تاریخ انتشار
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۰۱۴۹۲
طی مراسمی صورت گرفت:

ابلاغ احکام هیأت «251» استان کهگیلویه و بویراحمد / آغاز به کار هیأت در اداره کل امور اقتصادی و دارایی

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ابلاغ احکام هیأت «251» استان کهگیلویه و بویراحمد / آغاز به کار هیأت در اداره کل امور اقتصادی و دارایی
کبنا ؛طی مراسمی با حضور غضنفر آرام نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی استان، احکام اعضاء هیات 251 مکرر استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ گردید و این هیات فعالیت خود در استان را رسماً آغاز نمود.
 نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در این مراسم گفت: بر اساس دستور و تفویض اختیار دکتر کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و با هدف ساماندهی و تسریع در رسیدگی به امور مودیان مالیاتی، هیات ماده 251 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم در ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها از اول سال جاری تشکیل گردید و با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیز زیرساخت‌ها فعالیت خود را در استان آغاز نموده است.
 غضنفر آرام بیان داشت: به موجب دستورالعمل و بخشنامه صادره و طبق مفاد ماده 251 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، مقرر گردیده رسیدگی به شکایات مالیاتی اشخاص حقیقی تا سقف پانصد میلیون ریال و اشخاص حقوقی تا سقف 5 میلیارد ریال (مالیات‌های قطعی شده اعم از مالیات‌های مستقیم و غیر مستقیم) در این هیات بررسی می‌شود.
 وی بیان داشت: این تفویض اختیار به استان‌ها برای حل مشلات مالیاتی علاوه بر تمرکز زدایی در رسیدگی به اعتراض‌های مودیان مالیاتی، نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها، رضایتمندی مودیان مالیاتی و جلوگیری از پروسه طولانی ارسال پرونده‌ها به مرکز دارد و از این به بعد بررسی پرونده‌ها در مرکز استان و در هیات مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان انجام می‌شود.
 وی بیان داشت: از ابتدای سال 97 دستور العمل تشکیل این هیات به استان ابلاغ گردید و نشستهای خوبی در راستای تشکیل و استقرار این هیات در استان تشکیل گردید و اعضاء هیات مشخص گردیدند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی بیان داشت: اعضای این هیات سه نفره متشکل از یکی از معاونین اداره کل امور اقتصادی ودارایی به عنوان عضو و رئیس، یک نفر از جامعه حسابداران رسمی و یک نفر از جامعه مشاوران رسمی مالیاتی می‌باشند که احکام آن‌ها به پیشنهاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هر استان توسط وزیر اقتصاد صادر گردیده است و با حضور دو دادرس مالیاتی وظیفه رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی را بر عهده دارند و امیدواریم که بتوانیم ضمن ایجاد فضایی مناسب برای احقاق حقوق مودیان مالیاتی، درآمدهای مالیاتی استان را در راستای توسعه و ترقی و آبادانی استان وصول نمائیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1