تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۴۴۲۸۷۰
متن ارسالی؛

اعتراف دیرهنگام اما ارزشمند «کاظمی‌جو» جای تأمل و امیدواری دارد

سید حسین رهی
۴
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اعتراف دیرهنگام اما ارزشمند «کاظمی‌جو» جای تأمل و امیدواری دارد
کبنا ؛بعد از انتشار اعتراف رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه مبنی بر دربند اشخاص بودن رسانه‌های کهگیلویه [کلیک کنید]، سید حسین رهی مشاور رسانه‌ای نماینده سابق کهگیلویه با ارسال متنی به آن واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، در این متن آمده است:
بسم الله و هو المستعان، دکتر کاظمی جو را دوست دارم، برایش احترام قائلم به همین خاطر مورد خطابش قرار می‌دهم به این امید که مؤثر واقع گردد و حتم دارم که در دیدگاه او بازخورد منفی ندارد.
بی شک، آنانکه قدرت، جسارت، شجاعت و هنر نقد دارند هرگز نمی‌تواند  و نباید انتقاد پذیر نباشد و اصولاً انتقاد با ارائه‌ی راهکار مقبول است ولاغیر. چرا که نقد لازمه‌ی پیشرفت است.
زبان انتقاد اگر با ارائه راهکار و قبل از آن با پذیرش نقد دیگران در مورد خود همراه نباشد حرافی بیش نیست.
شجاعت و جسارت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به همراه دانایی وی در مناسبات مختلف نمود خود را آشکار نموده که جای تقدیر فراوان دارد.
 اما اینکه اخیراً بعنوان متولی، خبرنگاران را به باد انتقاد گرفته ضمن تقدیر جای بسی تأمل، تدبر، ترسیمی صحیح و چشم اندازی امیدوار کننده برای آینده دارد.
موضع فعلی ایشان اگرچه دیر هنگام اما بسیار ارزشمند است چراکه بعنوان یک مسئله‌ی مبتلابه، آسیبی جدی است که نیازمند راهبرد لازم است.
دیرهنگام بودن از این جهت که موضوع (روابط عمومی بودن برخی رسانه‌ها برخی اشخاص) سابقه‌ای دیرینه دارد که سکوت دکتر کاظمی جو در اوج وجود آن، ضمن دلیلی بر تأیید و همراهی، چراغ سبزی جهت تداوم آن تلقی می‌گردد.
به ناچار و اضطرار گریزی می‌زنم به دوران نمایندگی سردار عدل هاشمی پور.
همان گاه که خبرنگاران نورچشمی دکتر کاظمی جو در دور دهم مجلس شورای اسلامی جز به حواشی در مورد نماینده مردم نپرداختند و به طور کلی می‌توان گفت رسالت خبرنگاری خود را قنداق کرده و در طاقچه گذاشتند.!!!
اما امروزه خبرنگاران مخالف نماینده فعلی اگرچه هیچ جایگاهی در نزد نماینده محترم، دفاتر ایشان و نزدیکانش ندارند اما مطالبه گری خود را به منصه ظهور رسانده و امید است در این مسیر علیرغم نامهربانی‌ها جدی باشند و مطالبه گر و هرگز به حواشی نپردازند.
آن خبرنگاران نه تنها تعاملی با نماینده سابق نداشتند و در این مسیر خطیر، وی را یاری نکردند بلکه فقط حواشی را بولد کرده و در بوق و کرنا گذاشتند.!!!
آنان هم نشین محفل اداری و خلوت نشین دکتر کاظمی جو بودند و در این رابطه اگر بگویم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را به حیاط خلوت خود تبدیل کرده بودند سخنی به گزاف نگفته‌ام.
به راستی چرا؟
همان موقع شفاهاً و در چندین مرحله موضوع را به جناب رئیس متذکر می‌شدم اما ره به جایی نبردم..
بر این باورم که اذعان دوست خوبم جناب دکتر ایرج کاظمی جو مبنی بر بیان لکه‌ی ننگین دوران مدیریتش، خود نوعی عذرخواهی است که به یقین در نزد اهل فن و عموم مردم قابل پذیرش و ستودنی است.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
________________
سید حسین رهی
دی‌ماه 1400
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
با کمی تامل در مطالب رسانه های شهرستان گفته های جناب کاظمی جو مشخصه ، مثلا //در واقع همون موحد نیوز است ، این رسانه حتی یک نقد کوچک از عملکرد نماینده شهرستان نداشته
Romania
رهی معیری
اذر
Iran, Islamic Republic of
خدایا/ چطور مسئول دفتر اقای هاشمی بود
مردم را شما از اقاس هاشمی فراری دادید نه خبرپولی ها
رسانه ی مردمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام به خبرنگارانی که با شرافت و عزت نفس و مستقل کار میکنند و نان شرافت و غیرتشان را می خورند.....
اینکه بالاخره کسی از متولیان اعتراف کرد که خیلی از رسانه های استان دربند اشخاص هستند بسیار مبارک است.
خبرنگاری قلم زدن برای لقمه ای نان و پستی برای کار و بقول لری خودمان سوفال کردن از سیاسیون نیست.خبرنگاری شغل شریفی است . خبرنگار باید جسور و بی باک و آگاه به مسائل روز جامعه ی خودش باشد.اما متاسفانه برخی خبرنگاران استان جیره خوار و وامدار افراد و مدیران و سیاسیون هستند و این عین خیانت به اعتماد مردم به اخبار و تحلیلهای آنهاست.
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1