تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۴۶۸۲۸
متن ارسالی؛

شهردار جدید دهدشت زیر سایه شهردار سابق

خادمی
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شهردار جدید دهدشت زیر سایه شهردار سابق
کبنا ؛امروز در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه جلسه تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید دهدشت برگزار شد. در این جلسه که تعداد زیادی سخنران داشت و موضوعات زیاد بی ربط و با ربطی در متن سخن سخنرانان گنجانده شده بود، یک نکته بسیار مهم دیده می‌شد که تقریباً در سخنان تمامی سخنرانان مشترک و ثابت بودو آن هم تاکید و تشکر همه آنها از عملکرد درخشان و بی نظیر مهندس تابش نژاد شهردار سابق شهر بود که همه سخنرانان بلا استثنا بر عملکرد و کارایی و درایت ایشان صحه می‌گذاشتند.
از توانایی‌ها و پیگیری‌های وی در طول دوران خدمت کوتاه مدتش با نیکی یاد می‌کردند از فرمانداری که در زمان شهرداری ایشان مسئولیت نداشت اما به عینه خدمات ایشان و تغییر و تحولات را لمس کرده بودند تا امام جمعه‌ای که با ذوق از تلاشهای مهندس تابش نژاد می‌گفت و شاید با حسرت برای شهردار جدید از اقدامات وی می‌گفت چرا که ...
معاون استانداری که مهندس تابش نژاد را منشأ خدمات و خیرات بسیار اساسی و زیربنایی برای شهر می‌دانست و شهردار جدید را به تبعیت از اقدامات شهردار سابق دعوت می‌کرد و رئیس شورای شهر ششمی که هرچه گفت از اقدامات و تلاشهای شورای پنجم بود و شهرداری احسان تابش نژاد چرا که بیش از هرکسی می‌دانست شورای ششم، شورای ناکارآمدی‌هاست چرا که اگر نبود شهردار پر تلاش و پر رزومه و موفق خود را به راحتی از دست نمی‌داد.
هرچه همه سخنرانان از توانایی‌ها و پتانسیل‌های تابش نژاد به عنوان نقطه قوت و قدرت شهر و شهرداری یاد کردند در باره خصوصیات مدیریتی و حقوقی شهردار جدید حرفی جز سکوت نداشتند، شاید همه اینان به نیکی می‌دانستند که شهردار جدید توانایی اینکه خود را از زیر سایه اقدامات و تلاشهای تابش نژاد بیرون بکشد ندارد.
زیرا در میدان عمل توانایی ادامه اقدامات وی را ندارد و نمی‌تواند چون او در فروغ ظاهر شود (به نظر نگارنده هرچه هم مدیر توانمند باشد با چنین شورایی موفقیت بعید بنظر می‌رسد) و البته نباید این نکته را نیز فراموش کرد که به دلیل طولانی شدن پروسه تأیید صلاحیت جناب نکویی زاده اعتماد به نفس لازم از وی برای مدیریت پرصلابت و قدرتمند به نوعی گرفته شد که اثراتش را می‌توان در سخنرانی شهردار سابق و فعلی به وضوح مشاهده کرد.
آنجا که تابش نژاد با اعتماد کافی و بدون واهمه از انتخاب شدنش به عنوان شهردار  به دور از دخالت سیاسیون و جناحیون می‌گوید تنها دلیل انتخابش را رزومه قوی خود می‌داند و شهردار جدید بدون وجود ذره‌ای اعتماد به نفس در لفافه معترف می‌شود که انتخابش ناشی از جناح بازی و سیاسی بازی دوستان در خارج از شورا بوده است و در نهایت استیصال بارها در حین سخنان خود از نماینده مردم در مجلس و معاون استاندار بابت مهیا کردن شرایط برای انتصابشان به عنوان شهردار تقدیر و تشکر می‌کند تا نشان بدهد که انتصابش نه وابسته به رزومه بلکه مدیون و مرهون رایزنی‌های سیاسی  خارج از مجموعه شورا بوده است.
به هرحال طلیعه حضور ایشان در مجموعه شهرداری بشدت در زیر سایه نام و عملکرد تابش نژاد قرار داشت باید منتظر ماند و دید که آیا ایشان می‌تواند در دوران خدمت خود را از زیر این سایه سنگین کنار بکشد یا نه.
---------------
خادمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1