تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۷۹۵۰۹

پاسخی به بزرگواری در دفاع از مژدهی

۴۴
۰
کبنا ؛ذوالفقار فاطمی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بزرگواری
سلام علیکم
متعاقب جلسه برگزار شده شیراز که حواشی زیادی را بنا به دلایل پیدا و پنهانی که داشت، مطالبی را در یک سایت محلی، نگران، عجولانه و فارغ از تدبیر و منطق سیاسی مطرح نمودید که جا دارد جهت تنویر افکار عمومی پاسخ داده شود.bzrgvmj
هرچند مردم عزیز و فهیم این آشفتگی و بهم ریختگی ادبیات کلامی و رفتاری  شما  را به توالی و در ادوار مختلف تجربه کرده اند و کاملاً با ویژگی های اخلاقی و رفتاری  شما آشنا، اما ضمن تشکر از برادر عزیزم جناب آقای دکتر فیاض بخش که جوابیه ای را در دیگر سایت استان (کبنا نیوز)در پاسخ به مسایل مطرح شده به طور جامع و کامل به نظر مردم عزیز رساندند، نیاز دیدم که در راستای مواردی که در حوزه سازمان تعزیرات حکومتی به دلیل ضعف مفرط جنابعالی از قوانین و مقررات مطرح شد به استحضار مردم فهیم که به خوبی این اظهارو نظرها را تجزیه و تحلیل می کنند برسانم.
فرمودید که «فردی که باید به فکر تنظیم بازار و قیمتها باشد به فکر نشست انتخاباتی است.» مستحضرید که: سازمان تعزیرات حکومتی به موجب ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب ۱۳۷۳ وظیفه رسیدگی وصدور حکم درخصوص تخلفات اقتصادی را بعهده دارد و تنظیم بازار و کنترل و تعیین قیمتها توسط کارگروهی متشکل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دادگستری انجام می پذیرد  و شناسایی متخلفین بعهده سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه است که اصلاح قانون مزبور در زمان نمایندگی جنابعالی و در سال ۱۳۹۲به تصویب رسیده است و قبل از اظهار نظر ایجاب می نمود تفرقی به قانون نظام صنفی که خود از تصویب کنندگان آن بودی صورت می گرفت. بنابراین وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی نظارت بر بازار و تعیین قیمت نیست هرچند تعزیرات می تواند با دیگر دستگاههای مسئول در این زمینه همکاری داشته باشد. لذا در این قانون هیچ اشاره ای به نقش نظارتی سازمان تعزیرات نشده است که قانونگذار به خوبی و با تشخیص درست این تفکیک را قائل شدند(نظارت – رسیدگی ) چرا که شاکی و متشاکی نمی تواند به لحاظ حقوقی یک مرجع باشد، البته از شما که با ادبیات حقوقی آشنا نیستید انتظاری غیر از این نبست  اما به لحاظ جایگاهی که دارید انتظار می رود معلومات و دانش حقوقی خود را جهت اشراف به موضوعات مختلف در راستای ایفای نقش نمایندگی مردم  افزایش دهید. البته مردم عزیز نیک می‌دانند که هدف جنابعالی از مطرح نمودن این موضوع دغدغه ها و نگرانی‌های مردم نیست چرا که فضای کشور و فشارهای اقتصادی استکبار و ایادی آنها برای مقابله با انقلاب اسلامی و بخصوص تحریم‌های ظالمانه آنان عنان را از ید نه تنها وزارت صنعت معدن و تجارت بعنوان متولی نظارت بر بازار بلکه مسئولین، دست اندرکاران و تصمیم‌گیرندگان حوزه‌های اقتصادی گرفته است و نه تنها خواص حتی عوام ما هم به این موضوع واقفند. آیا وضعیت قیمت نفت در بازارهای بین المللی و نوساناتی که در راستای اهداف استکبار شاهد هستیم، نگران کننده نیست؟
حجت الاسلام بزرگواری: اقتصاددانان تئوری‌های اقتصادی ازجمله عرضه و تقاضا را تنظیم کننده بازار می‌دانند نه نگاههای امنیتی و بخشنامه ای به بازار را. در اقتصادهای باثبات عرضه و تقاضا بازار را تنظیم می‌کند نه جریمه و فشار. شرایط امروز کشور مساعد این نوع ادبیات غیر علمی  و غیر منطقی نیست. نمی‌توان همراه و همگام با استکبار بنگاه‌های اقتصادی نیمه تعطیل کشور را که در شرایط سخت و زیانبار، تمام همت خود را برای تولید بی‌جان و اشتغال کم رمق این کشور بکار بستند را تهدید کرد. گرانی و افزایش قیمت‌هایی که در سالهای اخیر بخصوص نوساناتی که در قیمت ارز بوجود آمد و تقریباً نزدیک به صد در صد باعث افزایش قیمتها و سوء استفاده شدید افراد سودجو شده و فشارهای مضاعفی را برگرده مردم سوار کرده  با گرانفروشی متفاوت است. امروز هزینه های تولید به دلیل همین فشارها و تهدیدها به شدت بالا رفته و تولید کننده راهی جز افزایش قیمت‌ها ندارد همچنانکه مردم عزیز به خوبی می دانند که این افزایش قیمت‌ها با نظر دولتها و پس از بررسی های کارشناسی صور ت می گیرد. ضمناً اگر گرانفروشی هم اتفاق بیفتد وظیفه وزارت صنعت، معدن  و تجارت هست که پرونده تشکیل دهد و به سازمان تعزیرات جهت رسیدگی ارسال نماید که در این صورت همکاران تلاشگر و زحمتکش اینجانب در اسرع وقت به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند و عملکرد امروز سازمان تعزیرات حکومتی  چه در دولت گذشته و چه در دولت فعلی به شدت مورد تأیید مسئولین رده بالای مملکتی بوده و هست و بارها در مجامع و جلسات رسمی بیان شده است. جنابعالی یکبار در دولت گذشته هم از وزیر محترم وقت دادگستری به منظور تضعیف نمودن شخص رییس سازمان همین سئوال را به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات کشور مطرح نمودی که با واکنش تند نمایندگان ملت روبه روشدی! نکند فراموش کرده ای؟ البته از اینکه نماینده مردمم مورد بی‌مهری قرار بگیرد خوشحال نمی شوم.
مگر تمام تلاشت را برای عزل ریاست سازمان و انتقام از مردم به خاطر آراء پاک و بدون از غل و غشی که داده بودند بکار نگرفتی؟ نتیجه چه شد؟ نه تنها عزلی صورت نگرفت بلکه علیرغم تمام شانتاژها و هجمه‌های صورت گرفته شما و نزدیکانت مورد تأیید و تکریم دولت جدید هم قرار گرفت. چرا که مردم نیک می‌دانند عزت و ذلت دست خداست (تعزمن تشاء و تذل من تشاء) اگر نیت خدایی باشد خداوند در همه حال حافظ و نگهدارتان خواهد بود در غیر این صورت چوب خدا را زمانی خواهید دید که دیگر دیر شده است.
جنابعالی به نوعی همه افراد شرکت کننده را فاقد صلاحیت وکالت مردم دانستی و به نوعی نقش شورای نگهبان را هم ایفا می کنید. فکر نمی کنید با چنین اظهاراتی به جایگاه شورای محترم نگهبان خدشه و آسیب جدی وارد می کنید؟
اشاره کردید که افراد شرکت کننده در جلسه شیراز همه مترسک هستند که اگر چنین نظری دارید این ترس و بهم ریختگی و پریشانی چرا! به نوعی تضادآشکار در گفتارت مشاهده می شود که اینچنین آشفتگی کلامی دارید!ا لبته عمر سیاسی شما نه تنها رو به افول بلکه تمام شده است و خودبه خوبی به این نتیجه رسیدی که اینچنین اظهار نظر می کنید!
حجت الاسلام: چه زیبا گفته‌اند «شرف المکان بالمکین» اعتبار مکانها به انسانهایی است که در آن زیسته اند. مجلس شورای اسلامی جایگاه بزرگی است و از شأن و منزلت بالایی برخوردار هست و چه خوب بود این شأن که بواسطه رأی مردم (که البته حرف وحدیث های زیادی هم دارد و جای بررسی و تأمل و......) بدست آوردی را با شرافت حفظ می نمودی ولی حیف و صدحیف که از تریبون رسمی مجلس  ادبیاتی را بکار بردی که در شأن و جایگاه مردم ما نبود. مردم ما شاید بواسطه فقر و نداری وکم توسعه یافتگی نتوانستند به آن جایگاهی که استحقاقش را داشتند برسند اما به لحاظ سطح فکری، دانش و آگاهی‌های عمومی، شور و شعور، فرهنگ و مشارکت سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی که دارند زبانزد عام و خاص و مسئولین نظام هستند. به تعبیر جناب بهمن بیگی که خدای رحمتش کند و کمک شایانی به علم آموزی و فرهنگ استان ماداشته اند، دیگر تفنگ نماد فرهنگ و تمدن ما نیست امروز قلم و منطقی که بواسطه قلم فراگرفته ایم نماد فرهنگ و تمدن مردم دیار ماست. دیگر چماق در ادبیات مردم ما بواسطه دانش و شعور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که دارند جایگاهی ندارد. چماق مظهر جهالت و نادانی است و قلم نماد منطق و دانایی. مجلس به فرموده حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب در رأس امور و محل قانونگذاری است و کسی که بعنوان نماینده در آن جایگاه قرار می گیرد باید شأن و جایگاه مردم حوزه انتخابیه را با ادبیاتش نه تنها حفظ بلکه ارتقاء دهد. آیا از ادبیات شما مردم چنین برداشتی را دارند؟
فرمودیدکه «برخی در دور گذشته انتخابات نتوانستد یک سوم رای مردم راکسب نماید» متأسفانه ماها حافظه تاریخی ضعیفی داریم اما این دلیلی برای کتمان  واقعیتها نخواهد بود. همه شاهد بودیم که در دور گذشته انتخابات علیرغم تمام بد اخلاقی ها، بی مهری ها و ناملایمات سیاسی و بدون اتکا به گروههای زر و زور، قدرت و ثروت و در اندک زمانی محدود مورد اعتماد نزدیک به ۳۰ هزار رأی خالص و بدون غل و غش مردم عزیز قرار گرفته است که این آمار برای یک بار حضور و در زمانی بسیار کم رقم خورد. بدانید رأی ناشی از حمایت و تشویق و ترغیب کارگزاران وقت و چوب حراج زدن به دستگاههای اداری نظام نتیجه ای جز وکیل الدوله شدن نداشته و نیک می دانید اگر این حمایتها نبود و انتخابات در یک فضای رقابتی و عادلانه برگزار می شد به سرنوشت آراء گچساران خود گرفتار می‌شدی؟ احتمالاً گذشته ات را از یاد برده ای که چند بار در انتخابات شرکت نمودی و چه جوابی از مردم دریافت نمودی؟! نکند بسیج امکانات دولتی را در دولت گذشته که فشار مضاعف را به تمام معنی برکارمند و غیر کارمند با تهدید و تطمیع آورده بودند و به تعبیری ابرو باد و مه خورشید و فلک دست بکارشدند تا  .... را از یاد برده ای؟ نکند از یاد برده ای که برای مدرک اکابرت چه کارها که نکرده ای و به چه کسانی که متوسل نشدی؟
همین جا لازم است هم به جنابعالی و هم به همه مردم عزیزم اعلام بکنم که اکنون که به لطف و عنایات حضرت حق، ریاست سازمان مورد اعتماد دولتهای مختلف قرار گرفته و بیش ار پنج سال و اندی در سازمان تعزیرات حکومتی مشغول خدمت می باشد، به مدد و یاری باریتعالی و با توسل به اهل بیت (ع)  در آینده ای نزدیک جهت خدمت بیشتر به مردم و ورود به صحنه انتخابات بنا به درخواستهای مکرر مردم  از سمت فعلی استعفاء و خود را در معرض انتخاب مردم قرار خواهد داد و از تمامی عزیزانی که آمادگی حضور در این عرصه را دارند از هر حزب و جناح و گروه سیاسی  عاجزانه خواهش می کنم تا به منظور توسعه استان و حضور حداکثری در انتخابات آتی با هرسلیقه و بینش سیاسی که دارند خود را در معرض انتخاب وآزمون مردم قرار دهند.

خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی و مارستگار

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
United States
عالی بود جناب فاطمی عزیز .درود بر لر .درود بر طیبی بهمیی بویراحمد .و مرگ بر کسایی ک اینگونه آبروی اصیل ترین قوم ایران رو می برند
سیدیاسین
Iran, Islamic Republic of
بنده همیشه گفته ام و باز هم میگویم که اقای که نام بردید اگر تا ۱۰۰۰سال ثبت نام کند مردم بعنوان نماینده ی خود به او رای نخواهند داد!!! چرا که ایشون از کارنامش مشخصه که فقط اقوام خود را به استخدام در تعزیرات حکومتی در آورده است
اشنا
Iran, Islamic Republic of
درودبرتاج کردون -اصلاحات کهگیلویه-بهمیی چرام لنده
دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
آقایان کهگیلویه ای بزرگواری را مقصر ندانید به قول خودتان نخبه های شما و بزرگان شما به محضی که دو کلاس سواد دار می شوید یا می روید زن دوم می گیرید یا می خواهید مدیر شوید این یک بیماری هست که شما ها دارید و باعث پس رفت شما شده همین حالا آقای فیاض بخش با هزار مکافات از یاسوج هر هفته می رود خارگ که ریس باشد آقای .را دارید تهران که می گوید با من لری حرف نزنید مردم متوجه می شوند که من لرم . یک .توی دانشگاه ماست خودش .کرده تاشده ریس دفتر فرهنگ یا .که پاهایش را به میزش چسب زده که خدای نکرده کنده نشود و ........مشکل اینجاست برادر مردم محروم را هر چهار سال یکبار به جوش می آورید که چه ..
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
البته شکی نیست که آقای مزدهی .ناسیونالیسم به تمام معن... ...را دارد ولی آقای فاطمی شما الان به جایی رسیده ای که خرده به آقای بزرگواری میگیرید هرچند مطمئنم این متن در ذهن شما نمی گنجد اما شما خودت را مسخره کردیدخدا شاهد از نزدیک شما را دیدم ودر موضوع استخدام بحق یکی از افرادی که استحقاق انرا داشتند صحبت کردم قسم جلاله را یادکرد که امکانش وجود ندارد باید حتما ارشد حقوق باشد ورشته غیرمرتبط اصلا پذیرش ندارد بالاخره کسی بود از خانواده ایثارگر که آفتاب جبهه وجنگ را دیده و تا مرز شهادت پیش رفته وبعد از پایان استخدامی که شما مسوول آن بودی تحقیق کردم به همان سوگند جلاله ای که خوردید بیش از چند نفر خودم میشناسم از بستگانت که با مدرک در سطح پایین و.غیر مرتبط وبدون آزمون استخدام کردید فردای قیامت یقه ات را خواهم گرفت وحقوق تضییع شده را ازت خواهم گرفت یا هم قطعا در همین دنیا رسوا خواهید شد باور کنید بدرد چوپانی در درغک هم نمی خوردید یعنی صلاحیت مدیریت مواظبت چند گوسفند را نداشتید مدیون رگ خونی مزدهی هستید شما از بقایای دولت ناکارشناسی آقای احمدی نژاد هستی که این فجایع را بر سر مملکت آورده است ومتاسفم که هنوز افراد ناکارامد دولت قبلی حضور دارند واین نشان از بی تدبیری دولت فعلی است آرای آقای مزدهی نه تنها رویش نکرد بلکه بشدت از ناحیه امثال شما دروغگو کاهش چند برابری در پی خواهد داشت
محقلی
Iran, Islamic Republic of
چماق .. است و قلم نماد منطق و دانایی.
انوری
Iran, Islamic Republic of
اقای باسواد و دانا ... اقایی که قراره نماینده بشه قبل از مسولیت های کلان کشوری چقدر بوده و الان چقدره ؟؟؟بزرگواری را می دانی چرا مردم دوست دارند فقط برای اینکه صریح می گوید و سالم زندگی می کند اگر ایرادی دارد که فراوان دارد همین پاک زیستی و پاک دامنی و یک رنگیش عیوبش را پوشش داده ...اقای دانا خودت با دولت قبلی چه میانه ای داشتی ؟؟؟؟اقای دانا مردم باشور و شعور حوزه انتخابیه خوب می دانند اقای بزرگواری ادبیات گفتاریش تند وهجومی است اما می دانند هم که صداقتش و رفتارعملیش از میلونها ادمهای متظاهر و فریبنده که دین را محلی برای کاسب کاری و ادای دین داری را برای عوام فریبی بر گزیده اندبرتری دارد...
احسان
Iran, Islamic Republic of
مردم به دعوای سیاسی شما اصول گرایان کهگیلویه توجه ندارند...حنای همه شماهابرای ما رنگی ندارد....همه شماطایفه گرا هستید نه اصول گرا....نوبت اصلاحطلبان میباشد خودتان را خسته نکنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید برید پی کارتون.هیچ کدوم مالی نیستید.دنبال غیر بومی باشید.لطفا....
Iran, Islamic Republic of
سوال بنده این است اگه فاطمی خواهرزاده آقای مژدهی نبود ایا شایسته این جایگاه بود اگه نه پس مژدهی قوم گرااست نه شایسته سالاری
محمد
Iran, Islamic Republic of
آفرین به فاطمی عزیز مطالب بسیار علمی و کارشناسی را مطرح نمودی دست مریزاد
اکبر
Iran, Islamic Republic of
دیگر دوستان نویسنده منطق و ادب را از ایشان یادبگیرند.احساسی مطلب ننویسند مستند و مستدل بنویسند تا مخاطب بتواند آنالیز بکند.
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
بنازم غیرت و تعصب ایل بهمئی را
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
این ادبیات آقای فاطمی ادبیات اصلاح طلبی است و احتمالاً ایشان چنین تفکری دارند و الی اصولگرایان که چنین باسوادی ندارند.
پروین
Iran, Islamic Republic of
بسیار خرسند و خوشحالم و به جوانان آینده دار منطقه ام می بالم و افتخار می کنم آقای دکتر فاطمی تشکر.
رستم
Iran, Islamic Republic of
شأن دکتر مژدهی بالاتر از اینهاست خواهش می کنم دکتر وارد بازیهای سیاسی بعداز سی واندی سال خدمت صادقانه نشو چرا که دنیای سیاست کارزار کثیفی است و انسان بزرگ و باصداقتی مثل شما حیف است.
ندا
Iran, Islamic Republic of
خدایی چاپ کن .... من از ساداتی ها هستم اما از دادن رای به این ککام شرمنده هستم وهرشب خود را نفرین میکنم لحظه شماری میکنم تا انتخابات شروع بشه از جان برای مژدهی مایه میگذارم درود بر شرافت این قلم و این مرد شجاع بهمیی جناب فاظمی واقعیت را گفتی
رستم
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما بزرگواری را مستند .
دولت
Iran, Islamic Republic of
دکتر مژدهی افتخار استان کهگیلویه و مظهر پاکی و صداقت است
هادی پور
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فاطمی صمیمانه از بیانات زیبای شما ممنونیم . درست است که توانمدیها و محسنات دکتر مژدهی بیش از اینها است و در چند بند خلاصه نمی شود ولی بازهم جا دارد مردم غیور لر به داشتن همچین سرمایه قومی و ملی افتخار کنند و برای اعتلای سطح فرهنگ و پیشرفت از رهنمودهای ایشان استفاده نمایند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ابراز گناه از خود گناه بد تر است بیش از حد همدیگر را نکوبید و با ابروی دیگران برای تطمیع اذهان دیگران استفاده نکنید. مردم به قول شما نویسنده عزیز آگاه و با اطلاع از همه امور هستند و همه از قلم خوبی برخوردار اند.پس قضاوت ها را به عهده خود مردم بگذارید . انشاالله مردم خوب میبینند و خوب هم تصمیم میگیرند پس کاسه داغ تر از آش نشوید.اگر به دنبال جایگاهی در اینده نیستید.
م
Iran, Islamic Republic of
هردوتاش ودرد نیخرن سی مجلس
تهران
Iran, Islamic Republic of
توی این مملکت سراپا دزد بهترین کارو کرد فانیلشو گذاشت معاونش .
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اگرخدامردم رانزده بود به بزرگواری رای نمیدادند.یکیش خودمم
تهران
Iran, Islamic Republic of
تازه اگه غریبه میذاشت هم ولایتی ها میگفتن چرا غریبه یعنی ادم بدرد بخور تو استان نبود ؟؟؟
الف
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط موحد
باانصاف
اصلا کسی فاطمی را میشناسه خودتو خسته نکن فاطمی یه نونی گیرت اومیه بخه تا بیا زیر سبیلت
ساداتي
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک ساداتی اصلاح طلب خدمت خوانندگان عرض کنم که نباید تعصب بیجای ناسیونالیستی داشته باشیم این دو عزیز(مژدهی و بزرگواری ) امتحان پس داده اند بزرگواری که فقط عده خاصی را دور خودش جمع کرد ومژدهی فقط به اقوام خودش ارتقا وبها داد پس لطفا هر دوی شما خودتونا خسته نکنید چرا که مجلس آینده وکاندید قبولی درحوزه شما اصلاح طلب خواهد بود وبس.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
خواهر زاده ی محترم مژدهی آقای فاطمی بو فکر نان کن خربزه آبه بزرگواری هم صادقه و هم یک رو با این حرفها اصلاحات گول شما را خورده بزودی مژدهی عزل میشه مژدهی فقط ناسیوناله الکی مدیر مدیر نکن از قانون هم حرف نزن که به همان قسم های جلاله ای که به دروغ خوردی پته ات را برا همه رو میکنم ##چطور توانستی به این سید رزمنده جانباز و خانواده شهید و آزاده و روحانی توهین کنی برو توبه کن تمام اسرارت را برملا میکنم تا ماهیتت آشکار شود.
علی
Iran, Islamic Republic of
اصول گرا ها به دلیل سطح سواد پایین به درد مجلس نمی خورند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از الان جهت انتخابات جنگ قومی وقبیله ای در شهرستان کهگیلویه شروع شد که علت آن فاطمی است وشک نکنید مزدهی پور بازنده این جنگ است
پارسا
Iran, Islamic Republic of
آقای بی طرف که در همه سایتها شیپور قوم گرایی می زنی از زمانی که کاندیدای مورد حمایت شما وارد مجلس شد شپور قوم گرایی زده شد و این را هر کر و کوری هم می داند شما هم هدفت مشخص است . ...
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم برچسب مژدهی را به ایل طیبی نچسبانید و بگویید مژدهی تاماولی و مژدهی جاوید و صالحی و بیقیه طیبی را جداکنید درورد بر تعزیرات حکومتی
عشق وطن
Iran, Islamic Republic of
حزب و جناح برای مردم فقیر این استان معنی ندارد ، این بازی سیاسی همیشه ادامه دارد ...بیایم دست در دست هم قدم در راهی بگزاریم که فقر را از استان دور و دوباره اقتدار را به این خاک با ارزش باز گردانیم .به کسی رای دهیم که هم لیاقت و هم توانای وکالت شما را داشته باشد...این استان نیاز به افرادی چون تاجگردون دارد تا بتواند در میان رجل سیاسی دیگر استان ها نظر مسئولین کشوری را به این استان فقیر جلب کند . کمی به خود آییم و واقعیت را ببینیم .
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حقیقتی که در لوای منافع نادیده گرفته می شود ای کاش به دور از نظرات شخصی و مطامع و خواسته های درونی به موضع گیری و جانب داری و یا به واکنش بپردازیم چه حیف که هنوز جامعه ما به علت عدم توسعه یافتگی که بخشی را با عملکرد خود ساخته اند در حد فهم و درک این احساسات پاک و یا آن موضع گیریهای قدرت طلبانه نیست
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خواهر زاده دکتر مژدهی آقای ذولفقار ارغند درغکی بین خودت و خدای خودت آیا حق شما بود در تهران سکونت کنید و یال و دم درست کنید آیا عذاب وجدان ندارید آیا شرمت نمی آید که مسئول کلان بی پاسخ کشوری شدید اف بر این روزگار که هر بی بته ای در دولت احمدی نزاد از هر ناکجا آباد مدیرکل شده دعا میکنم هرچه زودتر امام زمان ظهور کند تا بیشتر از این بزرگان ما دق مرگ نشوند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خودتونو خسته نکنید فقط دکتر مژدهی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقای پارسا.چرا واقعیت را قبول نمیکنید اقای فاطمی چه کاره این مردم است که جوابیه میدهد مگر نه اینکه چه توهین ها به نماینده شهرستان نکرده حقیقت تلخ است برادر ولی قبول کن فاطمی بدجور دکتر را معرفی کرد چون خواهر زاده اش است ناسیونالیستی جواب داد وگرنه معاون نیروی انسانی چه ربطی به جوابیه دارد البته یک سوال از حضرتعالی... چرا ریس محترم سازمان تعزیرات فقط به فامیل های نزدیک خود پست ومقام داده وسایر طوایف را فراموش کرده.... آیا این موضوع قوم گرایی نیست...
علی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز بزرگواری همیشه فردی مردمی هست ونیازی نیست به اظهار نظر جنابعالی چرا که قابل قیاس با ارباب شما نیست مردم همه این میدانند
مرید
United Arab Emirates
شما اقای به خودت ایثارگر شایستگی را از دید خودت می سنجی واین کامنت ها نشان از رشد مژدهی پور ومدیریت فاطمی دارد .خدا به نماز عبادت تو نیاز مند نیست شما حق الناس رارعایت کن .فاطمی که بیکار نیست به درخواست هر فردی جواب دهد.خیلی می سوزی.اب بیارم برات
تماشاگر
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم شهرستان سرفاریاب
با سلام و احترام
به استحظار میرساند.دشمنان واقعی این شهرستان،فقر و بیکاری جوانانی هست که از ناچاری در میادین شهر دشنه در سینه هم میکنند.نه کسان و جوانانی که با عرضه و لیاقت خودشان در جای جای این مملکت بر کرسی های مدیریتی نشسته اند و از جوانان این شهرستان به کار میگیرند چه از خود و چه غیر از خود.به هر حال جوانان شهرستان از هر تیره و طوایفی باشند جزئ جوانان شهرستانی اند و نباید برای شما که نماینده مدعی العموم هستی تفاوتی داشته باشد.سید جان یادت باشد همین که هیشکی نخارد پشت تو جز ناخن انگشت تو.شانس اوردیم از اینترنت سر در نمیاری و گر نه ما جوانان زیادی داریم که در همه جای ایران مشغول مدیریت به خدا و خلق خدا هستن.و در اخر .جای اینکه به دنبال مسعولین هم ولایتی پاپوش درست کنی برای دزدانی که از ضریب هوشیاری تو استفاده میکنند و وقیحانه میبرند سرمایه این مملکت را.پاپوش درست کن و یاداوری کن
من ا... توفیق
بلبل
Iran, Islamic Republic of
دوستان چرا شعار میدیم هرکس کاره ای بشه توی این کشور اول فامیل خودش رو می بینه من چون اصلاح طلب نبود به مژدهی رای دادم ولی معلومه جسارت و شهامت داره که به اطرافیانش توجه میکنه. حاج آقا توی همین دولت هم سعی میکنه وابستگان اصلاح طلب خودش رو پست بده نمونه هاش فراوانه اگه استاندار فامیلش نبود مگه کوتاه میومد.
بابا ما نمیدونیم اقای بزرگواری چرا با این حوزه ثلاث بحث میکنه بابا اینا ریشه و اصلیتشون مشخصه این فقط فقط برا خودشون خوبن بویراحمد اصلا نبای
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای مژدی از موقعه ای ک شما ریس تعزیرات شدین ببین ..و بازار در اومده.بعد حاج اقا خوب با بزرگان بحث کنی .حث کنی دور از شان شماست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1