تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۵۲۵
در یادداشتی مطرح شد

محمد بهرامی خطاب به نمایندگان و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد؛ تاریخ از حق طلبی این دیار روایت‌های دیگری دارد! / چرا پاسخگوی مردم نیستید؟! / چرا شفاف‌سازی نمی‌کنید؟/ با این سکوت و فرار و پنهان‌کاری دیگران را در ذهن مردم بدهکار می‌کنید و هزینه ساز می‌شوید /بااضافه شدن یک نماینده دیگر شائبه‌ی تبعیضات قومی و قبیله‌ای کم رنگ می‌شد

۱۵۱
۱۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
محمد بهرامی خطاب به نمایندگان و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد؛ تاریخ از حق طلبی این دیار روایت‌های دیگری دارد! / چرا پاسخگوی مردم نیستید؟! / چرا شفاف‌سازی نمی‌کنید؟/  با این سکوت و فرار و پنهان‌کاری دیگران را در ذهن مردم بدهکار می‌کنید و هزینه ساز می‌شوید /بااضافه شدن یک نماینده دیگر شائبه‌ی تبعیضات قومی و قبیله‌ای کم رنگ می‌شد
کبنا ؛محمد بهرامی - شهردار اسبق یاسوج و چهره شناخته شده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مطلبی به عدم افزایش تعداد نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و نوشت: فرصت‌ها می‌آیند و افسوس که چه راحت و سریع می‌سوزند و خاکستر می‌شوند و خاکسترشان با وزش باد بی‌تدبیری برخی مسئولان و مدیران و نماینده‌ها غبار غم بر رخسار‌ها و آهی بلند در سینه‌ها می‌نشاند!
با وجود اقداماتی که در حوزه‌های مختلف در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون صورت گرفته اما در مقام مقایسه و در نظرگرفتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها با میزان توسعه و کیفیت زندگی مردم در این جغرافیا هنوز به وضوح عمق دره‌ی کمبود‌ها و مشکلات و محرومیت‌ها را می‌بینیم. دره‌هایی که صدای مردم را در خود میلولاند و بازگشت می‌دهد. در این میان باید حنجره یا حنجره‌هایی قوی باشند تا رسا باشند و صدا‌ها در آن‌ها نشکنند و بتوانند صدای محرومیت و کمبود‌ها را از این دره‌ها عبور دهند. هر چه دره‌ها عمیق‌تر حجم حنجره‌ها وسیع‌تر.
متأسفانه در ادامه فرصت سوزی‌ها این روز‌ها شاهد بودیم که فرصتی دیگر برای بهتر دیده و شنیده شدن از دست رفت. در حالیکه شواهد و قوانین مردم حوزه بویراحمد و دنا و مارگون را‌ امیدوار کرده بود که صاحب نماینده دیگری در مجلس شورای اسلامی یا همان خانه ملت باشند تا بتوانند برای رفع محرومیت‌ها و توسعه دیارشان از آن ظرفیت استفاده کنند اما باز هم شنیدیم که گویا توزیع‌کنندگان این سهمیه‌ها استان ما و یکی دو استان دیگر را لاغرتر از بقیه دیدند و سهمیه بی‌سهمیه!! 
مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی مربوطه و نماینده‌گان استان در مجلس؛
پاسخ‌تان چیست؟ چه اقداماتی در این راستا انجام داده‌اید؟ شما چگونه خود و سطح توان و سواد و کیفیت خود و همچنین وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها را به توزیع‌کنندگان نشان داده‌اید که از این همه بام بلند در این دیار تنها غباری از برف بر آن نشانده‌اند؟ زبانتان چه و چگونه گفته و دستانتان چه کرده‌اند که ما را هی لاغر می‌بینند؟  از بحث ۱۴ درصد بودجه تا وضعیت مبهم سد تنگ سرخ تا عزل فرزندان استان در اندک پست‌های کشوری تا جنگل‌های بلوطی که در آتش و آفت کم توجهی...
از همه مهمتر چرا پاسخگوی مردم نیستید؟! چرا شفاف‌سازی نمی‌کنید؟ چرا در یک برنامه زنده تلویزیونی پاسخگوی منتقدین و مردم نمی‌شوید؟ شاید و شاید جا‌هایی حق با شما باشد، ولی با این سکوت و فرار و پنهان کاری دیگران را در ذهن مردم بدهکار می‌کنید و هزینه ساز می‌شوید.
آنچه بیشتر از این سهمیه سوزی‌ها مردم را ناراحت و عصبانی و بدبین می‌کند این عدم پاسخگویی و شفاف‌سازی شما و لاغر دیدن ما از سوی توزیع‌کنندگان است. مردم به غرورشان بر می‌خورد که مدام ته جدول کمیت‌های مثبت باشند و کم کم احساس غریبگی کنند. استان‌های دیگر چه شاخص‌ها و پارامتر‌های جمعیتی و سیاسی و جغرافیایی و امنیتی داشته‌اند که تقریباً همه آن‌ها صاحب این سهمیه نمایندگی شده‌اند که ما آن‌ها را نداریم؟ بعنوان مثال استان بوشهر ۴ نماینده دارد و قرار است یک نماینده دیگر به آن اضافه شود (هر چند ما دوست داریم همه مردم ایران به عدالت دیده شوند) و این درحالی است که شهرستان دشتستان در این استان با حدود ۱۷۰ هزار رای دهنده به تنهایی یک نماینده دارد و حوزه ما با داشتن بیش از ۲۵۰ هزار رای دهنده و این عمق محرومیت و مساحت بیشتر و با وجود مسیر‌ها و جاده‌های پرپیچ و خم و صعب العبور که از هر طرف نیازمند ده‌ها تونل و هزینه‌های هنگفت هست نیز یک نماینده دارد و با این اوصاف و کم‌کاری‌ها حداقل تا ده سال دیگر تک نماینده باقی خواهد ماند. بعنوان مثال شهرستان‌های دنا و مارگون و پاتاوه با این جمعیت و عمق محرومیت ( با وجود داشتن ظرفیت‌های متنوع ) در صورت اضافه شدن یک نماینده فرصت بسیار بیشتری برای دیده شدن پیدا می‌کردند و این فرصت سوزی رخ داده، حق آشکاری ست که بخاطر ناتوانی در چانه زنی و ارتباطات و سهل انگاری مسئولین مربوطه از ما گرفته شده است!
آیا این انصاف است از کوشک تا کتا تنها یک وکیل در مجلس داشته باشند؟ آیا مسائل امنیتی و رفاه و آسایش مردم که یکی از شاخص‌هاست نباید مد نظر قرار می‌گرفت؟ آیا ضریب رفاه اجتماعی در حوزه ما با دیگر حوزه‌های کشور بیشتر بوده است؟ آیا می‌دانید بااضافه شدن یک نماینده دیگر شائبه‌ی تبعیضات قومی و قبیله‌ای و نگرانی‌های مربوط به عدم عدالت اجتماعی در علیا و سفلا ( که محصول منفت طلبی برخی سیاسیون بوده است ) تا چه میزان کم رنگ می‌شد؟ آیا به چالش‌های پیش رو فکر کرده‌اید؟ جای بسی تعجب است که در برابر این فرصت از دست رفته و این خبر تلخ سکوت کرده‌اید؟ مردم در خلوت خودشان این سکوت شما را معنا می‌کنند.
تاریخ از حق طلبی این جغرافیا روایت‌های دیگری دارد. مردم این دیار حداقل آنجا که بحث حق طلبی و دفاع از منافع به حقشان است با توجه به قصه و روایت‌های بزرگانشان، توقع و انتظار دیگری دارند.
نماینده‌های محترم مردم و مسئولین محترم مربوطه؛ معنا و مفهوم صدای مردم بودن چیز دیگریست؛ درست است که دیدار مردم اخلاق حسنه‌ایست اما مردم به جای این دیدار‌های مکرر و بی‌حاصل که ارمغانی به جز وعده‌های بی‌پشتوانه و ناامیدی فردا‌ها ندارد خواهان این هستند که در مواقع حساس و در بزنگاه‌ها صدایشان باشید و از حق و حقوقشان دفاع کنید. به جای این همه وقت کم دقت که صرف چینش مدیرانی می‌کنید که بر روی لایه نازکی از برف اینگونه لیز می‌خورند در جلسات و تصمیم‌گیری‌های مهم مجلس وقت و توان خود را بگذارید و از حق مردم حوزه‌تان دفاع کنید.
آنطور که مشخص است اگر تلاشی هم نموده‌اید در کمسیون‌ها بی‌حاصل بوده است، ‌امیدواریم در ادامه مسیر و حداقل در صحن مجلس بتوانید از این سهمیه‌ی از دست رفته دفاع کنید شاید فرجی شود و احقاق حق گردد.
در پایان‌امیدواریم در اسرع وقت بطور شفاف و در یک برنامه زنده تلویزیونی یا حضوری پاسخگوی سؤالات و ابهامات مردم و منتقدین و خبرنگاران باشید تا دیوار‌های بی‌اعتمادی بلندتر نگردد و مردم این دیار بیش از این احساس غریبگی نکنند.
دی ماه ۱۴۰۱
نام شما

آدرس ايميل شما

پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما فقط دنبال جابجایی چندتامعاون مدرسه و برگزاری جلیات شبلته مخفیانه است
سطح کارکردش ایشان همینه
نمیتونه و به ذهنش کارهای بزرگ‌نمیرسه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد می گیرم مردم‌بویراحمد واحد مستحق این وضع نیستند
ضعف ساختارشکنی نگاه مغرضانه و تنگ‌نظرانه بیداد میکند

بویراحمد باید فارغ ارتعصبات احساساتی فردی لایق توانمند و در حد و قواره را راهی مجلس کنند
البته این‌شخص باید بویراحمدی اصیل باشد نه دونبش
تمنک
United Kingdom
افسوس هزار افسوس که نماینده در خور و شان بویراحمد نداریم
روشنفکر خیلی ضعیف
بهرامی این دور حمایت قاطعی ازت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
نماینده دور آینده بویراحمد دنا و مارگون دکتر بهرامی روشنفکر آبروی همه ما رو برد
Iran, Islamic Republic of
درودبرشهردار اسطوره ای اسبق شهر یاسوج بخدا قسم بعداز خدا یاسوج به کما رفت انشالله این دفع صددرصد قبول انتخابات هستید یبار دیگر یاسوج سر تیتر رسانه هایی کشوری می شود
Iran, Islamic Republic of
چرخ باید بچرخه تا نماینده نثل دکتر روشنفکر بیاد برا استان
Iran, Islamic Republic of
خالی از سواده
United Kingdom
حاکم شهری که ۰۰۰۰۰۰بودخل هفت دنا بر سر ما بود
Iran, Islamic Republic of
تا دکتر روشنفکر عست هیچ کسی تو خیال ما نمیگذره
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی عزیز یادمه اون موقه که تو شهرداری بودی نزدیک هزار نفر نیرو گرفتی،حتی یک نفر از ایل تامرادی نبود،فراموش نمی‌کنیم هیج وقت مطمن باش.
Romania
نماینده هم استان دارد کجان
دنا
Europe
اولا که کل کارمندان شهرداری ۸۰۰ بعدش هم جناب بهرامی برای تمام طوایف احترام خوبی دارن وهمیشه گفتن هر چی دارم از بزرگان طوایف مردمانش هست با این اختلاف پراکنی ها فقط فقط باعث تفرقه وانتخاب نماینده ای میشیم که هیچگونه علم سیاسی نداره وضربه اش هم خودمون و ایندگانمون خواهد خورد
دنا
Europe
اولا که کل کارمندان شهرداری ۸۰۰ بعدش هم جناب بهرامی برای تمام طوایف احترام خوبی دارن وهمیشه گفتن هر چی دارم از بزرگان طوایف مردمانش هست با این اختلاف پراکنی ها فقط فقط باعث تفرقه وانتخاب نماینده ای میشیم که هیچگونه علم سیاسی نداره وضربه اش هم خودمون و ایندگانمون خواهد خورد
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر کل شهرداری هزار نیرو‌نداره بعد جناب بهرامی تنها شهرداری بود که قبیله گرایی نکرد
هالا ما همون طایفه تامرادی مردمان بزرگ و قابل احترامی دارند و تمام منطقه بویراحمد و دنا و مارگون برای جناب دکتر بهرامی یکسان هستند برادر عزیز کارنامه هر شخصی جوابگو کارکردش هست همون جمعه بازار نود درصد مغازه داران از بویراحمد پایین هست به امید پیروزی راه روشن فردا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر ، بقیه ....
حسینی
Iran, Islamic Republic of
به ولله اگر شرایط اقتصادی کشور درست بود روشنفکر تاریخ ساز می شد
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی دایی جان دوازده سال عمرمون پات سوختیم، الان شنیدم خیلی از اقوام جنابعالی با روشنفکر جلسه گرفتن،شما یه سری یار وفا دار داشتین که حقیقتا همشون نا امیدن، نا امید از بلاهای قبلی
احسان
Iran, Islamic Republic of
حقیقا در سطوح ملی و کلان، آقای روشنفکر اصلا نتوانست نماینده خوبی باشد. به یقین بدانید اگر به جای آقای روشنفکر آقای منتظریان یا بهرامی نماینده بودند قطعا شرایط مون بهتر بود. چهارتا کار شخصی و انفرادی و انتصاب که افتخار نیست. نماینده باید در سطح ملی بتواند اعمال نفوذ کند. اگر ما الان دو نماینده داشتیم قطعا می توانستیم مشکلات را بهتر رفع کنیم.
Iran, Islamic Republic of
خیلی از خانواده های ایل خودت با نماینده کنونی جلسه گرفتن،ترسم که بلایی بدتر از دور قبل سرمون بیاد
جوادی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که جناب دكتر روشنفکر در جبهه محرومان وبي پناهان ودر مقابل اصحاب تزوير وزر وزور خواهد بود ،دعا مستضعفان بزرگترين قوت او خواد بود واين بزرگترين سلاح براي غلبه بر چهره هاي نفاق وقدرت فرعوني انها خواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
منتظر بمب های خبری روشنفکر در ایل آقا باشید..
حقگو
Iran, Islamic Republic of
برو براش رانندگیت کن
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر که ندای وحدت سر دادند و همیشه صدای مردم بودند ، همراه و همگام مردم بودن به از جناح و باندبازیست
اینه
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت ایل تامرادی را هم پراکنده کرد
Iran, Islamic Republic of
حق داری نگران دو نماینده ای باشی
مجیدیان
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا و همت جوانان خوش فکر بویراحمد و دنا جناب دکتر روشنفکر عزیز امسال بازهم پیروز قطعی انتخابات می باشند و راهی بهارستان خواهند شد . تازه اول کاره، گره ها باید باز کنیم
اینه
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده یک دوره ای
اینه
Iran, Islamic Republic of
ای کسانی که روشنفکر را دکتر خطاب میکنید برای شفاف سازی ،لطفا فقط بفرمایید از کدام دانشگاه ودر چه رشته ای تحصیل کرده است تا قبول کنیم سایر گفته های شما درست است
سهرابی
Iran, Islamic Republic of
با این نفوذی که حاج منتظریان تو تهران داره و با سران زیادی ارتباط داره به نظرم با احترام به دکتر بهرامی در انتخابات بعدی به ایشان رای بدهیم تا از این فرصت به نفع استان استفاده بشه اما سال ۱۴۰۶ چون دولت عوض میشه و همفکران دکتر بهرامی دولت را به عهده می گیرند به آقای بهرامی رای بدهیم. پس شعار ما سال ۱۴۰۲ منتظریان و ۱۴۰۶ بهرامی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
سید وحید
Iran, Islamic Republic of
در بین نمایندگانی ک تا الان در مجلس بودن فقط روشنفکر صدای مردم بود، بیش از ۱۵ نطق و تذکر شفاهی از طرف مردم در مجلس شورای اسلامی و دیدارهای مکرر با مسولین و وزرا برای حل مشکلات گواه همه این ادعاهاست
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر شخصیت بی نظیری است که باید سالیان سال بگذرد تا ماهیت وجوهره عظیمش را بشناسید برادر عزیز
تاته الماس
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
سهیلی
Iran, Islamic Republic of
آینده این استان کسی رو میخاد که در حوزه مدیریت توانمدی لازم رو داشته باشه توانمند و شجاع باشه کسی ک برای خدمت مردم گوشش بدهکار حزب و گروه نباشه ودر راه خدمت به مردم بتونه خط بطلان بکشه به منفعت طلبی ها
و کسی را میخواهد که دارای برنامه جهت توسعه استان و اشتغال جوانان باشد.و خدا شاهده بنده به عنوان شاگرد دکتر روشنفکر این توانایی ها رو در وجود ایشون و در سابقه ایشون دیدم،و از داشتن همچین نیروی کار کشته سیاسی در مجلس به خودم می بالم.
Iran, Islamic Republic of
تا دوره ای دوریه فقط دکتر روشنفکر، بقیه بجنگند واسه رده های بعدی
Iran, Islamic Republic of
کارنامه مهدی روشنفکر در مجلس شورای لسلامی و حضور او در کمیسیون های مختلف ارتباط موثر با رئیس مجلس و دولت کمک های زیادی به اخذ بودجه برای لستان کرده و در کل کارنامه کاملا قابل قبولی عست،انشالله که راه براش هموارتر لز لین ها خواهد شد
سید
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران درود الحق که حرف مردم را زدین جناب دکتر بهرامی مجلس همچون نمایند های مثل شما را میخواد
تاوانه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مهدی روشنفکر عین صدای مردم بودن هست و ملی‌سازی مشکلات و بحران‌های حوزه انتخابیه، استراتژیی هست که مهدی روشنفکر را به یک ‌نماینده خاص تبدیل کرده است و بارهای بار دردهای استان را فریاد زده
تاوانه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مهدی روشنفکر عین صدای مردم بودن هست و ملی‌سازی مشکلات و بحران‌های حوزه انتخابیه، استراتژیی هست که مهدی روشنفکر را به یک ‌نماینده خاص تبدیل کرده است و بارهای بار دردهای استان را فریاد زده
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مهدی روشنفکر توانسته است در طی اين مدت کوتاه با نطق های متعدد خود در مجلس و‌مکاتبات مختلف با مسولین و وزرا در قامت یک رسانه بزرگ نقش آفرینی کند و مشکلات حوزه انتخابیه را به گوش مسولین کشوری برساند و در جهت حل این مشکلات بکوشد. و تا کنون بین نمایندگان استان کم نظیر بوده
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی شما بهتر بود در همون جریان اصولگرایی ماندگار میشدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم مرکز استان نیاز به نماینده قوی و البته اصلاح طلب دارد
Iran, Islamic Republic of
چون مطمئن هستی بازهم نایب قهرمانی حق داری نگران باشی چون ازاین رهگذر میشد ارزوی دیرینه ات را ببینی اما ازشانس بدت باز هم در حسرتش خواهی ماند
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد ، دنا و مارگون بدانند ، روشنفکر از میکروفون مجلس به عنوان چراغ قوه ای برای تاباندن نور بر گره های کور و معضلات کهنه و خاک خورده ی حوزه انتخابیه خود و البته مشکلات ریشه ای کشور استفاده میکند و بعد از نمایاندن این مشکلات و محرومیتها که موجب یک مقدمه چینی و ذهنیت سازی برای مسئولین عالی رتبه میشود،با روحیه ی جنگنده و خستگی ناپذیری که همه از وی سراغ دارند، در جهت رسیدن به اهدافش در تخصیص اعتبارات و عینی سازی معضلات برای مسئولین،نهایت بهره را میبرد، جناب بهرامی کو تا روشنفکر بشناسی
Iran, Islamic Republic of
میکروفون سوخته
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی در وصف تلاش ها و توانایی های دکتر روشنفکر باید کتاب ها نوشت،مونده تا شما ایشونو بشناسین
Iran, Islamic Republic of
حتما خواب دیدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر زبان گویای مردم در مجلس شورای اسلامی؛
بیش از ۱۵ نطق و تذکر مهم و راهگشا در مدت ۳۰ ماهه ی استقرار روشنفکر بر کرسی وکالت مردم بویراحمد،دنا و مارگون که از لحاظ تعداد در تاریخ نمایندگی مجلس استان بی سابقه بوده است و هر کدام ابعاد خاصی از محرومیتها را نشانه گرفتند،گواه این است که او قدر و منزلت و اهمیت فوق العاده ی تریبون مجلس را به خوبی درک کرده و قصد ندارد که با سکوت یا استفاده از این تریبون برای پرداختن به دعواهای سیاسی بین جناحی و احزاب در سطح کشور،فرصت سوزی های تاریخی را تکمیل کند.
سی سخت سرافراز
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان‌ یک سی سختی ، زحمات دکتر روشنفکر را در زمان زلزله برای شهرستان دنا فراموش نخواهم کرد، ایشون زبان گویای مردم بود که ضمن سخنرانی تمام مسولین ملی و بیش از بیست نماینده مجلس را وارد سی سخت کرد
دنا
Iran, Islamic Republic of
شما سیسختی نیستین بلکه مقیم سیسخت و شاید بخش های پایین دست تر باشین، وگرنه کسانی که از زلزله سیسخت آسیب زیاد دیدن خود سیسخت بود، ولی با وجود نماینده محترمتون تمام مسولان اداری تون هرچی رسید به سیسخت به تاراج رفت، بطوریکه هنوز خانه های هست که در کانکس زندگی میکنن وحقشون چپاول شد با بی نظمی وبی فرهنگی بودن مسؤلان
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
احمق مائیم که میریم با شکم گرسنه و وضعیت اقتصادی بهم ریخته به این رأی بدیم
Iran, Islamic Republic of
زبان گویای مردم بودن یعتی اخذ تنانی مجازات سد سقاوه در کمتر از صد روز و اخذ بودجه ۴۸۶ میلیاردی برای اون
Iran, Islamic Republic of
تو خو همیشه سومی
په سیت چ فرقی داره ی نماینده بو یا دوتا
Iran, Islamic Republic of
بزنگاه یعنی زلزله شهرستان دنا جناب بهرامی ، که روشنفکر تمام مسولین کشوری را در استان بسیج کرد، خیلی خوب ویژگی های دکتر روشنفکر را به تصویر کشیدین
Iran, Islamic Republic of
آره سالی که نکوست از بهارش پیداست مردم سی سخت هنوز ور چادر زندگی میکنن واقعا شرم آوره برای نماینده مجلس واستاندار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کار خودشو خوب بلده ، سیاستمداری قهار،خودش میدونه چرا دنبال این بود که دو نماینده ای نشه
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
از این نگرانی که دونماینده ای نشد چون میدونی باز دوم میشی و راهی مجلس نمیشی
United States
آقای بهرامی همون موقع ک هم شهرداربود اختلاس های زیادی درشهرداری یاسوج رخ می داد وخیلی زمین های مردم رابه بهانه اینکه فضای سبز هستن ازصاحبان باقیمت ناچیزمی وبعدان راازفضای سبزبیرون می آوردند وتیم شهرداری ک تنها دلخوشی جوانان یاسوج بود نزاشتن لیگ برتری بشود
دنا
Iran, Islamic Republic of
منظور جنابعالی اینه که اگه مثلا مردم اینبار به شما رای دهند و به مجلس رفتید حتما شق القمر کردنتون قطعیه ؟؟!!!
نه داداش !! !! اوج اقتدار جنابعالی را در شهرداری یاسوج دیدیم ، شجاعت داشته باش و بگو : که در موقع رفتن چقد بدهکاری بخاطر اسم و رسم انتخاباتی در سهرداری برجای گذاشتی ؟!!! بگو : که شهرداری را به خاک سیاه نشوندی و رفتی !! بگو : که بر اثر بذل و بخشش های قبل از انتخاباتت چه ضرباتی به شهرداری زدی که تا ده مدیر بعد از خودت به چاه ویل دست سازت میافتد و یکی یکی قربانی میشوند و میسوزند!!!
Iran, Islamic Republic of
خدایی شرمت نمیاد بااین حرفت یعنی الن روت میشه بگی یاسوج نماینده درمجلس وشهردار داره
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
دایی ایتریم، یه نماینده ایجسپه
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا از دوم شدنش مطمنه
Iran, Islamic Republic of
نا امیدمون کردی،این یعنی پذیرفتن شکست زودهنگام
س
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام خسته نباشی
اقای دکتر بهرامی چه فکر کردی اول بیا دوران ریاست شهرداری خودت بررسی کن ببین در زمان شما وشرایط خوبی که داشتتید چه کار کردید چه طرحی برای کم کردن ترافیک شهر اوردید
هر کسی اومد شهردار شده کنار رودخانه بشار یک پارکی ساخته همین فقط بخدا همین
تو در حد همین شهردار الان
کار عمران ابادی انجام ندادی
خیلی ها میگن زمان شما زمین بیت المال فروخته شد ۹۰میلیلارد
خورده شده رفته کسی هم الان پاسخگو نیست
چرا خودتون شفاف سازی نمی کنید حداقل بدانیم جریان چیه
دکتر روشنفکر بهترین کار کرد باید ۸سال نماینده هم بویراجمد بالا وپایین باشد،
دکتر شما نه دلسوز دنا هستی نا مارگون نه لوداب،
دکتر هم برای انتخابات سال اینده است این حرف می زنید که از رقابت می ترسید
به جایی این تخریبات برو رای جمع کن
۲۰سال ثبت نام می کنی به اندازه دور اول روشنفکر که سال ۹۴بود ودکتر روشنفکر قبول نشدرای نیاورید
دکتر بهرامی فکر بچه زرنگ شمرونی
برو به فکر نان باش که خربزه اب است
🌹🌹🌹🌹
مدیر بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست مطالب بیان نمودید
مردم را با یک وام راضی نگه داشته اند که این مثل تزریق یک امپول مسکن است که درد را در مدت کوتاهی تسکین نسبی داده ولی عمق درمان وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال این استان غبطه خورد و بر بانیان این وضع هزاران لعن فرستاد
سید کریم
Iran, Islamic Republic of
تنها دوره ای که احساس کردم اگر نماینده نداشتیم به نفع مون بود همین الان هست.
لوداب همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
مهندس بهرامی مرد شریفی است اما در مجموع حاج منتظریان برای نمایندگی مجلس بهتره چون زبون بالایی ها را بهتر متوجه میشه و از بالا هم حمایت میشه.
سید علیرضا
Iran, Islamic Republic of
تحت هیچ شرایطی اصلاح طلبان استانی روی دکتر بهرامی به اجماع نخواهند رسید به عنوان نمونه می توانیم به انتخابات سال ۹۴ اشاره کنیم که علیرغم حمایتِ جدی دکتر عارف از دکتر بهرامی و شرایطی که به نفع اصلاحات و لیست امید در کل کشور رقم خورده بود اما اصلاح طلبان استانی به راحتی از آقای بهرامی عبور کردند. همچنین در سال ۹۸ نیز جبهه اصلاحات از معرفی لیست منتخبان، به علت رد صلاحیت ها امتناع کرد و صرفا به صورت غیر رسمی چند تا احزاب نه چندان پرطرفدار استانی، از آقای بهرامی حمایت کردند که با موضع گیری چندباره سران اصلاحات استان مواجه شدند و آقای سید رضا عسکری بارها اعلام کردند ما گزینه ای به نام منتخب جبهه اصلاحات نداریم و موضع ما شفاف است و کاندیدایی نداریم. لذا به یقین بدانید در سال آتی نیز از ایشان عبور خواهند کرد.
امین
Iran, Islamic Republic of
من از نزدیکان دکتر روشنفکرم که قصد داشتم به دکتر بهرامی رای بدهم اما بررسی کردم دیدم مردم بویراحمد از مشکلات متعددی رنج می برند گفتم بهتره این دفعه از منتظریان حمایت کنم چون انصافا رابطه خوبی با بالایی ها داره و هم راستایی با سران کشوری و دولت مستقر داره. به عنوان نمونه اگر به آقای بهرامی رای بدهیم آیا می تواند قوی تر از دکتر پزشکیان باشد که الان در این دولت و مجلس فعلی عملا موضع سکوت در پیش گرفته است و به یک نماینده معمولی، کم اثر و ساکت تبدیل شده است؟! بویراحمد الان فرصت اشتباه نداره و به نظرم منتظریان در شرایط فعلی بهتر از بقیه شون باشه
Iran, Islamic Republic of
تا‌خون‌در‌رگ‌توست نماینده‌نمی‌شوی
بهار
Iran, Islamic Republic of
اگر مهندس بهرامی با حاج منتظریان توافق کنند و یکی شون بروند کنار حتما اون یکی شون قبول میشه. هم بهرامی و هم منتظریان صددرصد قوی تر از روشنفکرند. روشنفکر فقط به فکر نصب و انتصاباته.
اسرا
Iran, Islamic Republic of
خودم طرفدار بهرامی ام اما بقیه خانواده ام حامی منتظریانند. واقعیتش اینه که منتظریان رای خیلی زیادی داره. منتظریان سیاستمدار خیلی زرنگی ایه. بین همه اقشار به طرز عجیبی رای داره
سینا
Iran, Islamic Republic of
امید اصلی روشنفکر به مدیران و فرمانداران و ... است وگرنه خودش هم می دونه که به هیچ وعده ایش عمل نکرد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت این گزارش خیلی زیبا و با مفهوم و پر مغز بود واقعا نسبت به بقیه نامزدهای احتمالی قابل مقایسه نیستید و من همه مطالب بقیه کاندیدهای احتمالی را خواندم . الحق شما برازنده نمایندگی مردم هستید . درود برشما.
علی آرسته
Iran, Islamic Republic of
این مردم تو را شناختن ،جمع کن بساطت راااااااا😘👍جمله تاریخی حاج مهدی روشنفکر .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اسطوره سیاست و خدمت ،مقتدر و استوار ،سردار ندای خدمت ،دکتر حاج مهدی روشنفکر 🌹
Iran, Islamic Republic of
نگو دکتر پروفسور بگو
United Kingdom
والا فکر نمی‌کنم بالای فوق دیپلم داشته باشو
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان بی عرضه
Iran, Islamic Republic of
نوشتن این متن اصلا در توان بهرامی نیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر بهرامی لیاقت همه چی راداره حیف که مردم قدرشو نمیدونن
پوریا
Iran, Islamic Republic of
واقعا مرد شریفی است
Iran, Islamic Republic of
آقای فکر لطفا پاسخگو باشید
بلوط زاگرس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر بهرامی بزرگ خواهرزاده ایل تامرادی بدون شک پیروز میدانی دکتر با ارای پاک
بلوط زاگرس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ضعیف ترین نماینده تمام ادوار هستند تا قیامت پشیمانم بابت رای دادن
کارمند
Romania
فقط دکتر بهرامی
Romania
زنده باد دکتر بهرامی...لعنت بر تاریکی....بویراحمد تو را مطلبد...
چیتاب و بخش کبگیان منتظر حضور سبز شما میباشد
پوریا
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم کسی نماینده بشه که به درد مردم بخوره و در شرایط فعلی در بین کاندیدای فعلی هم گزینه ای بهتر از بهرامی نیست. طرفدار هیچ کدوم هم نیستم
رضا از لوداب
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر وبهرامی هر دو کارشان تمام هست درمجلس آینده قطعا کرسی مربوط به بویراحمد،دنا ومارگون در اختیار آقای نادر منتظریان خواهد بود که شجاعتش از سید باقر بیشتر دیانتش از هدایت خواه بهتر ومدیریتش از تاجگرون سرتر میباشد .
علی از مارگون
Iran, Islamic Republic of
منتظریان چهارمه اگه خدا خواست
Iran, Islamic Republic of
جنب و جوش دنای سرفراز
لبیک مارگون غیرتمند
خروش لوداب سرنوشت ساز
صدای وحدت بویراحمد کبیر
فقط دکتر روشنفکر
رمضان
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکرفقط طایفه گرایی راه انداخته بقیه هیچ
همتا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی نمی توانست شهرداری را اداره کند می خواهد ارحق بچه های بوراحمد دنا ومارگون دفاع بکند تنهانماینده ای که توانست تمام وزرا وریس جمهورمعاونین برای شهرای مظلوم ما بخط بکنه واز انان دفاع بکنه جناب دکتر روشنفکر بوده که کاراهای او فراتراز جناب دکتر تاج گردون پش رفت بهرامی خواب نماینده مجلس را نمی بیند منتظریان هم همیطور
Iran, Islamic Republic of
😆
Iran, Islamic Republic of
«ما منتظران منتظرِ حاج منتظریانیم»
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی امکان قبولی شما مطمئنا در هاله ای از ابهام هست
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی برو به فکرنان باش که خربزه آب است ,،؛؛ به همین خیال باش فکر کردی دو نماینده می شود تا تو قبول شوی :؛ کور خواندی ،: تا تو عمری داری باید برای رتبه دوم و سوم تلاش کنی
Romania
واقعا متاسفم که بعد از چهل پنج سال هنوز چنین تفکرات در استان ما هست ولی بی تقصیر هستید چون فکر آدمهای استان ما بیشتر از این نیست یک سال بیشتر به انتخابات مانده شماها دعوارا شروع کردین موقع انتخاب مردم به هرکه دلشون بخوا د رای میدن این متنی هم که آقای بهرامی دادن چیز بدی نیست اگر یک نماینده اضافه می شد خوب بود در مجلس ۴ نماینده داشتيم بهتر بود در این مورد بحث می شد چرا شما ها موضوع را به یک سمت دگه می برین دوستان ای حرفهای نسنجیده را عرض نفرمایید موضوع سهم یک نفر نماینده بود شما هم وکیل مردم نیست ین که رای به چه کسی بدن به شخصیت کسی توهین نفرمایید
لوداب
Iran, Islamic Republic of
یه نظر:
اهل فن بیائید عملکرد آقای بهرامی در شهرداری یاسوج را با نمایندگی روشنفکر در سه شهرستان (بویراحمد، دنا و مارگون )و بخش های چیتاب و پاتاوه و لوداب مقایسه کنید...
قطعا عملکرد آقای بهرامی بهتر بوده...

اگه موافقید این ¿فلش سبزه را بزنید و تائید نمائید
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده ها مردم تهران وسیاستمداران بنام کشورباتوجه به توانمندی و پشتکار دکتر روشنفکر ازایشون دعوت کرده اند که دوره بعد برای استان تهران ثبت نام کنن ولی دکتر از ته دل دوست داره به همشهری های خودش خدمت کنه
پس ماهم باید قدر دان دکتر باشیم اگر دکتر هم تهران ثبت نام کنه ازش حمایت کنیم
محمد
Germany
بنازمت اسطوره
تاریخ نخبه گان را پرستش خواهد کرد و رفوزه ها را سرزنش خواهد نمود
این دیار تو را می‌خواهد
محمدشهرخی
Europe
باتوجه ب سوابق وکارایی همه کسانی ک درعرصه خدمت وسیاست پیش قدم شدند،دکتربهرامی عمل گرایی خودشوثابت کرده ونشان داده ک مردخدمت هستند
بویر احمد...
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر دکتر بهرامی ؛ مرد عمل؛ پاک دست؛ و مردمی
ان شاء الله که موفق باشی به امید روز های بهتر
Maryam
United States
درود بر مرد عمل دکتر بهرامی
United States
علمی عمل گرا دکتر محمد بهرامی
شهرخ پور
Canada
درود بر دکتر بهرامی شهردار طلایی و پدر پایتخت طبیعت ایران
احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر بهرامی
منفعت طلبان در این استان مردم را از حضور شما و دکتر مندنی پور محروم کردند.
تاریخ گواهی خواهد داد.
اما در دور آینده به امید خدا نماینده مردم خواهید شد.
United States
به همت مردم غيور بويراحمد این دفعه نوبت شما هست جناب دکتر بهرامی
Maryam
United States
راه روشن فردا با دکتر بهرامی
وضع دیگر کاندیدا در لوداب بهتر از، روشنفکر است،
مهران راد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی شهردار افسانه‌ای شهر یاسوج و نماینده‌ی مقتدر اینده بویراحمد
دنا
United States
درود بر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
رقابت روز به روز حساس تر میشه و بهرامی و منتظریان رقبای با شخصیت و لول بالایی هستند خیلی سخته انتخاب
یزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
درود ها ....
دوستان واقعا نظرات خونده میشه و به جاهلیت مردم که هنوز دست از فامیل بازی و تعصب بیخود بر نمی‌دارند افسوس میخورم ...
قطعا آقای روشنفکر ضعیفترین نماینده تاریخ استان است شکی در این نیست و اما این هم بدانید ک آقای منتظریان هم ... رایی هم اگر ب ندرت داشت دیگر بخاطر شرایط فعلی ندارد ...
علی
Iran, Islamic Republic of
....این بار دیگه قسم قرآن خوردنات تو خونهامون برات رای جمع نمیکنه ...همه شناختنت والا ما همون اول هم نمخواستیم رای بدیم بهت اینو بدون دشمن‌زیاری ی رای هم بهت نمیده دیگه...
Arash
Iran, Islamic Republic of
حامیان اقای روشنفکر حق دارن حمایت کنن از ایشون همینا الان به لطف ایشون کار و بار درست حسابی پیدا کردن البته ناگفته نماند که تعداد محدودین
ولی مخالفان ایشون ک بعد دیدن این حجم طایفه گرایی هم بیشتر شدن متاسفانه این چند ساله به قهقهرا کشیده شدن. ما فردی رو نیاز داریم که همه مردم براشون اهمیت داشته باشه و حمایت میکنیم از اقای دکتر بهرامی عزیز
بویراحمد
United Kingdom
ضمن احترام به همه، نظرات عزیزان، و بخصوص نماینده فعلی بویراحمد و دنا
آدم غبطه میخوره، وقتی بعضی نظرات را میخونه،، نه از بابت محتوا، بلکه از بابت تعصبی صحبت کردن جناب روشنفکر بسیار انسان محترم ایست، ولی چرا بعضی از دوستان عملکرد ایشان را چندتا نطق کوتاه در مجلس، که ایشان داشتند، و حتی نمی‌توانست حق کلامی را که برایش روی کاغذ نوشته بودند را به راحتی قرائت کند. می‌دانند. و به خود می بالند. بنظر من مهم ترین فاکتور یک نماینده داشتن دانش علمی و بیان قویست که ایشان متاسفانه فاقد این مولفه هستند.
عزیزان بیاید یکبار هم که شده بدون تعصب نماینده انتخاب کنید.جناب روشنفکر انسان شریفی ایست. ولی برای نماینده مجلس اصلا تاکید می‌کنم اصلا گزینه مناسب نیست،، تنها عملکرد ایشان چندتا عزل و نصب ها در ادارات هست. وهیچ کار عمرانی یا پروژه اقتصادی مطلوبی تا کنون از ایشان ندیدیم.ومطمنم اگر ایشان دوباره نماینده شوند،، شهرستان چنان دچار عقب ماندگی در زمینه های مختلف می‌شود که دیگر قابل جبران نیست،،
عنایت
Iran, Islamic Republic of
فوق العاده می‌شود وقتی عمل در کنار علم باشد💐
دنای سربلند پاتاوه
باسلام واحترام؛ دوستان وهمشهریان محترم ومحترمه باوربفرماییدروشتفکردرحوزه سفلی دوره بعدی ۴۰ درصد رای بیشترنداره اکثردوستان اقوام،اشنایان ولیدرهای ایشون که صحبت میکنم وهماهنگ هستیم دکتربهرامی حمایت میکنند به امیدخدا پیروز میشه ان شاءالله.
محمد
United States
درود بر مرد عمل گرا
🌹
علی
United States
درود مرد تاریخ ساز این دور صد در صد جشن پیروزیت ایشالا
ساسان تامرادی
United States
مرد بزرگ این شهر به شخصی مثل شما بدهکاره
ایل
United States
با دکتر بهرامی هستیم
Iran, Islamic Republic of
به نام وطن وایران
مردم عزیز هوشیار وآگاه باشید باتحقیق علمی تعدادی از حقوقدانان ثابت گردید روشنفکر توانایی وشایستگی لازم را به دلیل عدم اشرافیت بر امور استان جهت وکالت مردم را ندارند بنده از حامیان ایشان بودم ولی به دلایلی نظیر فامیل بازی با ایشان خداحافظی کردم واعتقاد دارم ایشان در جایگاه سوم یا چهارم انتخابات 1402خواهد بود . من یک تامردایم
United States
فقط دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
با حضور دکتر شیرعلی خرامین و چند نفر دیگه از سفلی ، روشنفکر هیچ شانسی نداره و با این وضعیف انتخابات یک طرفه خواهد شد برای اقای منتظریان
Iran, Islamic Republic of
بهرامی و منتظریان یک سر و گردن از نماینده های سابق و فعلی قوی تر هستند کاش میشد به هر دو رای داد
United States
با سلام درود به نظر بنده کار را به کاردان بفرستی که امتحان خوبی پس داده باشه مثل دکتر بهرامی مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
تمامی،مشکلات از استانداری است استانداری باید متحول بشه مگر استانداری وضعیت جاده ها را نمی بیند مگر استانداری ترافیک ها را نمی بیند استانداری که با تمام وجود مشکلات را می بیند و لمس می‌کند اما اقدامی برای حل مشکلات انجام نمی دهد ناتوان است هر اتفاقی که رخ می دهد می گویند ما شرمنده ایم با این الفاظ می خواهند ضعف های خودشان را بپوشانند مردم شریف استان گ و ب به ویژه شهرستان بویر احمد استانداری در اداره استان ناتوان است و بدون کوچکترین ملاحظه ای باید عوض شوند با سرنوشت مردم بازی نکنید خداوند شما را نمی بخشد
علی امیرپور
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برپدر طبیعت ایران همشهریان عزیز از خواب غفلت بیدار شوید وبیایید دست به دست هم دهیم وشرف ایل وتبارمان چه بویراحمد ا ولیا وچه بویراحمد سفلی که همیشه درکنارهم وبرادر بودیم رادوباره احیاکنیم
دشتروم سپیدار
Iran, Islamic Republic of
گروه روشنفکر ترفند نخ نما شده ای را در پیش گرفته اند

اما غافل از این هستند که دستشان رو شده است.

آنها به نام تمامی طوایف بویراحمد کامت حمایت از روشنفکر می گذارند!!!!!!

فامیلی های سرشناس بویراحمد و دنا را انتخاب می کنند و بعد به نام م فامیلی آنها کامنت حمایت از روشنفکر می گذارند!!!!!

ظاهراً برای حامیان و حلقه‌ی اطراف روشنفکر کار بد جوری بیخ پیدا کرده است........

تازه این از نتایج سحر است...
سید
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بی برش است خودش هم میدونه با چه سبد رایی رفته مجلس
تلزالی
Europe
درود بر دکتر بهرامی
تلزالی
Europe
درود بر دکتر بهرامی
دنا
Iran, Islamic Republic of
منتظریان مردم قبول ندارند
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
این دور هیچ کسی قبول نیست جز پدیده انتخابات دکتر خرامین انسانی کاردان و عملگر
پیمان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر
تجربه نشون داد امثال این فرد نباید جایگاهی داشته باشن
شولیز
Ukraine
درود بر دکتر بهرامی شهردار افسانه ای سابق یاسوج و نماینده مقتدر اینده بویراحمد
میلاد مارگون
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بهرامی کاملا درست فرمودین
اگر بفکر منطقه هستید لطفا باتوجه به شرایط فعلی لطفا این دوره ثبت نام نکنید بیست سال حضور داشتید دیگه کافیه اجازه بدین منتظریان با قاطعیت و آرای خیلی بالا پیروز باشند
ایل جلیل
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی.....
Iran, Islamic Republic of
اگه بهرامی بخاطر مردم بود که این دور ثبت نمیکرد نیرویی که با دولت همسو باشه باید بمونه در صحنه بهرامی داره باعث برد روشنفکر میشه
Iran, Islamic Republic of
بهرامی قبول هم بشه نمیتونه کار خاصی بکنه در این دولت قطعا توانایی خوبی داره مهندس بهرامی ولی باید در دولت اصلاح طلبان کاندید بشه و این دور کنار برادرش حاج منتظریان باشه
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود
درسته آقای روشنفکر با حمایت ایل بزرگ تامردای راهی مجلس شد ولی با کارنامه ضعیفی که از خود جا گذاشت همان رای ایلی را هم از دست داد چون مردم این استان از این ایل بزرگ توقعات بزرگی داشتند. ولی ایشان پاسخگویی این نیازها نبود. که می‌طلبد این ایل بزرگ نماینده قدر تری را معرفی می‌کردند. ولی باتوجه به این همه ظلم‌ که به این شهرستان ها شد اینبار از روی تفکر انتخاب کنیم تا اینچنین دوباره ضربه نخوریم واین با دعوت های که از طرف ایل بزرگ تامردای از جناب دکتر بهرامي شده مردم دارن برای آینده خود تصمیم میگیرن ما همه بویراحمد واحد هستیم وباید شخصی را انتخاب کنیم که بعد ش افسوس نخوریم واین بار با گذشت از تمام مسائل قومی وخطی میریم برای بویراحمد سربلند و واحد با انتخاب شهردار استوره‌ای جناب دکتر بهرامي 🌹
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
شماهاکه خودتون عقده روشنفکر داریدچراازخوب وبدحرف میزنیدچهل سال نماینده بویراحمدبدیدچکارکردید زارع هدایت‌خواه عملکردشان درشانزده سال چه بودبویراحمدپایین راسی سال مثل برده حساب کردید میخواستی دردوران روشنفکرچکاربکند من اصلاح طلبم بهرامی خوب بود ولی دردولت اصول گرایان فایده ندارد
ریاضی
United Kingdom
حق با آقای دکتر بهرامی ست زیرا در ارتباط با عدم افزایش سهمیه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ ، هیچگونه عکس العملی از جانب وکلای مجلس و مسئولان بخصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، ندیدیم .
افشون
Singapore
جناب آقای دکتر بهرامی .پاسدار پایتخت طبیعت ایران شهردار یاسوج
تنهاناجی خروج بن بست یاسوج از نزول و بی رونقی .خدا میداند تنها کسی که نتجی یاسون است فقط شمایید .کسی به فکر یاسوج نیست هرآنکس که آنده صرفا منافع قوم ووطایفه تود آمده است وبس
جاودانه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر حناش رنگی نداره دیگه.بهرامی را حمایت میکنیم تا روشنفکر بفهمه که با بچه طرف نیست و مردم شعور دارند
Germany
دکتر محمد بهرامی چهره محبوب و دوست داشتنی
کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه مانع تسریع احداث پل روستای ...
پایان دریابان در «شورا»

پایان دریابان در «شورا»

اتفاقی که خیلی قبل‌تر منتظرش بودیم رخ داد. سرانجام سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبری ...
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1