تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۳۷۴۳۴

امین یوسفی؛ خالق رستم و سهراب گچساران؟!

۱۰۲
۱
کبنا ؛بهنام عکاشه    IMG_4881
سال ۱۳۸۱ گرچه حواسم به انتخابات شورای شهر شهرکرد بود ولی نیم نگاهی هم به انتخابات اینجا داشته و حسب علاقه ای که به حاج بهرام داشته و دارم، اطلاعات گچساران را از دوستانم می گرفتم.
شاید اگر الان بود هم، تصمیم به رای دادن به یک لیست سیاسی آن هم چپ می گرفتم تا یک لیست قومیتی. اما ظاهرا مردم گچساران چندان هم نظر با من نبودند.
آنها به لیستی رای دادند که آن روزها به قوم لر معروف بود و در نتیجه یک پزشک خوشنام به ریاست شورا رسید تا بهترین- و نه لزوما خوب- شورای تاریخ تاکنون را اداره کند.
اما سرانجام آنچه همه فکر می کرد نشد و وقایع روی زمین با آنچه در زیرزمین امین یوسفی به وی وعده داده شد یکی نبود و قوم لر در اولین قدم شکست خورد و از هم پاشید و درست به سرنوشت قوم ترک دچار شد.
مختار شفیعی که امشب دایی تاجگردون را هم در کنارش می دید آرام و متین به روزهایی بازگشت که قرار بود شهردار شود و باقی ماجرا...IMG_4891
امین و مختار حالا گذشته را کنار گذاشته و می خواهند تاریخ را دوباره به رشته تحریر درآورند. اما این بار با شیوه ای جدید البته با همان آدم های قبلی و این روی تراژیک تاریخ گچساران است که روی کمدی اش را در اسفند ۸۱ دیده بودیم.
امین آن سال نیز گروهی را گردهم آورده و می خواست همه چیز شورائی باشد. طرحی که گرچه مترقیانه به نظر می رسید ولی هرگز به سرانجام نرسید، هرچند به گفته برخی می شد حداقل برای آینده به آن فکر کرد.
حالا امین یوسفی ۱۳ سال صبر کرده تا ایده اش را دوباره پیاده کند و احتمالا از همه دعوت خواهد کرد به کمپینش بپیوندند. کمپینی که از روز ۱۶ آبان کلید خورد. روزی که اله کس راهی ماندن در نبش کوچه ۱۶ کارکنان را برنتابید و رفت.
وقتی سعید رحمانی تلفنی از من پرسید چطور بود، ناخودآگاه گفتم: دوگانگی! و سعید حرفی نزد ولی به فکر فرورفت، قضاوت نمی کنم ولی انگار او هم چندان با نظر من مخالف نبود.
تبخال دکتر بهبود درست آن چیزی بود که برای نوشتن این متن کم داشتم و استرس های خودگفته ای که این روزها بهبود از آن رنج می برد شاید تا اسفند امسال هم روی لبش باقی بماند.
هر چه بهبود نگران بود اما هواداران فولادی که زیرزمین امین یوسفی را پر کرده بودند روز خوبی را تجربه کردند و امیدشان به روزهای بهتر دوچندان شد.
دایی تاجگردون و تعداد کمی هواداران او نیز در این نشست حضور داشتند و تعجب برانگیز بود که آنها اینجا چه می کنند. برخی می گویند هنوز نقاط مشترکی بین غلام تاجگردون و امین یوسفی وجود دارد ولی...IMG_4935
و لحظه دیدنی مراسم امروز انتقاد امین یوسفی از برخی سخنرانان بود که نشست را به سمت خاصی برده بودند. او از آنها خواست به کسی حمله نکنید و دنبال مقصر نباشیم. شاید خود ما هم کم تقصیر نباشیم.
شاید اگر کسی جز امین بود نمی توانست کنترل صحنه را در مقابل سرهنگ بمانی مقتدر به دست بگیرد تا روز خوب آنها پایان بدی نداشته باشد ولی معلوم نیست اوضاع همیشه مثل امروز باشد.
شور وصف ناپذیر سهراب علیزاده هنگام سخنرانی بهبود و شاهنامه خوانی اش نیز دیدنی و البته شنیدنی بود.
او که این روزها چهره اش و حتی افکارش با تصویری که در ۱۸ اسفند ۱۳۷۸ جلوی فرمانداری قدیم داشت فرق می کند تصمیم گرفت نشست را به حماسه فردوسی مزین کند و هوشمندانه داستان رستم و سهراب را انتخاب کرد.
باید دید داستان فرزندکشی رستم شاهنامه این بار در چه قالبی رخ می دهد و آیا کیکاووس این بار نوشداروی سهراب را به موقع می رساند یا غم انگیزترین تراژدی تاریخ گچساران تکرار می شود؟
سهراب علیزاده خود بهتر از هرکسی می داند چرا این شعر را انتخاب کرده است. خدا کند منظور او با آنچه فکر می کنم تفاوت داشته باشد. باید از او بپرسم.IMG_4895
نام شما

آدرس ايميل شما

خجالت آور
Romania
واقعا از آقای یوسفی انتظار بیشتری میرفت. متاسفم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اقایون ریش سفید نارگ موسی همیشه ساز دودستگی می زدند مخصوصا مختار
علی
Iran, Islamic Republic of
این ها مهره اتش گرفته هستند
Iran, Islamic Republic of
امین کیه که اینقدر بزرگش می کنیدخیال می کنه با این کارها می تونه باج از تاجگردون بگیره ولی کور خونده
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
اینقد ر امین یوسفی امین یوسفی نکنید اگر یک هزارم حاج نادر عطایی پول داشت دنیا را به آتیش می کشید.
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرع نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما میداری
تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم
ازکه می نالی وفریاد چرا میداری

والا این آقایی که این همه ازش نام برده میشه ...
ابدهگاه
Iran, Islamic Republic of
چرا خبر دکتر گرجی رو برداشتین
Iran, Islamic Republic of
بر چه اساسی خبر دکتر گرجی رو برداشتین
دولیاری و باوی
Iran, Islamic Republic of
چرا و به چه دلیلی خبر دکتر گرجی رو برداشتین
کبنانیوز؛
دوست عزیز سلام. به دلیل فنی.
تا چند دقیقه دیگه کار میشه.مرسی
دیما
Iran, Islamic Republic of
اینها دلواپسان هستندکه با ..................................خریداری میشوند.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
من همیشه از تاجگردون انتقاد کردم و دارم ولی هرگز هرگز به خودم اجازه نخواهم داد که امثال امین یوسفی برا سرنوشت این شهر بدبخت تصمیم بگیرند امین یوسفی و بهبود خان گرجی و دیگر حاضرین این جمع خوب می دانند که شرایط کشور ایده ال نیست نه برای اشتغال و نه برای هر کار دیگری و این ضعف تاجگردون نیست موقعیت حال گچساران در کشور با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست و این از حضور تاجگردون بوده و حال ما بجای حمایت و همدلی با تاج به ناکجا آباد می رویم و بس جوانان هوشیار تر از این هستند که به امثال یوسفی دل ببندند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال نماینده ای که مختار شفیعی مخالفش هست . همه برادراش تو جلسه تاج بودن . ..
اریا
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت آوره از مسئولین این سایت ،این آقا مگه چندتا رای داره؟ لطفا ایشون رو بزرگ نکنید
Iran, Islamic Republic of
امین یوسفی در حدی نیست که بخواهد کوچکترین صدمه ای به ارای خیلی زیاد دکتر تاج گردون بزنه همه میدونند طایفه بزرگ نارگ موسی اکثرا با تاج گردون هستند
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون فقط باوی خودتان یک دست نیست
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
طرفدارای تاجگردون عزیز: ادب، شعور و درک و فهم هم چیز خوبیه چرا اینقدر بیرحمانه و گستاخانه توهین می کنید.تمام باشت و گچساران میدونن که امین یوسفی ادم بزرگ و باشخصیتیه و البته ضعف و ایرادهایی هم دارد درست مانند هر انسان دیگری.لطفا ادب و انسانیت و اخلاق را به آتش نادانی خود نابود نکنید.امین فقط پول ندارد مغز و شعور و غیرت هم دارد.جنازش لااقل ۵۰۰ تا از شماها را می ارزد.
Iran, Islamic Republic of
بعضی بیش از اندازه که متاسفانه تو این جامعه پا گرفتن
Iran, Islamic Republic of
بمانی هر طرف باشد آن طرف بازنده است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دیل = تاجگردون ۹۵%
ارو = تاجگردون ۹۶%
اسپر = تاجگردون ۹۷%
مارین = تاجگردون ۹۹%
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
وا مصیبت این دیگر چه ادبیاتی است مگر دکتر تاجگردون کمپانی ایجاد اشتغال دارد مگر این همه بیکار امروز فقط مربوط به این دوره دکتر تاجگردون است اگر کشور رونق اقتصادی به دلیل تحریم ها ندارد مقصرش دکتر تاجگردون هاست چرات دارید عوام فریبی می کنید خدا را شاهد می گیرم این دوره با توجه به وضعیت مالی کشور ووجود تحریم ها توانست بودجه قابل توجه به استان و بعد به شهر گچساران بیاورد و امروز همه شاهد هستید چرخه عمران و آبادانی در حوزه انتخابیه دکتر هر روز با سرعت دو چندان می چرخد و یک گوشه این دیار داره آباد میشه این یک ناسپاسیت به این همه خدمات اونموقع پول نفت خرج کل استان میشد ولی امروز سهم نفت فقط مختص شهر ماست چرا باید ناسپاسی می کنید و اگر واقعا " شخص فعال تر از دکتر سراغ دارید بسم الله تا همه ما یک جا در خدمتش باشیم بیشتر از این در حق این شهر جفا نشه بهتره الحمدالله فرزند نجیب و دانشمند فاخر دیارمان با اولین حضور در مجلس شورای اسلامی و انهم مجلس که اکثریت برادران اصول گرایی ما هستند توانسته حساس ترین کرسی مجلس را باتوجه به قدرت و تخصصی که دارد نصیب شود و ما داریم امروز در شهرمان تلاش می کنیم تا این کرسی که بعد چند سالی از انقلاب می گذرد نصیب فرزند لایق و فاضل شهرمان شده از مردم سخت کوش و پرتلاش استان و به عبارتی جنوب کشور بگیریم و فرد دیگری که همین امروز هم برود هر گز نمی تواند این چنین فعال باش شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت نعمتت از کف برون کند بیایید تا دیر نشده دو هم بشینید و مشکلات شخصی و کدورت ها را بیرون بریزیم و حمایت قاطع کنیم از فرزند دانشمند و کار بلد شهرمان تا فردا همه نگیم عخی اشتباه کردیم این اشتباهات یعنی ظلم نابخشودنی به فرزندان این خطه فردا جوابگوی این نسل آینده خواهید بود .
حاضر در جلسه
Iran, Islamic Republic of
به نقل از یک منبع وثق این همایش برای حمایت از دکتر تاجگردون بوده و جریان فولادی به این نتیجه رسیده اند که همگی از دکتر تاجگردون حمایت کنند.
باوی به فرزند خود خیانت نخواهد کرد. ممکن است دلنگرانی هایی وجود داشته باشد ولی تصمصم گرفته شده تا علارغم برخی کدورتها از این چهره ملی یعنی دکتر تاجگردون حمایت قاع بشود
اهورا
Iran, Islamic Republic of
انسانهای بزرگ تصمیمات بچه گانه و کوچک نمی گیرند اگر بزرگ باشند، ژان پل سارتر از چاهتلو
60 هزار رآی
Iran, Islamic Republic of
شما شک نکنید هر کاری هم بکنید همیشه ۲۰ درصد مخالف وجود دارد
ولی قاطعانه خدمتتان عرض می نمایم ۸۰ درصد آرا متعلق به دکتر تاجگردونه یعنی قریب به ۶۰ هزار رای ایشان خواهند اورد
درود بر سهراب
Iran, Islamic Republic of
درود بر سهراب علیزاده که با انتخاب شعر رسنم و سهراب می خواست به باوی بفهماند نکند که برادر کشی کنند و بعد از زمین زدن فرزندشان یعنی دکتر تاجگردون، همیشه حسرت به دل بمانند و حسرت روزهای اقتدار گذشته را بخورند.
Iran, Islamic Republic of
سلام .
چه معلومه مهدی پور به عنوان نیروی نفوذی نباشه و با هماهنگی نرفته باشه
باوی
Iran, Islamic Republic of
کسی که هر دوره دنبال یه تفکره باید گفت مهره های سوخته ای هستند که به دلیل عدم دسترسی به مطامع شخصی خود اینگونه در جامعه رفتار میکنند
با صفا
Iran, Islamic Republic of
گشت غمناک دل و جان عقاب
چو ازو دور شد ایام شباب
دید کش دور به انجام رسید
آفتابش به لب بام رسید
صبحگاهی ز پی چاره کار
گشت بر باد سبک سیر سوار
کبک در دامن خاری آویخت
مار پیچید و به سوراخ گریخت
چاره مرگ نه کاریست حقیر
زنده را دل نشود از جان سیر
Iran, Islamic Republic of
خدای که اکبر علیزاد ه رستم وابی حتما جمشید محمدیان سهرابه
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره برای مردم گچساران .
این چند سال تاج گردون چقد برای این شهر اعتبار آوورد برید ببینید چقد شهر و روستاها ی اطراف آن نسبت به قبل تغییر کرده چرا چشم و گوش خود را باز نمیکنی د .فکر میکنید شخص دیگه ای به غیر تاج گردون بره میتونه چیکار کنه همانطور که نماینده های قبلی هیچ کاری نکردن و فقط یه صندلی رو داخل مجلس اشغال کردن .
بیابید به فکر شهرمان باشیم .شما مردم ساده ای هستید فکر میکنید اگر مثلا آقای xوارد مجلس شود میتونه فرزندت رو سر کار ببره نه عزیزم اینا همش بازیها ی سیاسی ه .
پس بیان به تاج گردون رای دهیم
Iran, Islamic Republic of
اینایی که میگن باوی به فرزند خود خیانت نخواهد کرد!
من یه سوال ازشون دارم
مگه سید قدرت باشت رو با زور و قلدری شهرستان نکرد! پس چرا بهش خیانت شد؟
Iran, Islamic Republic of
تفکر چیه دیگه
هرچی قوم و خویش داره گذاشته سرکار و تو هنوز میگی تفکر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بهنام عزیز داستان را خیلی بزرگ کردی..هم شما و هم همع آدمهای اون جلسه میدونن امین یوسفی و چنتا آدم دور ورش دلشون برای ترک و لر نسوخته بحق یا ناحق دردشون مطالبا تی بود که از تاجگردون بابت باج رای میخواستن و نشد...شاید حق مردم شهر ما کسانی باشند که در جلسه بودند و کسی باشد که اینان میخواهند....فقط باید بگویم متاسفم و متا سفم برای شهرم
سربدار
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود - سهراب رستم نه ،سهراب علیزاده باعث رسوایی بود.
. امین کیه جز یه طایفه نگر .سربدار شایسته سالاری است که نیکو یی بود........
Iran, Islamic Republic of
امین یوسفی وامدار هیچ فرد یا جریانی نیست. فقط چون ازاده و بزرگمنش هست نمیتونه دستبوسی کنه. درود بر امین یوسفی و طایفه بزرگ و غیرتمند میرسی
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره یک نماینده به خاطر باج ندادن باهاش مخالف بشن بلکه افتخاره.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون آنهم دکتر حاج غلامرضا تاجگردون فقط دنبال رای پاک مردمانش است ولاغیر

تاجگردون اهل باج دادن ومعامله کردن برای به دست آوردن پست و مقام آفریده نشده
Iran, Islamic Republic of
گروهی که دراین جلسه بودندسه طیف بودندعده ای که رودلسوزی شرکت کردندکه بعدمتوجه شدندباچه گرگهایی طرفند عد های که ازنضرسیاسی ورشکسته انددنبال فرصت طلبی جهت احیای خودهستندکه پیش مردم حنای انهارنگی نداردمثل بمانی علی مرادی و عده ای ماجراجوکه فقط دنبال منافع شخصی خودوباجگیری هستندویاماجراجوهستندهمچون مختارشفیعی بهبودگرجی کشوادمهدی پورامین یوسفی کیقبادیوسفی سهراب علیزاده اکبرعلیزاده فولادی شسشه برانصافامردم قضاوت انهایی که اینهاراازنزدیک میشناسندتاحالاچه مشکلاتی راحل کرده اند قضاوت بامردم
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
هرکس الان باتاجگردونه نورچشمه اگرچندلحظه بعدمخالف تاجگردون بشه اصلا عددی نیست اخه شماکی هستیدکه این طوری درموردمردم قضاوت میکنیدادم کوچک همه رامثل خودکوچک میبیندچون حسوداست اقاهرکس نظری داردشمامنفعتتون درتاجگردونه دیگری درفولادی پس هردومحترم رقابت کن باسلامتی کامل انشااله اسفندمشخص میشه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بهنام عزیز وقتی تشیبه بد فرم و بد چگال سهراب شاهنامه را با سهراب علیزاده خواندم به عمق ضرب المثل معروف ،،،، کی به کیه،،،پی بردم ...حالا کی به کیه فردا هم فولادی را به مصدق و امیر کبیر تشبیه کن..والا کی به کیه!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه اینقد امین یوسفی بزرگ نکن جریان قوم لر زاییده تفکر تعدادی از اندیشمندان ونتیجه غرور بهرام تاجگردون بود امین یوسفی فقط موج سواری کرد من در دفاع از تاجگردون حرف نمیزنم ولی نمیتونیم تاجگردون را با تمام عیب و ایراداتش با فولادی مقایسه کنیم تاجگردون اگر مغروره اگر تفکر ثابتی نداره و دهها اگر دیگر ولی حداقل متخصص هست وقتی بعنوان نماینده شهرستان ما پشت تریبون مجلس قرار میگیره دلهره عابرو ریزی را نداریم اونهایی که حماسه قوم لر را آفریدند با انگیزه و حساب شده بود ولی افسوس که عده ای منفعت طلب به انحرافش کشیدن وابتر ماند تاجگردون چوب غرور و ندانم کاربهای خودش میخوره و افراد فرصت طلبی که تازه از راه رسیدن وداعیه دار جریان اصلاحات شدن اصلاح طلبان واقعی خون دل میخورن واستخون در گلو سکوت کرده اند
میثم
Iran, Islamic Republic of
خیلی از دوستان میگن که این جلسه شامل افرادی شکست خورده و فرصت طلب میباشد ولی واقعا باید به خودشان نگاه کنند که برای چه چیزی از تاجگردون حمایت میکنند حتماً منافع ملی خنده داره خیلی جاهل تشریف دارند،،، اینها با حکومت خانزاده ها و مال مردم خورها، گرگهایی در پوست میش مخالفند،، بنده و نوکر نبوده و نیستند از آغار تاکنون،،،،، این خانواده نوکر میخواهند و به دید نوکر به غیر خودی نگاه میکنند
باوی
Iran, Islamic Republic of
دروووووووووووود بر غیرت باویت امین یوسفی عزیز تاجگردون باوی نیست برادر مانیست حالا که موقع رای یادمان افتاده درووود بر غیرتت وشجاعتت اینا کامنت ها همش کار یه دونفره خودتو نگران نکن تو بزرگتر از آنی که بخان با این حرف ها ذره ای از تو کمرنگ بشه فو لادی یوسفی پیوندتان مبارک
مریم
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون تا دیروز هیچ قصد نداشتم رای به شما بدم و بدهیم با خانواه واز اصولگرا سنتی هم هستم ولی با این جلسه که اقای نمی دان دکت. استاد را دیدیم باور کن قشد داریم تصمییم به شما رای دهیم با تمام قدرت چون بیشتر این افراد کی بودن کجا بودن چار بودن در انثقلاب .دوسستت اریم تاجگردون
باشتی
Iran, Islamic Republic of
درووود بر گچساران درووود بر باشت درووود بر امین سفی درووود بر مهندس فو لادی
باشتی
Iran, Islamic Republic of
چرا خیلی از افرادی که این خانواده را میشناسند نمیخواهند بفهمند که بعنوان نرده بان استفاده میشن،،، منافع، منسبهای مهم، پیمانکاری های بزرگ را،، اشتغال را،، چه کسانی در این چند سال گرفته اند،،، شخصیت دیگران را این خانواده خورد میکنند میگوید نه بروید و از آنها درخواست کنید تا برخورد را ببینید
؟
Iran, Islamic Republic of
همایش ایی بود که میگفتن.تاجگردون راست گفت که ایی آقا ۲۰ رای بیشتر نداره اونم نمیخوام.
ماری
Iran, Islamic Republic of
من دیروز در جلسه بودم ازهمان نیروی های طرف دار فو لادی بودم اما اما وقتی دیدم دو نفر سحنرانی کرد بائر منید پشیمان شدم که می خواستم با انها باشم اینا باور کنید دبتال پیشرفت شهر نیستند ققط دنبال نمفعتشان هستند فقط این را فهمیدم که تاچگردون به انها باج نمی دهد
مهدی باشت
Iran, Islamic Republic of
بحث انتخاب و گزینش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان است که در تعیین سرنوشت نهایی او مؤثر می‌باشد. طبیعی است که همه انسانها و حتی سایر موجودات که حد کمی از اختیار و انتخاب را دارا هستند، همواره در پی انتخاب بهترین گزینه می‌باشند.
یکی از مصادیق انتخاب در حوزه زندگی اجتماعی، انتخاب وکلا و نمایندگان مردم، جهت اداره امور سیاسی و اجتماعی به نمایندگی از مردم است. در نظام جمهوری اسلامی بر اساس تفکیک وظایف و اختیاراتی که بین قوای سه‌گانه شده است. بحث قانونگذاری و نظارت بر قوه مجریه بر عهده قوه مقننه متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذارده شده است.
بر این اساس، یکی از مهم‌ترین انتخابات در انواع انتخابات سیاسی، ‌انتخابات مجلس شورای اسلامی است که به دلیل گستردگی و اهمیت حوزه کاری آن قطعاً انتخاب اعضای آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اکنون نیز که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، توجه به ویژگی‌های این افراد و دقت در انتخاب فرد مناسب ضروری می‌نماید. مقام معظم رهبری در رابطه با صلاحیت نمایندگان معتقدند:
“آن کسانى که به وسیله شوراى نگهبان صلاحیت آنها اعلام می‌شود، معنایش این است که این از حداقل صلاحیت مورد نیاز برخوردار است. در بین این کسانى که اعلام می‌شوند، افرادى هستند با صلاحیت‌هاى بالاتر، افرادى هستند در سطح پایین‏تر. هنر ملت ایران و مردم شهرها و حوزه‏هاى انتخابیه این است که دقت کنند، نگاه کنند، بشناسند اصلح را، بهترین را انتخاب کنند. “۱
بر همین اساس، معیارها و ملاک‌های مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس را مرور می‌کنیم. ایشان معتقدند از بین کاندیداهای نمایندگی بایدکسانی انتخاب شوند که: “بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دیندارى و آمادگى براى حضور در میدان‌هاى انقلاب؛ دردشناس‏ترین و دردمندترین نسبت به نیازهاى مردم را انتخاب کنند. اینها فرصت‌هایى، است [که] بایستى مردم عزیز ما در همه جاى کشور ـ این دیگر مخصوص استان یزد نیست ‌ـ هوشیارانه، با بصیرتِ تمام تلاش کنند، پیدا کنند و با رأى خود مسجل کنند و مجلس را ‌ـ آن مجلسى را که مورد نیاز جامعه کنونى ماست ‌ـ تشکیل بدهند. “۲
نکته بسیاری مهمی که قابل توجه است این است که یکی از عمده‌ترین مسائل موجود در نظام‌های سیاسی‌ای که رجال آن بر اساس روش‌های انتخابی تعیین می‌شوند، بحث تبلیغات جهت جلب‌نظر انتخاب‌کنندگان است. بر همین اساس در این‌گونه نظام‌ها عمدتاً کسانی که تبلیغات بیشتر، جذاب‌تر و متنوع‌تر دارند از شانس انتخاب بیشتری برخوردارند. لذا همواره کاندیداهای نمایندگی بر اساس توان مالی خود، طیف وسیعی از روانشناسان و‌ هنرمندان را جهت انجام چنین اموری بسیج می‌کنند و کسانی که از تمکن مالی بیشتری برخوردار باشند از متخصصین بهتر و بیشتری در این زمینه بهره می‌برند و تبلیغات رنگین‌تر و گسترده‌تری ارائه می‌دهند و هزینه‌های بسیار هنگفتی در این راه خرج می‌نمایند. یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری در رابطه با این روش تبلیغات دارند این است که: “مردم باید توجه داشته باشند که تبلیغات رنگین و متنوع ملاک نیست. ” ۳
یکی از تصورات اشتباهی که در ذهن عموم مردم در رابطه با وظیفه نمایندگان مجلس می‌باشد، این است که وظیفه اصلی نمایندگان، پیگیری و جذب امکانات مختلف برای حوزه انتخابی خود است. بر همین اساس یکی از راهکارهای تبلیغاتی نمایندگان این است که وعده‌‌های مختلفی در زمینه‌ پروژه‌های عمرانی و رفاهی به مردم منطقه خود می‌دهند که بسیاری از این وعده‌ها غیر عملی است. در حالی که اساساً نماینده منتخب مردم یک حوزه انتخابی است که به عنوان نماینده افکار عمومی آن بخش از کشور، در بحث قانونگذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی ایفای نقش نماید. بر این اساس، مقام معظم رهبری در بحث انتخاب نماینده می‌فرمایند: “وعده‏هاى غیر عملى ملاک نیست. من با خودِ نماینده‏هاى محترم در دوره‏هاى مختلف وقتى مواجه شدم، به اینها گفتم: آقایان و خانم‌هاى نماینده! وظیفه نماینده این نیست که وعده عمرانى و فلان پروژه، فلان کار را در منطقه انتخابى خود به مردم بدهد؛ اینها کار اجرایى است، کار دولت است. وظیفه نماینده این است که بتواند قانون مورد نیاز کشور را پیدا کند، آن قانون را جعل کند. وقتى قانون شد ‌ـ یعنى قاعده‏اى گذاشته میشود ‌ـ دستگاههاى اجرایى و قضایى مجبورند برطبق قانون عمل بکنند و عمل می‌کنند. وعده‏هاى غیرعملى دادن، وعده‏هاى بزرگ دادن، اینها ملاک نیست؛ باید مردم توجه کنند؛ گاهى علامت منفى هم هست. “۴
از آنجا که یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین شعارهای مردم در طول نهضت و انقلاب، بحث استقلال کشور بوده و یکی از ضعف‌های عمده حکومت منحوس پهلوی وابستگی به قدرت‌های بیگانه و حضور آنها در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور بوده است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگان اصلح مجلس از نظر مقام معظم رهبری، اهتمام و اعتقاد به شعارهای انقلاب و اهداف اصیل آن و به ویژه بحث استقلال و عدم وابستگی است: “تأکید مکرر بر لزوم انتخاب نمایندگان اصلح و توجه به تدین داوطلبان نمایندگى مجلس به این دلیل صورت مى‏گیرد که این ملت استقلال خود را آسان به دست نیاورده است و وابستگى نیز از لاابالیگرى دینى حاصل مى‏شود. بنابراین مبادا کسانى به مجلس بروند که گیرنده آنها منتظر فرستنده قوى آمریکا و غرب باشد و هر چه آنها بگویند، اینها به زبان دیگر در داخل مملکت تکرار کنند. “۵
رهبر فرزانه انقلاب ضمن هشدار از راهیابی عناصر خودفروخته به مجلس یادآور می‌شوند: “در برخى تبلیغات انتخاباتى شعارهایى دیده مى‏شود که نه فقط رنگ و بوى مذهبى ندارد، بلکه ضد مسائل انقلابى و دینى است و این خطر است. البته ما به هوشیارى ملت مطمئن هستیم، اما این احتمال وجود دارد که یک کسى بتواند با تبلیغات مختلف و غبارآلوده کردن فضا به مجلس راه یابد. البته ملت آگاه و رنج کشیده بیدار است و اگر مشاهده کرد که عنصر وابسته‏اى به مجلس راه یافت، او را از مجلس نیز بیرون خواهد انداخت. “۶
یکی از نکات مد نظر انتخاب‌کنندگان بحث تخصص نمایندگان منتخب و توانایی علمی و عملی آنها در نوع مسؤولیتی که برعهده‌ می‌گیرند، می‌باشد. اما نکته‌ای که حضرت امام (ره) نیز همواره بر آن تأکید داشتند بحث تعهد در کنار تخصص بود. لذا مقام معظم رهبرى نیز در یکی از سخنرانی‌های خود با اشاره به برخى تبلیغات در مورد اصالت دادن به تخصص داوطلبان نمایندگى تصریح می‌کنند: “تخصص نیز امرى لازم است و ما امروز متخصص کم نداریم، اما ملت هوشیار ایران باید دقت کند که در میان همین متخصصان، متدین‌ها را انتخاب کند؛ زیرا دین و تدین مانع وابستگى مى‏شود و اگر دیندارى نباشد وابستگى آسان مى‏شود. “۷
زنده باد تاجگردون مرد خدا ….
aiv,kn
Iran, Islamic Republic of
باسلام ...متاسفم که سایت شما داره در مورد کسانی مطلب میزاره که نه تنهاوجاهتی در جامعه ندارن بلکه در میان طایفه خودشون هم دیگه ازشون حسابی نمیبرن.طایفه بزرگ نارگ موسی خوددارای مردان و زنان بزرگی است که دیگر حاضربه اطاعت و دنباله روی ازمهره های سوخته ای چون ایشون نیستن.
معجون
Iran, Islamic Republic of
قیافه ها را که دیدم معجونی از همه گروه بودند عده ای نه بخاطر حمایت از کاندید سعید رحمانی وعلی مرادی امده بودند بلکه به احترام دعوت اقای امین یوسفی امده بودند عده ای از شیفتگان اقای تاجگردون واز بستگان نزدیک اقای امین یوسفی و به پاس احترام دعوت ایشان را پذیر رفتند تعدادی پای ثابت همیشگی از باشت امده بودند که این ها در تمام جلسات حضور دارند وجدید نیستند جندتایی بی تفاوت ومردد وبر سر دو راهی نمی دانم چه کنم وچکار کنم کسانی همانند حاج مختار شفیعی خودش شخصیت بزرگی است اگر کاندید شود بیشتر از کاندید مورد نظر رای می اورد در پایان به نظر می رسد تشکیل این جلسه برای حمایت از کاندیدی نبود
دختر ایل
Iran, Islamic Republic of
آقایی یوسفی تا دیر نشده برگرد سمت دکتر.....
دوست
Germany
ملا امین یوسفی متعلق به طایفه موسایی تنها نیست. اقای یوسفی متعلق به کل باوی هست.انکه بفهمد وقدر خوب را بداند به اقای امین یوسفی عشق میورزد.مردی که بدون رانت ورابطه صرف عرضه وپتانسیل وجودش ریشه زد وقد کشید تا مایع فخر هر انکه عشق باوی دارد شود.اقای یوسفی هیچوقت پشت به باوی نمیکند.وهیچ نیازی هم به جز به خدا به هیچ بنده خدا هم ندارد.اقای تاجگردون نیازاقای یوسفی اعتبار وابروی طایفه اش میباشه وبس.به امید خدا همه چیز درست میشود.به عشق باوی میگوییم.اقای یوسفی همیشه سردیار باشی واقای تاچگردون در راس مجلس ببینمت.
Iran, Islamic Republic of
ما یوسفی ها ی شهرستان بهمئی به فولاد وندا رای می دهیم
بخش سر اسیاب یوسفی شهرستان بهمئی
بزرگان حقیر شده طایفه
Iran, Islamic Republic of
باز هم قطار زمان به کوچه انتخابات رسید.انتخابات یکی از پدیده هایی است که تجلی دموکراسی و قدرت تعقل بشر نسبت به دیگر موجودات میباشد.ولی در کشورهای جهان سوم همچون کشور ایران و خصوصأ استان خودمان بیش از تعقل این تعصبات قومی و طایفه ای است که تعیین کننده است.
همانند دوره های قبل اشخاص با نیات مختلف وارد این کارزار میشوند،عده ای به خاطر خودنمایی و مطرح شدن،عده ای با درس گرفتن از گذشته و تکمیل نقاط ضعف خود و عده ای با همان ساختار قبلی و اشتباهات فاحش خود وارد میدان میشوند.سخن من با گروه سوم هست که همچنان در جهالت خود مانده اند.هرچند که شخصیت حقیقی این آقایان به واسطه بزرگیشان قابل احترام هست ولی شخصیت حقوقیشان به شدت دارای اشکالات اساسی میباشد.
آقایان یوسفی و شفیعی که هر ساله در باتلاقی که خود ساخته اند بیشتر فرو میروند نه تنها از گذشته خود عبرت نمیگیرند بلکه هر سال ضعیفتر و حقیرتر از قبل وارد این عرصه میشوند.آقایانی که توهم حمایت این طایفه بزرگ و تعیین کننده را از خود دارند در صورتی که نه تنها برادران تنیشان بلکه شاید خانواده خود نیز حامیشان نباشند و فقط با به رخ کشیدن دارایی خود ضعفهای اساسی شخصی خود را پوشانده اند.
به یقین آزادی حق اولیه هر انسانی ست و همچنین انتخاب آزاد.
بقول شاملو کاش انسان را قضاوتی بود به بلندای تاریخ...........
دیل.ک
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون عزیز اهل باج دادن نبودی و نیستی اونایی ک ب فکر منافع شخصی خودشون هستن بفرما راه بازه دکتر تاجگردون مردم عزیزگچساران وباشت براش مهم هستن ن پیمانکار و باج دادن ب امثال شما ......هر کاری کنید رای دکتر از ۶۰۰۰۰هزار تا نمیاد پایین .خودتونو خسته نکنین بادم شیر دارین بازیی میکنین..
ا.لا
Iran, Islamic Republic of
ازبزرگ بودن امین یوسفی این حرفهای بیهوده کم نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام باج نمیده ... هر چهار سال با یه گروه ...شما به حسینی که ۴۰۰ واحد مسکن مهر بهت داد خیانت کردی دستت رو شده است.. واقعا متاسفم برای کسانی که هنوز فرق نمایندگی تاجگردون با بقیه رو نمیدونن.. کول این ادمای سود جو را نخورید..با تاجگردون دنیا گچساران و باشت را شناخت
رجلت
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یکی از کسانی که از روز اول با قوم لر بودم تحلیل شرایط آن روزها ی انتخابات باید مسائل به دقت مورد بررسی قرار گیرد من به عنوان کسی آن روز نه تنها راه موفقیت وابادانی شهر بلکه راه رستگار ی را در تفکر حزبی میدیدم وقومیت قوم گرایی را سم مهلک میدانستم ومیدانم با گروه قوم لر فقط برای یک بار آنهم بدلیل عملکرد ناسیونالیستی برادران ترک زبان که در شورای شهر نه تنها حاضر نشدند یکی از اعضای خودشان قرار بود شهردار شود واو را به عنوان شهردار انتخاب کنند تا نفر اول عضو علی البدل که مردی پاک وآرام ومنطق با نهاد شورا یعنی مرحوم حاج شریفی به جمع آنها اضافه شود ما را با قوم لر نه برای بدست گرفتن همه کرسی های شورا بلکه برای داشتن چند عضو تا شهر را با نظارت بیشتر اداره شود نشود آنچه در دوره شورا وشهرداری ترک زبانان بر سر شهر گچساران گذشت که از فروختن فضای سبز هم رحم نکردند (که نمونه آن فروختن فضای سبز شهرک هدایت کنار مدرسه به آقای ...)وبه گفته خود آقای ... شهردار سابق که به آقای گرجی می گفت من میتوانم شهر داری را کامل خالی کنم بدون آنکه کسی بتواند کشف کند این جملات را من خودم با گوشم خودم شنیدم حالا خودتان قضاوت کنید که وقتی تمام اعضای شورا وشهردار با ترک زبانان بود چه می توانستند بکنند وچه کردند. ..
باوی....
Iran, Islamic Republic of
یوسفی فولادی پیوندتان مبارک
شهیدان باوی و قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود قشقاییها بر طایفه بزرگ نارگ موسی،قوم گرایی دیگر موجود نیست،از این دوره باید قوم گرایی برداشته و ریشه کن شود،ما اصولگرایان به هر قوم و نژادی رای خواهیم داد.حزب فقط حزب علی،رهبر فقط سید علی.
باوی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای سایت کبنا.که ادمی مثل ..................................................... بدبخت نشده که احتیاج به رای اینا داشته باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا حساسیت نشون داده میشه از اطرافیان بایستی شناخت پیدا کرد این مهدی پوری که هرروز دنبال یکی می گرده خداوکیلی از اول انقلاب حتی پیش از انقلاب سوابق ایشان را بررسی نمایید هر روز دنبال یکی بوده این هم دور آخرشه،خدا به داد فولادی برسه،اینا همه بازار زرگریه کسی حریف تاجگردون نمی شه طرفدار ان تاجگردون اصلا نگران نباشند با این تیپ افراد؟
باوی
Iran, Islamic Republic of
بنازم به غیرتت امین یوسفی
reza
Iran, Islamic Republic of
ا
لکی این آقا را بزرگ نکنید.این آقا منفعت طلبه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز باوی میشه از شما بپرسم کجای این داستان نشان از غیرت داشت که شما نازش میکشی...خدا آخر عاقبت همه را به خیر کنه
باوی دات کام
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع دوستان میرساند که خط و باند ما (دکتر عزیز و بزرگ تاجگردون) با رای ا و م و فامیلاشون هیچ نیازی نداره.
تاجگردون ۷۰۰۰۰ رای. تمام.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام به همشهریانم در باشت وسلام بدوستانم ما فرزندان خاک باشت و بابویی ب هم اندیشی و خرد جمعی تصمیم ب رای دادن ب دکتر تاجگردون گرفته ایم..
کسانی ک از وضعیت باشت خبر ندارن بدونن ک دکتر تاجگردون خدمات و کارهای فراوانی برا باشت کرده و بدون هیچ تبلیغ و باج دادنی اکثریت مردم باشت بهش رای میدن و جناح بازی نیس و فرا جناحی رای میارن....تلچگاه اب کشی شد ایا میدونسین بعد از ۳۰ سال تلچگاه اب نداشت .......چرا بقیه نمایندها ب روستاهای کاندیتاتوریشون سر نزدن وندیدن؟ ایا دیدن و درست نکردن؟ یا توانای نداشتن؟ همه اینها جدا و دیدن و سر زدن ب حوضه انتخاباتیشون جدا.............
و اخر مطلبم
اقای امین یوسفی از خاک باوی هستن
و ب جرات قسم میخورم ایشون جز دکتر تاجگردون با کسی نیستن
اگ جلسه ی بود برا هم اندیشی بوده و ن حمایت
امین جان عزیز ما منتظر حمایت از برادر عزیزمون دکتر تاجگردون هسیم
دوست داریم جمع برادرانمون گرمتر و زیباتر بشه
هیچ کس حق توهین ب برادرایه ما رو نداره و نخواهد داشت
طایفعه نارگ موسی برادر ستیز نبوده ونیست
نام نارگ موسی زنده است تا زیبای تعصب باوی رو هست
درود بر تاجگردون و امین یوسفی
زکی
Iran, Islamic Republic of
در جواب شهیدان باوی و قشقایی.به زودی گذینه جدید اصولگرایان معرفی خواهد شد و اونموقع این حرف شما ثابت خواهد شد که شما به هر قوم و نژادی رای خواهید داد و یا دوباره حس ناسیونالیستی شما گل خواهد کرد.مردم ساده دل لر زبان باید شما رو بشناسند.
ستاره گان دنباله دار
Iran, Islamic Republic of
امروز دربین طایفه ... تاریخ مصرفش گذشته امروز جوانان شایسته وحتی چندین مدیر کل ورییس در استان وشهر های دیگر داردپس کسی ... به این ایشان نمیده همایش طوایف مخصوصا نارگ موسایی ها نشان از درایت وشایستگی انها دارد. که چطوراز نماینده فهیم وقدر شهرمان حمایت کردند.امروز باید به شایستگیها نگاه کرد نه .. باداورده وحتی حمایت افراد طایفه نه .. طلبی شخصی یه روزچپ یه روز راست پس دست انها رو شده برای نارگ موسایی ها نارگ موسی یک پارچه چپ همه دکتر تاج
باوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
.. و...امرو برای ...ا می جنگند. مردم ساده نباشید .
ایشان در دوره ... بیش از د.. ساختند و فروختند .
۲ در دوره . بیش از ۲۰۰ واحد مسکن مهر . گرفت .
۳ - دردوره تاح ..گوبا دنبال.. بود که آقایان حمید تاجگردون و حاج علام خدمت ایشان رسیدند و به نتیجه ای نرسیدن و ایشان به کسی رای می دهد که استاد.. را درست کند جه فرق دارد تاج باشد یا . .
مدعیان اصلاح طلبی به چه روزی افتاده اند که شاهنامه می خوانند و ...
باباام.
Iran, Islamic Republic of
درود بر امین یوسفی
بنازمت کر باغیرت
همیشه مردونه قدم برداشتی
Iran, Islamic Republic of
درود مرد گرون تاج گردون
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
مرادی ومرادی ها خار چشم خیلی ها اگر انها با شما بودند .حرفهایتان عوض می شد. می خواهند غرور وتکبر را زمین بزنند. التماس نکنید.یا علی حاج علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط خانواده خود رامی بیند وبس اوضاع برا تاج بحرانی است دست به دامن وزیرشده
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
شما طرفداران تاج که میگید ۶۰هزار رای داریم پس از چی این جلسات میترسید اگه حرفتون واقعیت داره. چرا نگرانید؟ پس اینگار خودتون هم حرف خودتون رو قبول ندارین و میدونید شعار خالی بیش نیست. بدونید رای واقعی و نهایی این دور تاج ۲۰هزار تا هستش.
امير حسين ظفري
Iran, Islamic Republic of
باسلام خرزو فرامرز تا حالا چندین مرتبه وت گفتمه بیا تو جلسات دکتر تاجگردون شرکت کن ولی تو نیامدی و قهر کردی به خدا قسم قهر کردن فاید ه ای نداره بعدا پشیمان میشی و پشیمانی دیگه فایده ای ندارد این را به این بابت میگم که گروه مخالف روی تو خیلی حساس هستند و دارنند سوء استفاده از این جریان میکنند چند مدت پیش هم با مهران اومدیم خونت که بیاریمت و صلح کنی ولی قبول نکردی و نیومدی از ما که گفتن بود حالا دیگه هر کاری بخوای بکنی دیگه خودت میدونی فردا جای گله گذاری نباشه چون که این عادت را ماها داریم که بعد بیاید گله کنید
شاهبهرام اصیل
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به شاهبهرام . همروستایی عزیزم هیچکس مرادی را نشناسد من به عنوان یک همروستایی او را میشناسم . مرادیها دو گروهند گروهی طرفدار تاجگردون و گروهی هم مخالف و تازه آرا آن کسانی که طرفدار تاجگردون هستند بسیار بیشتر از مخالفینند و اما فرمودید مرادی خار چشم خیلیهاست . فکر کنم دچار توهم شده اید از شما سوال میکنم مرادی چه جایگاه و شان و یا ویژگی داره که خار چشم کسی باشه ؟ مدیر خوبی بود یا سخنران توانا یا کارشناس کاردان یا شخصیت با نفوذ و صاحب کمالی است ؟ کدام ؟
در پایان میدانم که این پست را با توجه به نگارشش خود مرادی نوشته است .
آرمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
جناب تاجگردون مصداق واقعی عمل است . خواهش می کنم عاقلانه و بدون غرض بیندیشید و تنها به فکر شهر و دیارمان باشید .
کافی است از نظر بودجه ای مقایسه ای بین بودجه سال ۹۰ و سال ۹۴ بیندازید
از نظر عمرانی کافی است ظاهر شهر را در فاصله سالهای ۹۰ تا ۹۴ مقاسه کنید .
از نظر پستهای اداری در استان و کشور مقایسه کنید
از نظر شناخت گچساران در سطح کشور مقایسه کنید
از نظر رسیدگی به بافت فرسوده شهری مقایسه کنید .
از نظر بیمارستان سازی و تکمیل طرح های قبلی مقایسه کنید .
از نظر اینکه یک گچسارانی به جایگاهی چنین رفیع دست پیدا کرد و حتی با آرا به عنوان نایب رییس دوم مجلس برگزیده شد و خودشان بخاطر احترام به آقای باهنر کنار کشید . لطفا مقایسه کنید با تمام نمایندگان قبل از ایشان در حوزه گچساران .
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
هباسلام.این چند سال همه بخوبی س......را شناختن کسی که به خاطر وام ۴درصدی که سید... به او داد وخانم اورا در شرکت نفت استخدام کرد تا دست از افکار خودش بردارد که برای همه لشکار سد فقط ایشان با الفاظ بازی میکنند که خود هیچ اعتقادی به آن ندارد.۲-... هم بخاطر زمینهای منابع طبیعی که تصرف کردبود واز تاجگردون خواستند که به او واگذار شود ولی حاج غلام زیر این قضیه بی قانونی نرفت.پس نتیجه میگریم اینها بخاطر منافع شخصیشان هستند.
دل سوخته مطلع
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید دل سوزند واسه اقتدار نماینده محترم اخه اگه این جلسه وافرادش عددی نبودند و زمینه ترسو واسه ایشون بوجود نیاوردن واسه چی اینقد فعال شدن تواین دوهفته...
در چندروز اخیر باکرنش دوبار به منزل اقای امین یوسفی رفته اخه این همه اقتدار کجا رفته چرا سینه چاکاش اینهمه عاصی شدن که پیاپی پیام میزارنو التماس میکنن بابا نترسین هنوز اتفاق خاصی نیوفتاده منتظر ۹۴/۸/۳۰باشین....
سونامی در راه است.........
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون چقدر . است که طرفدارن حقیرش اینقدر ملتمسانه از اون حمایت می کنن از حرف تا عمل خیلی راهه که طی کردن این راه برای . طرفدار تاجگردون غیر ممکنه و این ا. هست که همیشه با عملش جواب دندون شکنی به دشمناش از طایفه ی .. تا الی اخر داده است تاریخ این شهر بر این حقیقت گواهی می دهد.درود بر .. بزرگ مرد باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
... طایفه بزرگ ب. از امین یوسفی تقدیر تشکر کرد ۹۷درصدفولادی
میم. الف252
United States
شوربختانه این ملت هیچگاه از گذشته ی خود عبرت نگرفته بلکه هر بار در اقدامی جدید و به شیوه ای متفاوت از قبل طعم تلخ شکست را خواهند خورد. نه مختار شفیعی و نه جناب یوسفی روی سخنم با شماست، کاش نخست به اقناع دوستان و بستگان خود برای همراهی و حمایت تان عملکرد گذشته ی خود را مورد بررسی قرار می دادین، آنگونه که پیداست شما و بسیاری از چهره های آمده در جلسه از سرِ اغراض شخصی و جناحی چشم خود را روی سیاست های تاج گردون و دولت اعتدال که باعث پیشرفت و بهبود عمران آبادی گچسـاران و باشت را که در این ۴ سال رقم زده است، بسته اید و تنها به دنبال منافع شخصی و کسب امتیاز از نماینده ی مورد حمایت مورد انتظارتان است و اکنون برای رسیدن به این مطامع به حیّل گوناگون و با توسل به سخنانی برگرفته از عملکرد و رفتار پیشینیان در ذهن و یاد مردم به درست یا غلط جاخوش کرده دل بسته و با حرفهای صد من یه غاز در صدد کسب کرسی و فرستادن نماینده ی خود که نه نماینده ی واقعی مردم قلمداد میشود، نه تنها خود بلکه عده ای ساه لوح را با خود همراه کردید و نادیده گرفتن عملکرد مثبت جناب تاج گردون برای خود خیالاتی کرده اید، اما غافل از اینکه این مردم دیگر گول امثال شما و منفعت طلبان کبک صفت را نخواهند خورد و تمام قد در اسفند ماه سالجاری باردیگر با آرای خود فرد زحمتکش و دلسوز ی همچون دکتر تاج گردون را روانه ی بهارستان خواهند کرد و اینجاست که بیت شعر "سرچشمه را شاید گرفتن به بیل، چو پُر شد نشاید گرفتن به پیل، مصداق عینی پیدا کرده و بار دیگر شاهد شکست انحصارطلبی در این دیار خواهیم بود، به امید پیروزی حق بر باطل، یا علی.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
افای تاجگردون چقدر بیچاره است که طرفداران حقیرش اینقدر ملتمسانه از اون حمایت می کنن از حرف تا عمل خیلی راهه که طی کردن این راه برای فرومایه های طرفدار تاجگردون غیر ممکنه و این امین یوسفی هست که همیشه با عملش جواب دندون شکنی به دشمناش از طایفه ی نارگ موسی تا الی اخر داده است تاریخ این شهر بر این حقیقت گواهی می دهد.درود بر امین یوسفی بزرگ مرد باشت و باوی
0000
Iran, Islamic Republic of
ما پشتتیم آقای یوسفی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اولا متاسفم واسه طرفدارای تاجگردون که دارن زود قضاوت میکنند میگن امین یوسفی با فولادی..دوما الان گرفتم که امین یوسفی چقدر مهمه که این همه کامنت از رو عقده واسش گذاشتن شک ندارم خود تاج هم میدونه امین یوسفی ادم شناخته شده ای هستش..
میانجی گر
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه بی طرفم ولی بخدا طایفه نارگ موسی بدون اقای یوسفی هویتی نداره چون تا جایی که من میدونم از باوی تا بیراحمد نارگ موسی رو به اسم این اقا میشناسن..تا جایی که میدونم ادم خیری هستش و دست همه رو میگیره پس فکر نکنم احتیاجی داشته باشه...ولی خداییش حتما شخصیت سرشناسیه که تو این مدت حتی تو استان هم حرف سیاستشو شنیدم...
میانجی گر
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت یوسفی خوشتیپ با سیاست
پلنگ
Iran, Islamic Republic of
سی کامنت خل من سرم چقدر ای جلسه مهم بوده
دیدبان
Iran, Islamic Republic of
بیطرف .میانجیگر بانگ .همه یکی هستند .خیلی تابلو مینویسی حداقل هر نیم ساعت نظر بده نه به فاصله جند دقیقه .
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا .. که در مخالفت از اقای امین یوسفی گفته شده نمی تونه تنها به خاطر حمایت از یک نماینده باشه.ما که می دونیم شما ها از کجا سوختین شاید با گفتن این .. ذره ای از ... درونیت کم بشه ولی هرگز از بزرگی و مردونگی امین یوسفی و ... شماها در برابر اون کم نمیشه
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا یاوه گویی هایی که علیه اقای امین یوسفی گفته شده نمی تونه در حمایت از یک نماینده باشه.ما که می دونیم شماها از کجا سوختین شاید با گفتن این مزخرفات ذره ای از عقده های درونیتون کم بشه ولی هرگز از بزرگی و مردونگی امین یوسفی و خواری و ذلت شما در برابر اون کم نمیشه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
علیرضا جان این دنیا ارزش نداره ودیر یا زود همگی رفتنی هستیم .این انتخابات ارزش اینو نداره که میگویی دشمنان امین یوسفی هم طایفه اش هستند .مگه قرا ر است دوست ودشمن برای انتخابات درست بشه . هر کسی حق رای دارد واین حق محترم است . پس لطفا در نوشتن دقت کنید . همه را به احترام به یکدیگر دعوت میکنم واز نوشتن متنهایی که به نوعی بی احترامی هست بر حضر میکنم .
قله ای.
Germany
اقای مهندس امین یوسفی ستاره باشت وباویه.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جواب من در پاسخ به عده ای ... بود که به بهانه ی انتخابات و حمایت از اقای تاجگردون اقای امین یوسفی را مورد ... قرار دادند. هر چند گفتن این ... نمی تونه ذره ای از ارزشهای اقای یوسفی کم کنه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جواب من در پاسخ به عده ای ...ی بود که به بهانه ی انتخابات و حمایت از اقای تاجگردون اقای امین یوسفی را مورد .... قرار دادند هر چند گفتن این ... نمی تونه ذره ای از ارزش های اقای یوسفی کم کنه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جواب من در پاسخ به عده ای کج دار و مریضی بود که به بهانه ی انتخابات و حمایت از اقای تاجگردون اقای امین یوسفی را مورد توهین و افترا قرار دادند هر چند گفتن این مزخرفات نمی تونه ذره ای از ارزش های اقای یوسفی کم کنه
شیری از دیار باشت باوی همیشه سربلند و مقتدر
Iran, Islamic Republic of
تعداد بسیاربسیار اندکی از باوی ها و ترکها و بویراحمدگرمسیری با هم یکی شدند که هرطوری که شده نزارند که شیردلیرباوی به مجلس راه پیدا کنه اما خیلی سخت شکست می خورید و پوزتان به خاک مالیده میشود.فقط تا۷اسفند تا می تونید خوشحالی پوشالی کنید که بعد از۷اسفند می فهمید که باشت باوی و فرزند شیرش دکتر حاج غلامرضا تاجگردون ،شیری نیستند که از یه مشت افراد ترسو و بزدل بترسند.به افتخار شهر و دیارم:باشت باوی هورا.
Iran, Islamic Republic of
به قول م. ر عملکرد تاجگردون رو هرکی ببینه یهودی یا مسیحی یا کافر هم باشه بش رای می ده مگه به فکر آینده فرزندانمون نباشه
در جواب شاه بهرام بدلی
Iran, Islamic Republic of
اولا اصالت خانوادگی مرادی برای همه روشن است . دوما ایشان مدیر نمونه کشوری واستانی در طول چند سال خدمتش بوده ونشان دهنده تحصیلات وکمال ایشان است .ومرادی های ااصیل خانواه ایشان هستند که طرفدار حاج فولادی هستند .وبقیه مرادی ها بدلی هستند.و فامیلشان را روی فامیل ان خانواده گذاشته اند. اگر اطلاعات ضصعیف دارید هرزه گویی در مورد اشخاص نکنید.وکاش کمی در گفتارتان ادب بخرج مدادی تا اصالتت مخفی میشد ونمان نمی شد. از مسئولین محتم کبنا می خواهم که این مطلب ثبت شود.
در جواب شاه بهرام بدلی
Iran, Islamic Republic of
اولا مرادی وخانواده اش بااصالت هستند.وخودت را به جهل ونادانی وهرزه گویی زده ای .دوما جایگاه حقیقی وحقوقی ایشان بر ای همه روشن ومثل نور تاریکی های ذهن خیلی ها را روسن کرده ومی کند. عنوان مدیر نمونه کشوری واستانی ایشان گواه درتوانایی وکاردانی ایشان است. وببقیه مرادی های شاه بهرام فامیلیشان را از انها گرفته اند.مسئول محترم کبنا لطفاثبت نمایید.
به عشق باوی
Iran, Islamic Republic of
فرزند شیر باوی ملا امین یوسفی هست که بدون رانت ورابطه وجانبازی وخانواده شهید شد ملا امین یوسفی وشد ستاره باوی شد غیرت دارباوی شد یاور هرباوی شد فیس واعتبار هر گوهر شناس باوی.چه با حضورش چه با پولش چه باطایفه اش.ای مردم اونهای که میشناسید میخام بپرسم چن تا مثل مهندس امین یوسفی تو باوی هست وجدانتان را قاضی قرار دهید وخوب قضاوت کنید تا شب راحت بخابید وعذاب وجدان نکشید.خدا خدا کنید ستار ه باوی به عشق باوی پشت به تاجگردون نکنه وتصمیم قطعی نگیره.انوقت ه که سونامی ضد تاجگردون راه می افته.شاید فکر کنید تنها طایفه موسایی پشت اقای یوسفی هست.نه اقای یوسفی به پاس مردم داری اش همه جا وهر ایل وتباری جا داره وازهمه جا به سو او گسیل میشن هر چند ایمان دارم ملا امین یوسفی پشت به باوی نمیکند.به امید حق همه گوش به زنگ و چشم به را ه اقای یوسفی هستیم.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1