تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۷۳۷۲۳

ایستگاه اهدای کتاب گچساران راه اندازی شد

۵
۰
کبنا ؛hasani
همزمان با دومین روز هفته کتابخوانی ایستگاه اهدای کتاب در مرکز شهر دوگنبدان ( خیابان هلال احمر، روزنانه فروشی ها) با حضور جمعی از مسوولان شهرستان گچساران افتتاح شد.
رییس امور کتابخانه های عمومی گچساران روز یکشنبه در آیین آغاز بکار ایستگاه اهدای کتاب این شهرستان گفت: این مرکز تا پایان هفته کتاب دایر خواهد بود و شهروندان می توانند کتاب های غیر ضروری خود را اهدا و کتاب های مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.
کورش حسنی افزود: بازدید دانش آموزان و طلاب از کتابخانه های عمومی در مناطق شهری و روستایی، آیین بزرگداشت روز کتاب در مدرسه شاهد علی اکبر، برپایی ایستگاه کتابخوانی در آموزش و پرورش و جشن کتاب در کانون پرورشی کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های دومین روز هفته کتاب در گچساران است.
وی تجلیل از ۱۸ کتابدار، اعزام کتابداران شهرستان گچساران برای شرکت در دوره آموزشی مطالعه مفید و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی را از دیگر برنامه های هفته کتاب در گچساران ذکر کرد.
۲۴ تا ۳۰ آبان هفته ملی کتابخوانی نامگذاری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

uk
Iran, Islamic Republic of
همه چی گچساران رو اصل که ایستگاه اهدای کتاب فقط کمبودشه ؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسنی لطف نمائید زمان استفاده افراد از کتابخانه را افزایش دهید هم اکنون نیاز جوانان به استفاده از محیطی امن همچون کتابخانه می تواند راهگشای بسیاری از جوانان باشد لذا بر اساس این اصل ساعت خاتمه کار کتابخانه که هم اکنون ۶ عصر می باشد را چند ساعتی افزایش داده تا بلکه میل و رغبت افراد نیز به مطالعه افزایش یابد
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید .. وقتی شما رو می بینم به یاد دوستم چنگیز حسنی می افتم ..اونم مثل شما چهره ای محبوب .. مردمی و دوست داشتنی بود .. انشااله همیشه سربلند و موفق باشید و بتوانید خدمتگذاران خوبی برای مردم شهرستانهای باشت و گچساران باشید..
.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کورش حسنی باز هم ای ول
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وای وای حاکم شهری که مرغابی بود برسرآن شهررسوایی بود

من نمیدونم توگچساران قحط رجاله بخدا برادرش هم توصندوق مهرضا بود رفتم پیشش فقط علاف بود واقعا که.........................
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1