جالب است ۰
بهره برداری از درمانگاه دندانپزشکی فجر پاتاوه با حضور مسئولان شهرستانی انجام گرفت.
درمانگاه دندانپزشکی فجر پاتاوه بهره برداری شد
بهره برداری از درمانگاه دندانپزشکی فجر پاتاوه با حضور مسئولان شهرستانی انجام گرفت.
به گزارش کبنا، سرپرست فرمانداری دنا گفت: راه اندازی درمانگاه دندانپزشکی در پاتاوه از جمله مطالبات مردم این منطقه بود.
بخشدار پاتاوه هم گفت: این درمانگاه در دو شیفت صبح و عصر به بیماران خدمات ارائه می دهد.
شهرام صفا دوست افزود: خدمات این درمانگاه برای عموم با پنجاه درصد تخفیف ارائه می شود.
مدیرموسسه تامین درمان بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کلینیک تخصصی با ۴ دندانپزشک با تجهیزات اولیه پزشکی، خدمات ترمیمی تخصصی را با تعرفه دولتی ارائه می‌دهد.
برفر افزود: درحال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم تا مرکز رادیولوژی ، سونوگرافی فک دهان و دندان را نیز در اختیار این مرکز قرار دهیم، تا مردم  بیشتر از خدمات دندانپزشکی این مرکز بهره‌مند شوند.
https://kebnanews.ir/vdcb9fbawrhb98p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما