تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۴۷۶۸۸۸
در آبشار یاسوج چه می‌گذرد؟

آمر به معروف در آبشار یاسوج چاقو خورد / دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش

۸
۰
آمر به معروف در آبشار یاسوج چاقو خورد / دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش
کبنا ؛دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی از دستگیری پنج نفر از متهمان حادثه آبشار یاسوج خبر داد که بامداد امروز حادثه‌ای دیگری در این منطقه رخ داد و اراذل اوباش یکی از آمران به معروف را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی ملک‌حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با تشریح حادثه ساعت ۲۴ شنبه شب پارک آبشار یاسوج و قتل یکی از نیرو‌های دریابانی بندر لنگه در استان هرمزگان، افزود: بازپرس بلافاصله در محل حضور پیدا کرد و پرونده تشکیل قضایی در محل تشکیل و همچنین اظهارات نیز گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه صورت گرفته است، ادامه داد: در این رابطه یک نفر در هنگام حادثه دستگیر شد و چهار نفر دیگر نیز پس از شناسایی با دستور قضایی دستگیر و بازداشت شده‌اند.
وی بیان کرد: بررسی‌های لازم در حال انجام است تا اینکه با بتوان ابعاد مختلف این حادثه مشخص و سایر متهمان احتمالی نیز شناسایی و دستگیر شوند.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این حادثه یک نفر که در آبشار یاسوج مهمان بوده تیر خورد، عمل جراحی بر روی او انجام شده و هم اکنون حال عمومی وی مساعد است، بیان کرد: ابعاد مختلف این حادثه در حال بررسی است و اکنون نظر قطعی نمی‌توان داد و بعد از بررسی‌های دقیق اظهارنظر نهایی انجام می‌گیرد.
ابعاد حادثه دوم برای یک آمر به معروف
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد
هم گفت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز گزارشی از مجروحیت یکی از نیرو‌های آمر به معروف در پارک آبشار یاسوج دریافت شد.
حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم افزود: این آمر در حال تذکر به افرادی بود که در حال مصرف الکل بودند، اما این افراد فرد آمر را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و با حالت مستی به وی حمله ور می‌شوند.
وی تأکید کرد: پزشک نیز تأیید کرده که این آمر به معروف مورد اصابت چاقو توسط این اراذل و اوباش قرار گرفته است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: آبشار یاسوج ناامن شده است و به راحتی برخی از افراد در این محل منکر انجام می‌دهند و با تذکر دیگر نمی‌توان کاری از پیش برد و نیاز است متولیان امر به موضوع ورود جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، برخورداری از طبیعت زیبا، آب وهوای مساعد و نزدیکی به استان‌های جنوبی، آبشار یاسوج را به یکی از گردشگرپذیرترین مکان‌های دیدنی کهگیلویه وبویراحمد تبدیل کرده است اما در عین حال این مکان زیبا پاتوق عده‌ای ازافراد شده که بدون در نظر گرفتن منکرات دست به هر کاری می‌زنند و رفتار‌های خطرسازی را انجام می‌دهند به گونه‌ای که در مدت کمتر از۷۲ ساعت یک نفر در این پارک کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.
آبشار یاسوج از اصلی‌ترین جا‌های دیدنی یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و از زیباترین آبشار‌های ایران است که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر یاسوج و در شمال این شهر واقع شده است.
گفتنی است، استوار یکم احسان فرخیانی در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی، متولد ۱۳۷۶ دریابان پایگاه دریابانی بندرلنگه در ایام مرخصی به همراه خانواده(همسر و فرزند سه ماهه) در این شهر به سرمی برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اعدام کنید اونی که اون پلیس رو کشت. بقیه نفرات رو هم شلاق بزنید و یه انگشت از دستشون و یه انگشت از پاشون رو قطع کنید بعد در شهر این موارد رو انجام بدید تا کشی جراعت نکند هر غلطی دلش میخواد بکنه.
در شهر هم ب معرض نمایش بگذارین تا درس عبرت بشن برا کسی که بخواد نا بهنجاری درست کند
Iran, Islamic Republic of
سهل انگاری و مسامحه دیگربس است،آبشاری که الان باید جایی تبلیعات ودرآمدزای باشدمحل تفنن ارازل واوباش است،واقعا فکری نه تنها به برای آبشارها کرد بلکه سایرنقاط هم کرد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه پارک‌ها و آبشار یاسوج شده پاتوق ارازل اوباش و مدتهاست خانواده ها جرات نمیکنن پا بزارن تو این مکانها
علی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام
خدا رحمت کند شهید فرخیانی و عمر با عزت به آمیرین امر به معروف و ناهیان منکر بدهد،از زمانی که متولیان امر ،فعالیت مرکز ضابطین مرکز اجرایی امربه معروف سپاه و کلانتری نیروی انتظامی را در آبشار غیر فعال کردند دیگر این منطقه روی آرامش و بوی امن بودن را ندیده است و کسی جرأت ندارد ناموس و فرزندان خود را به آبشار ببرد و در این مکان تفریحی داشته باشند . در پایان از مراجع ذیصلاح خواهشمندم که به این امر رسیدگی جدی داشته باشند و شاهد پرپر شدن جوانان مومن و با غیرت در استان تمام شیعه نباشیم .
Iran, Islamic Republic of
طبیعت زیبای کهگیلویه و بویراحمد کم نظیره اما پر از ارازل و اوباش و افراد بی تربیت و بی ادبه،
چند بار برای تفریح به یاسوج و گچساران سفر کردیم، تنها چیزی که در ذهنم مونده بی احترامی و بی ادبی و بی فرهنگی مردم بوده،
کسی احساس امنیت نمیکنه،
حسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی میبینن ابشار اینقدر ارازل اوباش دارند خب نیروها رو زیاد کنند
محسن
Iran, Islamic Republic of
توی آبشار یاسوج این اراذل و اوباش قلیان میبرن. و دود قلیان هاشون مردم رو اذیت می‌کنه.
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفم که اینقدر اراذل و اوباش دارن به ابروی این استان لطمه وارد میکنن تو را خدا برخورد جدی شود.
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1