تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۹۰۷
یادداشت:

آقای استاندار و نماینده؛ علت گذاشتن هزینه‌های گزاف بر دوش مردم کهگیلویه چیست؟

خسرو عباسی بویراحمدی
۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای استاندار و نماینده؛ علت  گذاشتن هزینه‌های گزاف بر دوش مردم کهگیلویه چیست؟
کبنا ؛متن ارسالی
آیا بیماری کهگیلویه بزرگ همچنان صعب العلاج است که ... استاندار و نماینده، مردم شریف آن دیار را مجبور نموده است تا یک پزشک دارو ساز را برای تن رنجور و زخم خورده مرکز جغرافیای سراسر شور و شعور کهگیلویه بزرگ، با مردمانی فهیم و انقلابی، دانا و توانمند، مومن و متدین با جوانانی سرشار از علم و ادب، صبر و متانت انتخاب نمایند و ایا واقعاً چنین انتخابی مورد رضایت عامه مردم شریف کهگیلویه‌ای که پر است از نیروهای توسعه یافته، توانمند، منصف و درد اشنای جسم دردمند سرزمین تاریخی استان می‌باشد. شکی در این نیست که استاندار محترم بر اساس تعامل با نماینده مردم شریف کهگیلویه به منظور اجرای سیاستهای دولت و وزارت کشور اقدام به چنین انتصابی نموده است.
نفس انتصاب ایشان، در پائین کشیدن فتیله و دامنه اختلافات قومی، قبیله‌ای و حتی سیاسی در بین مردم و روابط فرهنگی جامعه بیمار کهگیلویه شاید درست و با تدبیر به نظر آید ولی آیا واقعاً با شناختی که از پیشینه شهرستان و عملکردهای گذشته اشخاص و مسئولین موجود است چنین امری ممکن است؟
و در همین مدت کوتاهی که اقای دکتر نیکبخت سرپرستی فرمانداری کهگیلویه را پذیرفته‌اند بیان نموده‌اند که تمام توانم را برای پائین کشیدن اختلافات و دامنه ان بکار خواهم گرفت؟ و کسی نبوده که از او سئوال نماید جناب دکتر بر اساس کدام آیتم و پارامترهای قدرتمندت می‌خواهی دست به چنین اقدام بزرگی بزنی ولی در گود پر از نقشه و نقاب جریانهای سیاسی موجود در عرصه سیاست زده کهگیلویه نلغزی؟ ان هم شما که نه به لحاظ رشته تحصیلی، نه به لحاظ قومیتی، نه به لحاظ عملکردی و تجربه و نه به لحاظ کار با جریانهای سیاسی آن دیار از دور هم دستی بر اتش نداشته‌ای و نداری؟ ما هم امیدواریم و از خدای متعال می‌خواهیم که شما را در سیر این مسیر کمک و عنایتش را شامل حالت نموده تا انشاا..... در اینده بتوانی در شهرستان و منطقه زاده گاهت در این راستا مثمر ثمر واقع شوی و اختلافات مردم را به حداقل ممکن برسانی؟ الله و اعلم
اقای نماینده درد بیکاری در این استان به‌ویژه در بین جوانان تحصیلکرده بی صاحب، بی پناه، بی حامی و بی پارتی دردی مزمن و کشنده است که با هیچ نوشداروئی قابل درمان نیست به‌جز ((اجرای عدالت به معنی واقعی کلمه)) که این هم به نظر می‌رسد از توان و حوصله مدیران ما خارج باشد زیرا که اجرای این کلمه پنج حرفی ((عدالت)) توان و همتی قوی به محکمی فولاد می‌خواهد تا مدیران ومسئولان و نمایندگان مردم بتوانند مبارزه با مظاهر بی عدالتی را از درون خانواده و خاندان خود شروع نمایند تا جامعه و جوانان این ملت صداقت در گفتار و عملکرد مسئولان را باور نمایند مشروط به اینکه سفارشات ویژه را از خانم، خواهر، پدر، مادر، برادر، فامیل و بستگان دور و نزدیک قاطعانه نپذیرند ((و به قول یکی ازبزرگان میادین ورزشی ایران زمین شرافت و مردانگی این است که برای موفقیت دست کسی را نبوسیم و پاهایمان را روی شانه کسی نگذاریم)) و بگذاریم روند رسیدن به موفقیت مسیر طبیعی خود را فارغ از هرگونه اعمال نفوذ، پارتی بازی، حق خوری، مظلوم کشی، تملق گویی و چاپلوسی طی نماید و تنها راه نجات کهگیلویه بزرگ فقط و فقط ایجاد زمینه و بستر نوسازی، عمران وابادانی می‌باشد که در این راستا می‌طلبد نماینده مردم شریفان سامان برای اجرای چنین امرمقدسی همت میدانی خود را در ایام تصویب بودجه سالانه کشوری و استانی به منظور احقاق حقوق واقعی مردم شریف کهگیلویه 10 برابر نموده تا در سایه تمامان تلاشها حضور ملموس صنایع سنگین و سبک را به همت سرمایه گذاران بخشهای دولتی و خصوصی با حضور شرکتهای کار بلد و کار امد در سطح 4 شهرستان شاهد باشیم و جوانان توانمند، صاحب نام، تحصیلکرده و جویای کار بتوانند بجای سرگردانی و اواره شدن در این شهر و ان شهر، این استان و ان استان برای کسب لقمه نانی حلال در شهر و دیار خودشان شریک در عمران و ابادانی زاده گاهشان باشند.
اقای نماینده به همان اندازه که امروز یکی از راد مردان جغرافیای کهگیلویه بزرگ انهم از دهات دورافتاده‌اش می‌تواند رضایت قاطع شورای اسلامی ابر شهر ایران برای مدیریت کلان شهر تهران و پایتخت ام القرای جهان اسلام را جلب نماید به‌طور قطع و یقین در بین کارکنان و کارشناسان بدنه بخشداریها، فرمانداری‌ها، ستاد استانداری بودند افرادی که ((دین)) خود را به رضایت قومیتها، طوایف، جناح‌ها، جریان‌های سیاسی و تعصبهای بی پایه و اساس نفروشند و فقط به توسعه همه جانب شهرستان با عنایت به تجربه، تخصص و تسلطشان بر امور همه جانبه حوزه و ماموریت کاری و اداری یک فرماندار نگاه کنند و به ضرس قاطع می‌توان از درون همان فرمانداری حداقل بیش از 5 نفرتوانمند تر از همه گزینه‌های معرفی شده بیرونی پیدا و جهت خدمت بی منت به مردم در راستای اجرای سیاستهای دولت و وزارت کشور معرفی نمود. که البته طرح مطالب و موارد موضوعی و مرتبط در این خصوص بیش از اینها است و در صورت لزوم به همه انها در مجالی مناسب برای روشن شدن موضوع و هم چنین دفاع از مظلومیت نیروهای توانمند وزارت کشوری در این استان بدون از هیچ واهمه‌ای پرداخته خواهد شد. و در اخر صادقانه بیان کنم که نمی‌دانم علت رساندن لقمه از پشت سر به دهان با تحمیل هزینه‌های اضافی و گزاف بر دوش این مردم در چیست؟
 -------------------------------
 خسرو عباسی بویراحمدی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
United States
مدیر محترم کبنا خواهشا این خبر را تیتر خبر مهم خود قرار دهید تا به گوش مسئولان ونمایندگان وعلوم پزشکی برسد .جدیدا در دفتر چه انتخاب رشته کنکور سراسری سهمیه پزشکی بومی استان کهکیلویه وبویراحمد که 20 نفربوده حذف شده این ظلم تاریخی را نپذیریم واعتراض خودرا به وزارت علوم وپزشکی استان اعلام نمایید
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای فرهنگی کامنت شما چه ارتباطی با اصل مقاله بالا دارد؟ یا پیغمبر به داد مردم برس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1