم به ۴۴درصد رسیدوسیاستهای کاملا غلط چه از لحاظ اقتصادی وچه از لحا ظ سیاسی اتخاذ کردیدوبسیاری از مسئل وتفکرات غلط دیگر که ما انها را نمی دانیم ،خزانه پر تحویل گرفته واز اون همه فروش بی سابقه نفت را خالی کردید .درحال حاضر امنیت اقتصادی در کشور حاکم است.دولت هر چه کار می کند هنوز نتوانسته خسارتهای ۸ساله اخیر راجبران نماید ،در بحث سیاست خارجی دولت دکتر روحانی بسیار قوی عمل کرده،می بینید که نفت از ۱۱۰دلار به ۴۶دلار رسیده ولی بااین اگر امثال اقای حیدری اجازه دهند اینده خوبی در انتظار است ،در صورتی که فعلا دولت در اول راه است.باز هم در بحث استانی به جناب حیدری عرض کنم که یک اصولگرا هم تراز اقای تاجگردون به بنده معرفی کن،مطمئن باش تا دکتر تاجگردون در صحنه هست هیچ اصولگرایی مجلس نخواهد دید اگر هزار بار هم ائتلاف کنند.بنده که این مطالب رانوشتم عاشق چشم،ابروی کسی نبودم که بخواهم از سر تعصب به وی حمایت کنم بلکه با منطق عملکرد انها را مورد تحلیل قراردادم وبا منطق از ایشان حمایت می کنم،کارهایی که تو این ۳سال اخیر دکتر تاجگردون برای باشت وگچساران انجام داده یادرحال انجام است تو۳۵سال اخیر بی سابقه بوده است.سید از گچساران.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
دوران بگم بگم دیگه تموم شده افتضاحات دوران احمدی نژاد جانت داره میاد بالا اگه بزرگی ومنش همین دکتر تاج گردون نبود افتضاحات دوره آقای جعفری جانت هم میومد بالا
بزک نمیر بهار میاد...
جوان
Iran, Islamic Republic of
درودبراین قلم...بصیرت یعنی همین...اگه راست میگیدمنطقی جواب بدید هرچندجوابی نیست...
شرکت نفت هوادار تاج
Iran, Islamic Republic of
در زمان اصولگرایان بدون آزمون رسمی شرکت نفت شدی و با سهمیه آدم فروشی شما د##ها روزگارت این چنین شد درست میگی شما، مقصر دکتر تاجگردونه زیرا اگه حاج بهرام بود بساط تمامتان را برمیچید و از شرکت نفت فراریتون می داد که پول مفت ۴ میلیونی نگیری و علیه نماینده محترم شهرستان حرفای بلغور کنی ، جناب دکتر تاجگردون به فریاد نفت گچساران برس تا بدتر نشده ، نفت گچساران را بسپار به اصلاح طلبان تا نفس این افراد زیاده خواه را بگیرند. همچنان منتظریمممممممممممممممم
حسن
Iran, Islamic Republic of
من یه اصول گرای تعصبی هستم الانم تو تهران هستم و این میدونم شهر ما گجساران اینقدر کوچک که کسی براش مهم نیست چپ هست یا راست اما از این طرف میبینم هر کانالی میزنم تا تاچگردئم صحبت میکنه پس تا میتونم تبلیغ میکنم تا دور بعد رای بیاره حالا هر جناجی میخواد باشه
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۰تا کامنت اول مال یک نفره بنده خدا صبح وناشتا بلند شده تا نیم ساعت پشت سر هم کامنت مینوشته برو عزیزم ظهر شد لااقل نهارتو بخور
امیر گشمرد
Iran, Islamic Republic of
خمون دونیم اما نونیم یعنی دونیم که دونیم اما نیخیم بیونیم
نظر پور
Iran, Islamic Republic of
حقایق وحرف دل اصولگرایان گچساران وباشت را نوشتی وانشااله در روزهای اینده منظر مقالات جدیدی شما هستیم
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
یعنی حرفایی که ناصری نوشته حقیقت داره اگراین طوره متاسفم که دودور به احمدی نژاد رای دادم درهرصورت بنده به عنوان بیطرف ازشما می خوام که با حفظ ارامش وتحمل همدیگر به تبلیغات زود هنگام خود را ادامه بدین اگراختلافی هست باید اختلاف سلیقه باشه انشالله خداوند به همه ماصبربده
خوردو سازی اصولگرایان
Iran, Islamic Republic of
احسان حیدری همون مصطفی جوزانی جدیده با موتور جدید و ۱۶ سوپاپ و تقویت شده و ۱۸ ایربگ که امروز طی مراسمی رونمایی شد
مهرداد امینی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن خودتو با این چرت و پرتهایی که سر هم گذاشتی... تو در حدی نیستی که بخوای در مورد دکتر تاجگردون صحبت کنی
جوانان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دددددددددددددددددددددردو بر امی کاظم نژاد میلاد کرمی سعید دارای ایمان محمد پور مرتضی فضلی ووووووووووووووووووهمه جوانان اصلاح طلب
آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر.
همانطور که مطلب آقای میلاد کرمی منتشر شد، مطلب آقای حیدری نیز کار شد. یعنی از هر دو تفکر جریانهای سیاسی کشور.
همانطور که در مطلب ایشان مشاهده فرمودید، تیزترین انتقادات نیز نسبت به کبنانیوز و تیم تحریریه آورده شد، اما خود را ملزم تر از قبل نسبت به انتشار آن دانستیم.
به هر حال می بایست همه افراد با سلایق مختلف فکری به تبادل اندیشه پرداخته و اظهار نظر کنند و البته در این رابطه آزاد باشند.
سربلند باشید.
جزییات حکم معاون اول پاك‌دست‌ترين دولت تاريخ!
Iran, Islamic Republic of
جزییات حکم معاون اول پاک‌دست‌ترین دولت تاریخ!


جزییات حکم معاون اول پاک‌دست‌ترین دولت تاریخ!
طرح دوفوریتی رسایی برای ممنوع القلم کردن!
به دیپلماسی با ایران مجال بدهیم
این همه مهاجرت از ایران جای بالیدن دارد؟!
واکنش وکیل محمدرضا رحیمی به حکم او
معاون اول احمدی‌نژاد به ۵ سال زندان محکوم شد
سرنوشت‌متفاوت‌معاونان‌اول؛ از حبیبی تا م.ر!
تازه‌ترین تصمیمات ارزی دولت یازدهم
جهانگیری: احزاب اصلاح طلب به صحنه بیایند
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶
داخلی آرشیو خبر سیاسی
از آن نشان خدمت تا این محکومیت به زندان؛
جزییات حکم معاون اول پاک‌دست‌ترین دولت تاریخ!
کد مطلب : ۶۷۱۵۴
... احمدی‌نژاد، بارها و بارها دولت خود را پاکدست‌ترین دولت تاریخ نامید و کسانی که اتهامی متوجه اطرافیانش می‌کردند را توطئه گرانی می‌خواند که قصد تضعیف دولت را دارند...
جزییات حکم معاون اول پاک‌دست‌ترین دولت تاریخ!
گروه سیاسی: خبرگزاری فارس در باره جزییات حکم دادگاه معاون اول احمدی نژاد نوشت: در پی انتشار حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق در برخی رسانه‌ها، پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از این است که حکم اعلام شده در رسانه‌ها ناقص است. بر اساس این گزارش حبس ۵ سال و ۹۱ روز محمدرضا رحیمی که در رسانه‌ها منتشر شده صحت دارد اما مبلغ رد مال و جریمه نقدی که در حکم منتشر شده از سوی برخی رسانه عنوان شده، صحیح نیست ضمن اینکه بحث انفصال از خدمت نیز در حکم آمده که قید نشده است.

در همین حال سایت عصرایران نوشت: سرانجام در میان ناباوری بسیاری از مردم که گمان نمی کردند معاون اول دولت اصولگرای احمدی نژاد محکوم به زندان شود، حکم نهایی و غیر قابل تجدیدنظر محمدرضا رحیمی اعلام شد؛ کسی که مدت ها به عنوان " م - ر" شناخته می شد.

۵ سال و ۹۱ روز زندان قطعی، بازگرداندن ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به بیت المال و یک میلیارد تومان جزای نقدی، حکمی است که دیوان عالی کشور تأیید کرده است و باید اجرا شود.

درباره این حکم نکات زیر قابل توجه است:
۱ - این اولین بار در جمهوری اسلامی است که فردی در سطح معاون اول رئیس جمهور محاکمه و به زندان و جزای نقدی محکوم می شود ؛ این هشداری است به سایر مقامات سابق و لاحق و یک گام بزرگ به جلوست در تحقق عدالت و مبارزه با "دانه درشت ها" .

۲ - قوه قضائیه، در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد مفاسد اقتصادی معاون اول وی را کشف کرد و درصدد برآمد تا با وی برخورد کند. احمد توکلی در سال ۹۰ دراین باره چنین گفته بود:"سه قاضی با سابقه آقایان اژه ای، رئیسی و خلفی که قضات با سابقه و خوشنام کشورمان هستند پرونده رحیمی را مطالعه کردند و یک سال پیش به نزد احمدی نژاد رفتند و به وی گفتند ما سه قاضی به اتفاق آرا تایید می کنیم که توجه اتهام به آقای رحیمی قطعی است و باید تعقیب شود اما احمدی نژاد ۱۰۰ دقیقه برای این ۳ نفر سخنرانی کرد و از توطئه علیه دولت یاد کرد و به صورت قاطع از معاون اول خود حمایت کرد." یک بار هم که احتمال برخورد قانونی با رحیمی پیش آمد، احمدی نژاد با صدا و سیما مصاحبه کرد و با "خط قرمز" خواندن کابینه، مانع از رسیدگی قانونی به این پرونده شد.

جا داشت همان زمان که جرائم معاون اول محرز شده بود، قوه قضائیه با قاطعیت وی را تحت تعقیب قرار می داد تا "معاون اول"، محاکمه شده باشد نه "معاون اول سابق". با این حال، آنچه گذشت را می توان حمل بر این کرد که در آن زمان رئیس جمهوری حاشیه ساز در رأس کار بود و امکان داشت برخلاف تعهد قانونی و وجدانی اش، کشور را به جنجال بکشد. بنابر این، قوه قضائیه صبر پیشه کرد تا محاکمه و مجازات رحیمی در فضایی صورت بگیرد که هزینه های اضافی بر کشور تحمیل نشود. به هر حال، اکنون این اتفاق افتاده، عدالت جاری گشته است و جا دارد این رأی قوه قضائیه، تحسین شود.

۳ - احمدی نژاد، بارها و بارها دولت خود را پاکدست ترین دولت تاریخ نامید و کسانی که اتهامی متوجه اطرافیانش می کردند را توطئه گرانی می خواند که قصد تضعیف دولت را دارند. این حمایت های عجیب و غریب وی، آن هم در شرایطی که معاون اول خودش در یک قدمی اش، درگیر فساد اقتصادی بود، می تواند بسیار معنی دار باشد و لذا جا دارد پرونده خود احمدی نژاد از دوران استانداری اش در اردبیل تا شهرداری اش در تهران و نهایتاً ریاست جمهوری اش، به طور جدی و بدون اغماض بررسی شود.
به هر حال عقل سلیم ایجاب می کند پرونده کسی که در آخرین روز ریاست جمهوری اش، ۱۶ میلیارد تومان از بیت المال برای دانشگاه غیرقانونی اش برداشت کرد، دقیقاً بررسی شود تا مشخص گردد در روزها و سال های قبل، چه ها گذشته است؟!

۴ - محمدرضا رحیمی در حالی به جرم فساد اقتصادی محکوم به زندان شده است که سال ها ریاست "ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی" را بر عهده داشت و این، از طنزهای روزگاری احمدی نژاد است و البته چه طنز تلخی!

۵ - طنز تلخ دیگر این است که احمدی نژاد در اواخر دوران ریاست جمهوری اش، به محمدرضا رحیمی و تعدادی از دوستانش در دولت، نشان دولتی درجه یک "خدمت" اعطا کرد و به همراه هر نشان، یکصد سکه نیز به آنها داد. اینک که ثابت شده رحیمی نه در حال خدمت که در حال سوء استفاده از موقعیت خود بوده است، قاعدتاً آن نشان و آن سکه ها نیز باید مسترد شود چرا که معنی ندارد نشان ارزشمند "خدمت" در کارنامه و دست کسی باشد که ثابت شده فساد اقتصادی داشته است. این، برای سابقه نشان های دولتی هم مناسب نیست.
فراز
Iran, Islamic Republic of
با بعضی از جملات شما موافقم ولی زیادی به سمت حاشیه و توهین رفتی
منتقی
Iran, Islamic Republic of
آقای حیدری درست میگوید
جوابیه آقای سید
Iran, Islamic Republic of
آقای حیدری مهندس میکانیک(فوق لیسانس) کارمند رسمی شرکت نفت ..بازیکن سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای حیدری عزیز چشم مردم را بینا نمودی اینهای که نوشتند متن شما توهین هست خودشون بیشتر توهین نمودند

سرفراز باد باوی و دیلی
باوی جواب جسن
Iran, Islamic Republic of
برادری که گفتی در تهران هستی وبه اصولگراها همیشهرای دادی وایندور می خواهی به تاجگردون رای بدی این را بدون من هم همیشه به اصلاح طلب ها رای دادم ولی این دور تحت هیچ شرایطی به تاجگردون رای نمیدم هرکس رقیبش باش بهش رای میدم چون ایشان فقط بدردخودشوحانوادشخورده
اولیا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید جنابتان کرمی کم تجربه اس خواسته چیزی بنویسه!!
اتابک مروت
Iran, Islamic Republic of
مقایسه ادب و متانت جوانان اصلاح طلب مانند سعید دارابی میلاد کرمی امین کاظم نزاد محمدپور آرش کنارکوهی بهنام عکاشه عبدی سبزی زاده اکبری مرتضی فضلی محمودحسنی غلامیان رضایی در مقابل جوانان اصولگرایان ؟ خداییش کدام بهترینند؟
Iran, Islamic Republic of
پست میگیری چون تاجگردون ثابت کرده به مخالفین بیشتر اهمییت میده برو حالشو ببر
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام.شماتفکر بزرگانتان دارید که میگوینداقای ظریف چرابا اقای کری قدم میزد.......
برما
Iran, Islamic Republic of
حرفات هم مثل فوتبالته . خاک تو سر مردمى که تو دلسوزش باشى
مشی
United States
واقعا ارزش خوندن نداشت! در مقابل قلم اقای کرمی ( که اینجا نوشته جوابیه کرمی!! که اصلا به اون ربطی نداشت ) واقع ضعیفه.همش توهین و افترا و ..... میگی اصلاحطلبان گچساران همشون از یه خانواده خط میگیرن!!!!!!!!!مگه همه ما پیرو زاه علی نیستیم و به ما نمیگن شیعه ۱۲ امامی!! همشون خوب و بر حقن.ما میتونیم بگیم شیعیان ضعیفن و از خود چیزی ندارن چون همشون از یه خانواده ان!!!؟؟ این منطق شما درست نیست اقای حیدری.کاش عملکردها رو بررسی میکردین. نه این سفسطه رو در می اوردین. من در نوشته اقای کرمی غرور و سرشوق بودن و احساس قدرت از بالا رو دیدم ولی در نوشته شما حس عصبانیت و کینه عمیقی رو مشاهده کردم. شما که دم از وحدت اصولگرایی میزنید در یک نوشته درست و منطقی جواب اقای کرمی رو در مورد تشتت ارا در بدنه اصولگرایان رو بدین. نیازی به حمله کورکورانه نبود! به هرحال اقای حیدری بد دفاع کردین از خودتون.جواب نمیدادین خیلی بهتر بود.
سهراب خان
Iran, Islamic Republic of
احسان جان شما که نه اهل سیاستی ونمیدونی سیاست چیست خودتوبازیچه عده ای فرصت طلب نکن
دوست
Iran, Islamic Republic of
آخه ....قیافت به سیاست میخوره یا.....بنده خدا جریان اصولگرا نخبش کجا بود؟
مدیر
Iran, Islamic Republic of
آفرین ریشه ناراحتی و داغ این مجموعه همینه که نوشته ای :
ریشه این چنین برداشت‌ها در ترس یا .... ذاتی جریان فکری شماست. مگر می‌شود شما بیایید و بنویسید اما نگران نباشید از نتیجه نهایی این ائتلاف؟ ترس از شکست و بازگشت به دوران انزوای گذشته‌تان در تک تک اعضاء هسته مرکزی شما موج می‌زند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
حیدری عزیز جوان خام چه کسی اینا را یادت داده چون میشناسمت تو که چیزی بلد نیستی پس دیگه بیشتر از این خودت خوار نکن
مافیا
Iran, Islamic Republic of
احسنت تحسان جان گل نوشتی
سه سال گذشت ولی هیچ نگرد اقای تاج.هی میگفتن این بره ببین چه میکنه.اره برای خانواده های عسگری کویت شد برا بقیه چی.رقیقان شرکت نفتی اقای تاج چه در امور استخدام و چه در امور مناقصه ها فقط دارن اشناهاشون رو میبرن سر کار و هیشکی هم خبر دار نمیشه.اتفاقا خوب شد این دوره رای اورد و حتی دوره بعد هم رای بیاره تا به همه ثابت بشه اصلاح طلب ها فقط حرف قشنگ بلدن بزنن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1