تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۷۵۹۹۷
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم | دَر مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران کهگیلویه و بویراحمد گِل گرفته شده / یکی شبرنگ را بیدار کند! / جهت اطلاع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

۵
۲
فیلم | دَر مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران کهگیلویه و بویراحمد گِل گرفته شده / یکی شبرنگ را بیدار کند! / جهت اطلاع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
کبنا ؛
نیروی انسانی باارزش‌ترین منبع ادارات و دستگاه‌های دولتی است. هر چه ادارات بتوانند نیروی شایسته‌تری را در مسئولیت‌ها بگمارند در رسیدن به اهدافش موفق‌تر است. متأسفانه در بعضی از ادارات از مدیران کارآمد و دارای برنامه بی‌بهره هستند و همین مسئله سبب می‌شود که این دستگاه‌های دولتی در حل مسئله یا مسائل مختلف پایش بلنگد. هشت ماه است که مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران یاسوج به دلایل نامعلومی تعطیل شده و مردم از خدمات آن بی‌بهره هستند.
   

به گزارش کبنا نیوز، در یک دوره‌ای احداث مجتمع‌های ورزشی و فرهنگی جزو مطالبات مهم قشر کارگر بوده است، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی یاسوج واقع در بلهزار که بیشترین قشر کارگری در این منطقه ساکن است یکی از آرزوهای مردم بود که سال ۱۳۸۶ کلید خورد و طی سال‌های گذشته بخش‌های مختلف آن افتتاح و مورداستفاده عموم مردم قرار گرفت.
این مجموعه کارگری بخش‌های متعددی از جمله استخر، زمین چمن، سالن‌های چندمنظوره دارد و در نوع خود یکی از بهترین‌ها است. بااین‌حال هنوز هم کمبود مکان‌های تفریحی، ورزشی، فرهنگی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد احساس می‌شود.
اما درد بزرگ اینجا است که این مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی ۸ ماه است که در تعطیلی به سر می‌برد و اگر به آن سری بزنید، تلی از خاک جلوی دَر این مجموعه مشاهده می‌کنید. 

در اردیبهشت‌ماه روز تجلیل از مقام کارگر را داشتیم، و شبرنگ مدیرکل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به همین مناسبت نشستی در سالن شماره یک استانداری برگزار کرد، اما هیچ‌چیزی در مورد این مجموعه عنوان نشد و صدایی نیامد. 
کارگران یکی از زحمت‌کش‌ترین اقشار مردم است، ۱۵ انجمن کارگری در یاسوج وجود دارد، اما غالباً مطالبات اقشار کارگر روی زمین می‌ماند و به سرانجام نمی‌رسد.
سؤال اینجا است که چرا باید یکی از بهترین مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی یاسوج به مدت ۸ ماه بلااستفاده بماند؟ و بیت‌المال خاک بخورد! تکریم مقام کارگر فی‌الواقع به چه معنا است؟ به معنای رسیدگی به وضعیت رفاهی کارگران یا هر کاری غیر از این؟
یکی از وظایف مهم اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیگیری وضعیت رفاهی کارگران است، چرا باید یکی از معدود مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد به چنین روزی بیفتد و تعطیل شود.
فصل بهار را از سر می‌گذرانیم و تابستان را پیشرو داریم، فصلی که بیشترین استقبال از مجموعه‌های ورزشی می‌شود،  نوذر شبرنگ مدیرکل کار تعاون، رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهد. 

به گزارش کبنا، این گزارش قبل از شهادت آیت‌‌الله رئیسی رئیس‌جمهور ایران و همراهان وی تهیه شد که تحریریه کبنا نیوز تصمیم گرفت در این زمان آن را منتشر کند.
ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
*****یه آزمایشگاه رو توی دانشگاه نمی تونست مدیریت کنه گذاشتنش مدیرکل کار!!!!!!!!!
خدا لعنت کنه *****بدذات پلید رو که گند زدن به این استان
خدا ذلیل تر بشید بحق جدّتون
موسوی
Iran, Islamic Republic of
از پنج سال پیش تاکنون این مجموعه با نفوذ باند معروف به یک پیمانکار داده شد؛ هم تاکنون اجاره این مجموعه را نداده ******* برادرخانم ****** در زمان دولت روحانی را بکار گرفته، سانس رایگان به خانواده مدیران اداره داده و.....؛ فلذا کسی جرأت برخورد با پیمانکار را نداشته است؛ هشت ماهه که شبرنگ بدون هیچ مجوز قانونی این مجموعه را پلمب کرده و باعث شده تمامی دستگاه ها و تأسیسات آن مستهلک شوند
نوذر
Iran, Islamic Republic of
شبرنگ با مشاوره غلط این مجموعه را پلمپ کرده و باید پاسخگو باشد؛ این هفته شبرنگ تودیع می شود و مجموعه هم راه میفته
برنو
Iran, Islamic Republic of
شبرنگ و دانشی متولی تعاون و کارند از اینها سوال کنید راسی از مجتنع کارگران سی یخت چه خبر؟
کارنیوز
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای دکتر شبرنگ جلوی ماست مالی کردن هزینه ها دراین مجموعه را گرفته است اگر نمیدانید بدانید
مجموعه را گل نگرفته گل ریخته که مجموعه رها شده از قبل را گل نبرد
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1