تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب : ۸۶۵۱۷

تحلیلی بر انتخابات سه حوزه کهگیلویه و بویراحمد

۲۶۲
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه

کهگیلویه و بویراحمد در زمستان امسال روزهای گرمی را گذراند.
تکانه‌های سیاسی و اجتماعی در هر سه حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد را می توان جداگانه و با ارتباطات جزئی با هم تحلیل کرد.

ostan.entkhabat.boyer.kohgi
گچساران
در گچساران؛ شاید عقب نشینی یاران تاجگردون در موضوع مسجد شهیدان را نتوان به انتخابات شبیه سازی کرد ولی در بین آگاهان سیاسی، پیش مقدمه ای از سوی اصولگرایان برای به چالش کشیدن نماینده گچساران و باشت در یک سال پیش رو تفسیر شده است.
در گچساران به دلایل اجتماعی و ترکیب قومیتی، انتخاباتی فرامرزی خواهیم داشت. انتخاباتی که در آن بویراحمدی ها و اهالی کهگیلویه، عشایر فارس و اصفهان، بختیاری ها، مهاجرین جنگی که مقیم مانده اند، اصفهانی ها و بهبهانی ها به اندازه‌های مختلف تاثیر خود را روی پدیده‌های سیاسی خواهند داشت.
از این جهت انتخابات در گچساران تفاوت‌های ماهوی با آن دو حوزه خواهد داشت. درک پیچیدگی‌های اجتماعی در گچساران می تواند بسیاری از گره‌های سیاسی شهرستان را باز کند.
شاید ترکیب جمعیتی در گچساران را با ملاحظه نسبت ها، بتوان با آمریکا مقایسه نمود.
در گچساران ولی بیش از آنکه نگاهی قومی به انتخابات وجود داشته باشد؛ قضاوت جامعه، سیاسی است. شکست همیشگی کاندیداهای با نگاه قومیتی شاید شاهد اثبات این مدعا باشد.
همین موضوع موجب شده این بار فولادی با پرچم اصولگرائی وارد میدان شود. فعالیت‌های موحد در کهگیلویه از سوئی و نیاز تشکیلاتی راست ها در گچساران، او را پرشانس ترین فرد برای نشستن بر کرسی رهبری راست ها در سال ۹۴ نموده است.
اما فولادی مشکلات زیادی پیش رو خواهد داشت. امکان تعدد کاندیداها و انشقاق در اصلی ترین پایگاه رای او، هنوز وجود دارد، از سوئی او برای کسب آرای جریان سیدقدرت و جعفری با مشکلات زیادی روبروست.
امکان توجیه چند جبهه اجتماعی متنافر، فقدان امکانات تبلیغاتی مدرن، تنها بخشی از مشکلات اصولگرایان است. چه هنوز جعفری و سیدقدرت به صراحت از فولادی پشتیانی یا آن را عمومی نکرده اند.
ابراز وجود رسانه ای این دو در ماه گذشته گمانه‌های زیادی را برانگیخت و نشان داد راست ها برای اقناع آنها به گذشت، راه دشواری را پیش رو خواهند داشت و بازی به این سادگی ها که فکر می کنند نخواهد بود.
اما آن طرف، کار تاجگردون هم بسیار سخت خواهد بود. خوش بینی زیاد به تاثیرات فعالیت‌های چشمگیرش بر جامعه می تواند او را نسبت به بردی بدون دردسر مطمئن سازد.
اما شواهد و قرائن نشان می دهد او نیز تا سال ۹۴ راهی پر پیچ و خم پیش رو را طی می کند.
ارتش موسوم به بیکاران، مشکلات اجتماعی، اختلافات کهنه با چپ قدیم، بخش هائی از مشکلات حل نشده تاجگردون در انتخابات باشد.
یاران تاجگردون اما به تاثیر بودجه و رشد قابل ملاحظه تاجگردون در سطح ملی دل بسته اند.
استفاده از بسیج عمومی لیدرها و نشست‌های عمومی یکی از سیاست‌های تاجگردون برای حفظ ارتباطش با عوام است. از سوئی مخالفینش هراس لیدرها از مخالفت با او به دلیل قدرت بالا و فقدان رقیب را دلیلی برای اقبال عمومی از او می دانند.
اما آنچه این روزها مخالفین تاجگردون را امیدوار کرده است، قانون ۵۰ درصد است که به محض رسانه ای شدن، با واکنش مثبت اصولگرایان مواجه شد.
استدلال آنها این است که تاجگردون در هر صورت نخواهد توانست ۵۰ درصد رای را در دور اول کسب کند و امیدورای به شکست او در دور دوم با اجماع حل خواهد شد.
فارغ از اینکه این استنتاج صحیح یا غلط باشد اما همین موضوع  به تدریج مایه امیدورای اصلاح طلبان نیز شده است.
آنها معتقدند این قانون مانعی برسر راه اجماع آنها شده و رقابت ها برای نفر دوم شدن در انتتخابات موجب چندگانگی و اختلاف آنها می شود.

کهگیلویه
در کهگیلویه؛ کریمیان، موحد، مژدهی و فیاض نشست هائی مداوم را برگزار کردند. این گروه که بیشترین قرابت فکری را با یکدیگر دارند از دو مشخصه بهره می بند؛
اول اینکه این گروه کمترین تداخل رای را با بزرگواری داشته و حضور هر یک در انتخابات منهای موحد نمی تواند لطمه ای جدی به پایگاه رای بزرگواری وارد نماید.
اما دومین مشخصه اینکه این گروه بیشترین تداخل را با یکدیگر دارند و برای مقابله با هر رقیبی صرفا بایستی اجماع نمایند و مانند گچساران نیست که هر کدام از اصولگرایان پایگاه رای مستقل داشته باشند.
این به این معنی است که این گروه کمتریت هم افزائی را نسبت به یکدیگر داشته و حضور توامان هر دو نفر از این جمع به کاستن از رای همان جمع منجر خواهد شد نه رای رقبای احتمالی.
تایید احتمالی موحد، شاید تنها گزینه ای باشد که بتواند این جمع را به بهترین سرانجام برساند ولی حذف موحد و حمایت احتمالی این جمع از یکی از کاندیداها گزینه ای کم شانس تر از موحد ولی قابل اهمیت است.
ولی حضور احتمالی موحد به گچساران آن چیزی است که این گروه از آن بیم داشته و تلاش خواهد کرد به وقوع نپیوندد.
چه با رفتن موحد از کهگیلویه‌،  بخش مهمی از پایگاه اجتماعی خود را به گچساران خواهد برد و این سابقه ای طولانی در تاریخ سیاسی گچساران دارد.
بزرگواری که حالا به قطبی غیرقابل انکار در صحنه سیاسی تبدیل شده است به خوبی این موضوع را جاانداخته است که موحد هر جا به جز کهگیلویه می تواند برود. آینکه این موضوع در تصمیمات رسمی حاکمیت نیز نفوذ کرده باشد باید منتظر ماه‌های آینده بود و دید.
نادیده انگاشتن اصغر حبیبی می تواند مهم ترین تصمیم این جریان باشد. این گروه برای اخذ این تصمیم احتمالا نگاهی منطقی به موضوع داشته اند. آنها وجود حبیبی در صحنه را به سود خود دانسته و تمایلی به حضور وی در جمع خود نمی بینند.
بزرگواری با چراغ سبز به اصلاح طلبان هنوز نتوانسته میل احتماعی را در این جریان قدرتمند به خود برانگیزاند.
این گروه اختلافات ریشه ای خود را حفظ کرده و رهبری این دو جناح اصلاح طلب قصد ندارند پایانی بر مبارزه شان متصور شوند.
اخیرا اجماع بر روی فرد سوم مورد توافق هر دو نفر مطرح شده است که هواداران زیادی پیدا کرده است و باید دید فرد مورد نظر چه کسی و با چه معیارهائی خواهد بود، رضا چمن که این روزها مسئولیت بهداشت و درمان مردم را برعهده دارد و یا لطیف رستاد و شاید هم گزینه‌‍‌های مرکز نشین.
بویراحمد
در بویراحمد؛ اخبار مربوط به هدایتخواه  هنوز بیشترین مخاطب را در جامعه و رسانه ها دارد.
موقتی یا دائمی بودن پست جدید او می تواند تاثیر فراوانی بر سرنوشت اصولگرایان بویراحمد و کل انتخابات داشته باشد.
پرواضح است پر کردن خلاء وجودی هدایتخواه مهم ترین وظیفه آنها پس از دوران سخت بدون اسطوره است.
گزینه‌های جانشینی هدایتخواه نتوانسته اند میل زیادی در بدنه اصولگرا بوجود بیاورند و این کار را برای آنها بسیار دشوار کرده است.
اما قرار است رای هدایتخواه به کدام سو سرازیر شود؟
آیا حاج زارع می تواند آرای همفکران سیاسی خود را به سبد رایش واریز نماید یا این محمد بهرامی اصلاح طلب است که بخشی از بدنه اجتماعی که نمی خواهند به رقیب اسطوره رای دهند، جذب می کند.
در آنسو اوضاع فرق می کند. سیدباقر برای انتخاب کاندیدای نهائی همچنان مردد مانده. از سوئی نمی خواهد محبوبیتش را با انتخاب یک گزینه از دست بدهد و از سوئی بی تفاوتی به سرنوشت اصلاح طلبان به عافیت طلبی او تعبیر می گردد.
هر چه باشد او بین مندنی پور همفکر خاتمی، بهرامی نزدیک به عارف، وکیلی متمایل به هاشمی و یا غریب پور همراه و همفکر خود یکی را انتخاب می کند.
اما دست کم گرفتن زارع می تواند  برای حریفانش گران تمام شود. او با تمرکز بر روی روستاها توانسته نفوذ اجتماعی زیادی پیدا کند اما این آیا به افزایش آرایش منجر می شود سوالی است که پاسخ به آن کمی زود به نظر می رسد.
زارع در عین حال که عضو هیچ جریان سیاسی نیست و برخی این را بزرگترین نقطه ضعف او می دانند ولی هوادارانش می گویند او با حفظ خود در وسط جریانات توانسته رابطه خود را با پایگاه اجتماعی حفظ و امکان گرایش به آنها در لحظات سخت را بالا ببرد.
مخالفین اصلاح طلب و اصولگرای زارع واگذاری قدرت در استان کهگیلویه و بویراحمد را نقطه آسیب زارعی می پندارند و به نظر می رسد از همین الگو برای مبارزات انتخاباتی بر علیه نماینده کنونی بویراحمد استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

تاج زاده
Iran, Islamic Republic of
بهنام جان
کاری بجز تحلیل آبکی انتخابات نداری؟
با با بیخیال یکی میره مجلس بالاخره
شما روزنامه نگاری باید سطح علمی و اجتماعی و اخلاقی رو بالا ببرید.
هر کی رفت خوشش باشه با قوم و خویشش
مگه خیل بیکاران رو همه نامید نکردن
دست بردار دیگه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
تنها گزینه ای که می تواند آرزوی بیست ساله اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ را بر آورده سازد استاد چمن می باشد چون هم سوابق مدیریت ارزنده در سطح کلان دارد و هم شخصیتی فرا استانی و ملیست .
حسینی
Iran, Islamic Republic of
فقط میخوای تعریف زارع بدی
اصلاح طلب
Germany
آبروی قوم لر در جنوبی حاجی عزیز نور چشم مایی ؛ ؛ سلام این مردم پا برهنه به تلاش های بی پایان تو که سختی میکشی رنج میبری توهین میشنوی تهمت و فحش را به جان می خری تا این فقر و محرومیت را از این استان بزدایی و باز شادی و نشاط و سعادت را مهمان سفره هایمان کنی. درود بر تو انسان راستین/
حاج زارعی یار و یاور اصلاحاتست و بی شک اصلاحات نیز یار گری اوست
اصلاح طلب
Germany
آبروی قوم لر در جنوبی حاجی عزیز نور چشم مایی ؛ ؛ سلام این مردم پا برهنه به تلاش های بی پایان تو که سختی میکشی رنج میبری توهین میشنوی تهمت و فحش را به جان می خری تا این فقر و محرومیت را از این استان بزدایی و باز شادی و نشاط و سعادت را مهمان سفره هایمان کنی. درود بر تو انسان راستین/
حاج زارعی یار و یاور اصلاحاتست و بی شک اصلاحات نیز یار گری اوست.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم فردی مانند حاج زارع به دور ازحواشی گرایش هایی که به اومی چسپانند بتواند همچنان با اراده وپشتکارش برای دوره های بعدی خدمت رسانی کند.
سرو
Germany
هدایت خواه از ترس به اینکه در مقابل امیر کبیر بویراحمد و دنا دیگر شانسی ندارد به تهران عزیمت کرد تا ان پست معاون پارلمانی تشریفاتی که چیزی جز حضور و غیاب برای نمایندگان که ممکن است ۴ سال یکبار هم با سردار نقدی نداشته باشند دست به این کار بزند؛ بی شک پیروز انتخابات اسفند ۹۴ کسی نیز جز زارعی قهرمان
جلیل سربلند و سرافراز
Germany
مردم ما به کسی که به انان خدمت کند وفادار و قدر شنانسد؛ وقتی اقای زارعی بعد از ۳۰ سال گاز را به جلیل رساند و اجاقمان را روشن کرده است چرا باید با هم همراه نشویم؟ چرا باید قدر دانش نباشم؟چرا باید او نماینده مجلس آینده ما نباش؟
با جان و دل کنار زارعی میمانیم و باز هم او را به بهارستان خواهیم فرستاد تا نشان دهیم زارعی مردی برای خدمتگذاری بی منت برای ملت ماست
چیتابی
Germany
آب زنید راه را **** هین که نگار می‌رسد**** مژده دهید باغ را**** بوی بهار می‌رسد ****راه دهید یار را *****آن مه ده چهار را***** کز رخ نوربخش او ****نور نثار می‌رسد.***رای ما یک کلام***زارعی وسلام
بهرام بیگی
Germany
بدون تعصب و جانبداری و با بررسی شرایط سیاسی - اقتصادی کشوری به خوبی میتوان به این نتیجه رسید که عملکرد نماینده بویراحمد و دنا قابل تقدیر و ستایش است. این را می توان از حجم و وسعت استقبال های مردمی از زارعی در منطقه و همچنین خدمات و پیگیری های که همانند این نامه حصول به نتیجه می رسد را در ظاهر و چهره مردم و استان دید.
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلا اصلاح طلب نیست وتوهم نگارنده الکی چوب دیگران رابه سینه نزن وایشان مخالف اصلاحات است ودرادوار گذشته مخالفتش با اصلاحات راثابت کرده نیاز به توضیح ندارد
تیر تاجی های مقیم گجساران
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون در وفادری ما به جنابعالی جای هیچ شک و تردیدی نیست و انشاالله با سیلی از ارا حضورمان را اعلام میداریم.ف-ن
اصلاح طلب هوادار سید باقر موسوی
Germany
اتفاقا سید باقر موسوی تمام قد از آقای زارعی همانند دور گذشته حمایت خواهند کرد؛ وقتی اقای زارعی پسر خواهر سید باقر موسوی آقای دکتر نظری را برای نشست بر کرسی مدیرکلی هلال احمر استان معرفی میکند و حکم ان را برای این دستگاه حساس، عظیم و سرنوشت ساز میگیرد تا به زودی شاهد مراسم تودیع و معارفه ان عزیز باشیم بی شک هم سید باقر موسوی عزیز و اصلاحات بویراحمد و دنا به خاطر وفای به عهد زارعی باز هم با او خواهند بود چرا که کرسی سبز بهارستان را لایق حاج زارعی میدانیم.
استانداری
Germany
با توجه به مراجعات فراوان مردمی به استانداری و حضور دستگاه های امنیتی و انتخاباتی که در قلب استانداری وجود دارد و با توجه به سنجش افکار عمومی آقای زارعی با ارای بیشتر از ۸۰ هزار رای دوره قبل باز دیگر به مجلس دهم روانه خواهد شد و سبد رای ۸۰ هزار رای خود را خواهد شکست و ان را گسترش خواهد داد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به نظرم باید به کسی رای داد که تونسته تو سخت ترین شرایط مالی کشور تونسته برا حوضه انتخابیه خودش کار کنه و واقعا هیچ چیزی هم کم نذاشته و اون کسی نیست جز حاج زارعی
دانشجو
Germany
هر چه تخریب میکنیم، هر چه با دروغ به زارعی تهمت می زنیم و هرچه با امار سازی و شبه افکنی به زارعی حمله میکنیم تا او را از دید و قلب میردم دور سازیم و منجر به سقوطش شویم هر چه او را ساکت و ناکارامد معرفی میکنیم اما باید واقعیت را بپذیریم زارعی با اقدامات ماندگارش چون کارخانه فولاد مارگون؛ تکمیل وورزشگاه آزادی استان از ۳۵ درصد به ۱۰۰ رسوند، بعد از سی سال به کاکان گاز رساند؛ بعد از ۳ دهه از انقلاب راه های روستای بویراحمد سفلی را باز گشایی، ترمیم، سافالت و زیر سازی کرد و برایشان گاز و اب لوله کشی رساند؛ کارخانه های استان را که بیش از ۱۰ سال به کما رفته بود را مجددا فعال کرده است رو نمیتوان انکار کرد و باید دست از تخریب برداریم و حامی گر او شویم چرا که موج عظیم مردمی همراه زارعیست و همراهی زارعی یعتی توسعه استان.
قبلا رقیب حالا رفیق
Iran, Islamic Republic of
مشت آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید . حاج زارعی نشون دادند که واقعه مرد عمل هستن نه مثل بعضی ها فقط شعار میدادند
چه
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه احتمال میرود اطلاعات شما در خصوص کاندیدا ی انتخاباتی اندک به نظر میرسد چون آقایان روشنفکر وخرامین زبانزد بویراحمدند وشاهد رکورد خوب آنها هستیم
انتخاب
Iran, Islamic Republic of
عملکرد هر یک از نمایندگان که مشخصه..حاج زارع تمام تلاشاشو میکنه که شرایط باز هم بهتربشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
طرفداری میکنم از کسی که کارهای کوچک مانند شب سرمایی کودکان مناطق محروم را برای خودش دغدغه فکری می داند...
دناي سرافراز
Iran, Islamic Republic of
تحلیل جالبی بود ، ولى در رابطه با بویراحمد زارعی خودش جدای اصولگرا و اصلاحات باعث شروع یک جریان در استان شده ، از جنس همان جریانی که در انتخابات ریاست جمهوری هم نمود پیداکرد ، زارعی مردی فرا حزبی است که با عملکردش نشان داد تمام تلاشش پیشرفت برنامه های راهبردی شهرستان های بویراحمد و دنا و حتی استان است ، پایگاه قوی زارعی در بین مردم عادی گواه بر این مسئله است .
همکار قبلی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه از هر جهت برای کهگیلویه دکتر رضا چمن هست که متاسفانه تا آنجا که من خبر دارم حاضر به کاندیداتوری نیست.
حسن
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید این بزرگواری که شما آن را اینقدر بزرگ کردید اگر انتخابات بدون رد صلاحیتی را داشت هر دو دوره رنگ مجلس را نمی دید ایشان با نفوذی که در شورای نگهبان داره رقیبان را رد صلاحیت می کند وخودش میشه نماینده دائم کهگیلویه . ما این دوره از شورای نگهبان میخوایم که بزرگواری را بدون انتخابات نماینده ما بشه چرا دولت هزینه انتخاباتی که یک سال پیش نتیجه اش مشخصه را باید پرداخت کنه ؟ وقتی طرف تمامی رقباش رد صلاحیت بشن چرا مردم اذیت بشن ؟
مجید-
Iran, Islamic Republic of
بهنام عکاشه خدایش چند میگیری تا می نویسی.؟منظورمو که می فهمی؟؟ تفسیراتت بیشتر به نشر اکاذیب شبیهه تا تفسیر .
استاد دانشگاه ياسوج
United States
بویراحمد در این انتخابات فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد ، فضایی کاملا سیاسی و احتمالا سه قطبی ، ولی همواره مردم بویراحمد نشان داده اند در فضای جریانی به عملکرد و جایگاه فرد توجه بیشتری میکنند ، در این بین زارعی که با رای مناطق محروم به مجلس رفت با خصوصیات فردی و اخلاقی و همچنین فعالیت زیاد برای حل مشکلات همان مردمان توانسته اعتماد ان ها را جلب و خشنودی شان را از رای به زارعی را بدست. اورد . مردمی که از جریان دوره های قبل دل زده و نا اشنا و بی اعتماد به مهره های جریان موسوم به اصلاحات این بار هم رای اعتماد خود را به جریان سوم یعنی زارعی خواهند داد.
استاد دانشگاه ياسوج
United States
بویراحمد در این انتخابات فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد ، فضایی کاملا سیاسی و احتمالا سه قطبی ، ولی همواره مردم بویراحمد نشان داده اند در فضای جریانی به عملکرد و جایگاه فرد توجه بیشتری میکنند ، در این بین زارعی که با رای مناطق محروم به مجلس رفت با خصوصیات فردی و اخلاقی و همچنین فعالیت زیاد برای حل مشکلات همان مردمان توانسته اعتماد ان ها را جلب و خشنودی شان را از رای به زارعی را بدست اورد . مردمی که از جریان دوره های قبل دل زده و نا اشنا و بی اعتماد به مهره های جریان موسوم به اصلاحات این بار هم رای اعتماد خود را به جریان سوم یعنی زارعی خواهند داد.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه هر چی فکر میکنم که در هشت سال نمایندگی چه کار مثبتی کرد دو جیز در ذهنم هست یکی در صف اول استیضاح کنندگان بوده دوم برگشت چهار میلیارد بودجه فرهنگی استان این در حالیه که خودش هم عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بوده و فکر کنم مقایسه کردن اقای هدایتخواه و حاج زارع صحیح نباشه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابه بوشهر و یاسوج که از لحاظ مهندسی و معماری کاملا مشابه هست با این تفاوت که بیمارستان بوشهر روی زمین سستی قرار بوده ساخته بشه سال ۸۷ تکمیل شد ولی بیمارستان یاسوج با پیگیری حاج زارع در این اوضاع ولوشوی بی پولی ۴ میلیارد اعتبار برا بیمارستان اورد و پیگیری و اجرای طرحهای راه اهن اقلید یاسوج بزرگترین کادخانه تولید فولاد خاورمیانه در مارگون ، و تامین اعتبار کارخانه سیمان مارگون گاز رسانی به روستاهای و...
پس اقای عکاشه مقایستون کاملا...
سجاد
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه هر چی فکر میکنم که در هشت سال نمایندگی چه کار مثبتی کرد دو جیز در ذهنم هست یکی در صف اول استیضاح کنندگان بوده دوم برگشت چهار میلیارد بودجه فرهنگی استان این در حالیه که خودش هم عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بوده و فکر کنم مقایسه کردن اقای هدایتخواه و حاج زارع صحیح نباشه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابه بوشهر و یاسوج که از لحاظ مهندسی و معماری کاملا مشابه هست با این تفاوت که بیمارستان بوشهر روی زمین سستی قرار بوده ساخته بشه سال ۸۷ تکمیل شد ولی بیمارستان یاسوج با پیگیری حاج زارع در این اوضاع ولوشوی بی پولی ۴ میلیارد اعتبار برا بیمارستان اورد و پیگیری و اجرای طرحهای راه اهن اقلید یاسوج بزرگترین کادخانه تولید فولاد خاورمیانه در مارگون ، و تامین اعتبار کارخانه سیمان مارگون گاز رسانی به روستاهای و...
پس اقای عکاشه مقایستون کاملا ... بود پس این تحلیل کاملا ...
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایتخواه مرد عمل
نفتی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون با داشتن لیدرهایی همچون مدیر منابع انسانی شرکت نفت هر روز شاهد کمتر شدن اراء ودور شدن طرفداران سابق وچندین ساله تان هستید با این منوال دور بعد ۲۰درصد اراء رو هم ندارید
اصلاحات اصيل
United States
بهرامی اصلاحاتی است ؟ بی مزه ترین شوخی بود که تا ب حال شنیدم ، بهرامی هرگز جایگاهی در بین اصلاح طلبان نداره بخاطر کارهای گذشتش ، درود بر سید باقر موسوی
مخمد. دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصلاح طلب به هوش باشند و اجازه تخریب شخصیت های بزرگی مثل آقای دکتر مندنی پور و دکتر چمن را ندهند. باید دنبال وحدت و حمایت از هم باشند چه در بویراحمد و چه در کهگلویه تکلیف گچساران هم مشخصه. بنظر من اگر چهره هایی مثل دکتر چمن و دکتر مندنی پور بیایند بهتر است که بقیه بکشند کنار و حمایتشون کنند اگر هم قرار نیست بیایند نباید اجازه تخریب این شخصیت ها را به جریانات رقیب داد.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اول جا داره از ک بنا تشکر کنم در وهله دوم ی خستگی نباشید به آقای زارع و تاجگردون ک انصافا هر دو تلاش کردن واقع بین باشیم حضور این دو عزیز برا استان مایه خیر بوده من ساکن گچساران من سیاسی هر دوی این عزیز رو موفق می دونم و انصافا هر دو اهل پاسخگویی بودن. با تشکر
بی غرض چرام
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم درگهگیلویه کسی بیادبابینش وفکرنوکه باوظیفه مجلس آشنایی داشته باشد ودنبال حاشیه های بی مورد نباشدوقوم گرایی راکناربگذارد//انشالله//
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
تمامی کامنت های که در حمایت زارع منتشر شده اند کار یکی دو نفر می باشد/اقای زارع این همه خیانت به بویراحمد سفلی را چگونه توجیه می کند همه پروژ ههای عمرانی در بویراحمد و دنا از گذشته بوده که تعداد زیادی از انها بدلیل عم اعتبار در حال حاضر تعطیل می باشند/این اقا هراز گاهی سر از یک روستا در میاره و قول های ... به مردم میده و هیچ جنبه عملیاتی به حر ف هاش نداده
انجمن معلمان اصلاح طلب
Germany
بهرامی و اصلاح طلبی؟!
بنده خدا محمد بهرامی خودش به رای به هدایت خواه و همفکری با ایشون تا کمک مالیش به ستاد هدایتخواه و ریس ستاد کمیته مالی احمدی نزاد رو اتکار نمیکنه و به اصولگرای بودن خودش اعتقاد داره تعجب میکنم چه طور نگارنده ایشون رو اصلاح طلب میدونه در حالی که اصلاحات اصلا ایشون رو به رسمت نمیشناسه؟
اصلاح طلب وفادار
Europe
آقای عکاشه لطفاً بهرامی رو به اصلاحات وصل نکنید، بهرامی ....است
شه..
Germany
والا ما خومو هم و بهرامی رای نیم چه برسه و مردم
علی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز همه در جریانید که در انتخابات گذشته اقای بحرامی لیدر هدایت خواه بود حتی یه ماشین پاترول داشت که کلا در اختیار جریان هدایتخواه بود واینکه اقای بحرامی جدیدا دم از اصلاح طلبی میزنی من که یادگل افتاب گردون میفتم تازه در زمانی که برا دکتر عارف ستاد انتخاباتی زده بود کلا در دستورکار عارف این بود که چون از همان اول قصد داشت به جانب اصلاحات کنار بکشه کل ستادهای انتخاباتی در شهرستانها به صورت خود جوش برای اقای عارف تبلیغات میکردند و هیچ دستور العملی از تهران وستاد مرکزی دکتر عارف نداشتند.
محمد پور شیرزاد
Iran, Islamic Republic of
بحث تعریف و تمجید نیست!
بحث عملکرد مثبت و ماندگار است.
وقتی آقای زارعی مجددا رونق اقتصادی رو به بویراحمد و دنا باز گردانده و مجوز بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه رو برای این استان کسب کرده لایق تقدیر و شایسته احترام هست و به همین خاطر ولو انکه نویسنده مقاله هم نخواهد موج عظیم اقبال مردمی به زارعی را نادیده بگیرده واقعیت جامعه که بیرون از این دنیای مجازیست را نمیتوان انکار کرد.
مارگون
United States
یا توجه به اقدامات و کارهایی انجام شده در این شرایط بد اقتصادی حاج زارعی توانسته خیلی موفق عمل کنه و نظر مردم رو به خودش جلب کنه
کابارکلا
Iran, Islamic Republic of
البته واقعیت رو گفت، ترس بر اندام شما افتاده، زارعی مچکریم
پرتوی-بویراحمد سفلی تا ابد جاودان
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد سفلی همیشه نشان داده است تا وقتی مسئولین نگاه ویژه و بی منت همراه با عزت و احترام به مردم محروم اما شریف و اگاه این خطه داشته باشندآنان نیز سپاس گزار این مسئولین قدر شناس و توانمند هستند. بویراحمد سفلی در دوره گذشته با نه تاریخی که به هدایتخواه نشان داد ثابت کرد با هیچ کس عهد اخوت نبسته است و کسانی که روزی بر سفره رای مردم بویراحمد سفلی نشستند و به یمن آن به بهارستان رسیدند ولی دیگر به منطقه خود بازنگشتند و مردم را فراموش کردند را از صدر به ذیل کشاندند تا در تاریخ نوشته شود ورشکستگان سیاسی و وکیلالدوله های اختلاسی جایگاهی در رای و نگاه مردم بویراحمد سفلی را ندارند. و از روزی که دست یاری به زارعی بستم اگرچه همین ورشکستگان سیاسی به منظورم انتقام از ملت بر راه زارعی موانع زیادی ایجاد کردند اما نتوانستند سیل خدمتگزاری زارعی به بویراحمد سفلی را از گازرسانی به لوداب و مارگون لما و چیتاب و بهرام بیگی و زیر سازی و به سازی و اسفالت روستاهای بویراحمد سفلی و تامین اب شرب و لوله کشی سادات محمودی و روشنایی مارگون و روستای های لوداب و سیلکلوار را متوقف کنند بدین جهت که زارعی مردی بی ادعا و نماینده ای پر تلاش برای خدمت گزاری بوده است و بهمین خاطرست که مردم انتخاب اول اخرشان نیز همین مردم قدرتمند و محبوب خواهد بود
Netherlands
عکاشه جان تحلیل های خوبی داری اما من بیشتر از شوخی هایی که توی نوشته هات میکنی خوشم میاد، خداییش خیلی خندیدم وقتی گفتی بهرامی اصلاح طلب شده، میگم اگه احمدی نژاد دوباره بیاد اونموقع خودبخود پایداری میشه
کاردان
Iran, Islamic Republic of
حرف های خوبی بود...ولی فکرنکنم اقای بهرامی اصلاح طلب باشن..همچنین تلاش های حاج زارع نشان می دهد که ازهیچ حزبی خط نمیگیردومردم خوب میدانند که اقدامات انجام شده ایشان برگ سبزی بر عملکرد ایشان بوده است.
باشتي
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
سلام
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه شما چرا این همه مشکل را نمی بینی چرا یکبار در مورد کیفیت بنزین گچساران نمی نویسی یک مشت اراجیف به اسم تحلیل سیاسی به خورد ملت میدی حیا هم خوب چیزیه
سرآبتاوه
Iran, Islamic Republic of
مگه زمانی که آقای بهرامی شهردار بود چه خدمتی به ما مردم سرآبتاوه کرد که انتظار حمایت و همراهی از ما رو داره؟
اما آقای زارعی بدون از نگاه قومیتی،انتخاباتی و جناجی فقط با نگاه خدمتگذاری به مردم بویراحمد مشکل طرح هادی این منطقه و همچنین خصوصا روشنای های سرآبتاوه رو به وسیله مدیر برق بویراحمد در کمتر از ۲ ماه انجام داد به طوری که سرابتاوه از تاریکی به چلچراغ ورودی استان تبدیل شده.
کاری که در ۸ سال مدیرت اقای هدیات خواه و مدیریت اقای بهرامی در شهرداری یاسوج انجام نگرفت.
چون که ناتوان در انجام ان بودند
طبقه همکف اصلاحات
Netherlands
امیدوارم سید باقر بزرگ خودش را برای شخصی مثل بهرامی هزینه نکند زیرا سید باقر یک اسطوره است برای ما
باوی
Iran, Islamic Republic of
...عامل بدبختی تاجگردون.....ابروی تاج برده
Netherlands
احتمالا شما دارید درمورد بویراحمد افسانه ای صحبت میکنید چون توبویراحمد واقعی زارعی پیشتاز
الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای لالای لالا الالای
دوست
Iran, Islamic Republic of
نماینده دور اینده امیررضا خوش ایین
شهرداري
United States
اقای عکاشه لطفا بهرامی رو به اصلاحات نچسبونین ، بهرامی هیچ جایگاه سیاسی در بین اصلاح طلبان واقعی نداره ، پرچمدار اصلاحات در استان سید باقر موسوی هست که ایشون هم اعتبار خودش رو هزینه ی شخصی مثل بهرامی با ان سابقه ی اصول گراییش نخواهد کرد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
زارعی دیگر یک فرد و یک شخص و یک نماینده تنها نیست، بلکه زارعی گام به سوی تاسیس جریان سومی در استان نهاده است که روز به روز بر وسعت،قدرت و نفوذ آن افزوده می شود به طوری که مخالفین گذشته زارعی نیز بیش از ۳ ماه هست هر روزی که زارعی به استان پا میگذارد از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۳ بامداد با ایشون جلسه می گذارند تا اعلام بیعت خود را با زارعی ثبت کنند چرا که آتا انان می خواهند در این موج عظیم و باشکوه جریان زارعی هم سهیم باشند
حیدر
Iran, Islamic Republic of
مردی همجون دکتر مسعودی باتوجه به تجربه ای که در مجلس دارند بهترین گزینه است
روح الله........
Netherlands
من واقعا موندم چطور ممکنه شخصی که با رای دادن به هدایت خواه با دهرابپور آشنا میشه و به وسیله دهرابپور شهردار میشه، حالا بیرق دار اصلاحات شده
هیچ اصلاح طلب واقعی حاضر نیست که خودش رو برای کسی که هیچ هزینه ای در راه اصلاح طلبی نداده هزینه کنه
بلهزار وفادار به زارعی
Iran, Islamic Republic of
وقتی در ۲ هفته پیش مهندس یوسفی رئیس برق شهرستان بویراحمد خیابان های بلهزار، مادوان و مهریان که سالها بدون روشنایی بودند رو با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان صاحب روشنایی و پایه چراغ کردند به طوری که دیگه در هیچ خیابانی تاریکی دیده نمیشه ؛باید به خاطر خدمتگذاری مدیران ما نیز قدر دان زارعی باشیم که اینچنین مدیران قدرتمند و خوشنامی را برگزیده است که هدفی جز رفع مشکلات مردمی را ندارند.
اقای زارعی هم از شما تقدیر و تشکر داریم و هم تا ابد با شما خواهیم بود
زارعی
Iran, Islamic Republic of
زارعی غرور بویراحمد زنده کرد
اصلا همه مدیرارو خودش انتخاب کرد
اصلا رییس اکثر کمیسیون مجلسه
اصلا تحصیلاتش phd
اصلا یرا پسرش و برادرش پیمون نگرفته
اصلا تاجگردون در مقابلش عددی نیست
اصلا پول خرج تبلیغات و سایتا نمی کنه
حیدر
Iran, Islamic Republic of
یک کلام ختم کلام مسعودی
احمدی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مردی از بویر احمد سفلی دکتر ایروان مسعودی بابیست سال سابقه کار اجرای در مجلس
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک کلام ختم کلام مسعودی
درخشنده
United States
عکاشه جان اول تحلیلت نوشتی
کهگیلویه و بویراحمد در زمستان امسال روزهای گرمی را گذراند.
حالا حوزه گچساران و کهگیلویه رو نمیدونم اما اگر بویراحمد و دنا گرم است بخاطر گازرسانی زارع به مناطق محروم حوزش هست.
آره جانم آره
روشن دل
Iran, Islamic Republic of
فقط مسعودی نمایند شایسته مردم بویر احمد
ربانی
Iran, Islamic Republic of
جوان وکار امد دکتر مسعودی اصل
ورزش
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع چون استادیوم رو براش اعتبار تخصیص داد و قراره افتتاح هم بشه جامعه ورزش ازش حمایت می کنن
اهالی مردم لوداب
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی با چه آمدی آمدی لوداب تا مسعودی افتخار بویراحمد هست شما ها با چه فکر خیالی میان لوداب، فقط مسعودی تاج سر ماست
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
زارعی صددر صد پیروز انتخابات بویراحمد ودناست.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
چرا جناب بهرامی رو اصلاحطلب اسم گذاشتین آخه چه تحلیلی ک بهرامی تو این تحلیل اصلاحطلب قلمداد بشه این شخص که همه ستادهایش انتخاباتی رو دور زدن از رضایی قالیباف تا ولایتی راننده مفتح اصولگرا بودن مسول مالی ستاد هدایت خواه بودن اینا کافی نیست دوست عزیز جناب عکاشه تمام بزرگان اصلاحطلب ایشون رو رد کردن حالا شما.... جناب عکاشه ایشونن الان شرایطشان اقتضا میکنه که بگن اصلاحطلب هستن همونطور که طی چن سال پیش به اقتضا شرایط آنزمان اصولگرا بودن. بسیار متاسف شدم
صابر
Europe
با سلام, بزرگوارى قول خدمت به مردم رو داد و بیان میکرد که کارخانه ها و سرمایه ها را براى حل مشکل جوانان به استان می آ ورد, اما بعد از ۸ سال نه تنها مشکلات جوانان رو حل نکرد, به خاطر تندروى هاش مشکلات بسیارى از نظر اجتماعى براى آبروى این قوم بزرگ ایجاد کرد, کارخانه سیمان و پتروشیمى ,که آقاى موحد باعث شروع به احداث آنها شده بود رو به اسم خودش کرد و گفت تکمیل میشوند و متاسفانه شاهد به مناقصه گذاشتن وسایل اولیه کارخانه ها براى باز پرداخت پول مردمی که سرمایه گذاری کردند هستیم, ۸ سالی که جز تحقیر و بیکاری بیشتر, قومیت گرایی بیشتر ندیدیم
دانشجو ارشد
Iran, Islamic Republic of
این باربرنده انتخابات از بویر احمد سفلی است شک نکنیدوقتی فرد تحصیل کرده ای مثل دکتر مسعودی وارد شود یعنی برنده انتخابات
چویل تامر
Iran, Islamic Republic of
زارعی ضعیف ترین نماینده بویراحمد ودنا بعد از انقلاب اسلامی بوده هویت زارع برای همه مشخص شده
سپیده دم
Germany
اتفاقا زارعی نمونه بارز اعتدال گرایست ؛ او کسیست که هم مورد وثوق و حمایت دولت است و هم اینکه موجی زیادی از مدیران توانمند اصلاح طلب را بر کرسی مدیریت نشانده است و با نظر و رای مردم همراهی بوده است که با توجه به نفود و قدرتش در دولت شایسته است دوباره ایشون رو برای نمایندگی با افتخار مجلس دهم بویراحمد و دنا انتخاب کرد تا باز هم شاهد توسعه دیارمون باشیم
دارشاهی
Germany
ککا خود هدایت خواه هم ایخو و زارع رای بیه تو سی خت ایگی چه
مثنوی
Netherlands
شاید بشه به جرات گفت این دوره ازانتخابات تنها دوره ای هست که کاندیدای پیروز اون از حوزه بویراحمد و دنا از پیش پیروز اس. احساس می کنم زارعی پیروز انتخابات هست
سید باقر
Netherlands
شاید سیدباقر از زارعی حمایت نکنه اما مطمئنا از بهرامی هم حمایت نمیکنه
سید برای اندیشش ارزش قائل هست وبه همین راحتی خرجش نمیکنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم در خصوص حوزه بویراحمد اصرار عجیبی دارد که بهرامی را اصلاح طلب معرفی کند واز آن طرف باقرموسوی را تلویحآ تحت فشار قرار می دهد که از بهرامی حمایت کند ولی باقرموسوی بهتر ازهمه ماها افراد را می شناسند
جليل
Iran, Islamic Republic of
به یک اکیپ مجرب کامنت نویس با حقوق مکفی نیازمندیم ،
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط شیخ نظری
فقط وفقط شیخ نظری
فقط وفقط شیخ نظری
فقط وفقط شیخ نظری
فقط وفقط شیخ نظری
هادی
Iran, Islamic Republic of
نکته جالبی که در مرور سایت‌های استان در هفته‌های اخیر به چشم می‌خورد، تغییر قابل توجه مثبت‌هایی است که به آقای زارعی داده می‌شود؛ بر خلاف ماه‌های گذشته که خوانندگان با عملکرد ایشان همنوا نبوده‌اند.
این امر حاکی از آن است که ایشان انتخابات را از همین کنون و حتی در فضای مجازی شروع کرده و با شگردهای مختلف سعی در تطهیر عملکرد نامطلوب خود دارند.
نتیجه انتخابات پای صندوق‌های رأی بروز پیدا کرده و به امید خدا با نظارت دقیق نهادهای ذیربط، خرید و فروش رأی به حداقل ممکن خواهد رسید. امیدواریم
گل بي منت بارون
Iran, Islamic Republic of
در کهگیلویه شاید شاهد ظهور چهره ای جدید مثلا یک چهره جوان با اجماع جوانان کهگیلویه قبای خدمت به مردم را به عنوان نماینده مجلس خواهد پوشید ، اینده خیلی چیزها را مشخص خواهد نمود. پس باید منتظر بود
مندنی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی میتواند
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن اگربیاید موازنه های شهرستان کهگیلویه را کاملا برهم خواهد زد. اما تراخدا نیاید که ثواب اخروی حضورش در بهداشت و درمان استان بیشتر است
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست من حاج زارع در خواب خواب خواب مجلس ببیند منتظر باش
دانشجوی پزشکی
United States
استاد ارجمند جناب دکتر چمن: من بخاطر اینکه حمل بر خودشیرینی نشه اسمم را ننوشتم ولی می خواستم بگویم که محبوبیتی که از شما در بین دانشجویان و قشر جوان و تحصیلکرده می بینم کم نظیر است و برای هیچ کس دیگری چنین محبوبیتی سراغ ندارم اگر کاندید بشی خواهی دید که چه سیل حمایتی به راه خواهد افتاد.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱- بویراحمد و دنا درصورتی که سیدباقر در صحنه باشد اوضاع معلومه و اگر نباشد انتخابات میان گزینه های زیر است
(زارعی - محمدپور - مسعودی)
۲- گچساران و باشت اگر تاجگردون بیایید دیگه روشنه
۳- کهگیلویه، چرام، بهمئی، لنده اگر منطقیان و لاهوتی بر یک گزینه توافق کنند آن گزینه پیروز میدان است و در غیر اینصورت رقابت بین موحد و بزرگواری است
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه در حوزه بویراحمد افرادی مثل بهرامی لیاقت کرسی مجلس را دارند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سال ۹۴به تفکرات وخلاقانه ومدبرانه نونیازداردوقطعا چهره های جذاب وبابرنامه واردمیدان می شوندکه درد ورنج مردم رادیده ولمس نموده وبرای حل مشکلات ایده دارند

قطعا مردهوشمندوفکوربویراحمدعنایت محمدپورباتفکروصلابتی که دارندیک پای فینال انتخابات
بویراحمدودناخواهندبود.انشاءالله
جهان ارا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من وقت ان رسیده است که کسی را انتخاب کنیم که بتواند ارتباط مناسبی در سطح کلان برقرار کند چون اقای دکتر مسعودی تجربه خوبی در سطح ملی دارند می توان در این راه موفق باشد
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی اصلا اصلاح طلب نیست. همه میدانن ایشون در ستاد آقای هدایتخواه بود و عملکرد و انتصابات ایشون در زمان شهرداری اصلاح طلب بودنشو کاملا رد میکنه
فقیر سیاسی
Iran, Islamic Republic of
بدبختی اصلاحات به کجا رسیده که بخوان از بهرامی حمایت کنن
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
بهترین و ارزشی ترین گزینه انتخابات آای برای بویراحمد و دنا زارعی. گچساران تاجگردون و کهگیلویه هم دکترچمن میباشد
مسجد اما حسن عسکری
Iran, Islamic Republic of
آخی استاد که شکست خورد و به تاریخ پیوست!!!
آدم خوبی بود اما واقعا مرد سیاست نبود؛ بیشتر معلم دینی بود تا یک مدیر یک نماینده؛ و به واسطه حضور ۸ ساله اش استان ۸۰ سال به عقب بازگشت
دانشجوی (پلی تکنیک)
United States
با عرض سلام آقای عکاشه
سعی کنید منصفانه تحلیل کنید. شما سعی دارید که چند چهره خاص را به عنوان افراد شاخص استان معرفی کنید، چه بسا افراد دیگری هستند دارای سوابق خیلی خوبیند. سعی کنید ناحیه دیدتونو بازتر کنید
دین محمدی
Iran, Islamic Republic of
مرد با تدبیر فقط دکتر مسعودی اصل
فرهنگسرا
Iran, Islamic Republic of
چه به آب و آتش میزند محمد بهرامی که به هر طریقی خود را اصلاح طلب نشان دهد و به هر وسیله ای خود را هم ردیف و هم نام سید باقر موسوی کند؛ اما زهی خیال باطل. محمد بهرامی گرامی شما خود را باید هم ردیف آقای وظیفه شناس، آقای خلقی پور و اقای هدایتخواه شمرد
جاودان
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایروان مسعودی مردی معتدل وکار بلد
ارجمند از سرآبتاوه
Iran, Islamic Republic of
من به شما حق میدهم که وقتی مردم با رای تاریخی به صورت خشن شما سیلی محکم و آب دار نواخت باید اینچنین عنان ادب رو از دست بید و اینچنین با دروغ،تهمت و تخریب دست به خیال بافی بزنید تا شاید درد شکست تاریخی و سیلی سرخ ملت بویراحمد و دنا را فراموش کنید!
اما بدانید و اگاه باشید زارعی بر دل ها حکومت میکند نه مانند برخی افراد که در گذشته با جیب شخصی خود به اسم مردم بنر حمایتی در نام و نشان خود می زدنند و جالب انکه در یک مارتون ۲ نفر جایگاه سوم را بدست اوردند در حالی که تنها با خودشان رقابت میکردند
ولایت مدار
Iran, Islamic Republic of
این بار سونامی از لوداب و مارگون شروع می شود با حضور دکتر مسعودی بویر احمد سفلی یک دست می شود
استاد دروغگو
Iran, Islamic Republic of
ضعیف کسانی هستند که مدرک دروغین دکترا دارند!
ضعیف کسانی هستند که در دوره صدارتشان ۱۸ میلیارد بر گرده مردم بویراحمد و دنا فشارو وارد کردند
ضعیف کسانی هستند که در دامن اصولگرایی رشد کردند و اکنون ادعای اصلاح طلبی دارند و جالب انکه اصلاحات انان را نمی پذیرد
ضعیف کسانی هستند که سخررانی برای احمدی نزاد را افتخار خود می دانستند اما امروز از اختلاسان تبری میجویند.
ضعیف کسانی هتسند که ملت هم دکتر و هم مهندسشان را به زیر کشید تا نام با عظمت زارعی را بر قامت کوچکشان سروری کند
دوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر خوش ایین
شرکت های صنعتی
Iran, Islamic Republic of
به حق مهندس دکتر محمد بهرامی باید در انتخابات شورای مدرسه بعمئی ثبت ناک کنند به شرطی که مدیر مدرسه با ایشون اتلاف کنند تا شاید در بین ۵نفر نفر ۸ شوند.
ورزشکار ملی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع همه جوره منو حمایت کرد منم واسش سنگ تموم میذارم
بی هویت
Iran, Islamic Republic of
علی جان تو که میدونی خواب زن چپ میزنهو....پس زیاد به خواب هایت دل نبند
رفیق
Iran, Islamic Republic of
خوش ایین بی شک نماینده برحق دوره اینده بوده
مردم
Iran, Islamic Republic of
هادی جان؛ سایت ها دروغ میگن؛ نظرات مردوم دروغه، ۸۰ هزار رای تاریخی هم دروغه! سیل استقبال عمومی به زارعی هم دروغه! نه تاریخی ملت به شما هم دروغه! پشت کردن مردم به شما هم دروغه!!! نادیده گرفتن شما در سپهر سیاس یکشور هم دروغه!!! عدم وزن سیاسی شما در اجتماع هم دروغه!!! داداش من چی دروغه!!!
جوان
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان بویراحمدی باید جوانی با انگیزه همچون دکتر مسعودی را انتخاب کنیم
معلم
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید بهرامی در بویراحمد و دنا نماینده نخواهد شد. ایشون قدرت سیاسی نیستن و مجلس ما قدرتی سیاسی را میخواهد.
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مرد بزرگ ایل دکتر ایروان مسعودی اصل
هنرمندان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما هنرمندان اخلاق خوب و عملکرد زارعی رو تحسین میکنیم و بازهم مثل گذشته از ایشون دفاع میکنیم.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر بویر احمد مسعودی اصل
حیدری خواه
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی نیروی معتدل ومناسبی است
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بهرامی جان یادته میگفتی اصلاحت دیگه جایگاهی نداره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مسعودی ازافتخارات استان است
باباملکی
Iran, Islamic Republic of
مسعودی باتجربه که در مجلس دارند می توان به یشرفت استان کمک بسیاری کند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
مردگرون فقط دکتر مسعودی
فرشاد از اهواز
Iran, Islamic Republic of
فرصت ان شده است به نیروی جوان و مستعد همچون دکتر مسعودی اعتماد کنیم
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب مناسب:
کهگیلویه: آیت الله حاج شیخ خلیل نظری
گچساران:دکتر تاجگردون
یاسوج:حاج زارع
با عرضه
Europe
بویراحمد نه بی وفایه
مسعودی نه بی ککایه
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی در کنار دکتر تاجگردون و ائتلاف اصلاح طلبان کهگیلویه برازنده است
باتجربه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان بخدا اگه بخوایم درست تصمیم بگیریم میبینیم استان نیاز به یک نیروی جوان باتجربه تحصیل کرده داره تا بتونه با درایت مشکلات استانوحل کنه و دکترمسعودی بهترییییین گزینه هستند.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
زارعی هیچ عملکرد خوبی نداشت و هیچ کاری نکرد الکی سنگشو به سینه نزنید ابرومونو برد
دانشجوی پزشکی
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی به لطف خدا وسپس طایفه های طاس احمدی بادلانی تامرادی کی گیوی و بقیه ی مردم که از باتجربگی و تحصیلات و شایستگی شما خبردارند جنابعالی پیروز انتخاباتید. یاعلی
اینده ساز
Iran, Islamic Republic of
زارعی دیگه حتی اگه رای مو توی....بندازم به تو نمیدمش کم بگید زارعی اوووو
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف نیست که نام و عکس دکتر چمن در این گروه ثبت می کنید ، ایشان از مدیران ارشد استانی هستند و از چهره های دانشگاهی (البته این روزها چهره بظاهردانشگاهی زیاد داریم امایادتان باشد همانگونه که در امور نظامی بین سرباز و سرلشکر تفاوت است بین دانشیار دانشگاه و حق التدریس هم تفاوت است ) و بزعم وزیر محترم بهداشت ایشان از معدود افراد امین و مورد اعتمادو مدیر نمونه وزارت بهداشت هستند ، کاش به فضای آلوده و سیاست زده کهگیلویه وارد نشوند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مردم کهگیلویه نشان خواهند داد که دیگر منتظر شکست خوردگان بیست ساله اصلاح طلبان نخواهند ماند ، انشالله دکترچمن بیاید تا نشان دهیم چگونه منتظر بازگشت اوج و بزرگی مردمان کهگیلویه خواهیم بودمگر در مجلس دکترمرندی و دکتر ... و سایر پزشکان نماینده مردمشان نشده اند ، ما چه چیزکمتر داریم .ماهم خواهان حضور یک فرد بااستعداد و توانمند مثل دکتر چمن هستیم به امید آنروز
یا شاه غالب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد زارعی.. زارعی از ان مردم است.. او کسی است که مردم رو فراموش نکرده و همیشه با مردم بوده.. زارعی در قلب مایی....
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن گزینه مناسبی برای اصلاح طلبان کهگیلویه است. البته اگر آن دو نفر آرا را خراب نکنند!! مثل گذشته
اگاه
Iran, Islamic Republic of
درگچساران فولادی خودشوخسته نکنه اگردلشوبهاصولگرایان لروترک خوش کرده بهش ... میگن چون اکثریت انهاهم به تاج رای میدهند
Iran, Islamic Republic of
این دو نفر پای ثابت انتخابات کهگیلویه اگر روی دکتر چمن اجماع کنند امکان موفقیت هست در غیر اینصورت بزرگواری شانس بالایی برای موفقیت مجدد دارد
Iran, Islamic Republic of
البته باید بگی مرد سخن، تموم شد ...
دیگر مردم اجازه نخواهند داد امثال .... مارا به دوران... بازگردانند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دروغگو، لطفاً با اسم بویراحمد سفلی عقده های درونی خودت رو خالی نکن، نه تو بویراحمد سفلی هستی نه دلسوز ملت، تنها یک ترسو هستی که در پشت نقاب ترس و وحشت پنهان شده ای مطمئنا شما همچنان در پشت این ترس باقی خواهی ماند، مطمئن باش با اینگونه تخریبها بهرامی به مجلس نمیرود فقط به تاریخ خواهد پیوست آنهم بعنوان یک فصول گرا
Iran, Islamic Republic of
شوخی بامزه ای بود
خخخخخخحخخ
Iran, Islamic Republic of
پاشو پاشو رسیدیم،
فعلاً شما در خواب غفلت هستید
زارع پیروز انتخابات هست
بنظرم بهرامی بهتر هست بره همون دنبال مدرکش
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
نکته جالب تر اینه که تو چقدر باهوشی، هویج میخوری یا مولتی ویتامین
مردم پی بردند که تخریب چی ها چه کسانی واز چه باندی هستند
شما باید در افکار خود تجدیدنظر کنید
شاید بهتر است از خواب غفلت بیدار شوید و به مردم بپیوندید
عدالت
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند که همه ی نظرها را دو یاسه نفر نوشته اند برای دفاع از یک شخص حرمت و عابروی دیگران راحفظ کنید .عدو سبب خیر شود اگر خداخواهد
محمود
Iran, Islamic Republic of
ولا جیره خواران زارعی پول می گیرند نظریه می دهند زارعی کسی بود که برای احمدی نژاد ستاد اختصاصی زد برای ولایتی هزینه کرد تو مجلس مهره ناشناخته ای است ثا نیا گاز رسانی جاده آسفالت کار دولت است اشتباه ما در این است که فرق بین نماینده ونماینده دولت (استاندار )را نمی شناسیم نماینده باید همانند تاجگردون در سطوح کلان کشور ی نفوذ وقدرت نفوذ در قانون را داشته باشد . نه مثل بعضی هر روز در مراسمات والتماس به استاندار جهت کاشت یک نیرو باشد بعد که به تهران که برگردد ببیند که نیرو را تاجگردون با یک تماس کاشته.خدایا تا کی ما مثل مردم اصفهان ودیگر شهر خودمون به آب اتش نزنیم .اگه از یک سید باقر خود یا کسی را معرفی کند نیاز به تبلیغ هم نداردوعده ما انتخابات آینده باق یا نماینده باقر اگه فلانی .....
دانشجوی اصلاح طلب
United Kingdom
من برای آقای بهرامی احترام زیادی قائل هستم اما خدایی ایشون چه کارنامه اصلاح طلبی دارند؟ وقتی ایشون از ستاد آقای احمدی نزاد حکم مسئولیت ستادی داره رو چه طور میشه اصلاح طلب قلم داد کرد؟
آقای بهرامی با تمام احترامی که برای شما قائلم اما شما را نه اصلاح طلب و حتی یک فعال سیاسی هم نمیدانم. شما را فقظ یک شهروند عادی در نظام اجتماعی میدانم که به اخبار سیاسی علاقمندید!
دلیرچ
United Kingdom
این تحلیل ها در بیرون از اینترنت فراتر از این حرفهاست. باید در بین مردم بود از روستا زده دلیرچی تا مرد سرافراز زیلایی تا جوان رشید لودابی و دختر نجیب مارگونی و شیر زن چیتابی و... تا بدانی همه یک صدا میگویند زارعی و اعتقادی به هدایت خواه و بهرامی و .. ندارند
محمود
Iran, Islamic Republic of
راستی فرمانداری مارگون لوداب جه شد
جهانبين
Iran, Islamic Republic of
زارعی در این انتخابات بدون رقیب خواهد بود ، اگر کسی هم وارد شود بی شک بازنده است
احمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردمی حاج زارع
کوه دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا حاج زارع داره زحمت میکشه و انشالهجواب این زحماتش در انتخابات بعدی میدیم...
United Kingdom
بدون شک زارعی پیروز انتخاباته
همسایه
United Kingdom
عمرا اگه بهرامی چشمش مجلس را ببینه به درد مجلس نمیخوره
راد
United Kingdom
دوستان هم طایفه ای خواهشا بهرامی رو را هی شیرم نکنید ،حداقل در مورد یه چیزی از ایشان تعریف کنید که توانایشو داشته باشه ،یه روزی شانسکی شهردار شد و در اوج نقدینگی دولت و شهرداری سرمایه شهرداری رو برا انتخابات بذل و بخشش کرد،والا اایشان با تعریف .. اطرافیان عمر و زندگیش رو به باد میده
تحلیگر سیاسی
Iran, Islamic Republic of
سلام/
من اگر جای بهرامی بودم به جای تکرار راه غلط گذشته شیوه کارم را تغییر می دهم. مردم حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا همین مطالب را در سال ۹۰ در نشریه صبح زاگرس که به صورت گسترده در سطح شهر یاسوج راهپیمایی روز ۲۲بهمن و بعداز آن در سایت های خبری از جمله عصر دنا به قلم فردی بنام روح الله درخشی که اینجا به سجاد مندنی پور تغییر یافته است خواندند.
در آن مطالب نیز به صورت کاملا سطحی و به صورت انشاء نویسی دوستان ادعا کرده بودند که بهرامی رای اول حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا را به دست خواهد آورد.حتی پا را فراتر از این گذاشته وآرای ایشان را به صورت روستا به روستا مثلا ده برآفتاب نصف آرا ویا دارشاهی نصف آرا و…. خواهد داشت.
پس چی شد ؟؟ چرا بعد از انتخابات کسی نپرسید که آرای آقای بهرامی کجا رفتند؟؟
الان هم متاسفانه ایشان همان راه قبلی را می روند.
توهم وتوهم
اولین کاندیدایی که ۲۰هزار رای کسب کرد
دکتر هدایتخواه ،زارعی،موسوی،مسعود حسینی و حتی دهرابپور بار اول بیش از ایشان رای کسب کردند.به آمار مراجعه کنید دروغ ننویسید
ساداتی
United Kingdom
دکتر مسعودی اصل، جوان است و کم تجربه، سیاست آدم خودش را می‌خواهد نه یک جوان ...، و اگر این جوان در دامن ... بزرگ شده باشد نهایتا میشود یک ... دیگر
رای دهنده
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس بهرامی نیروی توانمندی هست اما نه برای مجلس. وی در سطح مجلس نیست و باید کنار برود. بهرامی اگر اعتقاد به اصلاح طلبی داشت که از مسعولان ستاد ستار هدایتخواه نبود. اگر الآن دولت اصولگرایان هم سرکار بود بهرامی میگفت من اصولگرا هستم. مردم ما هیچگاه بهرامی رو به عنوان یک اصلاحاتی نمیپذیرند. اصلاحاتی ها تأیید هم نشن آدم دارن که بخوان به بهرامی رأی بدن
تنگ پیزال
Iran, Islamic Republic of
با به خدا بهرامی اهل این حرف ها نیست، خدا رحمت کند رفتگان دهرابپور را این بنده خدا را برای رسیدن به مقاصد سیاسی خودش برد شهرداری و بعد از آن هم مرحوم مفتح ایشان را بردند کاندیدای مجلس کردند، ولی خدایی نه اهل این حرف هاست
بله زار
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هدایت خواهی است
که هیچگاه نه... را نداشته او
. که تا اینجا را هم تصادفی بدست آورد.جایگاه او وارث ...اصولگرایان در دانشگاه آزاد
و بیشتر با نفوذ و تلاش . .
محسن
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم با توجه به شناختی که از اقای بهرامی هست و سوابق ایشان کاندید شدن ایشان برای مجلس مناسب نبوده و باتلاق خواهد بود
محسن
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم با توجه به شناختی که ازاقای بهرمی هست و سوابق ایشان کاندید شدن ایشان برای مجلس مناسب نبوده و باتلاق خواهد بود
یک دوست
United States
در مجموع اگر به انصاف بخواهید قضاوت کنید باسوادترین و روشنفکرترینشون دکتر چمن هست ولی حیف که بخواهد از دانشگاه بره به مجلس.
صداقت
United Kingdom
با توجه به به تامل زارعی با مردم و مردمداری ایشان ، وجودش بیشتر از هر فرد دیگری می تواند آرامش را در جامعه سیاست زده بویراحمد حاکم کند.
یک پرسش
United Kingdom
اقای تحلیل گر برچه اساسی میفرمایید که بهرامی اصلاح طلب است… عوض کردن که کسی اصلاح طلب یا اصول گرا نمیشو به نظر بنده اقای بهرامی یک اصول گرای .هستند نه اصلاح طلب ثانیا ..اقای بهرامی همه چیز را مشخص کرده که ایشان چه گرایش سیاسی دارند .حالا میبینه منفعتش تو اصلاح طلبیه اومده چها نفر مثل حضرتعالی را وادار کرده که نو تحلیل هاتون بنویسد بهرامی اصلاح طلبه درصورتی که نیست
حمیدی - دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خوش بیان ترینشون که تجربه مسولیت دانشگاهی موفق داشته و استاد حقیقی دانشگاه هست = فقط دکتر چمن
مخالف نفاق
United Kingdom
من یک لودابی هستم
اگر دکتر مسعودی لوداب را بلده بیاد درخدمتش هستیم. اگر در خود روستاشون صد رای داشت حتما بیاد.
قوم لر
United Kingdom
تا حاج زارع هست هیشکی نمیذاره امثال بهرامی بیاد واسه نماینده مجلس

درود بر مرد خستگی ناپذیر
اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
ما گول همه شما را خوردیم دیگه بسه
بویراحمدی
United Kingdom
یعنی مردم ما اینقد بدبخت شده که هر کی از پشت رسیده میخاد نماینده بشه.

تا زارع هسه یکیش پاشو تو مجلس نمیذاره….. حالا اسفند ۹۴ میاد می بینیم
مینا
United Kingdom
سلام…
درود برقلم شیوایتان…
مامردمان فکر و اندیشه حمایت خود را از اقای حاج زارع اعلام میکنیم..
و هرگز دشمنان تخریب چی به اهدافشان نخواهند رسید…
شاهد
United Kingdom
من دراستان تبریز دکترا میخونم خیلی هم جوانم نه میگم اصلاح طلبم نه اصول گرا به هیچ نماینده ای هم خوشبختانه نیاز ندارم بلکه دنا وبویراحمد به نماینده نیاز داره.همه حرفاتون از سر تعصب بیجا وقوم گرایی وطایفه گرایی زده شده بیشترهم بخاطر عدم بکارگیری یااشتغال توسط نماینده فعلی هستین که ناراحتین درصورتی که همه جای کشور مشکل اشتغال برای فارغ تحصیلان هست حتی بدتر ازاستان خودمون خواهشا ازبه نتیجه نرسیدن کارای شخصی شخصیت کسی روزیرسوال نبرید.همه نمایندگان خوب شعارمیدن بخصو ص کسانی که حرف ازجوان گرایی ونجات استان میزنن. شک نکنید زارع ۴سال دیگر درمجلس بایدباشه چون بقیه کاندیداها بایددوسال روال مجلس رویادبگیرن بعد دو سال دنبال کارای لیدرهای اصلی خودشون برن که ۴سال به سررسیده باز عدم انجام کارمفید .اما آقای زارع درحال حاضر باتشکیلات مجلس ودولت آشناهستن وبرای دوره مجلس بعد برای دنا وبویراحمد بخصوص اشتغال جوانان مفید هستن.به امید داشتن استانی بدون فقر ومحرومیت. جوانان فارغ تحصیل شک نکنید زارع بره مجلس اشتغال به امید خدا ایجاد میشه.منم خودم وخانواده م شاغل هستیم وازکسی طرفداری نمیکنیم جزازصداقت وپاکی وراستگویی مردم داری فقط حضور درانتخابات ورای دادن اونم به زارع که بامجلس ودولت جدیدآشناهست.
دوست دار بهرامی
United Kingdom
بزرگتریت عیب دکتر بهرامی قرار گرفتن وی در طیف اصول گرایان سنتی و هم چنین حرف شنوی ایشان از حاج حسینی نماینده اسبق و دکتر هدایتخوای سنتی به خاطر رسیدن به جایگاه فعلی با توجه خاص ایشان می باشد ، فردی با این شرایط در بین مردم نمی تواند جایگاهی داشته باشد .
سیلاب کلوار :
United Kingdom
درود صد درود بر زارعی ….. صدردرصد دور بعد زارعی نماینده ی بویراحمد دنا خواهد بود…….
حاج زارعی از خدمات ارزنده ای که برای منطقه ی ما انجام داده اید سپاسگزاریم و با جون و دلاز شما حمایت خواهیم کرد
ناظر
Iran, Islamic Republic of
برادر شرمت الله کوچنی و حاج غلوم دفاع کنی یکی وکامنت درخصوص س غ عالی بی دنیا و خوت
Iran, Islamic Republic of
llllll
ججهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی باتوجه به تجربیاتی که درمجلس دارندبهترین گزینه است
#@
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عکاشه لطفا این نظر را منتشر کنید به جهت اینکه نویسنده برخی کامنتها متوجه اشتباه خودش باشه و به شعور بقیه توهین نکنه.

اگه به تاریخ و ساعت ثبت کامنتهای ثبت شده به حمایت از آقای زارعی نکنید و ادبیات بکار رفته کاملا معلومه کار یک یا دونفر بیشتر نیست. مشابه این کار را در سایتهای دیگر نیز انجام میدهند. این کار این اشخاص به نوعی توهین به خوانندگان است. چون مردم میفهمند. با تشکر
جهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
مردی چون دکترمسعودی باتوجه به تجربیاتی که درتامین اجتماعی دانشگاه ازادومعانت فرهنگی مجلس دارندبهترین گزینه است
جهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
مردی چون دکترمسعودی باتوجه به تجربیاتی که درتامین ازادومعانت فرهنگی مجلس دارندبهترین گزیناجتماعی دانشگاه ه است
جهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترمسعودی باکوله باری ازتجربه
جهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترمسعودی باتجربه شایسته مجلس هست
جهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
دکتی وباتجربه سرمعودجوان است ازبویراحمدیسفل وبهترین گزینه
فریبا
United Kingdom
یعنی مردم ما اینقد بدبخت شده که هر کی از پشت رسیده میخاد نماینده بشه.
تا زارع هسه یکیش پاشو تو مجلس نمیذاره….. حالا اسفند ۹۴ میاد می بینیم

درود بر امیر کبیر عزیز غلام محمد زارعی
سید مطلع
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصولگرایی از فولادی حمایت نمیکنه الکی سر و تهش رو جمع نکن بهنام فولادی باید پشت سر کسی دیگه راه بره اخوی
چپــــــگرا
France
چپ* بودن
یعنی این‌که اول به جهان فکر کنی
بعــد به کشــورت
بعد به نزدیکان‌ ات
بعد به خودت
"اما"
راست* بودن
برعکــسِ چــپ بودن اســت
یعنی اول به خودت فکر کنی
بعد ..
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ژیل دولوز-تئوری‌های ضد ادیپ‌ سرمایه داری و شیزوفرنیک ۱۹۲۵-۹۵ ۱۹
منتقد
Iran, Islamic Republic of
باز هم زارعی که فارغ از هر گونه منت و در این شرایط نابسامان اقتصادی داره شبانه روز تلاش میکنه. یا زهرا یا زهرا و باز هم یا زهرا
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
غقط جهانگیر مهرجو .
جهانگیر مهر جو
جهانگبر مهرجو
در پاسخ مخالف نفاق
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شما خود خود نفاق هستی. و از جیرخواران زارعی و همون تک فردی که داره کامنت برای زارعی د ر تخریب دیگران میذاری.
منصف
Iran, Islamic Republic of
فقط سه نفر از گروه زارع نشستند و دا ند از ایشون تمجید میکنند و دیگران رو تخریب. کل کامنت های در حمایت از زارعی کار دو نفره.
رصد کننده
Iran, Islamic Republic of
طبق اطلاعات رسیده و موثق دفتر زارع یک گروه کامنت نویس با حقوق خیلی بالاتر از خط فقر
به استخدام یک ساله تا انتخابات سال بعد در اورده است، اون هم با آزمون. بر
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد و دنا به اصلاحات رای خواهند داد به کسی که بتواند با جسارت در مجلس از حقوق مردم دفاع کند زارع به جز دفاع از تیر تاجی ها چه کار مثبتی انجام داده ما جریان سیاسی اصلاخات دیگر به به زارع رای نخواهیم داد لشکر کشی به روستا ها و وعده وعیده های توخالی نشد کار .
به ترکیب نیروهای گماشته شده در ادارات نگاه کنید به جز طایف تیر تاجی کسی را می شناسید .ما کسی را می خواهیم که که بتواند در برابر تاجگردون قد علم کند .
درود بر اصلاحات
ما هزینه ذیگزان نخواهیم شد
زاده باقری
Iran, Islamic Republic of
زاارع تا حالا هیچ گلی ب سرمون نزده ک بخواد دوباره نماینده مجلس بشه
ایشون ب..... و .. شخص رین این افراد هستند
فقط میرن مجلس دکمه ثبت رای رو فشار میدن و میان
اصلا سواد سخنرانی هم ندارن
پس زا رع خداحافظ برای همیشه
احمد بهمیی دیشمک
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب
اولاً چطو هم در عکسها با وجود ناشناخته بودن خیلیها یگان،عکس استاد و عالم فرهیخته آیت‌الله نظری نبوده است؟
ثانیاً در متن هم نامی و تحلیلی نیامده؟ شاید نویسنده غفلت کرده است اما باید گفت اگر جناب ایشان به میدان بیابند قطعاً از گزینه های مهم و تاثیرگذار و داری رای در همه مناطق خواهند داشت
نظری کیست که هم در بین نخبگان و دانشگاهیان، طلاب و روحانیون و هم مردم پر طرفدار هستند
به نظر شما جز شانس ایشان در رای آوری چیز دیگری باعث رد صلاحیت این انسان کم نظیر شد؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نماینده پرتلاش مردمدار زحمتکش همچون حاج اقای بزرگواری که برخاسته از رای واقعی مردم است ومحبوبیت ۹۰درصدی دارد در کهگیلویه پیروز قطعی است یا علی
شهروند یا علی
Iran, Islamic Republic of
نماینده پرتلاش مردمدار زحمتکش همچون حاج اقای بزرگواری که برخاسته از رای واقعی مردم است ومحبوبیت ۹۰درصدی دارد در کهگیلویه پیروز قطعی است یا علی
شهروند یا علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقا بزرگواری محبوب قلبها
قائد گیوی
Iran, Islamic Republic of
به خدا دیگر حنای زارع رنگی ندارد درود بر غریب پور سلام بر سید باقر
شاهد
Iran, Islamic Republic of
در جواب شما ورصد کننده... شمانمیخواد زیادی نگران مسایل باشین...مردم خودشون خیلی بالاتر ازاون چیزی هستند که شمافک میکنید..
ماهان
Iran, Islamic Republic of
امیدوار عزیز اصلاحاتی فک نکنم در کار باشه..مردم از این باند بازیا خسته شدن..حاج زارع نیروی مردمی است که بااین حرفا هیچ وقت کوچیک مکیشه..بله حاج زارع روستاهایی رو آباد کرد وتوفیق خدمت رسانی داشت که تابحال تنها بازیچه برخی شده بودند.عملکرد آقای زارع چنان مشهود می باشد که طایفه گری برروی عملکرد اوهیچ تاثیری نداشته..شماکه از نام اصلاحات استفاده میکنی وحتی برخی نام ها رو خراب میکنی اگه فکر کسی هم که شما ازش دفاع میکنی همانند شما باشه دیگه اوضاعی نمیمونه.لطفا نقدتون رو بسنجین بعد شروع به نوشتن کنید.
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود برسیاستمداربزرگ ایران غیرت لرمردعمل سیدباقر
از لوداب
Iran, Islamic Republic of
اصلاحاتی ان است که با عمل نشان دهد مثل دکتر بهرامی با نشان اریوبرزن این چرت و پرتها چیه شماها میگین
اهالی کاکان
Iran, Islamic Republic of
ما مردم فهیم بویر احمد گول گذشته را نمیخوریم و با حضور خود در انتخابات جوان باتجربه ای مثل دکتر مسعودی را انتخاب میکنیم
بچه های گچ
Iran, Islamic Republic of
خداییش خیلی حرفه تو تحلیلی که اسم از حداقل ۲۰ نفر اومد همه ی دوستانی که تحلیل رو خوندنو نظرشونو زیر تحلیل دادن فقط فقط حرف از زارعی بوده...
آقایی
Iran, Islamic Republic of
گروه حاج زارع نشستند و فقط کامنت در تخریب مهندس بهرامی میذارند و میخوان با کامنت هاشون هویت مهندس رو ازش بگیرند. زهی خیال باطل، حنای شما دیگه رنگ نداره و این بار پول و تراول و ..... هم کارساز نیست.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
عکاشه تو وسایتت سر سپرده جناب زارعی هستید
تحلیلت آبکی
سوادت نم نمکی
مزاجت دم دمکی
آرزوت باد بادکی
حیف شان خبر نگاری که تو و ...و .... به نازلترین سطح تنزلش دادین
پول بهتر است یا وجدان را جایگیزین انشاء علم بهتر است یا ثروت کنیم
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
خدا می دونه در دوران زارع یک قدم مثبت برای بویراحمد سفلی برداشته نشد
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
خدا می دونه در دوران زارع یک قدم مثبت برای بویراحمد سفلی برداشته نشده
باشت
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر تاج گردون.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
برای تفکرت متاسفم . زارعی نیازی به این کارها نداره ، هر چیزی درون جامعه وجود داره اینجا خودش رو نشون میده ، این افکار که درون شما وجود داره ناشی از جریان هایی است که شکست خود رو احساس کرده و از الان دست به تخریب میزنن
مهندس
Iran, Islamic Republic of
من یه برنامه دارم که حاضرم در اختیار مدیران سایتها قرار بدم تا مشخص کنه هر کامن از چه ip ادرسی ارسال شده
این جوری اون بدبختی که پول می گیره کانت می زاره خیلی راحت شناسایی و روسیاه می شه
از بس علکی اززارع و مسعودی تعریف دادید سرمون رفت
هرکی ندونه فک می کنه زار سید باقره...
به جای این همه جلز ولز به حاجی بگو شجاع باشه ودر مجلس یه بار فقط یه بار صحبت کنه
مردیم از بس تاجگردون غرورمون شکست
بابا به هدایت خواه رضایت می دیم ولی به بی نشونی وغریب کشی بویراحمد نه
آرمین
Iran, Islamic Republic of
اگه بهرامی اصلاح طلب نیست پس کی اصلاح طلبه؟؟؟ کدوم اصول گرایی از از عارف حمایت میکنه؟ کدوم اصولگرایی برای نماد آریوبرزن اینقد تلاش و مقاومت میکنه؟ مگه جریان اصولگرا سر قضیه آریو برزن با بهرامی سرشاخ نشدن؟؟ مگه زارعی اصلاح طلب بود که شما اصلاح طلب نماها ازش حمایت کردین؟؟؟؟ مگه زارعی از روحانی و یا عارف حمایت کرد؟ از کی حمایت کرد؟؟؟ اصلاح طلبی جز دوری تعصب نا بجا و انحصار طلبی نیست. بهرامی فکر روشن و اصلاح طلبانه داره. البته کامنت های بی اساس یکی دو نفر با اسامی متفاوت برای کسی اهمیتی نداره
رفیق..............................................l.l.l.l.l.l.l.l.l.l.l.l.l.l.
Iran, Islamic Republic of
جوان کارگزاری بنام امیررضا خوش ایین
قائد گیوی
Iran, Islamic Republic of
به خدا زارع دیگر رای نمی اورد
دکتری تقلبی
United Kingdom
میگویند آدمی که خواب راست می توان بیدار کرد؛ اما کسی که خود را به خواب زده است را نمی توان بیدار کرد,حقا سرگذشت شما اینچنین هست و خود را به ندیدن میزنید و در مقابل فهمیدن محبوب زارعی مقاومت میکنید.
خداوند به شما دوست نا منصف شفای عاجل دهد
محمدی
United Kingdom
اما برعکس؛طبق اسناد موجود اقایونی که پروند های مالیشون در سازمان بازرسی کشور مفتوح هست گویا محکوم شده اند و با قرار وثیقه ازادند به طوری که یکی از دلایلی که نهاد های ذیربط به انان نسبت به وردشون به انتخابات هشدار داده اند همین پروند های مالیست
رخشی
United Kingdom
دروغگویی که حد و مرزی نداره.
آقای زارعی متعلق به تمام بویراحمد و دناست و شما نمیتونی با سیاه نمایی و تهمت و دروغ وجه محبوب و مردی این مرد ماندگار رو تخریب کنید.
اتفاقا امروز پیش از هر زمان دیگری ما شاهد تکثر و حضور گروها مختلف سیاسی با عنوان متفاوت ایلی و جغرافیایی هستیم که حمایت همه جانبه مردم بویراحمد و دنا خود تائیدی بر این مدعاست.
چگونه دست به دروغ میزنید در حالی که در اموزش عالی استان؛مهندس رشیدی جهاد دانشگاهی؛ دکتر نجیب زاده پیام نور استان، دکتر امینی زاده رئیس دانشکده فنی پسران، دکتر بوستانی دانشگاه ازاد، همه از خوشنام استان و بویراحمد و دنا هستند!
دورغ تا کی!!!
از خدا بترسید و حقارت خود را با این کلمات نسبت به زارع نشان ندید!
زارعی قهرمان و محبوب مردم است
كامنتهاي تكراري
Iran, Islamic Republic of
آقای طرفدار مسعودی ، همه از کامنتهای تو خسته شدند ، اولا" اینقدر کلمه کاربلد را بکار میبری که دیگه مسعودی خودش هم از خوندنشون خسته میشه دوما" بیش از اندازه تعریف و تمجید نکن چون مسعودی تاکنون در مسئولیت های که قرار گرفته فقط اقارب و بستگان اصول گرای خویش را حمایت یا استخدام نموده آنهم به شکل غیرقانونی و بدون آزمون استخدامی که قابل پیگیری است. ایشان تاکنون فقط در منسبهای سفارشی که تاکنون قرار گرفته فقط و فقط اقارب خویش را حمایت نموده فردی با این دیدگاه نمی تواند عضو مناسبی حتی برای شورای شهر باشد . ضمنا" فراموش نکنیم که برخی حتی تایید هم نخواهند شد چون خودشان می دانند عیبشان چیست آقای کاربلد................
مردم
Iran, Islamic Republic of
کاندیداها فقط اینها نیستند درایند ه شاهد حضور امثال امامی به موقع قانونی هستیم بعضی بیخودی بزر گشدند
مردم
Iran, Islamic Republic of
امامی بموقع قانونی ورود پیدا میکند سونامی سیاسی در راه است
مردم
Iran, Islamic Republic of
امامی چهره سیاسی وفرهنگی بموقع قانونی ورود پیدا میکند سونامی سیاسی در راه است مرد م فریب نمیخورن
Iran, Islamic Republic of
عکس برنده انتخابات را نه زده اید(حاج روشنفکر)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
استان به افراد توانمندی که به تعاملات سیاسی و اقتصادی در سطح ملی اشراف داشته باشند، نیازمند است و مجلس را در جایگاهی برای تجربه اندوزی یا کار چاق کنی نبینند. الحمدالله شرایط سالهای اخیر آگاهی های سیاسی مردم استان را بسیار بالا برده و انتخاب احسن را برایشان تسهیل نموده است و تلاش کامنت گزاران و تبلیغ کنندگان اجاره ای ره به جایی نخواهد برد...
ی
Iran, Islamic Republic of
حالا جالب اینجاس ک این سایت بیشتر انتقاداتی رو ک از زارع میشه نمینویسه
بیش از ۱۰ کامنت خودمو نزاشته تو سایت
125
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به جلیل سربلند گاز منطقه جلیل در دولت دکتر احمدی نژاد ۸۰درصد کارش باهمت آقای دکتر هدایت صورت گرفته بود زارع قول تکمیل سد بنستان سیوکی راداده بود کو آب روستای اسلام آباد جلیل ...چه شد
مردی از کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بهترین گزینه برای اجماع بر روی فرد سوم کسی نیس جز سید رضا گنجی پور در حوزه انتخاباتی کهگیلویه
گک
Iran, Islamic Republic of
به خدای بالای سرتاجگردون این دوره وارد مجلس نخواهد شد.
چون مادرم سید بدون غرض ومرضه .سری قبلی خواب دید که با حلت سربلندی وارد میشود.
ولی آلان ومرتبآ بارهاگفته در خواب واستخارهای که دیده گفته سکه بعد جوری براش برمیگرده امکانش نیست .به قرآن محمد هیچ قصد وغرضی نیست .روزی خود را با کامنتم معرفی خواهم کرد
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
گچسارانی و باشتی های عزیر خواهش میکنم انصاف رو رعایت کنید ، اصلاح طلب بودن یا اصول گرا بودن چیزی رو برای ما حل نمیکنه مهم فعالیت و کارایی نماینده است که انصافاً آقای تاجگردون تا الان عالی کارکردن و بهتر از ایشان برای این دو شهرستان نیست امیدوارم یکم منصفانه به این موضوع نگاه کنید .
rick
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی رو اصلا فراموش نکنید
اون استاد دانشگاه و معاونت کنونی مرکز پژوهشهای مجلسه
اون همه چیزه مجلسو میدونه
پس باید در انتخابهای خودمون هوشیار باشیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر دکتر تاجگردون
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج مهدی روشنفکر
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جدأ بهرامی اصولگراست؟خدایی شوخی میکنید یا جدی میگید؟
متفکر
Iran, Islamic Republic of
فقط مسعودیه جوان مقتدر باتجربه....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بزرگان ا صلاحات حوزه کهگیلویه خصوصا دو لیدر معروف ان ( منطقیان و لاهوتی )شایسته و بایسته است که این مهم را بر خود هموار کرده زیرا که مسولیتی ملی وتاریخی دارند و لحظه ای را نباید از دست بدهند.چونکه هر دوی انها برای ما عزیز هستند پس تا این بار هم دیر تر نشده به خود آیند .......................................................
جمشید عادلی
Iran, Islamic Republic of
لطفا با فکر رای دهید نه با احساسات ابتدا تحقیق کنید سپس نمایند خود را انتخاب کنید من با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم مناسب ترین و کارآمد ترین گزینه دکتر مسعودی می باشد
كبگيان
Iran, Islamic Republic of
عکاشه
چرا کامنتم نزدی مگه توخین بود
وژدانن می خوای برنامه تعیین ipادرس بدم ؟؟؟
اهالی مزدک
Iran, Islamic Republic of
روستای مارا بعد بیست سال آقای زارعی آسفالت کرد چرا نباید به او رای دهیم رای اهالی مزدک حاج زارعی
اینده
Iran, Islamic Republic of
قابل تووووووجه طرفداران زارعی که کامنت گذاشتید اولا همه یا قریب به اتفاقتون که کامنت گذاشتیده اقوام ایشون هستید که هر روز تو خبرگزاریهای استان هم نظر میدید که ادبیاتتون کاملا مشخصه البته حق هم دارید بنده خدا گذاشتتون سر کار دیگه ثانیا برید سخنرانیهایی که ۴سال پیش رو کاغذ میخوند ببینید وعده هاش چند درصد عملی شده؟ ثالثا ذوق زده نشید از یه ۴تا عکسی که جناب حاجیتون رفته فلان روستا و خبرگزاریهای خاص گوشها رو کر کردنه؟ خامسا روش جمع کردن ارای نمایندتون رو که میدونید فاتحه خونی و مواردی که بگم فک کنم کامنت من پخش نشه که خودتون هم بهتر میدونید!!!!!!!!!!
نومدار
Iran, Islamic Republic of
باسلام درجواب جلیل باغیرت گازرسانی یه بحث ملی است نه ربط به هدایت خواه داره نه به زارعی ترسوخواستم به زارعی بفرماییدچه کاری برای ایل جلیل انجام داده خودش میدونه اگرایل جلیل نبوداینبارهم چشش مجلس نمیدید.ایشان باچه روی میخاددوباره ازایل جلیل بخواهدحمایتش کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسنعلی شابون
Iran, Islamic Republic of
انشاءاله همه رد صلاحیت میشن اونوقت آقای بزرگواری قبول میشه مثل قبل
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتربهرامی
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی
ایل بهمیی
Iran, Islamic Republic of
فـــــــــــــــــــــــــــــــــقط بـــــــــــــــــــــزرگواری
دانش اموزدیروزدانشجوی دکترای روان شناسی امروز
Iran, Islamic Republic of
سلام بردوستان.کامنت های شماراخواندم از یک انسان قرن ۲۱بعیده.اولابه جای طایفه تصمیم نگیریدهرفردی باشه خودش عقل ومنطق داره نگویدازطرف اهالی ایل باباملکی .زیلایی.تیره تاجی.جلیل وووو.این حرف های شما نشان تبعیض قومیتی ونژادی دارد .بابا جهان به سمتی پیش می رود شما به کدوم سمت .وقتی کامنت ها ی شما راخواندم خیلی متاسفم شدم .دراستان ما رای دادن با ایران وجهان متفاوته .اماربیکاری وطلاق وموادمخدروپارتی بازی وحق خوری وامکانات پایین رانگاه کنیداز روی هیجان حرف نزنید .
بیراحمدی
Iran, Islamic Republic of
.
بیرحمی
Iran, Islamic Republic of
.
United States
ب... هیچ فرقی باهم ندارند یکیشون اصولگراست یکی شون ...
فقط سید باقر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ای کاش دکتر بهرامی یه کم سابقه اصلاح طلبی داشت، اونموقع دیگه امثال شماها حرفی برای گفتن نداشتید، هرچند بهرامی شهردار دیگه اون بهرامی نیست بلکه یک انسان زیرک و باهوش وسیاستمدار شده
بهرامی اگر این بار وارد گود انتخابات بشه سعی میکنه با همه جریانات حزبی کنار بیاد و برای پیشرفت استان اگر لازم بشه دست هدایت خواه رو به گرمی فشار بده
زنده باد دکتر بهرام
بیتا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلاح طلب خخخخخ اینو که همه میدونن بهرامی دست راست هدایت خواه بود بهرامی یادت رفته ؟
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی عزیز قبلا که شهردار بودی یکی دوبار در برنامه تلویزیونی شبکه دنا دیدمت به خدا اصلا بلد نبودی صحبت کنی خدایی پرستیژت به این چیزا نمی خورد
غلو
Iran, Islamic Republic of
یعنی ایگیت بهرامی اصلاح طلبه خخخخخخخخخ وای موردوم و خنده کو یو اصولگرا هم نیسی چه برسه و یوکه بگیت اصلاح طلبه
دنا
Iran, Islamic Republic of
... نمیتوتند در این شرایط نماینده خوبی برای مردم باشد. وی اهل تعامل با دولت برای رفع مشکلات مردم نبوده و مثل الآن .. مشکلش وجود چنین نماینده ای فقط به ضرر مردمه
جوان
Iran, Islamic Republic of
این همه سید باقر سید باقر چرا میگین ؟ مهندس بهرامی هیچ نیازی به پشتیبانی و حمایت باقر موسوی نداره ، موسوی باید بیاد پیش مهندس و ازش خواهش کنه که اونو در تیمش راه بده ، درود بر مهندس بهرامی بزرگترین فرد اصلاحات کشور
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
کلیه تیر ه و طوایف بویر احمد سفلی با جناب اقای حاج روشنفکر هم صدا هستند انسانی مذهبی بدون شعار خانواده معظم شهدا دارای سوابق اجرایی مدیریتی ...........
فقط حاج روشنفکر
پاسخ به جوان
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی که خود رو بعنوان یک اصلاح طلب معرفی میکنه در انتخابات ریاست جمهوری قبل از تحویل گرفتن ستاد دکتر عارف در ستاد قالیباف فعالیت داشته پس لطف کنید ایشون رو با سید باقر موسوی که رزومه خوب و درخشانی داره مقایسه نکنید این کجا و ان کجا کسی که حزبش رو مصلحتی انتخاب میکنه نمیتونیم در اینده بهش اعتماد کنیم اقای بهرامی از هر ابزاری برای بالا رفتن خودش استفاده میکنه حالا این ابزار چی باشه براش مهم نیست بعنوان مثال در انتخابات دوره قبل ۱٫ برای مطرح کردن خود بین جوانان اقدام به برگزاری شیک پوش ترین دختر و پسر شهر یاسوج کرد که هزینه سنگینی هم برای تبلیغات این جشن صرف شد که با مخالفت مردم برگزار نشد . ۲٫ با راه اندازی تیم شهرداری یاسوج بودجه های اختصاص یافته به زیبا سازی ، توسعه و خدمات شهری رو صرف خرید این تیم کرد تا کارگران خدماتی چند ماه به چند ماه از دریافت حقوق حقه خود باز بمانند ۳٫ با تخفیف های غیر عرف برای پروانه های ساختمانی و عوارض ضربه سنگینی به شهرداری یاسوج زد که ماه عسل این کارها ۱۲ میلیارد کسری بودجه شهرداری بود
حال به نظر شما چنین کسی قابل اعتماد هست اگر این اصلاحطلبیه ... خیانت در حق مملکت چیه که افرادی مثه اقایون که مثله افتاب پرست رنگ عوض میکنن رو بالا ببریم و نتیجه میشه خاوری ، رحیمی ، زنجانی
ابی
Iran, Islamic Republic of
تحلیلت خیلی آبکی بود عکاشه
بهرامی با همه پریده پس اصلاح طلب نیست و نخواهد بود
زارع نماینده ای مردمیه که همیشه بین مردم بوده نه مجلس نشین بدون عملکرد
یه نماینده وقتی موفقه که بتونه با همکاری مسئولین جلوی مهاجرت به شهرها رو بگیره اینم فقط و فقط دادن امکانات و صنعت به مردم روستاهاست ازدحام درون شهر فقط بیکاری آورده
اقدامات زارع قابل ستایشه
کارشناس ارشد
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه دوستان
گچساران یاسوج دهدشت و..... زمانی پیشرفت خواهند کرد که همه با هم تلاش کنیم
گچساران منابع عظیم نفت رو داره که اما تعداد جوونای این شهر خیلی خیلی زیاده جوونایی که با گرفتن تحصیلات عالیه راننده تاکسی یا معتاد میشن متأسفانه خودمن از کسانی بودم که یکی از لیدرهای تاجگردون بودم اما ایشون به هیچکدوم از وعده هاش عمل نکرد
در رابطه با نماینده دهدشت میشه گفت ایشون یکی از ضعیف ترین نماینده های مجلس بوده و عملکرد مفیدی نداشته در رابطه با زارع این چند مدت سایتهایی رو که مطالعه کردم عملکرد ایشون مفید بوده
هروقت به شهر یاسوج میام منتظر تغییراتی هستم وقتی تو روستاهای یاسوج و به فامیلام سر میزنم فقط دعای خیرشون دنبال زارع هستش
یاسوج گچساران و ...... زمانی پیشرفت میکنن که همه واقع بین باشند نمایندگانی که در انتخابات شکست خورده اند بدونن آرای مردم نشونه عملکردشونه پس تخریب کردن رو بذارن کنار
تاجگردون جلوی پیشرفت رو گرفته آقای تاجگردون بدون محروم ترین نقطه ی استان پیشرفت کنه به نفع همه ی استانه پس ......،
جوان
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براتون با این تحلیل ، بهرامی شخصیت بزرگی است و باقر موسوی در سطح خیلی پایین تری از ایشون هست و اصلا در حدی نیست که بخواد با شخصیت بزرگی مثل مهندس بهرامی مقایسه بشه ، دوس داشت عوارض رو تخفیف بده و این به کسی ربط نداره ، لطفا مهندس رو با اشخاصی که تنها یک نام خالی مثل باقر موسوی دارن مقایسه نکن ، درود بر بهرامی
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
جناب زارع به غیر از اون هشت مدیرکل تیرتاجی چکار برا بویر احمد نموده چکاری برا بویراحمد سفلی و دنای سرافراز انجام داده/زارع دیگه تموم شد
آگاه
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد به انسانی توانمند، فرهیخته، متواضع،قاطع، فراطایفه ای، متخصص، آگاه به مسایل روز،دارای سوابق درخشان، و.... نیاز دارد و کسی نیست جز دکتر خرامین محبوب
دوست دار اهل بیت
Iran, Islamic Republic of
کامنت های دکتر مسعودی و آقای زارع همشو یکی دونفر گذاشته
خیییییییییییییییییییییییییییییلی تابلو هستش
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
مطمین باشید برنده انتخابات جز دکتر خرامین کسی نیست
پارس خودرو
United Arab Emirates
تحلیل ... بدون ذلیل ومنطق خواب نما شده .... اقوام لر به دکتر مژدهی پور افتخار می کنند .چیزی را شما دارید تحلیل می کنی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات ۹۴مشخص میکند ک دکتر بهرامی با چ ارایی روانه مجلس خواهد شد...
فقط دکتر بهرامی عمل گرا...
تام
Iran, Islamic Republic of
شما باید از جوانی شایسته بنام خوش آیین معاون حقوقی وپارلمانی شوراهای کل کشور حمایت کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
ما بویراحمد سفلی از شخص خوش آیین حمایت میکنم
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده تاریخ استان اول زارع بعد حسینی
م
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینه تاریخ استان اول زارع بعد حسینی
Iran, Islamic Republic of
این روزها افکار عمومی را که می سنجیم نام دو کاندید را بیش از سایر کاندید ها می شنوم...١-دکتر مند نی پور ٢-تاجگردون
جهان
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه بنظر میرسه هنوز نمیدانی که کدام شخص گزینه اول اصلاحطلبان دهدشت هست چون اگه میدانستید اسمی ازاقای سیف السادات می اوردید
گمنام
Iran, Islamic Republic of
آقایون خسته نباشید.شما که کاندیدای اصلی رو ننوشتید.عزیزان دکتر خرامین نامزد اصلی این دوره انتخابات هستش.اینا که عکسشون رو گذاشتی باید برن غاز بچروونن.
درود بر چمران استان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1