تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۷۹۷۲۵

ندایی به فاطمی لیدر جناب مژدهی‌پور

۵۱
۰
کبنا ؛علی مظاهرپور*

بعد از موضع‌گیری حجت‌الاسلام بزرگواری پیرامون نشست اصولگرایان حوزه کهگیلویه در شیراز واکنش‌های متعددی در پی داشت، ذوالفقار فاطمی از نزدیکان مژدهی‌پور با ارسال متنی با عنوان «پاسخی به بزرگواری» به دفاع از مژدهی‌پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور پرداخته و بعد از آن علی مظاهرپور نیز در جواب به فاطمی در دفاع از حجت‌الاسلام بزرگواری  متن زیر را ارسال کرده است که از منظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد.



هرچنداحترامی خاص وارادتی دیرینه خدمت جناب آقای مژدهی پور دارم. دفاعیه آقای فاطمی ازجناب آقای مژدهی پور و اظهارات دور از انصاف ایشان علیه نماینده محترم حوزه کهگیلویه –بهمیی-جرام –ولنده جناب آقای بزرگواری اینجانب رابه پاسخگویی جناب آقای فاطمی واداشت. با وجود این که سکونت در حوزه انتخابیه گچساران اینجانب را فارغ از اظهار نظر می نمود ضمن پوزش از مردم عزیز و دوست داشتنی دیار کهگیلویه سخنی را از باب خیرخواهانه به  جناب فاطمی گوشزد می نمایم لازم است این برادر عزیز بدانند که بنده مثل ایشان که مدیون جناب مژدهی پور عزیز می باشد مدیون آقای بزرگواری نمی باشم و نه اصولگرای طیف آقای بزرگواری قدیم گچساران بلکه طیف اسوه راستین اصلاح طلبی وفاداربه انقلاب در کهگیلویه وبویراحمد حاج بهرام تاجگردون بوده و خواهم بود. و حال دور از انصاف یافتم در ایام اربعین حسینی سالار شهیدان که پیام جاودانه آن امر به معروف و نهی ازمنکر بود سکوت لحاظ نمایم.

آقای فاطمی بیانات جنابعالی علیه آقای بزرگواری نشأت گرفته از عصبانیت مفرط بود شما برادرعزیز خوب می دانید که  این کم لطفی وافر و حملات به نماینده قانونی دیارتان به خاطر لحاظ خدمت بزرگی است که در ترفیع جنابعالی بواسطه نسبت فامیلی  درسازمان تعزیرات حکومتی کشور صورت گرفته است و این  موجب گردیده  که دور از شأن یک حقوقدان اظهارنظر نمایید.

آقای فاطمی چگونه به خود حق داده اید نسبت به نماینده دیارتان که در جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی که خودتان بهتر موقعیت آن را توصیف نموده اید اهانت نمایید.برادرگرامی  جنابعالی آقای بزرگواری را فاقددرک ادبیات حقوقی دانسته اید. بدانید اگر به اظهارات شما با دید معقول و تعمل غیر مغرضانه بنگریم. متاسفانه خودتان الفبای ادبیات حقوقی را بدرستی یاد نگرفته اید و یا به ناحق کتمان کرده اید.

جناب فاطمی این چگونه تفسیری است که ازسخنان این سید اولاد پیغمبر برای خودشیرینی به بالاتر روا داشته اید. جای سخن از درستی و یا نادرستی سخن آقای بزرگواری در رابطه با جلسات انتخاباتی ویا گوشزد وظیفه تعزیراتی جناب آقای مژدهی پور نیست بلکه دفاع و قیاسی است که شما با آسمان و ریسمان بافتن در بحث تفکیک نظامات اداری تاثیر گذار بر بازار برای فراغت خودتان درآورده اید.bzv-mojdahi
جناب  آقای فاطمی خودتان و حتی هر عامه ای خوب می داند که منظور نماینده محترم دیارتان از چه باب بوده  و نیاز به چنین تفاسیر عجیب و غریب برای القای مفاهیم تفکیک وظایف اداری نبود و بدون جهت خودتان را زحمت داده اید.

آقای فاطمی درجایی ازنگارشتان با زیر سوال بردن انتخابات حوزه کهگیلویه آورده اید:ا گرمناصب اداری نبود و انتخابات دریک فضای رقابتی و عادلانه برگزار می شد سرنوشت انتخابات چیز دیگری بود. مگرفتنه ۸۸باچنین ادبیاتی کلید نخورد و اگر درایت رهبری عزیزمان نبود در آن فضای غبارآلود چه بر سرمان می آمد.

شما باچه منطقی به خود اجازه ایراد این توهمات انتخاباتی و تحریک آمیز در سلامت انتخابات یک حوزه آنهم حوزه انتخابیه ای بامردمانی با اخلاق سیاسی فهیم و با شعور بالا و اصلح شناس می نمایید.

برادرم فاطمی اگر نهج البلاغه امام علی مقتدای شعیان را نخوانده اید قبل از نگارش و قلم فرسایی  بخوان آنگاه خواهی دید که یا با گفتار سالم به میدان خواهی رفت ویا سکوت پیشه می نمایید. جنابعالی بزرگواری را اهل سخن و قلم به حساب نیاورده اید کجاست انصافتان  خوب می دانید که بزرگواری تاکنون معلمی و استادی  کسوتش بوده و قلم و سخن  با او عجین است.

برادر محترم  برای دفاع از جناب آقای مژدهی پور می توانستید بهتر سخن القا نمایید ولی به قول خودتان در اعمالمان چوب خدا را خواهیم دید. در یقین باشید که با دفاع دور از انصافی که نموده اید این زمان نه که دور خیلی نزدیک است. و در آخر آقای فاطمی بدانید که نگارشتان در این دفاعیه از جناب آقای مژدهی پور ریاست محترم سازمان تعزیرات حکومتی خدمتی بزرگ به بزرگواری بود که شاید هیچ لیدری ازطیف ایشان نمی توانست برای محبوبیت ایشان چنین قلم بنگارد.

هو معکم اینماکنتم

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

محقلی
Iran, Islamic Republic of
شماواصلاح طلبی ؟بعید میدانم حق بزرگواری را اگر انتخاباتی باشد مردم خواهند داد ایشون خودشون چماقدارند لازم به دلسوزی شما نبود
.............‌طیبی
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده محترم دعوت کردنبه ارامش خوبه ولی چرا سرت را زیر برف کردی اصلاح طلب چ ربطی به حزب دارد از کله سوختی اتفاقا دوگروه حرف هاشان تاحدودی واقعیته باید قدرت نقد پذیری وتحمل بالا برود سعی کردی ازدید بی طرف قلم بزنی وبا ادب وکسی که که مدیون نیست نه برادر مردم بهترین قاضی وتصمیم گیرنده هستند چون همین سیاسیون فریبشون دادند که رندشدهاند حالا چونهنا شون رنگ نداره افتادند بجون هم که بیشترش واقعیته
اصلاح طلب ساداتی چرام
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری مبارکت باد آقای مظاهر پور لطفا ژست اصلاح طلبی نگیر مگر بزرگواری شروع کننده توهین ها به بزرگان نظام از جمله هاشمی رفسنجانی و....... نبوده است؟ مگر بزرگواری اصلاح طلبان را لت و پارنکرد؟ مگر در جشن انقلاب ۲۲ بهمن چرام لقب چپ و چپکی را برای اصلاح طلبان به کار نبرد؟مگردر صحن مجلس آن ادبیات خاص را علیه کابینه دکترروحانی به کار نبرد ؟اما در انتخابات گذشته به اصلاح طلبان متوسل گردید و چهره ای مظلومانه گرفت برای جذب آرای این جریان سیاسی آری توهین و بی احترامی از هرکسی زشت و مذموم است.و جنبه حق الناس دارد آن هم در دینی که به قول شاعر این دین هدی را به مثل دایره ای دان @ پیغمبر ما مرکز حیدر خط پرگار
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
مظاهرپور عزیز من هم از گچساران هستم و خوب میدانم که بر چه اساس و به خواست کی این متن را نوشته ای و چه لطفی به تو شده است. به اصلاح امورات خود بپرداز که آقای بزرگواری در بینش و تفکرات مردم گچساران ر آن زمان که جناح و طیف سیاسی اش این همه آشکار نبود چهار هزار رای نداشت و من الان به جرات می گویم که اگر در گچساران کاندید شود هزار رای نمی آورد حتی اگر یک رقیب هم نداشته باشد.
حسینی از چرام
Iran, Islamic Republic of
ننمیدانم شما چه میخواستبی بگی.خودت معلوم نیست که دنبال چه هستی.توهم نتونستی دفاع بکنی قبول کن بزرگواری جای دفاع نداره
علی مظاهرپور
Iran, Islamic Republic of
اقای مظاهرپور شماهم خوب راهنمای چپ میزنید وبه راست میپیچید. به نظرم گلو موشو سی خدا نیگره.
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
حالا لحن نامه فاطمی خوب بود یا بد کاری نداریم . اما شما که فتنه شناس شده اید و بقول خودتان مثل فاطمی می خواهید آسمان و ریسمان به هم ببافید . خبر داری در کهگیلویه چگونه انتخابات برگزار شد که حکم صادر می کنی و معلم اخلاقیات شدی ؟ مگر غیر از این بود که شما ان را با فتنه ۸۸ مقایسه می کنی ؟
اطلاع نداری از یک کارمند ساده در کمیته امداد ممبی بپرس ببین انتخابات چگونه برگزار شد بعد بیا فتنه شناسی کن آقای مظاهر پور .
خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر برادر عزیز مظاهری با انکه خط مشی ایشان با اقایان به قول خودشان با فرهنگ و مترقی متفاوت است اما غریت هم استانی بوندنش به صدا در امد تا جواب بعضی افراد به ظاهر ایدال صاحب قلم را دهد .تا باشد کسانی که وقت تاب سخن دیگران را ندارند چگونه خواهند استان یا کشوری را اداره کنند از طرفی بذر نفاق را در شهرستان واستان می افکنند. امید است بیانیه بالا سرمشقی باشد برای کج فهمان تا بفهمند در موقع عصبانیت و مواردی از این قبیل چون پیرو شیعه مرتضی علی هستیم همانند او خشم خود را فرو برده ویا سکوت کنیم.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
آقای فاطمی قطعا نمک گیر مژدهی است سرنوشت موحد این مافیای کهگیلویه نصیب مژدهی هم میشه آقای فاطمی بدان سخن شما بی انصافی بود و بدان شما هم ناسیونالیستی سخن گفتید و هم ادبیات فتنه داشتید توهین به خانواده شهید و رزمنده و ایثارگر و جانباز و روحانی چیزی جز حمایت از فتنه نیست بزرگواری دنبال جمع مال و منصب نیست موضع محافظه کار و ریا کاری هم ندارد مواظب حرفت باش که از طریق همین سایت تمام .... شما را برا جامعه رو میکنم.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فاطمی جنگ قومی را به راه انداخته چون در محافل ومجالس بحث قومیتی شروع شده وبازنده هم مشخص است
امین
Iran, Islamic Republic of
شک دارم تو خاین اصلاح طلب بهرام خانی باشی...بعدشم خودت فهمیدی چی نوشتی...
وبگرد
Iran, Islamic Republic of
آقای مظاهر پور با این آسمان و ریسمان کردن از کسی دفاع کردن و قیاس انتخابات محلی نمایندگان به مسابل سال ۸۸ قیاس مع الفارق و به قول خود شما بی انصافی است بار دیگر به نوشته خود مراجعه نمایید ۰ وداد از این استاد و معلمی که شما از آن تعریف می نمایید ۰
چرام سبز
United States
اتفاقا جناب مظاهرپور راست فرمود ولی برعکس فرمودند انتخابات ۸۶ کهگیلویه برای تمام کشور تعمیم داده شد وایضا فتنه ۸۸از سال ۸۶ وتوسط مسعود حسینی کلید خورد
چرام
Iran, Islamic Republic of
ها=======================یه آشی زر ای کاسه هه/
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فقط این را می دانم اقایان مظاهر پور دیل اکثریت اصلاح طلب محض هستند حالا چرا دفاع کرده نمی دانم .از روی دلسوزی یا منافع خدا داند. اما بهتراست همه احترام همدیگه را داشته باشند .
البته تا بوده در این استان اکثریت تحمل شنیدن حرف حق را ندارند از هر کسی که باشه .بعدش تحمل اینکه در استانمان کسی رشد کند را نداریم . چه خوب بود به جای یک زارع پور مدیر کل در استان ده مدیر کل از گچساران در استان بود ویا به جای یک تاج صد تاج در تهران بود . ان وقت ایا استانمان هم این طور محروم بود
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
با احترام

خود آنان بزرگواران و عزیزان بهتر از همه یکدیگر را میشناسند و بهتر آن است کسی معرکه بیار این آتش نباشد و شعله های نفاق را خاموش کنیم تا اینکه شعله ور
محمدی از چرام
Iran, Islamic Republic of
این هم نوعی خودشیرینی است.سر وته مقاله ات معلوم نیست چیه.
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر کبنانیوز که دفاعیه تو را تو سایتش گذاشت
Iran, Islamic Republic of
ای کاش اظهارات ما بر اساس واقع بینی می بود ما برای دفاع از شخصی و یا گروهی سعی کنیم به شخصیت حقیقی فرد و عملکرد او بپردازیم نه تاقافیه را کم آوردیم مثل گداها از دین از اهلبیت و از مظلومیت بگوییم چرا که مسول بودن یعنی خود را وقف مردم کردن و توانایی لازم را داشتن و بدور از جناح بندی و اعمال سلیقه های شخصی و طایفه ای عمل کردن آقای مظاهری شما که خود را اصلاح طلب تصور می کنی در ۸ سال حکومت تندروهای اصول گرایی چکار می کردی و چه سمت و منصبی داشتی اگه به راستی نسبت به گروه و حزبی که اظهار می فرمایید پای بند بودی قطعا جواب من منفی است و شما یک کارمند جزئی بیشتر نبودید ولی اگر همانند بعضی از دوستانت که ۸ سال دوره ۲ خردادی را یدک کشیدند و همه منافع حاصل از کسب مسولیتها را به جیب زده و یا استفاده نمودند و در دوره ۸ ساله جدید دگر بار خود را مهمان نه بلکه میزبان حساب کرده و بر سر این سفره نعمت گزیده اید و الان به دفاع می پردازی حق داری و خودت به وضوح می دانی مگر اینکه وجدان بیدارت را طمع کسب منافع و مناصب به مسیر دگری سوق داده باشد که در دور گذشته تمام مسولین ادارات و نهادها به طور یک جانبه و مصرانه با تمام قدرت و توان در خدمت کاندید خاصی و در حمایت از او گام برداشتند در اداره برق که پسر برادر فردی خاص را در منطقه دیگری با ماشین اداری و ماموریت اداری در حین پخش اطلاعیه و انجام امور تبلیغی نه برای کسب منافع و اهداف آن اداره بلکه در جهت تبلیغ برای کاندید خاصی بود که از دید سربازان گمنام امام زمان پنهان نبود و به دام قانون گرفتار شدند گرچه ....این را حضرتعالی چه تصور می کنی بنابراین داماد حضرتعالی فعلا نماینده است و نگران نباش ولی حیف که ما از دین از ایمان و از وحودمان مایه می گزاریم برای اشخاص و افرادی که در راستای اهداف و وظایف محوله دل به کار نمی بندند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ما ونماینده مان به شما هیچ ربطی ندارد شما هم مطمئنا لطفی بهتون رسیده شب دراز وقلندر بیدار آخرش معلوم میشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
برادر مظاهرپور دیل،شما.قبلا ازافکار واعمال اقای یدالله مرادی دفاع کردین و حالا هم از بزرگواری وجلوتر هم در دفاع از بقیه اصولگرایان قلم زدین.شما را نه در محافل ومجالس اصلاح طلبان زیارت کرده ایم ونه درفضای مجازی مطلبی در دفاع از اصلاح طلبان با قلم شما خوانده ایم.فک کنم بنا به مصلحتی شمایک بار ازجلوی ستاد حاج بهرام عبورکرده اید،وحالا خودرا اصلاح طلب میدانید.البته در اصلاح طلب بودن برادزاده شما و بعضی از بستگان حضرتعالی شک و شهبه ای نیست.
سید
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه مردم ک.ب آقای مظاهرپور بزرگواری خودش قدرت بیان ندارد وکسی برای دفاع از صحبتهای ایشان پرداخت که واقعآ معلوم نبود چه می خواهد بگوید بهترین سخن بزرگواری همان چماقش بودوبس
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خودتی فرمودی حوزه من نیست پس بهتره ببندیش
پارس خودرو
United Arab Emirates
کدام اصلاح طلب اگر اگر دوستان اصلاح طلب همچنین فکر ومنشی دارند که باز دوباره باید فاتحه این گروه سیاسی را در استان خواند . اقای مظاهری اصلاح طلب که دم از وابستگی به دکتر تاجگردون می زنید با کدام منطق وبرهان نه یکی از مدیران پرتوان کشور بلکه تنها مدیر کشوری که در دودولت مختلف با دوزیر مختلف کارکرده ومورد تایید همگان می باشد را نقد می کنید با چه توانی وچه پیشینه ای وقتی قلم برمی دارید وچی می خواهید بنویسید به خود وجایگاه خود نگاه کنید بعد کاغذ را سیاه نمایید به قول خودتان همین سید که اصلاح طلبان را برای اداره یک دبستان نیز قبول نداشت حالا چی شده شما داییه عزیز تر از مادر شده اید .پس سیاسون اصلاح طلب در گچساران صبح دم از تاجگردون می زنند وشب اصول گرا هستند .شما درهمین مرحله باشید کافی است .خواهشا خودتون را به دکتر تانگردون وصل نکنید .فردی با توانای دکتر مژدهی پور این پتانسیل را دارد که در جایگاهای دیگر به مردم کشور واستان محروم خود خدمت کند اگر ابوموسی اشعری های زمان اجازه بدهند وخیالات خودرا روی کا غذ نیارایند.باتشکر از سایت وزین کبنا نیوز که انصا فا تمامی کامنت هارا منشر می نماید
پارس خودرو
United Arab Emirates
چرا کامنت من کنتشر نشد
پارس خودرو
United Arab Emirates
تمام کامنتها ی ما در ..منتشر شده شما چرا منتشر نمی کنید .شاید شما ها .......
پارس خودرو
Iran, Islamic Republic of
من ب عنوان ی دانشجو واقعا ..وقتی میبینم نماینده مردم شهرم هنوز نمیداند کار تعزیرات چیه
پارس خودرو
Iran, Islamic Republic of
رای ما دکتر علی مژدهی
کسی که در تمام دوران مسئولیت مانند برخی ها از ادبیات چماق استفاده نکرده است.
پارس خودرو
United Arab Emirates
کدام دلسوزی این این اقا توهم زده اصلاح طلب کدوم اصلاح طلب به قول بزرگواری که در سخنرانی خود اصلاح طلبان را چپ چپکی نامیدند این اصلاح طلبه این طر فدار حذب باده بنده یک اصول گرا هستم وهمیشه از اصول گرا حمایت کردم ولی این اقا چی صبح اصلاح طلب شب اصول گرا .نقد مدیر توانا مملکت سواد می خواهد نه عقده .خدا از سر تقصیر تو بگذرد که یکی از پاک ترین مدیران مملکتی رامورد هجمه قرار داد ه ای .شخصیتی ممتاز را مورد افترا قرار داده ای که موردتایید دودولت متفاوت است .شما از مدیریت چه می دانید شاید خانه بهداشتی را دردیل مدیریت می کنید
پارس خودرو
Iran, Islamic Republic of
گه دکتر استخدامی هم انجام داد خارج از استان بود در خوزستان یا فارس یا تهران.....پس هیچ وقت به این موضوع حسادت نکنید باید یه خوزستانی یا کرجی یا شیرازی استخدام میشدحالا چه بهتر که از بچه های استان استخدام شد .ایا میدانید زمانی که همه اصلاحطلبان را نکوهش می کردند اقای دهبانی که از سردمداران چپ بودند مدیر کل شدایا زمانی که مبشری فرماندار بود چه کارها که برای بزرگواری انجام داده بود و بزرگواری بهارستان را مدیون ایشان بود ولی مژدهی بدون در نظر گرفتن این مسایل برادرش را مدیر کل فارس کرد ابادان ایذه اهواز یزد اصفهان تهران ..... چرا فقط نیمه خالی لیوان را می بینید مژدهی نه قوم گرا است نه خط باز و جناحی پست فعلی مژدهی بالاتر از نمایندگی است
Iran, Islamic Republic of
سیل خروشان حمایتهای مردمی از دکتر مژدهی هر اراده باطلی را نابود می کند.
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
دارم به همه تون میخندم...هههههههههههههههههههههههههههه
لنده
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات همین حیف از اصلاحات که خودتو به آن منسوب کردی
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای مظاهرپورخداوکیلی چه خط سیاسی داری شما که همیشه بابادمیچرخی نظرندهی بهتره
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای مظاهرپورخداوکیلی چه خط سیاسی داری شما که همیشه بابادمیچرخی نظرندهی بهتره چه شده حال ازحاج بهرام حرف میزنی مگه یادت رفته زمانیکه درسال ۱۳۸۰حاج بهرام ازحاج رحیمی فرماندارفعلی برای مجلس حمایت کردشماودوستان کینه توز ازکاندیداهای مقابل حمایت کردیدعده ای که خودرااصلاحاتی دواتشه میدانندیاازمرحوم نبی زاده عده ای از عبد ی پور ومردم اگاهند
مسعود
Iran, Islamic Republic of
"این سید اولاد پیغمبر"
این واژه یعنی چی؟ یعنی سادات اصلا دروغ نمیگن؟!
یکی میاد به اون یکی بگه خودشیرینی نکن...خودش بیشتر خودشیرینی میکنه
پیکان بار
Iran, Islamic Republic of
این پارس خودرو هم مشخصه که مژدهی پور خوب بهش رسیده است.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
بردارش
آگاه
Iran, Islamic Republic of
بردبرش
حقگو
Iran, Islamic Republic of
چه شد حزب باد مگرنبودآن برادرت که برای حسینی نطق آتشین می کرد. شما اصولگراییدیااصلاح طلب.
ب-نیکدل
Iran, Islamic Republic of
جناب مظاهر پور-خسته نباشید.هرچه در مطالبت گشتم حرف به درد بخوری پیدا نکردم که جوابت دهم ...جدا از دفاعیات آقای فاطمی از این موضوع ناراحت شدم که با این طرز تفکر خود را از حامیان اقای تاجگردون قلمداد کردی/مشخص است که هیچ شناختی از افکار وعقاید ایشان نداری ویاهم با حیله وفریب سیاسی به طرف ایشان رفتی...اصلاح طلبی ویژگیهای خاص خودش را دارد که شما از آن بی بهره اید.....بحث موارد حمایت فاطمی از مژدهی نیست بحث حمایت شما از بزرگواری نماینده حوزه فاطمی است.آیاشناخت شما از بزرگواری وخدمات وی به حوزه انتخابیه بیشتر از فاطمی است؟ آیا دلایل ایشان را که مستند ومستدل ارایه دادند برای شمایی که اطلاع چندانی نداری مطالعه کردی؟برادر جان از کدام فتنه حرف میزنی ...خبر داری که حامیان به قول شما فتنه رای دهندگان بزرگواری بودند؟همین آقای بزرگواری با التماس از موکلانی که به موسوی وکروبی رای دادند تقاضای حمایت کرد....چه میدانی ؟ یا از سیاست بی خبری ویا مزد کارت را گرفته ای؟ اصلاح طلبان واقعی شهرستان نه از مژدهی طرفداری میکنند ونه به بزرگواری اعتقاد دارند...اما مگر مشتهای گره کرده بزرگواری از خاطره ها فراموش میشود؟فتنه را ما هم قبول نداریم وحرفهای رهبر معظم را فصل الخطاب میدانیم اما کاسبی از بحث فتنه را کثیف تر از خود فتنه میدانیم.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
توکجات اصلاح طلبه بچه دیلی مگه تونبودی کناربرادرت که برای سیدقدرت حسینی نطق می نمود.وایساده بودی .کم رنگ عوض کن.
ب.نیکدل
United States
با عذر خواهی از نویسنده این دفاعیه .هرچه در مطالب این دوست محترم اصلاح طلبمان گشتم موضوع مهم وبه درد بخوری ندیدم که جوابش بدهم.اما یک مطلب برایم جالب بود که جناب مظاهر پور خودرا از حامیان تاجگردون قلمداد نموده از جریان اصلاحات!! من فکر میکنم یا ایشان هیچگونه اطلاعی از منشور اصلاح طلبان ندارد ویا با حیله و سیاست به دنبال نماینده محترم گچساران رفتند! برادر جان در دوره گذشته خیلی از دوستان اصلاح طلب یا رای سفید دادند.ویا به شهرهای دیگر چون گچساران رای دادند ویا هم به خاطر بعضی از مصلحت اندیشی به همین آقای بزرگواری رای دادند.یعنی اگر اطلاع داشته باشی اگر نبود التماسها بزرگواری و مصلحت اندیشی دوستانی که به موسوی وکروبی رای دادند شاید الان کس دیگری نماینده بود.! دوست عزیز نمیدانم آیا اطلاعات شما از انتخابات حوزه کهگیلویه بیشتر از آقای فاطمی است؟ بحث حمایت فاطمی از مژدهی خیلی مهم نیست به هرصورت شاید مقام و جایگاه ویا خویشاوندی وی باعث چنین حمایتی باشد ! !بحث حمایت شما از بزرگواری قصه جالبی است! شاید شما هم مزد زحمتتان را گرفته باشید اما از نوع حمایتت به عنوان چهره اصلاح طلب ناراحت شدیم...دوستان اصلاح طلب هنوز مشتهای گره کرده بزرگواری را فراموش نکردند!! ما هم از فتنه وفتنه گران متنفریم وبحث انتقاد و تقلب در انتخابات را بعد از سخنان رهبری که فصل الخطاب بودند قبول نداریم اما کاسبی از فتنه را که خاص دوستان آقای بزرگواری است بدتر از فتنه میدانیم..آنچه را آقای فاطمه گفتند همه مستد وبا مدرک بودند.ایشان با ذکر محل ونوع سخن و قول و وعده موارد را ذکر کردند.به هرصورت ما بزرگواری و مژدهی را بیشتر از شما می شناسیم واجازه بدهید خودمان وکیل مان را نقد کنیم ..
علی از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آقای مظاهرپور شما اگه منفعتی نداشتید جوابیه نمی نوشتی . اگه خوب اینقدر دست به قلمت بالاست پس چرا از زندان برداشتند
Chiara
Venezuela
That's a shrewd answer to a tricky quoetisn
ازشهرستان بهمي
Iran, Islamic Republic of
اقای مظاهر بو ر خدای تو سر بیازی یا ته بیازی بعدش نکات اقای فاطمی منطقی بودند چرا زود از کوره در میرهاین نماینده محترم
بویراحمد
Europe
...از اون دسته ادماییه ک اقای .درباره ی اقای..ین ادما یه .ادم ...فقط خودشون به درد خودشون میخورن .هیچ وقت نباید اجازه بده که ادمای.. براشون تصمیم بگیرن اقای .بله باید این حرفارو بزنی چون ..خوب چرب و نرم کرده میدونی
دهدشت مردم بهمیی سردسیر دهقاضی
Iran, Islamic Republic of
بابا... یک حرف زد خواست خودش ... فکر کرده الان بزرگواری می گذارش جلو ... چون بنده خدا ...شد دکتر حاج علی مژدهی هنوز ...
شهروندی از درغک
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تاریخ مصرف بزرگواری تمام شده ، دنیا عوض شده ، فکرها متحول شده ، توافق هسته ای صورت گرفته ، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم و داریم از کسی حمایت می کنیم که در مجلس دکور است و فقط برای حضور و غیاب ، وگشتن در خونه های مردم و در گوشی حرف زدن کاربرد دارد لذا هرکسی غیر ازایشان سکان هدایت شهرستان را در مجلس بگیرد شهرستان متحول خواهد شد . حضور ایشان در مجلس چه الان و چه در آینده یعنی مرگ تدریجی استان و شهرستان ( دولت تیه اش نداره )
شهروندی از درغک
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تاریخ مصرف بزرگواری تمام شده ، دنیا عوض شده ، فکرها متحول شده ، توافق هسته ای صورت گرفته ، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم و داریم از کسی حمایت می کنیم که در مجلس دکور است و فقط برای حضور و غیاب ، وگشتن در خونه های مردم و در گوشی حرف زدن کاربرد دارد لذا هرکسی غیر ازایشان سکان هدایت شهرستان را در مجلس بگیرد شهرستان متحول خواهد شد . حضور ایشان در مجلس چه الان و چه در آینده یعنی مرگ تدریجی استان و شهرستان ( دولت تیه اش نداره ) ما با ید انتقاد پذیر باشیم و نقد کنیم
ش
Iran, Islamic Republic of
نه خیر تاریخ اون گذشته که شکم عده ای بیسواد وخواهر زاده وبرادر زاده ها را پرکرده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1