تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۵۴۸۰۱

رمزگشایی فتاح محمدی از کندی تغییرات مدیران

۲۰
۰
کبنا ؛ 
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه‌ها به تغییر مدیریت در استان ما نه سیاسی و اجتماعی و نه علمی است بلکه نگاه‌ها به تغییر مدیریت‌ها خانوادگی است.
فتاح محمدی  در نشست هم‌فکری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن این استان با انتقاد از آنچه که او نگاه خانوادگی به تغییر مدیریت‌ها در استان دانست، افزود: متأسفانه نگاه به تغییر مدیریت‌ها در استان ما اکنون نه سیاسی و نه علمی و فرهنگی است بلکه رویکردها خانوادگی شده است.
وی افزود: در خیلی از مسائل اکنون می‌بینیم که نگاه سیاسی بر منافع ملی و استانی در کهگیلویه و بویراحمد ارجحیت دارد. نگاه ملی به استان نداشته‌ایم و همه نگاه‌ها همواره جریانی و گروهی و سیاسی بوده است.
محمدی تصریح کرد: تا هنگامی که این نگاه انحصارگرایانه را داشته باشیم توسعه استان محقق نمی‌شود. متأسفانه خواسته‌ها برای تغییر و تحولات در استان ما از مرزهای سیاسی و جناحی و حتی فرهنگی و علمی و اجتماعی خارج شده و تغییر مدیریت‌ها را تنها در چارچوب روابط شخصی و خانوادگی می‌بینیم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس این سهم‌خواهی می‌بینیم که تداخل در امور قوا در استان ما به دلیل همین نگاه خانوادگی به مدیریت‌ها به وجود آمده است.
این مسئول ارشد استانی که در جمع برخی از پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان و به دعوت حوزه هنری سخن می‌گفت، افزود: اکنون برای تغییر و تحولات در استان حتی یک نگاه سیاسی هم با یکدیگر در چینش مدیران متفق‌القول نیستند و اگر در جایی تغییرات به کندی صورت می‌گیرد به همین دلیل است که نظرات یکی نیست.
وی با ابراز اینکه بلوغ سیاسی در کشور و این استان آن‌گونه که باید وجود ندارد، تصریح کرد: شدت تغییرات در این استان از بسیاری استان‌های دیگر بیشتر و ممکن است این کار در جای خود از منظرهای مختلف هم خوب و هم بد باشد.
محمدی اسلام را دین رحمت و مرحمت دانست و گفت: باید در همه موضوعات از جمله در عرصه سیاسی، رحمت و مرحمت اسلام را در نظر بگیریم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرعت تغییر و تحولات را در کیفیت آنها مؤثر دانست و گفت: گاه آن‌چنان فشار برای تغییر و تحولات وارد می‌شود و افرادی منصوب می‌شوندکه پس از مدت کوتاهی پی می‌بریم افراد ناکارآمدی بوده‌اند یا اینکه از ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.
وی مشی دولت‌ها را با یکدیگر در تغییر مدیریت‌ها متفاوت دانست و گفت: باید بدانیم که این مشی در دولت اصلاحات و دولت احمدی‌نژاد و دولت روحانی با یکدیگر متفاوت است./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
این استان با همه ظرفیتهای خددادی که دارد می توانست به مراتب بیش از آنچه که هست توسعه پیدا کند . اما به جهت درست مدیریت نشدن از نظر شاخصهای توسعه جزو عقب مانده ترین مناطق محسوب می شود. همه از ضعف مدیریت می نالند .پاشنه آشیل را همگان سوء مدیریت معرفی می کنند .اما چرا برای سامان دادن این معضل همه شناس اقدامی صورت نمی پذیرد .چرا وقت عمل که میرسد همه می لنگند و مهمتر از اینکه چرا توپ را براحتی به میدان یکدیگر انداخته و در پاسخ به نقد ها خود را بی تقصیر معرفی می کنید. اگر میدانید که کجای کار لنگ است . اگر میدانید با چینش درست مدیریت ها و با واگذار نمودن مسئولیتها به انسانهای شایسته و بایسته استان سامان می گیرد منتظر چه هستید.چه چیزی مانع شماست که نمی توانید درست عمل کنید.آیا زد و بند های سیاسی مانع شما نیست ؟ آیا نه برای حفظ پست و مقام است که سکوت پیشه کرده و حرکت نمی کنید ؟ براستی آیا این موقعیت و منزلت ها تا این حد اهمیت دارد که با علم به واقعیتها تنها چاره ی ماندگاریتان ترمز شده است . بپذیرید که تفکر ایلی و قبیله ای کم وبیش در همه زمانها و مکانها بوده و خواهد بود. لذا با این بهانه ها خود و مردم را فریب ندهید و کاری کنید که مانگار باشد نه آنکه خود بمانید
خرام
Iran, Islamic Republic of
اين صحبت هاي ديپلماتيك بدردمان نمي خورد ، هنرمندان مديركل ارشاد را نمي خواهند.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
دراین میان فقط کلاه سر اصلاحات دهدشت رفته که هیچ کس رادراستان ندارد
توهم
Iran, Islamic Republic of
برو ..ها را ارتقائ بده جگر .همجا به نام شما خيلي سوء استفاده مي كنن برو بپرس
ضد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا .برات ..چرا چون خود شما تلاش زیادی برای جابجایی مهندس رستگار که از بهترین مدیران بود داشته اید ان هم به دلیل اینکه با یکی از ایل و تبار شما برخورد کرد حالا بیا این چنین صحبت کن وعده ما اخر سال 94
.. تکراری نیست ثبت کن لطفا
Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری بهتر از خط بازی
باران
Iran, Islamic Republic of
همون بهتر كه تغيير ندين !!!!!!!!! مديراي خنثي به چه درد اين استان و مملكت مي خورن؟؟ كساني را بر مسند مي نشانيد كه حتي زنشون ازشون حساب نمي برن چه برسه به كاركنان زير دستشون !!!!!!!!!!!!!!!!
کارشناس محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
اقای ..4سال است انواع فلاکت وبدبختی به مامرحمت شده دیگه جای هیچئ نداریم .خواهشا اگه مرحمتی می خواهیدبکنیددرجهت تغییراین وضع اسفناک وملال اورکه همه رازجرکش کرده بکنید.محیط بانی که 4ماه حقوق نگرفته تحمل این وضع راندارد
اصلاح طلبان لگد مال شده
Iran, Islamic Republic of
وقتی شما که مشی دکتر روحانی را قبول ندارید فقط به خاطر دوستی با جناب استاندار آمدید هیچ امیدی به تغیرات نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی خودت خوب اشاره می کنی اما عملی درکارنیست دردولت احمدی نژادحداقل سیاسی بودوازجهت تغیر وتحولات نگران نباش تا حدسرایداران هم صورت گرفته به همت دولت اعتدال اگرموردی سراغ گرفتیم به شما اطلاع خواهیم داد
صداقت
Iran, Islamic Republic of
تغيير مديركل فرهنگ و ارشاد كه اينقدر تعلل و اين دست و آن دست كردن نداره ،
اين همه نيروي توانمند بومي ، خوب يا علي .
چقدر بايد مردم جان به لب شوند ،
بدخشان نالایق
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار و نمایندگان استان نیم نگاهی هم به راه و شهرسازی بیندازید خیلی خوب هست جایی که مسکن مهر استان بخاطر بی درایتی معاون مسکن جناب آقای ...به گل نشسته ایشان نه تخصص این کار را دارند و نه توانایی و کفایت این کار را دارند به داد مردم بدبخت برسیدکبناجان عزیزت این نظرو بدون سانسور بذار.ما تمامی پیمانکاران مسکن مهر دهدشت حمایت همه جانبه خود را از مهندس جمال الدینی اعلام میداریم (جمع کثیری از پیمانکاران مسکن مهر دهدشت)
Iran, Islamic Republic of
راسی ایگی جون خوت
sghl
Iran, Islamic Republic of
ترا خدا فکری به حال شبکه بهداشت درمان گچساران ضعف مدیریت بیداد میکند
احمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان میشه بفرمایید ..کجا و چگونه مسولیت گرفته..؟؟؟؟؟
علي
Iran, Islamic Republic of
اقاي محمدي دين رحمت و مرحمت هم بر انتخاب مديران اصلح و کاردان تاکيد دارد نگفته که دست بر رويدست بگذاريد و مديران ضعيفي را که نزديک به يک دهه است مديريت مي کنند نظاره گر باشيد
...
Iran, Islamic Republic of
بلی اقای محمدی نیروهای احمدی نژاد واصولگرا را منصوب کنید افتخار همی کنید .
پ
Iran, Islamic Republic of
اقای حاجی غیره خودت بقیه تمام ..گذاشتن اگه نمیتونی خواهشا نظر .بزار تیرتاجی ها و سید سادات ها کارشونه بکنن
اشنا
Iran, Islamic Republic of
تورا بپیغمبر زود شرشونو از سر مردم کم کنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی وقتی یک مدیر مدرسه برای یک اموزش وپرورش مثل گچساران تصمیم میگیرد مدیری را که میدانند چه مشکلاتی دارد دوباره میان انتخابش میکنند فقط برای اینکه ازبستگان انهاست ان وقت شعار اعتدال دادن دور از واقعیات نیست ایا بازی باذهن وروان مردم نیست؟
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1