تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۴۱۵۸۴۷
یادداشت ارسالی:

ما مِرد و قلعه داریم

۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ما مِرد و قلعه داریم
کبنا ؛متن ارسالی؛ روزهای اخیر در هیاهوی شروع غیر رسمی دید و بازدیدهای تبلیغاتی کاندیداها محمد علی وکیلی سیاستمدار خوشنام هم استانی ساکن تهران سفری کوتاه به یاسوج داشت تا احتمالاً هم با بررسی بسترهای سیاسی _اجتماعی استان به شایعات کاندیداتوری‌اش در یاسوج رنگ واقعیت ببخشد و یا حتی در صورت مناسب نبودن شرایط برای خودش تردیدهایش در نیامدن را بیازماید.
تا اینجای کار همه چیز عادی جلوه می‌کرد تا اینکه شایعات به سرعت در شهر پیچید و هرکسی از ظن خود یار وکیلی شد.
در این میان اما بیشتر تیم رسانه‌ای یکی از کاندیداها تلاش کردند با ارائه‌ی کدهای مغشوش و گنگی وانمود کنند ایشان برای حمایت از آنها آمده است اما تحلیل‌های گاها تند و آن جلسه‌ی پرحاشیه‌ی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عضو هیئت رئیسه‌ی مجلس را به طور کلی از تصمیمش منصرف کرد ‌.
این مقدمه را از این جهت عرض کردم تا آنچه در پی می‌آید برای خوانندگان نامفهوم نباشد.
وکیلی بعد از ممارست و مداومت در تهران آهسته آهسته به سیاستمداری قابل اتکا تبدیل شد تا آنجا که توانست به هئیت رئیسه‌ی مجلس نائل آید اما از سال گذشته احتمالاً شیطنت‌ها و مشاوره‌های نادرست، ایشان را به کاندیداتوری در یاسوج ترغیب نمود.
شواهد نشان می‌دهد شخص ایشان هم بی میل نبوده است.
اما براستی دکتر وکیلی چرا به این فکر افتاده است که می‌خواهد نمایندگی مجلس از حوزه‌ی تهران را با شکست احتمالی در یاسوج عوض نماید؟
اگر صرفاً خدمت ملاک باشد که یقیناً فردی با پتانسیل‌های وکیلی با همین وضع موجود می‌تواند منشاء خدمت بهتر و مفیدتری باشد.
اگر لق لقه‌ی محبوبیت تحریکشان می‌کند که قطعاً با همین شرایط موجود هم می‌تواند محبوب باشد تازه با اندک تلاشی می‌تواند محبوب همه‌ی استان باشد و فخر همه‌ی زاگرس نشینان نه فقط بویراحمد و دنا.
پس باید برادرانه خدمت ایشان عرض کنم که وجود شما در تهران می‌تواند کرسی بویراحمد و دنا را ضرب در دو کند و البته کرسی‌های استانمان و زاگرس نشینان را نیز هم.
این که محمد علی وکیلی می‌خواهد در تیم استان خودش باشد بالنفسه بد نیست بلکه خیلی هم خوب است اما باید بپذیریم با جایگاهی که اینک دارند طبیعتاً همه‌ی هم استانی‌ها می‌توانند بگویند (ما مِرد و قلعه داریم) و آن موقع می‌توان گفت بهتر و بلکه خیلی بهتر است.
به هر روی به زعم نگارنده، سیاست مدار خوشنام هم استانی باید بین نماینده و فرزند همه‌ی استان در تهران بودن یا در بهترین حالت نماینده‌ی تنها بویراحمد و دنا آن هم با همه مشقاتش بودن یکی را انتخاب کند.
یقیناً شخص دکتر وکیلی بهترین تصمیم گیر است اگر دو دو تاهایشان چهارتا شوند.
هرچند باید بگوئیم شواهد حکایت از آن دارد که دکتر وکیلی تصمیم خودشان را گرفته‌اند و می‌خواهند همان نماینده‌ی هم استانی حوزه‌ی تهران باقی بمانند و انشاءالله زمینه ساز رشد دادن بیشتر به نخبگان هم استانی باشند.
انشا الله ...
ظهر اولین روز زمستان نود و هشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارجومنو
Iran, Islamic Republic of
چون وکیلی و لیست امید در تهران رای نمیارند و از سر استیصال و درماندگی پناه به بویراحمد آورده و میخواد از مردم بی نوای بویراحمد رای کنه و دوباره باقی را بزاره تو بنگاهها و شرکت های اقتصادی

فقط جاج ایزدپناه
عدالت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه صد درصد کسانی که مورد حمایت ایشان قرار گرفتند از بستگان سببی و نسبی ایشان هستند.
خاتم
Romania
چرا تهمت میزنید به ایشان ؟؟؟
زمان
Iran, Islamic Republic of
وای به حال بویراحمد فلاکت زده حالا که شخصیت تاثیرگذارملی چون وکیلی باخودزنی میخواهد بیاد برای نجات عده ای ناز میکنند درآینده تاریخ بدجوری قضاوت خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
ایزدپناه رو اخه کی می شناسه رزومه داره ؟چی داره ؟ فقط فامیل باقر هست
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد مردان فراوانی در قلعه دارد و دوران برخی ها هم بزودی به پایان می رسد و البته حسابرسی هایی هم در آینده نزدیک وجود خواهد داشت هم نزد مردم هم نزد خدای متعال. بویراحمد همیشه مرد در قلعه داشت و مربوط به امروز و دیروز نیست . کمی به تاریخ برگردید تا بدانید چه مردانی در تهران در قلعه بودند نه الان که بویراحمد در قلعه نابود شده است.
Iran, Islamic Republic of
خداخیرت دهد که ازسر دلسوزی یه متن خوب دیدیم
بویر
Iran, Islamic Republic of
درود بر وکیلی درود بر ایزدپناه درود بر سید اصلاحات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1