تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۴۷۲۱۸
یادداشتی از سید مجتبی میرباقری؛

دنیا دار مکافات است آقای قالیباف

۱۰
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دنیا دار مکافات است آقای قالیباف
کبنا ؛
یادداشت ارسالی؛ چندی پیش در رسانه‌ها اخباری مبنی بر سفر خانواده محمدباقر قالیباف، زهرا مشیر و مریم قالیباف همسر و دختر محمدباقر قالیباف و امیررضا بحیرایی داماد وی برای خرید سیسمونی به ترکیه منتشر شد. الیاس قالیباف فرزند رئیس مجلس (محمدباقر قالیباف) این سفر را تأیید کرد.
طبق توییت وحید اشتری (فعال رسانه‌ای) «چند تا از مسافران استانبول یک‌ سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌‌اند که امروز به‌ خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌‌اند. ظاهرا خانواده آقای قالیباف⁩ بوده‌‌اند.
همسر ایشان سرکار خانم زهرا مشیر را شناخته‌‌اند. یک زوج جوان هم با ایشان بوده که یا پسر و عروس‌ شان و یا دختر و دامادشان بوده‌‌اند. ظاهر حجم بالای باری که از ترکیه می‌‌آورده‌‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.
از بعدازظهر تا حالا برای مطمئن شدن با بچه‌‌های فرودگاه امام و هواپیمایی معراج ارتباط گرفتم و اطلاعات پرواز را درآوردم. اسم این سه نفر در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ ساعت ۱۳:۴۵ امروز معراج ‌از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام است: زهرا مشیر، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (داماد)
با گذر از این موضوع که حمایت از تولید ملی و تولیدکنندگان داخلی که شعار خود محمد باقر قالیباف و مجلس انقلابی است، دستیار سیاسی و رسانه‌ ای قالیباف، محمد سعید احدیان در توئیتی با اشاره به سفر جنجالی خانواده قالیباف به ترکیه نوشت: «عجب جشنی گرفتند مخالفان قالیباف. بزرگنمایی که در تخصص شما است اما مهم نیست که موضوع کوچک باشد یا بزرگ، خطای فرزند را به پای پدر نمی‌نویسند.» 
هر جا به نفعتان هست بگویید خطای فرزند را پای پدر نمی‌نویسند هر کجا به ضررتان بود بگویید خطای فرزند را پای پدر نمی‌نویسند.
دو سال پیش همین مجلس به ریاست آقای قالیباف، نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت از استان کهگیلویه و بویراحمد، جناب دکتر غلامرضا تاجگردون را به اتهام اینکه پدربزرگشان که صد سال پیش فوت کردند انقلابی نبوده و گفتند باید از مجلس برود.
آقای قالیباف شما در مناظره انتخاباتی سال ۹۶ گفتید وزیر آموزش و پرورش ما می‌رود لباس از ایتالیا می‌آورد و اقتصاد را اینگونه خراب می‌کنند آقای قالیباف سوال مردم از شما این است در این شرایط بد اقتصادی این است عمل انقلابی شما؟  پاسخ ظلمی که سالها پیش در حق نماینده هزاران نفر از مردم گچساران و باشت کردید را چگونه می‌دهید؟
غلامرضا تاجگردون در آخرین صحبت‌های خود در مجلس شورای اسلامی خطاب به محمد باقر قالیباف گفت: دنیا دار مکافات است، آری به راستی دنیا دار مکافات شد برای شما محمد باقر قالیباف.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنظرت بیمه سرمد چی
Iran, Islamic Republic of
بله الحق که درست فرمودید ماه همیشه پشت ابر نمیماند خداوند هیچ عجله ای ندارد
بهروز
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون و قالیباف هیچ فرقی با هم ندارند، / ، شما هم با این پاچه خواری ها نمیتونید روی ظلم های تاجگردون سر پوش بگذارید...
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
این که بزرگتر از املاک نجومی نیست . این که بزرگتر از حکم معاونت داماد زاکانی نیست . به وجدان خود رجوع کنید بینی و بین الله این مجلس در شان و اندازه ملت ایران است ؟ اشک کشک خاله است که / پخته بخوری پاته نخوری پاته .
Iran, Islamic Republic of
انشالله که در آخرت هم عذاب بکشند چندهزار رای مردم که به جناب تاجگردون رای داده بودن حق الناس بود که بر گرده ی قالیباف سنگینی میکنه
Iran, Islamic Republic of
واقعا دنیا گوشه ای از اخرت است و آقای قالیباف اگر از مردم شرم نداری از خدا شرم کن اگر از ملت شرم ندارید از اعتماد و حمایت رهبری به شما شرم داشته باش اگر حمایتهای رهبری نبود هرگز شما به این جایگاه نمی رسیدید
Iran, Islamic Republic of
دنیا دار مکافاته تا ببینیم کی نوبت تاجگردونه با این همه بی عدالتی
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا بی صدا است هر کس حق مردم را بخورد در همین دنیا با ذلالت پس خواهد داد اقای قالیباف تو حق مردم گچساران وباشت را ضایع گردی وخدا تلافی خواهد کرد مطمئن باش
Iran, Islamic Republic of
این از رو کاغذ نمیتونه دو پاراگراف بخونه اونوقت درمورد مسائل کلان نطر میده
Iran, Islamic Republic of
خدا به حرمت این ماه مبارک به حرمت خون امیرالمومنین خائنین به این ملت ریاکاران دروغگو را از صحنه روزگار محو بگرداند
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1