کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

نظر پاکدل در باره لایو تاجگردون در خصوص بودجه ۱۴۰۰ و چند نکته قابل توجه

19 آذر 1399 ساعت 0:13

گفتند که رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد در میان استان ها دو پله عقب تر رفته در حالیکه بر اساس منحتی های ارایه شده در رسانه های طرفدار ایشان از رتبه هیجدهم در سال گذشت به رتبه شانزدهم در سال ۱۴۰۰ قرار گرفته و کاملا برعکس فرمایش ایشان است.


لایو اینستاگرامی غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس و رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که او صحبت‌های در باره بودجه 1400 کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد کرد. [کلیک کنید] غلامرضا پاکدل از چهره‌های سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل اسبق شرکت نفت در مطلبی به این اظهارات تاجگردون پاسخ داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

بودجه‌ای که با قهر به مجلس برود با قهر هم بیرون می‌آید / تا من هستم نمی‌گذارم بودجه استان کاهش پیدا کند / قربانی اصلاح بیس بودجه استان شدم

به گزارش کبنا، غلامرضا پاکدل اینگونه نوشت:
۱- فرمودند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بودجه مرتب در تماس بود و ساعت‌ها صحبت کردیم. یعنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید با ایشون که هیچ مسیولیتی ندارند هماهنگ باشند یا با مسئولین امر؟!
۲- استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران کل و مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران را به کمک کاری و عدم پیگیری متهم کردند،  یعنی چون خودشان نیستند، اینها کار نمی‌کنند. باید دید چه واکنشی نشان می‌دهند و چطوری از حیثیت کاری خودشان دفاع می‌کنند.
۳- برای تعریف از خودشان فرمودند که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد رشد کرد و ۲ و ۲ دهم درصد بودجه را داشتیم. در بودجه ۱۴۰۰ اتفاقاً ۲ و ۲۹ صدم درصد شده و افزایش یافته یعنی هم ادعاهای رسانه‌های اجاره‌ای را رد کردند  و هم ناخواسته گفتند که نبودشان نه تنها باعث کاهش سهم استان کهگیلویه و بویراحمد نشده بلکه به نفع استان کهگیلویه و بویراحمد هم شده و سهم استان افزایش یافته است.
۴- گفتند که رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد در میان استان‌ها دو پله عقب‌تر رفته در حالیکه بر اساس منحتی های ارائه شده در رسانه‌های طرفدار ایشان از رتبه هیجدهم در سال گذشت به رتبه شانزدهم در سال ۱۴۰۰ قرار گرفته و کاملاً برعکس فرمایش ایشان است.
۵- مجلس و گروه بررسی کننده بودجه را به ضعف محکوم می‌کردند در حالیکه اتفاقاً یکی از کمیسیونهایی که به اندازه انتقال تجربه از مجلس قبلی در آن حضور دارند کمیسیون برنامه و بودجه است، مثلاً آقایان حاجی بابایی، حاج دلیگانی، دکتر مفتح، عبدالرضا مصری و محمد خدابخشی.
۶- در آخر هم هم البته با "خنده" فرمودند آن زمان من حزب الهی بودم ما هم با "خنده" عرض می‌کنیم مگه الان حزب چی هستند؟
-----------------------------------
غلامرضا پاکدل
۱۸ آذر ۹۹


کد مطلب: 428341

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/428341/نظر-پاکدل-باره-لایو-تاجگردون-خصوص-بودجه-۱۴۰۰-چند-نکته-قابل-توجه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1