تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب : ۴۲۹۲۶۹
یادداشت؛

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

امیر مسلمی نیا
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کبنا ؛
"ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا وعند ربهم یرزقون". تاریخ پر زرق و برق جمهوری اسلامی مملو  از صفحات زرینی است که بزرگ مردانی توانستند با خون واندیشه و قلم خود آن را لعابی زیبا نقش بندند که چشم وفکر خوانندگان در دور وزمان  را متحیر می‌نماید.
کشور عزیز اسلامی‌مان در حالی که یوم الله حماسه ۹ دی ۹۸ را جشن گرفته بودند ناگهان خبری در رسانه‌ها پخش گردید که همه را در غمی بی پایان و ماتمی عظیم فرو برده که تاریخ چنین غمی را به چشم ندیده بود.
۱۳ دی ماه ۹۸ آن شبی که خبر شهادت بزرگ مردی که در نمازش (ایاک نعبد وایاک نستعین) خوانده ودعوت پیر ومراد خود را لبیک گفته ودرمسیر (صراط مستقیم) هدایت  گشته و در دعاهایش از خداوند منان (اللهم ارزقنی شهادت فی سبیلک) طلب نموده بود تا به هدف متعالی خود یعنی (عندربهم یرزقون) نائل آمد و شهد شیرین شهادت را در جوار مقتدایش حسین بن علی (ع) نوشید طنین انداز شد را همه در خاطر و ذهن خود دارند و دیدندحرارت عشق این انسان بزرگ را در وجود تک تک مردم ایران عزیز .
بزرگ مردی که به گواه تاریخ و زندگی عارفانه و مجاهدانه او به مالک اشتر زمان معروف و فریادرس مظلومان و ستمدیدگان در اقصی نقاط گیتی بود. شهید والا مقام سرداربزرگ جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی.
کسی که زبان در وصف کمالات وحالات عرفانیش الکن و قلم از نوشتنشان ناتوان است، شاگرد زبده تربیت شده مکتب حسین بن علی و مرید مخلص رهبر عزیزمان الامام سید علی خامنه‌ای مدظله العالی.
بزرگ مردی که آرامش، آسایش و سلامتی ورفاه خود را هزینه مبارزه با ظلم ودفاع ازستمدیدگان ومظلومین و دریک کلام امنیت همه مردم سرزمینمان ومردم مظلوم جهان نموده است.
یوم الله شهادت این انسان بی نظیر که مزدی جز شهادت نمی‌توانست جواب این همه اخلاص و شجاعت و مردانگی وی در مبارزه با کفار تا دندان مسلح بوده باشد را بعنوان برگی از تاریخ برای نسلهای آزاداندیش و آزادیخواه به میراث گذاشته خواهد شد تا آیندگاه بخوانند و بدانند که مردی با این عظمت خود را در برابر تمام کفر قرار می‌داد وفریاد هل من مبارز را ندا می‌داد ومرد میدان این مبارزه بود وچه خوب توانست این مهم را در صحنه عملی وصفحه تاریخ  با خون خود رنگین نماید.
شهادت این انسان بزرگ ومطالعه زندگی ایشان بعنوان الگوی یک انسان عرفانی، انقلابی، ولایی، و ... خود یک تجلی مکتبی است که هزار و اندی سال پیش توسط مقتدایش حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش شروع و در گوش زمان فریادش تا آخرین نسل بشر ندا داده خواهد شد.
این حزن اندوهناک را به محضر حضرت بقیه الله (عج) و خلف صالحش امام خامنه‌ای مدظله العالی رهبر عزیزمان و مراد شهید بزرگوار و ملت قهرمان ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند منان می‌خواهم که همه ما را در مسیر راه و هدف این شهید بزرگوار هدایت نماید. انشاالله
امیر مسلمی نیا
۱۳ دیماه ۱۳۹۹
نام شما

آدرس ايميل شما

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1