کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست اصولگرائی نبود/تفسیر به رای نکنید

21 آذر 1394 ساعت 22:11


amin-usefiپس از نگارش مطلبی از سوی سردبیر کبنانیوز با عنوان تحلیلی از نشست‌های موسوم به منزل امین یوسفی، وی در پاسخ مطلبی را به کبنانیوز ارسال که عینا منتشر می‌گردد؛

باعرض سلام و درود به دوستان گرامی
لازم دانستم درباره هدف از تشکیل وحدت قوم لر مطالبی را ارائه نمایم تا برهمگان محرز شود که درآن مقطع زمانی انحصار باند‌ها و جناح‌های موجود در منطقه که زنجیر بندگی بر گردن مردم زده بودند و آن‌ها را به هر سویی که می‌خواستند می‌کشیدند وحقوق آنهارا به نفع باند یا جناح خود مصادره می‌نمودند، مرزبندی قوم محترم ترک مزید بر علت شد تا مجموعه‌ای از افراد خوش فکر و مردمی این منطقه دور هم جمع شوند تا برای تعدیل انحصار باندی، جناحی و قومی چاره اندیشی کنند واز حقوق پایمال شده مردم این منطقه دفاع کنند.
به همین دلیل تصمیم گرفتند وحدتی فراگیر از همه اقوام تشکیل دهند تا به این نابسامانی‌ها تا حدودی پایان داده شود لذا دو نفر به نمایندگی این وحدت فراگیر انتخاب نمودند تا با این باند‌ها، جناح‌ها و قوم ترک جهت پیوستن به این وحدت مردمی رایزنی کنند اما متأسفانه سردمداران جناح‌ها مخصوصا جناح به اصطلاح چپ (اصلاح طلبان کنونی) نه اینکه قبول نکردند بلکه مخالفت خود را با این وحدت مردمی صریحا اعلام نمودند و لیستی جداگانه منتشر نمودند که تکلیفشان در انتخابات شورای شهر برمردم معلوم شد، ناگفته نماند که با نمایندگان قوم ترک نیز صحبت شد ولی آن‌ها به دلیل موفقیتی که در دور قبل در شورای شهر بدست آورده بودند پیشنهاد ما را نپذیرفتند.
توجه فرمایید اینجا قوم لر تنها می‌شود وبالاجبار وحدت قوم لر به آن تحمیل می‌شود. آیا اگر قومی واحد با نامی مشخص برای رسیدن به هدفی حرکتی انجام دهد، بجز نام خودش که زیبنده آن است چه نام دیگری می‌توان برایش انتخاب نمود؟
قضاوت با مردم است...
قابل ذکر است که افرادی در بعضی از رسانه‌ها و سایت‌ها به صراحت اعلام نموده‌اند که‌ای کاش در آن مقطع زمانی در شهرستان گچساران حضور داشتیم تا در کنار فلان جناح یا فلان شخص قرار می‌گرفتیم یعنی اینکه به صراحت علیه این حرکت مردمی عمل می‌کردیم ما به این دوستان عرض می‌کنیم یا از محتوا و اهداف حرکت های مردمی در طول تاریخ بی‌اطلاع هستید یا اعتقادی به مردم وحقوق آن‌ها ندارید.
اگر معطلع نیستید ما به نیابت از شما خوشحالیم که سهمی از آن تراژدی که به وسیله این حرکت مردمی نصیب باند‌ها و جناح‌های انحصارطلب در منطقه شد نصیب شما نشد تا مثل آن‌ها زانوی غم به بغل گیری و خانه نشین شوی و اگر مطلع بودید و این آرزو را کرده‌اید نیاز نبود که حتما در گچساران باشید، ترکش این حرکت مردمی در هرکجا که بودید به شما اصابت کرده و نگرانی شما هم بی‌مورد نیست، باید بگویم که اثرات آن وحدت مردمی برای سالهای متمادی دراین منطقه مشهود بوده و هست و آنهایی که اعتقاد دارند حرکتهای مردمی ازقبیل وحدت قوم لر شکست خورده توان تحلیل مشخص از اوضاع مشخص را ندارند...
باتشکر؛ امین یوسفی
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جوابیه «جبهه مردمی سیمرغ» که منتسب به آقای یوسفی می باشد به مطلب اخیر سردبیر کبنانیوز؛

با سلام وخسته نباشید در خصوص نظر ارائه شده شما تحت عنوان تحلیل نتایج نشست اصولگرایان در سایت کبنانیوز نظرتان را به نکات ذیل معطوف می‌داریم:
۱- هدف بانیان این همایش تشکیل وحدتی فراگیر از همه آحاد مردم منطقه فارغ از جناح گرایی، باندبازی و مرزبندی‌های قومی بوده و هست.
۲- در حرکتهای مردمی همیشه سلایق مختلفی حضور پیدا کرده و می‌کنند. چنانچه فردی با انگیزه و سلیقه شخصی خود مطلبی بیان نماید که خارج از چارچوب تعیین شده همایش باشد به اساس و اهداف آن حرکت وهمایش ایرادی وارد نیست و نقص قرض نمی‌شود.
۳- اینکه در سایت کبنا این حرکت مردمی را با توجه به ترکیب جلسه به نفع جریان خاصی (اصولگرایی) مصادره نموده‌اید خلاف واقع بوده و متاسفانه شأن و اخلاق رسانه‌ای را مراعات ننموده‌اید.
لازم است که من بعد به تعبیر خود اهداف دیگران را تفسیر به رأی ننمایید.
ومن الله التوفیق...


کد مطلب: 146400

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/146400/نشست-اصولگرائی-نبود-تفسیر-رای-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1