تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۹۹۹۳۲
اطلاعیه دفتر «محسن رضایی» درخصوص حواشی پیش آمده در یکی از سخنرانیها
۰
کبنا ؛دفتر محسن رضایی در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون سخنرانی او در کنگره حکمرانی شهید رئیسی اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش کبنا، دفتر محسن رضایی درخصوص حواشی پیش آمده پیرامون سخنرانی او در کنگره حکمرانی شهید رئیسی اطلاعیه ای صادر کرد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
به اطلاع میرساند در همایش سالروز شهادت شهید آیتالله رئیسی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، پیش از ایراد سخنرانی دکتر محسن رضایی، یکی از مداحان ارجمند به عدد هشت شهدا اشاره نمود و قبلا نیز افرادی، به طوفان مشهد و ارتباط احتمالی آن با این موضوع پرداخته بودند.
دکتر محسن رضایی در ابتدای سخنان خود ضمن عدم انکار وجود چنین ارتباطاتی؛ اظهار داشتند: تبیین و تفسیر این ارتباط در حوزه صلاحیت عرفای بزرگ است و کشف معانی و روابط میان این وقایع از توان ما خارج است.
با نگاهی به متن کامل سخنان دکتر رضایی که همان موقع در خبرگزاریها منتشر شده است؛ ایشان در سخنرانی خود، به فلسفه شهادت آیتالله رئیسی و ارتباط آن با مسائل و پیامدهای داخلی و بینالمللی پرداخته و از ورود به آنگونه موضوعات، پرهیز نمودهاند.
ایشان همواره بر این باورند که عقلانیت، معناگرایی و معنویت سه رکن فهم کامل حوادث بوده و هرکس ضمن بهره گیری از عقلانیت در تفسیر مسائل، میتواند به فراخور ظرفیت خود از دو منبع ادراکی دیگر هم بهره ببرد.
به گزارش کبنا، دفتر محسن رضایی درخصوص حواشی پیش آمده پیرامون سخنرانی او در کنگره حکمرانی شهید رئیسی اطلاعیه ای صادر کرد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
به اطلاع میرساند در همایش سالروز شهادت شهید آیتالله رئیسی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، پیش از ایراد سخنرانی دکتر محسن رضایی، یکی از مداحان ارجمند به عدد هشت شهدا اشاره نمود و قبلا نیز افرادی، به طوفان مشهد و ارتباط احتمالی آن با این موضوع پرداخته بودند.
دکتر محسن رضایی در ابتدای سخنان خود ضمن عدم انکار وجود چنین ارتباطاتی؛ اظهار داشتند: تبیین و تفسیر این ارتباط در حوزه صلاحیت عرفای بزرگ است و کشف معانی و روابط میان این وقایع از توان ما خارج است.
با نگاهی به متن کامل سخنان دکتر رضایی که همان موقع در خبرگزاریها منتشر شده است؛ ایشان در سخنرانی خود، به فلسفه شهادت آیتالله رئیسی و ارتباط آن با مسائل و پیامدهای داخلی و بینالمللی پرداخته و از ورود به آنگونه موضوعات، پرهیز نمودهاند.
ایشان همواره بر این باورند که عقلانیت، معناگرایی و معنویت سه رکن فهم کامل حوادث بوده و هرکس ضمن بهره گیری از عقلانیت در تفسیر مسائل، میتواند به فراخور ظرفیت خود از دو منبع ادراکی دیگر هم بهره ببرد.