تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۴۴۴۵۶۷
یادداشت ارسالی

حاجی‌زاده بولدوزر عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

۶
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حاجی‌زاده بولدوزر عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
یادداشت ارسالی؛ استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در هر استان، دارای معاونت‌هایی است که یکی از مهمترین آنها در استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد که نیازمند اجرای زیرساخت‌های متعدد است، معاونت عمرانی استاندار است. از زمان حضور کیامرث حاجی‌زاده در کهگیلویه و بویراحمد در سمت معاونت عمرانی تحولات بسیاری رخ داده است. این در حالی است که تا پیش از این تصور نمی‌رفت که در این مدت محدود چنین تحولاتی اتفاق بیفتد. حاجی‌زاده دکتری مدیریت آب و با سوابق اجرایی متعدد از قبیل مدیر بیمارستان امام خمینی اهواز، معاون سازمان انتقال خون خوزستان، مدیر مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیر بیمارستان فوق تخصصی شفا اهواز، مدیر دفتر ارتباط مردم و دولت استانداری خوزستان، مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد می‌باشد.
از سوابق علمی و فرهنگی حاجی‌زاده می‌توان به مواردی از قبیل عضو شورای فرماندهی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدرس دانشگاه‌های آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی خوزستان، و انتشار مقالات علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی اشاره کرد.
از جمله سوابق و عضویت حاجی‌زاده در شورای‌های مختلف نیز می‌توان به مواردی از قبیل دبیر شورای اداری استان خوزستان، دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان، جانشین استاندار در شورای آب و برق استان خوزستان، دبیر ستاد بازسازی مناطق سیل زده استان خوزستان، رییس شورای فنی استان کهگیلویه و بویر احمد، رییس شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویر احمد، رییس کمیسیون ایمنی راه های استان کهگیلویه و بویر احمد، جانشین استاندار و دبیر ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان اشاره کرد.
حاجی‌زاده گنجینه‌ای از تجربه است؛ چرا که مسئولیت‌های مدیرتی مختلفی که تاکنون داشته است، از او کارشناسی زبده و پخته و مدیری توانمند و حرفه‌ای ساخته است. حضور او در استان کهگیلویه و بویراحمد جان تازه‌ای به پروژه‌های عمرانی داد و تحرکی کم‌نظیر در معاونت عمرانی استانداری ایجاد کرد. در دوره معاونت او هیچکدام از پروژه‌ها راکد نبودند و پروژه‌هایی که سال‌ها راکد مانده بودند، اغلب فعال شدند، پروژه‌های مهم عمرانی مثل جاده پاتاوه دهدشت شتاب بیشتری گرفتند. 17 میلیارد برای آبرسانی به روستای لنده و 70 میلیارد تومان به منابع طبیعی اختصاص داده شد.
گفتنی است حاجی‌زاده مدیری پیگیر و دارای ارتباطات گسترده در سطح استانی و کشوری است. او در زلزله سی‌سخت نیز یکی از مسئولینی بود که شبانه روز پیگیر بوده و حضور فعال داشته است. ورودی چرام که سال‌ها به مشکل برخورده بود در دوره او فعال شد.
حاجی‌زاده با تیم قدر و توانای مدیریتی و با انگیزه، فعال، همدل و پیگیر تشکیل داده که در دوران استانداران گذشته استان کم‌نظیر بوده است. قطعا او کارنامه درخشانی از توسعه عمرانی استان به جا خواهد گذاشت. اما اگر فرصت‌طلبان، باندهای قومی و قبیله‌ای، گروه‌های هتاک و منفعت‌طلب اجازه دهند.
از وزیر محترم کشور و مجموعه دولت انقلابی و از استاندار انقلابی انتظار داریم میدان به این تفکرات کاری و شایسته دهند که بتوانند استانِ به جامانده در توسعه را نجات دهند. سرنوشت استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم ولایت‌مدارِ آن را قربانی قوم و قبیله و تهدید و هتاکی و زر و زور و تزویر نکنند. از نیروهای شایسته خدوم حمایت کنند. به کسانی که به هر شکل ممکن به کرسی‌های جمهوری اسلامی دسترسی پیدا کنند و مصداق جمله امام ره هستند، برای انقلاب نااهل هستند و در تلاش هستند که انقلاب به دست نااهلان بسپارند که چند روزی بیشتر بر کرسی‌های مقدسی که با خون شهدا به‌دست آمدند ماندگاری داشته باشند.
امروز پست‌های جمهوری اسلامی را مثل گوشت قربانی بین قوم و قبیله خود به‌دور از هر شایستگی دارند توزیع می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

استانداری
Iran, Islamic Republic of
کور وابوم‌ اگر مو دمش دیوم.
واقعا که دنیای بدی شده.
خدا عاقبت این‌مملکت را بخیر کند
غلامی
Iran, Islamic Republic of
بدبخت استان ک. ب. که گوشت قربانی سیاسیون‌خارج استان شده است.
هرکس این‌متن‌را بخواند خنده اش میگیرد....این‌هم جوک سال ۱۴۰۱
ارشدی
Iran, Islamic Republic of
بلدزور کجا بود بگو فرصت سوزی،ماشا...چه مافیایی داریم که همه چیزو میخرن از جمله رسانه ها رو که چشم و گوش مردم بر عملکرد اشخاص و اداراتن...ما چه مردمی هستیم موانع خاص را به منافع عام ترجیح میدیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام مگر جناب استاندار نگفتن با مدیران دوره قبلی نمی توانم کار کنم جناب حاجی زاده هم از دوران استاندار قبلی هست، بعدش هم ما پروژه ای فعال نمی ببینیم که ببینیم از خیر سر کی هست لطفا در مطالب ارسالی فقط منافع در نظر گرفته نشود و واقعیات نوشته شود
مختار
Iran, Islamic Republic of
، چقدر گرفتی، ک ایم مطلب را زدی
Iran, Islamic Republic of
حیف بولدوزر،بگفتی ژیان باز یه چی
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1