تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۴۲۶۴۲۲
نامه جمعی از دانشگاهیان به استاندار و مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد؛

فکری به حال دانشگاه به حال خویش رها شده‌ی یاسوج بکنید

۴۶
۸
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فکری به حال دانشگاه به حال خویش رها شده‌ی یاسوج بکنید
کبنا ؛جمعی از دانشگاهیان و فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن زیر از استاندار و مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه به مسائل دانشگاه یاسوج شدند.
به گزارش کبنا، در این متن که نسخه‌ای از آن در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار گرفته، آمده است؛
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد
 
بررسی‌های واقع بینانه نشان می‌دهد، در این چند سالی که دکتر احمد عریان به عنوان رئیس دانشگاه یاسوج به استان کهگیلویه و بویراحمد تحمیل شد، این دانشگاه از جوانب متعدد نه تنها پیشرفت خاصی نکرد، بلکه به لحاظ توسعه به مفهوم مدرن راکد ماند.
لازم به ذکر است، شنیده‌ها حاکی از آن است که تلاش‌های وی قبل از انتخاب به عنوان رئیس دانشگاه یاسوج، برای ریاست بر دانشگاه‌های دیگر بی نتیجه ماند و بالاخره با زور وزیر به یاسوج آمد.
تأسف بار است که از همان ابتدا ارباب رجوع‌های دکتر عریان از جمله اساتید، کارکنان و دانشجویان متوجه شدند که رئیس جدید دانشگاه یاسوج با توجه به کهولت سن، نیاز به یادآوری چندین باره یک مطلب دارد بطوریکه شاهدان عینی و نزدیکان وی می گویند: برای دستور کار جلسه و یا پیگیری امور، هر روز و تا قبل از جلسه باید به ایشان یادآوری کرد تا مطالب مورد نظر را به یاد بیاورد ... این درحالی است که دانشگاه جوان یاسوج نیاز به کسی در رأس دانشگاه داشت و دارد که خسته و ناتوان نباشد تا بتواند مشکلات متعدد دانشگاه یاسوج را با هوشیاری بالا برطرف کند، فضای سبز دانشگاه را توسعه دهد، رشته‌های جدید به دانشگاه بیاورد، مدیران دانشگاه که اغلب در خارج از استان ساکن هستند را به استان بیاورد، مشکلات اعضای هیئت علمی را در زمینه تأمین مسکن و .... حل کند و کارهای بزرگ و نیمه تمام رؤسای قبلی را تمام کند و......
در همین راستا دکتر عریان شعارهایی که در اوایل کار داد را هرگز عملی نکرد. به عنوان نمونه قول داده بود، آن دسته از مدیران دانشگاه که در خارج از استان ساکن هستند را برای خدمت به جامعه دانشگاهی و استان کهگیلویه و بویراحمد به استان بیاورد اما بعد از مدتی انگار بی خیال شعارهایی شد که وعده داده بود. آیا عمل نکردن به وعده‌هایی که داد جز ضعف و خستگی و ناتوانی ایشان در اثر کهولت سن و چسبیدن به صندلی ریاست چه می‌تواند باشد؟
اتاق توسعه استان که در دانشگاه یاسوج به دستور ایشان، تشکیل شد، فقط در حد اسم ماند. با بررسی‌های دقیق می‌توان دریافت که تشکیل این اتاق توسعه، هیچ کمکی به توسعه دانشگاه و استان نکرده است.
اینجا باید پرسید آقای دکتر عریان شما مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد را چه فرض کرده‌اید که در حد اسم، یک اتاق توسعه تشکیل داده‌اید اما در عمل هیچ توسعه‌ای مشاهده نشده است؟ آیا اینگونه نمایش‌ها، جز رفتار پوپولیستی جناب رئیس چه می‌تواند باشد؟ البته اگر مصاحبه‌های ایشان را دنبال کنید، آنقدر برخی از سخنان وی براساس توهم و دوری از واقعیت بوده تاجائیکه در یکی از مصاحبه‌هایش به فکر حل کردن مشکلات استان‌های همجوار (اهواز، اصفهان و شیراز) که سالها و یا قرنها از استان کهگیلویه و بویراحمد جلو هستند برآمده و این چیزی جز تمسخر هر شخص آگاهی که آن را شنیده را در بر نداشته است.
 گویا تنها هنر جناب رئیس این است که جایگاه دانشگاه یاسوج را در یک رنکینگ بولد کند و در اغلب جلسات با ذوق زدگی آن را یادآوری کند. این درحالی است که انسانهای خوش فکر و آگاه ضمن اینکه خواهان پیشرفت و افتخار آفرینی دانشگاه یاسوج می‌باشند ولی با مشکلات عدیده دانشگاه یاسوج آشنا بوده و صرفاً یک رنکینگ را مد نظر قرار نمی‌دهند، چه آنکه این رنکینگ را می‌توان با توجه به وضعیت موجود دانشگاه یاسوج از جهات مختلف به چالش کشاند. شایان ذکر است جایگاه دانشگاه یاسوج در این رنکیگ توسط یک موسسه و آن هم با پارامترهای خاص (نه همه پارامترها) انجام گرفته که آن پارامترهای خاص هم محصول سالها تلاش در عرصه علم و پژوهش و مدیریت در سالهای قبل از دکتر عریان بوده و تنها درصد پایین و غیرقابل ذکری مربوط به دوره کنونی است ولی دکتر عریان پیوسته در مصاحبه‌ها و نشست‌های مختلف از آن استفاده ابزاری می‌نماید. هویداست که آقای دکتر عریان برای سرپوش نهادن به شعارهایی که در آغاز به کار داد و هرگز عملی نکرد، همواره از جایگاه دانشگاه یاسوج در رنکینگ مذکور نام می‌برد و طوری متوهمانه صحبت می‌کند که انگار دانشگاه یاسوج هیچ مشکلی ندارد که در آینده سعی می‌کنیم چگونگی جایگاه دومی دانشگاه یاسوج در این رنکینگ و پارامترهای خاص آن و دیگر رنکینگ‌ها را بررسی کنیم و آن را با مشکلات اساسی دانشگاه بسنجیم تا افکار عمومی آگاه شود که چگونه رئیس دانشگاه یاسوج، با تکرار بیش از حد این قضیه، اذهان را از مشکلات دانشگاه و آنهمه شعارهایی که داد و عمل نکرد، به سمتهای دیگر منحرف کرد!!!!!!
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000421/n00421674-b.jpg
شگفتا که اگر موفقیت‌هایی که رؤسای قبلی در توسعه همه جانبه دانشگاه کسب کردند، در دوره احمد عریان به ارمغان می‌آمد، احتمالاً وی دانشگاه یاسوج را بر اساس توهم و ذوق زدگی، با اختلاف، بهترین دانشگاه جهان اعلام می‌کرد و دانشگاه صنعتی شریف و تهران را در مقابل دانشگاه یاسوج عددی به حساب نمی‌آورد!!!!!
باید فریاد زد:
مسئولین محترم و متولیان امر:
 ما با وجود ضعف‌های فراگیر دکتر عریان
از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید
اکنون یک سؤال اساسی پیش می‌آید. آیا استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن دانشمندانی توانمند و پرکار در دانشگاه یاسوج و دیگر دانشگاه‌های سراسر کشور، باید به دست کسی سپرده شود که انرژی جوانی ندارد و دچار فراموشی ناشی از کهولت سن است و در شرف بازنشستگی قرار دارد؟
آیا قحط الرجال بود که کسیکه در سالهای اخیر، جایگاه ریاست در دیگر دانشگاه‌های کشور را به او ندادند و شواهد و قراین زیادی وجود دارد که کمترین میزان محبوبیت و مقبولیت را در میان کارمندان، اساتید و دانشجویان دارد، به عنوان ریاست تنها دانشگاه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شود؟.
آقای دکتر عریان: شما چرا در زمینه عمرانی و توسعه دانشگاه فقط شعار دادید؟
چرا از زمان شروع به کار شما تاکنون ادامه تکمیل سر درب دانشگاه یاسوج به حال خود رها شده است؟
برای اعضای هیئت علمی دانشگاه برای برون رفت از مشکلاتی که دامنگیر آن‌هاست، چه کردید؟
آقای دکتر عریان اگر از نظر کیفیت، تعداد مقالات، کارهای عمرانی، توسعه فضای سبز و ...دوره شما با دوره رؤسای قبلی مقایسه شود، قطعاً با اختلاف عقب هستید. اگر بودجه‌ای برای دانشگاه می‌آمد و اندک کاری انجام می‌شد، هم با نفوذ آقای تاجگردون بود و رئیس کنونی کوچکترین نقشی در آن نداشت.
آقای دکتر عریان خودکشی تعدادی از جوانان در استان، در دوره شما اتفاق افتاد، برنامه شما برای حل ریشه‌ای این معضل اجتماعی چه بود؟ شما بجز اینکه در مصاحبه‌هایتان، از تشکیل اتاق توسعه استان و از آمادگی برای حل مشکلات استانهای همجوار صحبت می‌کردید، برای استان بخت برگشته کهگیلویه و بویراحمد چه کردید؟
استاندار قبلی حامی خاص شما بود و دکتر رحیمی پرتلاش و بومی را کنار گذاشت و همه دیدند که چه فجایعی به بار آورد و با آن کار غیر اخلاقی چگونه آبروی استان را برد؟
آقای دکتر عریان شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تحمیل شما بر دانشگاه یاسوج، تنها ظلم به این استان بوده است و لاغیر.
جناب آقای دکتر عریان بپذیرید آمدن شما به یاسوج از اساس اشتباه بود؛ اشتباهی که باعث درجا زدن دانشگاه یاسوج شد، اصرار و تلاش برای ماندن از سوی شما هزاران بار اشتباه‌تر و زیان بار تر برای این خطه‌ی محروم و رفتن شما هر چه زودتر، به نفع استان کهگیلویه و بویراحمد است که با اصرارِ بر ماندنِ خود عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.
در محرومیت این استان همین بس که هیچ دانشگاهی حاضر نمی‌شد شما به عنوان رئیس آن انتخاب شوید ولی به راحتی بر صندلی ریاست دانشگاه یاسوج تکیه زدید.
جناب آقای دکتر عریان در نخستین روزهایی که آمدید، نزد شما یاسوج پایتخت طبیعت بود... استان منبع داروهای گیاهی... مردمش مستعدترین ... و.... چه وعده‌هایی که به مؤسسه‌ها و نهادها و اداره جات و صنعت که ندادی... چه نشست‌های دوربین پسندی که ترتیب ندادی و...انگار همین دیروز بود اما سه سال پیش بود که وعده‌ها عملی نشد و زمان تلف شد... دکتر رمضانی ما فقط یک سال بود.. فقط یک سال... اما در آن یک یکسال از شما موفق‌تر و دردآشناتر. آه و صد آه بر تنگ نظری‌ها و حسادت‌ها و کوته فکری‌ها و خود زنی‌ها که سامان نابسامان ما را آتش زده... کدام دانشگاه... دانشگاه جوانی چون دانشگاه یاسوج....
چنین دانشگاهی رئیسی می‌خواهد از جنس جسارت.. شجاعت... دلسوز... پی جو... پرتلاش... پر انرژی... سخت کوش... دارای نیروی جوانی.... در این استان بودند دانشمندان و نخبگانی که می‌توانستند گره‌های کور را باز کنند.... برای دانشگاه و استان افتخار آفرینی کنند و سپس در حد وزارت عرض اندام کنند.. از دکتر عسکریان بگوییم که نماد سخت کوشی و دانستن دانشگاه چون خانواده خودش... از دکتر ارژنگ و شناسنامه دار کردن دانشگاه.. از دکتر رحیمی استاد سازندگی و خدمت و کمک کار مجموعه دانشگاه.
اما باید واقعیت‌ها را گفت، باید گفت شما به عنوان یک فرد غیر بومی به جای حل مشکلات اعضای هیئت علمی، توجه به مسائل و مشکلات فرهنگی اجتماعی استان و ارتقاء سطح کمی و کیفی دانشگاه، تنها به فکر جمع آوری استنادات برای شهرت افزایی و برکنار نشدن خود بوده‌اید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000424/n00424604-b.jpg
آقای دکتر عریان از کدام درد سخن بگوییم؟ از خودزنی‌ها و در نتیجه تحمیل فردی در شرف بازنشستگی چون شما به دانشگاه یاسوج - از ضعف مدیریتی و فراموش کاری سهوی‌تان به جهت کهولت سن و عمدی به لحاظ بی توجهی به فرزندان شایسته استان- از واگذاری پست‌ها و مدیریت‌ها و معاونت‌ها به نیروهای بله قربان گو که دانشگاه برای آن‌ها به مثابه مهمان سرا می‌باشد- از حضور کم رنگتان در مجموعه تحت مدیریت خود و عدم جدیت و توانمندی در انجام امور مربوط به مجموعه دانشگاهی- از پیاده کردن آیین نامه‌های من درآوردی و سخت گیرانه و غیرمعقول نسبت به اعضای محترم هیات علمی و کارمندان- از شخصیت شما به عنوان فردی طالب تعریف و تمجید، افراد ترسو و بله قربان گو و محافظه کار- از رکود و بیحالی و بی تحرکی در تمامی سطوح آموزش پژوهشی و اجرایی... از ضعف در کارهای عمرانی و ساخت و ساز دانشگاه و....
 ای کاش می‌شد یک رفراندوم در دانشگاه یاسوج برگزار کرد تا افکار عمومی متوجه عدم مقبولیت و در پی آن عدم مشروعیت شما نزد اساتید، دانشجویان و کارکنان می‌شدند که این خود نشان از ضعف فراگیر شما دارد.
به یقین و به دور از تعصب دوره سه ساله ریاست شما را می‌توان دوره تاریک جامعه دانشگاهی استان نامید و البته تنها حسن آن این است که زین پس فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد باید دست از خودزنی‌ها و تنگ نظری‌ها بردارند تا شاهد از بین رفتن این همه ظرفیت و پتانسیل با آمدن کسانی همچون شما که نیروی جوانی ندارند و گرفتار فراموش کاری ناشی از کهولت سن هستند، نباشیم.
آقای دکتر عریان با توجه به نارضایتی بی حد و حصر اساتید، کارکنان و دانشجویان پیشنهاد می‌گردد قبل از اینکه خشم افکار عمومی نسبت به شما فراگیر شود، استعفا دهید که البته با وجود کهولت سن و چسبیدن به صندلی ریاست، چنین کاری از شما بعید است. لذا وقت آن رسیده که استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان خواسته‌ی افکار عمومی ویژه جامعه دانشگاهی را مد نظر قرار داده، فکری به حال این دانشگاه به حال خود رها شده کنند و با برکناری رئیس دانشگاه شاهد دوباره جان گرفتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرزندان توانمند بومی خود باشیم که راست گفته‌اند:
 کس نخارد پشت من
 جز ناخن انگشت من
 
قابل ذکر است در نوشته‌های بعدی به چگونگی حمایت استاندار سابق از دکتر عریان و عدم توجه به اعضای توانمند هیئت علمی دانشگاه و به عبارت بهتر کهگیلویه و بویراحمد ستیزی جناب دکتر عریان و همچنین عدم پیشرفت دانشگاه در زمینه‌های متعدد در دوره ایشان می‌پردازیم.
همچنین به مقایسه دوره ریاست وی با دوره‌های قبل‌تر از خود، خواهیم پرداخت و نشان خواهیم داد که گرچه در دوره‌های قبلی نقاط ضعف نیز وجود داشته ولی به مراتب بهتر از دوره دکتر عریان بوده است تاجائیکه به جرات می‌توان گفت دوره ریاست دکتر احمد عریان ضعیف‌ترین دوره تاریخ دانشگاه یاسوج بوده که وی با مستمسک قرار دادن یک رنکینگ و بهره بردن از شرایط کرونایی، نقاط ضعف خود را پنهان کرده است.
 نیز از دلیل مهم و تأسف بار ادامه ریاست دکتر عریان بر دانشگاه یاسوج با وجود عدم شایستگی وی، پرده خواهیم برداشت تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ملا حسن
Iran, Islamic Republic of
دکتر ک. گ. ز.ر ا.م بای بای
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه و بویراحمد ستیزی جناب دکتر عریان
بترتیب از اسفند ۹۶ شروع شد:
دکترها؛ رحیمی، کریمی، شفائی‌پور، نوری‌پور، محمود ارشدی، نوری‌پور، بهادر کرمی، عوض‌پور، کشکولی و ....
استاد
Iran, Islamic Republic of
خودت رئیس شدی اینو را بکار بگیر ببین چقدر دوام میاری خخخخ
عوضی
Iran, Islamic Republic of
خدایی شما دلسوز دانشگاه نیستید بلکه همون پست طلبان همیشگی هستید. خودتان با اسم رمز هیات علمی و کارمند معترض نامه نگاری میکنید چندصباحی مسئولیت می گیرید به محض اینکه از مدیریت کنار گذاشته شدید بلافاصله شروع به جوسازی میکنید البته بعضی از شما از عریان همه اعضای هیات علمی. نه اینکه عریان خوب است بلکه از عریان کاش رفراندومی برگزار میشد تا عیارتان مشخص گردد.
جمعی از دانشجویان
Iran, Islamic Republic of
.ز بالا به پایین نگاه می کند. سه روز ریاست برایش زیاد بود چه برسد به سه سال
علی
Iran, Islamic Republic of
آنقدر مغرضانه قلم زدی که خودت هم باور نداری
کاش حد اقل دکتر عریان رو با روسایی که شایستگی داشتند مقایسه می کردی نه با کسی که هنرش فقط نفاق و آوردن بستگان درجه یک تحمیلی بر دانشگاه بود
یوسف
Iran, Islamic Republic of
دکتر عریان خالی از عیب نیست ولی ویرانه ای رو تبدیل به یک محیط آرام و دور از حاشیه نمود
انگار تنها شعری که بلدی همان شعر از طلا گشتن پشیمان....
..
داود
Iran, Islamic Republic of
انصاف هم خوب چیزیه که در شما نیست
وحید
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نمی دونی چی نوشتی
یعنی چیزی علیه این بنده خدا نداری
انسان سالم شرافتمند
فقط در مسایل مالی کمی سخت گیر و دست بسته هست
علی
United States
بسیار عالی
دانشجوی فارغ التحصیل
Iran, Islamic Republic of
ما بوشهر درس میخوندیم،همه از مدیریتش ناراضی بودن،ولی میگن تو وزارت ی باند داره که ازش حمایت میکنن
Iran, Islamic Republic of
عریان بره
اما ادم تنگ نظر حاکم نشه
شاهین
Iran, Islamic Republic of
سلام
استاد دانشگاه

به درد ریاست یک اداره کوچیک نمیخورد
چه برسد به ریاست دانشگاه
متشکرم
Iran, Islamic Republic of
با وجود شخصتی مثل دکتر کرمی و بقیه دانشمندانی که درا ستان وجود دارد چرا باید عریانی بیایید که به علوم انسانی و اسلامی رئیس دانشگاه باید جامع باشد که متاسفانه این طور نیست دوما به قول یکی از دوستان اگر درست باشدقاطع هست در صورتی که هر چه ما داریم از بسیجیان جان بر کف است
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
چیکارش داری بزار در رویاش خوشحال باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دانا
Iran, Islamic Republic of
برای زیر آب زنان خودی و غیر خودی فرقی نداره!!! همین مخرب ها زیر آب بومیان را هم محکم تر میزنند. بگذارید دانشگاه دستخوش بومی و غیر بومی نشه. علت عقب افتادگی این استان همینه. تا کی فقط تخریب دوست و دشمن.
Iran, Islamic Republic of
یاد بنیان گذار فقید دانشگاه مرحوم دکترعسکریان بخیر
که اصطبلی را تبدیل به دانشگاه کرد
کسی که وطن را به کشورهای غریبه ارجح دانست
رضا
Iran, Islamic Republic of
لایک
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وصلوات به روح معمار انقلاب دلسوزان درداشنایان وصاحب نظران خلاصه کلام بسیار واقع بینانه وبه حق نگاشته شده اماچه فایده که تاکنون هر جه داد وفریاد زده شده کاری به پیش نرفته وخارج از همه ضعف های ذکر شده . در اجرای برنامه های علمی و به ویزه فرهنگی نمونه بارز ان بی مئیریتی در اجرای جشنواره فرهنگها که داغی ابدی بر پیشانی دانشگاه گذاشت وحتی خارج نشینان را هم به وجد اورد وانتخاب مدیران یک دست فامیل وبدون تخصص درپست های سازمانی وبرخوردهای مغرضانه با کارکنان از سوی مدیران تحت امر و بی توجهی ایشان به همه امور که چنان بررسی شود در طول مدیریت ایشان شاید اصلا به مجموعه خود مدیران و کارکنان زحمتکش ان مجموعه سری نزده و اشنایی نداشته و کارهای عمرانی که فی امان اله ان شااله که هرچه زودتر دانشگاه یاسوج به دست دلسوزانش بیفتد وسیطره ذی نفعان بیشتر از این کوتاه گرددو ومحیط علمی عاری از هرگونه حاشیه ای به استان برگردانده شود
Iran, Islamic Republic of
👍
فرزند کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
٬ تا دلتون بخاد فرد شایسته تو استان داریم چرا از نیروهای هم استانی استفاده نشه . فقط متاسفم برای مردم کهگیلویه
نادر
Iran, Islamic Republic of
یک نیروی جوان و پر انرژی با سواد و فهیم کهگیلویه و‌بویر احمدی را جایگزین دکتر عریلن کنید لطفا.
استان ما محروم است و نظلوم دیگر حقیرش نکنید.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
اینهمه انسانهای توانمند در کهگیلویه و بویراحمد هست، چرا دکتر عریان که در شرف بازنشستگی است سه سال رئیس باشد. به حال این استان باید گریست.
مونسان
Iran, Islamic Republic of
سلام قبل از رسانه ای باید بطور اصولی و محترمانه مسعله را حل و فصل میگردید هرچی باشه آبرو مهمه خود استان خواسته اینطور به سرشان آورند چون متحد. ومتعهد به هم نیستند اگر گلی در بویر احمد بالا سبز شود بقیه پژمرده اش میکنند وبه عکس بهترین نیرو را شریک دشمنانش شدند چون جو گیر غیرت کاذب میشوند پیر مرد و دوازده چوبی که اندازه تعداد فرزندانش بود را عمل کنید در منزل پز ندهید از مرکز. ودولت بخواهید همانطور که بقیه استانها تلاش میکنند وحتی نیروها تان را وصله ما می زنیم واخراج راه پیروزی. اتحاد وافتخار ه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگه فکری به حال دانشگاه یاسوج کردین بی زحمت یه فکری به حال دانشگاه پیام نور استان کنید
محقلی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی ب. از پیام نور نیست لطفا فکری به حال مدیریت این دانشگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
اقای عریان زمانی که رئیس دانشگاه خلیخ فارس بوشهر بود باعث نارضایتی پرسل بود حتی وزیر وقت دولت اقای خاتمی به قضیه ورود کرد پس عریان قبل از ورود وزیر روحانی انصراف دهد
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عریان
که اجازه نداده دانشگاه جولانگاه جریانات سیاسی بشود

نمایندگان تغییر کردند ولی دولت که تغییر نکرده عیزیم
اب در آون نکوبید بیفایده هست با گرد و خاک راه انداختن نمی توانید رئیس دانشگاه را از ان طابفه خودتان کنید
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
نماینده فرستادیم مجلس تا کاری کند،یاعلی
مهتاب ک
Germany
احسنت، درود بر دکتر کرمی
سلیم
Iran, Islamic Republic of
خخخحححح
Gmai@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
اگر میخواهید بشه، بله
Gmail@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
گفتم اگر میخواهید گند بزنید بله!! چرا پیام را تغییر میدید
رهام
Iran, Islamic Republic of
درستایش دانشگاه بزرگ یاسوج وریاستومدیریتش همین بس که من بخاطرنبودسرویس انصراف دادم ودوسال ازکنکورمحروم شدم الان حتی دانشگاه ازاداوغیرانتفاعیاتودورافتاده ترین نقاط کشورسرویس دارند
دمچنار
کبنای عزیز شما که خود نظرات را سانسور میکنی چه توقعی در ید مردم حرف شما را گوش کنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه چهره تمام نمای فرهنگی جامعه و امید آینده منطقه در مسیر تحول آفرینی اجتماعی _ اقتصادی است. مادامی که افرادی متعهد، متخصص، وظیفه شناس و وقت شناس، کاردان و خوشفکر بر پیکره این جامعه علمی و فرهنگی نقش آفرینی کنند، منجر به تحول و تغییرات بنیادین در مسیر توسعه پایدار و همسویی و همگامی با تحولات روزافزون جامعه جهانی میشود.
اما در صورت سپرده شدن مسؤلیت خطیر آن به اشخاص ناتوان ، بی اراده، فرصت طلب و ناشایست بدون تردید صدمات جبران ناپذیر آن بیش از هر جایی ، متوجه جامعه آن منطقه و درنتیجه اُفت و بی رونقی در اقتصاد و ناامیدی و ناتوانی و مدرک گرایی در اجتماع و انحطاط و سقوط و انحراف علمی گسترده میشود.
رأس هرم قدرت دانشگاه، در یک منطقه در حال توسعه، می بایست در اختیار شخصی با انگیره و کاردان باشد و به دور از هرگونه مماشات، می بایست هیئت علمی و هیئت نظارت بر کار ریاست، طرح های پیشنهادی را بصورت علمی و قابل اجرا از وی بخواهند و به مجریان متخصص مسؤل بسپارند.
ریاست مرکز علمی مادر منطقه ای می بایست ضعف ها و پتانسیل های منطقه ای را بشناسد و مشوق اساتید در خصوص پژوهش های علمی جهت رفع معضلات باشد و همایش های توسعه ای کاربردی را نیز به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشته و از هدررفت سرمایه و امکانات جلوگیری به عمل آورد.
از وظایف خطیر ریاست، به کارگیری نیروی پرتوان و باانگیزه و جوان علمی در تخصص های علمی است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عریان که دست عده ای چپاولگر و فامیل باز را از سر این دانشگاه کوتاه کرده دیگه ان دوران بخور دررو تمام شده یک سری ادم بی سواد و کم سواد که عرضه کار ندارند اینا را مینویسند بدبختا جایگاهی ندارید
Iran, Islamic Republic of
بابا قدرت اینقدر ارزش نداره کاش نظرسنجی از اعضا هیات علمی می کردند بیش از 90 درصد از ایشون حمایت می کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر موحد قدرت دارد عریان از دانشگاه یاسوج بیرون کند بچه های استان ظرفیت رئیس شدن را دارن
Iran, Islamic Republic of
اخه هنوز به یک درصد ان سه کارتون پرونده ای که برای رحیمی درست کردید نرسیده به نصفش رسید میره خخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
چرا پیامها را نمیزاری درود بر دکتر عریان مرد خستگی ناپذیر و محبوب دانشگاه یاسوج
دانشکده...
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج، حداقل 70 درصد از موارد مطرح شده را به طور کامل قبول دارم
مطلع
Iran, Islamic Republic of
حتما هییت علمی با رای اومدی!!!!!
استاد
Iran, Islamic Republic of
وای به بخت شور ما که دانشگاه یاسوج باید محلی برای واگذاری پست ریاست دانشگاه . اضافه شود هم چند سالی از دوران را کنج خانه سپری نکرده باشد.
وای بر ما
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر با حمایت بی جا از عریان زیانی که قابل جبران نیست به استان خواهد زد و خود اقای روشنفکر از این حمایت زیان خواهد دید چون از مقبولیت خود در میان اساتید و دانشجویان می کاهد با وجود شخصیتی مثل دکتر قائمی و دیگران حمایت از عریان خسارت به استان هست
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1