تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۷۵۷۶۲
کبنا گزارش می‌دهد

در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ / مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر پاسخگو باشد

۱۲۶
۰
در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ / مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر پاسخگو باشد
کبنا ؛زمانی ورودی یک سازمان به حداکثری خروجی تبدیل می‌شود که آن سازمان از نیروهای متخصص باانگیزه و هدفمند برخوردار باشد؛ در این صورت شاهد افزایش بهره‌وری خواهیم بود. در غیراین صورت آن سازمان و دستگاه دولتی نمی‌توانند به رسالت و وظیفه خود به بهترین نحو عمل کند. طایفه گرایی و انتصاب مدیران سطوح مختلف سازمان‌ها یقیناً انگیزه را از نیروهای شایسته و متخصص می‌گیرد و بهره وری هم کاهش پیدا می‌کند.
به گزارش بنا، درپیش‌گرفتن روند طایفه‌گرایی در ادارات و مجموعه‌های سازمانی مانع از پیشرفت و همدلی می‌شود و همین مسئله بهره‌وری را کاهش می‌دهد و آن دستگاه و اداره را زمین‌گیر می‌کند. برخی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های اخیر به‌شدت درگیر طایفه‌گرایی و مرزبندی‌های طایفه‌ای شده‌اند که ضربه چنین تفکراتی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد وارد می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، طی چند سال اخیر چینش نیروها از دربان و نگهبان دم در تا مدیران میانی در هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به یک گروه خاص منحصر شده، به‌طوری‌که بیش از ۱۲ نفر از مدیران در دنا، مارگون، بویراحمد، هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از نیروهای این گروه و قوم خاص شده است.
۱. معاون پشتیبانی هلال‌احمر استان، ۲. معاون جوانان هلال‌احمر استان، ۳. معاون درمان و توان‌بخشی، ۴. رئیس اداره آموزش و پژوهش، ۵. روابط‌عمومی، ۶. حراست هلال‌احمر استان، ۷. خزانه‌دار، ۸. رئیس شهرستان بویراحمد، ۹. رئیس اداره لجستیک، ۱۰. رئیس شعبه دنا، ۱۱. رئیس شعبه مارگون، ۱۲. جانشین رئیس شعبه مارگون، ۱۳. مسئول گزینش از یک گروه و طایفه خاص هستند، همین‌طور رئیس عملیات امداد و نجات نیز از بستگان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر است، و حتی نگهبانان دم در نیز در این مدت تغییر کرده و افراد خاصی جایگزین شده‌اند.
علاوه بر این مسائل؛ شنیده‌ها حاکی از این است که در این مدت بیشترین صدور گواهینامه‌های آموزشی در مناطق خاصی بوده است.
گفته می‌شود شرکت خدماتی که در قالب پیمان اقدام به به‌کارگیری نیرو کرده، اغلب این افراد از همین طایفه خاص یا آشنا و اقوام مدیران بوده‌اند. به‌کارگیری افرادی خاص تحت عنوان خدماتی در حوزه درمان و جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و شعب، بدون درنظرگرفتن حق‌وحقوق امدادگران انجام‌گرفته است. اکثر پست‌ها و مسئولیت‌ها و خدمات در جهت حمایت از یک کاندیدای خاص بوده است.
در خصوص اردوهای برگزارشده در مشهد و کربلا نیز این‌طور گفته می‌شود که بیشتر افراد شرکت‌کننده، قبلاً نیز در اردوها حضور داشته‌اند، و دختر و داماد و دختر برادر مدیر ارشد هلال‌احمر در اکثر اردوها حضور داشته‌اند و در اردوی کربلا هم حضور داشته‌اند.
یکی از ابهامات گزارش‌های هلال‌احمر در خصوص رقم پرداخت خدمات و کمک‌هزینه درمانی به مردم در سال ۱۴۰۲ است که مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد این عدد را ۴۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده، درحالی‌که این حدود رقم ۴ میلیارد و خورده‌ای است، بهتر است مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان دراین‌خصوص شفاف‌سازی کند و مردم بدانند واقعاً این رقم چقدر بوده و آیا ممکن است گزارش مربوط به کمک‌هزینه درمانی چنین ایراد و اشکال فاحشی داشته باشد؟
یکی دیگر از مواردی که ذکر می‌شود این هست که پرداختی‌ها و وام‌های قرض‌الحسنه بیماران صعب‌العلاج بیشتر به آشنایان، اقوام یا افرادی داده می‌شده که از یک کاندیدای خاص انتخابات حمایت می‌کرده‌اند.
کارگاه‌هایی در زمینه مدیریت بحران برای رؤسای شعب برگزار شده یا خیر؟
خدمات، درمان، و پرداخت هزینه‌ها باید بر اساس استانداردها و به‌صورت یکسان بین شهرستان‌ها تقسیم شود، اما آیا این اتفاق افتاده یا اینکه اکثر خدمات به سمت یکی دو منطقه مشخص‌شده، گسیل داده شده است؟
یکی دیگر از مسائلی که دچار ابهاماتی است در خصوص انتخاب مشاور پروژه ساختمان امدادی تجاری اداری جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد است که لازم است مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر دراین‌خصوص شفاف‌سازی کند که خدمات مشاوره‌ای به چه شکلی پرداخت شده و انتخاب مشاور جمعیت هلال‌احمر جهت پروژه ستاد جمعیت هلال‌احمر به چه صورت انجام شده است؟ آیا بر مبنای قانون بوده یا سلیقه‌ای بوده یا از طریق مناقصه بوده است؟
چرا این‌طور عنوان می‌شود که لندکروز آمبولانس تبدیل به ماشین شخصی مدیر شده است؟ چرا اکثر نیروهای سابقه‌دار استان کهگیلویه و بویراحمد به انزوا رفته‌اند و از ظرفیت آنان استفاده نمی‌شود؟ علی‌رغم اینکه در شهرستان دنا و سی سخت نیروهای باتجربه زیادی با گرایش‌های مختلف کاری وجود دارد؛ ولی این افراد کنار گذاشته شده و به انزوا رفته‌اند، و نیرو بیرون از شهرستان دنا آورده‌اند که موجب نارضایتی مردم شهرستان شده است.
این مطالب به‌هیچ‌وجه نافی خدمات جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای شایسته این دستگاه دولتی نیست. کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روشنفکر و ندای وحدت ش کاری با بویراحمد کردن که تا صد سال دیگه مردم جرات رای دادن به فردی از اون طایفه رو ندارن.
صادق
Iran, Islamic Republic of
اون طائفه اگه همه با هم باشند نیازی به تو ندارن
این شکست براشون لازم بود تا به خودشون بیان
Iran, Islamic Republic of
وقتی تازه به دوران رسیده باشی این کارها رو میکنی
Iran, Islamic Republic of
همین کارها رو کردن که مردم بویراحمد دنا تودهنی محکمی در ۱۱ اسفند بهشون زدن
Iran, Islamic Republic of
همین ***قبل انتخابات راه افتاده بود التماس می‌کرد رای بدین روشنفکر🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
استاندار و نهادهای نظارتی هم در خواب زمستانی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر به جای اینکه راه بیفتی و مردم نجیب و عزتمند رو متهم کنی به پول گرفتن و رای دادن یه نگاه به کارنامه وحشتناک ضعیف و بد مدیرانت بنداز
Iran, Islamic Republic of
اکثر پست‌ها و مسئولیت‌ها و خدمات در جهت حمایت از یک کاندیدای خاص بوده است.


دقیقاااااا
Iran, Islamic Republic of
تف بر وجدانت بیا آدم بی شعور .
حسین
Iran, Islamic Republic of
نوروز کمایی دیابتی عیبناک***
پارسا
Iran, Islamic Republic of
خدا را که نمیشناسی که اونقدر سیاه و زشت شدی کثیف
معاون امداد قاید گویی
معاون بهداشت اردکانی
معاون آموزش و پژوهش تیرتاجی
معاون داوطلبان سادات عباسی
مشاور و جانشین بابا ملکی
رئیس اداره جوانان باباکانی
رئیس دفتر چیتابی
رئیس اداره کلینک درمانی صالحان
رئیس اداره پشتیبانی سید امامزاده سید محمید
تف تف تف بر این سایت معامله گر
United States
اینا همشون اقوام همدیگه هستند
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
آقای نوروز کمایی خدا نشناس خدا را بشناس و بدان که عاقبت این کارها جز خیانت به مردم‌چیزی نیست
فلاحی دوست مردی دست پاک و چشم پاک است همین بس
سپاه
Iran, Islamic Republic of
هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مدعی است مردم به این سازمان خوشنام اعتماد و صایت افکار عمومی را بازگرداند. نشان به آن نشان در هنگام مصائب و بحران ها، این سازمان بیشتر از دیگران مورد وثوق و احترام است،
پارسا .
Iran, Islamic Republic of
*******حیاء کن هلال احمر را رها کن .بابا بس کن تو نیروی مخالف دولت هستی
تو نمی‌توانی باز گردی در سازمان

آقای *******هلال احمر را نابود کردی .
نصرتی ..
Iran, Islamic Republic of
فلاحی تحول عظیمی در هلال احمر ایجاد کرد .تمام پروژه های عمرانی را فعال کرد دروخانه درمانگاه پایگاها طرح مولد سازی جذب ۱۰۰ امدادگر و هزار طرح برنامه دیگر را احیا کرد مدیری دست پاک و چشم پاک و انقلابی ..
رضا پارسا
Iran, Islamic Republic of
داروخانه، درمانگاه، به چرخه آمد، پایگاه های بین راهی افزایش یافت، علاوه بر بحث امداد رسانی، در خصوص جمع آوری کمک برای محرومان، توانبخشی و مدد رسانی این سازمان فعال بود
علی
Iran, Islamic Republic of
تما طرحها و پروژه ها در زمان آقای مثنوی کلید خورد زمان جهان بین پیشرفت ۷۰ درصدی داشتند و در زمان فلاحی دارند ادامه میابند و همه ملی هستند ربطی به اولی وسط و آخری هم نداره
*********
United States
**** به هیچ قانونی پایبند نیست .
اسم این جمعیت باید گذاشته شود جمعیت هلال احمر **** ها
حسین
Iran, Islamic Republic of
دقیقا سر تا پاش شده نیروهای جدید که دارن سازمان دهی میکنن برا ورود همه از همین هستند.
کسی هم بداد این مجموعه نمیرسه
**
United States
*** هلال احمر به هیچ قانونی پایبند نیست .
اسم این جمعیت باید گذاشته شود جمعیت هلال احمر ******** ها
همکار
Iran, Islamic Republic of
*******فقط کارش شده ************ تو وجدان سایت معامله گر بیاد
صداقت
Iran, Islamic Republic of
آدم باید خدا را بشناسه ******هلال احمر را کرده بود ****.وجدانتان کجا رفته آقا خبرنگار
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی تو که دیابت داری باید شکرگزار فلاحی باشی که مرکز توان بخشی بیماران سهلی سرطانی مثل تو را راه اندازی کرد
حسین
Iran, Islamic Republic of
آدم خوبی باش و ادب و نظاکت رو رعایت کن،البته همچون شماهایی که با این سبک و تفکر الان در مسند هستید باعث و بانی مشکلات هستید که خوشبختانه مردم تو دهنی بهتون زدن و به زودی جمع و جور میشید و به همنجایی که از آن آورده شدید باز خواهید گشت
دیدبان
Iran, Islamic Republic of
وقتی رسانه شده کاسه لیس قدرت ها همین میشه خروجیش باید گوشتو بپیچونم ..اشغال
امداد
Canada
هرچی خلقی و دردسر سی فلاحی بیچاره پیش میاد روی گونه‌ای **
دنا
Canada
آقای ******* تکلیف خودت را معین کن چپی یا راست ...با بهرامی بودی یا روشنفکر .شما چرا اینقدر هزینه برای مدیر درست میکنید آقای محترم‌قول بهت میدم کمتر از یکماه دیگه سی سخت هستی ....
فرهادی سی سخت
Canada
همه ما دنا نشین ها خواستار برکناری مدیر جمعیت دنا هستیم از آقای فلاحی می‌خواهیم که از فرزندان سی سخت در سی سخت باشد این آقا صلاح نیست اینجا باشد
صیادی
Canada
ظلم آشکار است رئیس شعبه دنا لیدر روشنفکر باشد از منطقه لوداب بعد بیاد دنا این واقعا دهن کجی به مردم با فرهنگ سی سخت نیست ؟
نظری سی سخت
Canada
آقا فلاحی را من حامیش بودم ولی کار اشتباهی که کرد انتصاب آقای چراغ سحر به جای آقای محسنی بود .چون واقعا آقای چراغ سحر غیر بومی است و هم مخالف بهرامی و
لوادب سرافراز
Canada
خانواده** همیشه خیانت کار بودن و هستن .حق روشنفکر چشم اینا را به مرور زمان کور خواهد کرد .
تقی پور کریک
Canada
آقای فلاحی برادر راست میگه واقعا چه فکری کردی آقای ****** را آوردی. این جایگاه حق آقای محسنی و بچه ها سی سخت بود .
مارگون
Canada
خدا حق روشنفکر کورتون کنه ********** .برادرت را گذاشت ********* خودت را گذاشت مارگون نه رای دادی به روشنفکر و نه را دادین بع بهرامی .
Canada
آقای بهرامی خیلی ساده است همه اشراف کامل دارند که ****************حامی منتظریان بودن و خیانت به روشنفکر کردن و الان دارند خیانت به بهرامی میکنند
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش به زودی گردش شروع میشه همشون کنار خواهند رفت
منصور
Iran, Islamic Republic of
آخ وه بخت عسکر
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
تامرادی شصت هزار رای دارد ویک ایل است
.. شما کجا بودید که ستار هدایت خواه و زارع از همین نیروها استفاده میکردند
حسین
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شما هم مثل خیلی های که در ایام انتخابات در توهم بودن همچنان در توهم به سر میبرید خواهشا بیا بیرون دور و برت رو نگاه کن یکم واقع بین باش
Iran, Islamic Republic of
برو **جمع کن حالا این تیتر زدی تا چی بشه مگه این آقایان که پست گرفته اند نباید پست داشته باشند شاید حقشون باشه چه ربطی به طایفه داره احمق
نستوه
Iran, Islamic Republic of
اگر یه بررسی و تحقیقی درمورد سمت هایی که مدیران قبلی به همکاران میدادن یه نگاه اجمالی بکنی معلوم میشه که الان جز برادران & کسی مسئول نیست و البته این از سر تخصص و علمگرایی نیست فقط به واسطه قوم گرایی و نسب گرایی است که دودمان هلال احمر را به باد داده
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف.استاندار ضعیف و استاندار ضعیف‌ریشه تمام مشکلات ضعف و بی اختیار بودن استاندار و جولان نماینده هست
Iran, Islamic Republic of
کمایی هر وقت تو متوجه شدی استاندار هیچ کاره ست و شدیدا بی اختیاره و اینجور ازش دفاع نکردی اونموقع میشه انتظار تغییر و تحول داشت
Iran, Islamic Republic of
نژادپرست تر از این طایفه در عمرم ندبدم
Iran, Islamic Republic of
هرجا یک مدیر از این طایفه انتخاب شد آخرش نارضایتی مفرط و طایفه گری شدید رو دیدیم.شاید باید قبول کنیم اصولا روحیه مدیریت و کار تیمی رو ندارن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگه درک شعور داشتی از سایر سازمان‌هایی که نیروهای آنها یا همگی نیروهای گرمسیری یا از استان‌های همجوار آمده اند چندین سال بر شما حکومت می‌کنند اعتراض میکردی احساس ایکنم فقط یه چشم شما می‌بیند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگه درک شعور داشتی از سایر سازمان‌هایی که نیروهای آنها یا همگی نیروهای گرمسیری یا از استان‌های همجوار آمده اند چندین سال بر شما حکومت می‌کنند اعتراض میکردی احساس ایکنم فقط یه چشم شما می‌بیند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگه درک شعور داشتی از سایر سازمان‌هایی که نیروهای آنها یا همگی نیروهای گرمسیری یا از استان‌های همجوار آمده اند چندین سال بر شما حکومت می‌کنند اعتراض میکردی احساس ایکنم فقط یه چشم شما می‌بیند
نجات غریق
Iran, Islamic Republic of
هلال احمر بزن بزنه
درباره درگیری ها هم بنویسید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وقتی رئیس اداره و حراست و خزانه دار و‌‌‌.‌‌‌‌‌.وابستگی قومی و طایفه ای داشته باشن اون اداره شدیدا مستعد رانت و پارتی بازی میشه.کاش نهادهای نظارتی یکم حساسیت داشتن رو این موضوعات در هر اداره ای.
علمدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی ضعیف این ها کجا پیدا شدن
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی که حامی مردم باشه عغده ای عمل نمیکنه همه جوانب را در نظر میگره شما به سایرسازمانها ازجمله کمته امداد استانداری جهاد کشاورزی منابع طبیعی وغیره بزن اگه تونستی انتقاد کنی این هم درست میشه اما احساس ایکنم شرافتت را به دینار فروخته ای
س م
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
این ذره ای از تخلفات اینهاست که،هنوز مونده تا رو بشه
Canada
که تخم سگ سی چه کامنت ها را تایید نمیکنی ؟
مارگون
Iran, Islamic Republic of
چه ادبیات فاخری
مارگون
Russian Federation
بیایید تا من بگم چه خبره
شفافیت و عدالت .
Canada
بخدا راست میگه دختر آقای جناب در فیزیوتراپی منشی بود آقای ش آوردش داروخانه خانم ****اصلا نمیدونست هلال احمر چی هست همینطور آوردن داروخانه .سازمان بازرسی آقای صالحی هم که****** تشریف دارد .آقای د**خدماتی آوردن. آقای ب پذیرش .این استخدام ها خیلی آینده خطرناکی دارد.اقای ف******* لیدر و بادیگارد روشنفکر بود فورا گداشتش رئیس اداره لجستیک .آقای ع=********** دامادش را گذاشت رئیس اداره عملیات .آقای شرئیس اداره گزینشهست این افراد را راحت گزینش میکنه . اون یکی ش *******معاون درمان .اصلا داستانی شده تو هلال احمر.
وحید
Canada
آقای ر/ش/ رئیس اداره گزینش .دستگاهای نظارتی لطفا دقت بفرمایید رصد کنید .
امیر
Iran, Islamic Republic of
دست پخت آدم های پاکدستی چون ا ب و امثال هم هستن کسانی گه همه رو به دزدی و فساد بی‌تدبیری متهم می‌کنند ولی به خودشون میرسه میشه این
افشون
Canada
// در حال گمانه زنی برای استخدام // هست برای جذب مواظب باشید .حراست و گزینش بازرسی منابع انسانی
بهرمند
Canada
ای روزگار جریان کمتر از ۳ ماه دیگه کلا هست ...این خط این نشون .مرداد ماه فلاحی رفتنی است
فلاحی دوست ‌هلال احمر.جاودان خردمحیط زیست . حقیقت معاون سیاسی فرماندار که ۴ میلیارد پول گرفت و کاربرها را جابجا کرد رفتنی هستند
حق
Germany
با سلام ایشون فقط اومد کارهاشو انجام بده اقای ک....که از خیلی جهات هم بهش چوب خیر خورد
سما
Germany
سلام . کلا شده پارتی .قوم گرایی .و... از بالا تا پاییین واقعا متاسفم برا چنیین مدیرتی
اهورا
Germany
اقای ک..ف ..لطفا برو تو همون صدا سیما اینجا به درد تو نمیخورده
وحدت
Germany
کاش یکی به داد این اداره برسه و این اداره رو از قومی گرایی در بیاره
پرسنل
Belgium
۱۴ _ چهاردهمی رئیس اداره امداد و عملیات را داده به دامادش که قبلا در سی سخت بوده
سه ماشین
۱ - سوزوکی پلاک شخصی
۲- لندکروز آمبولانس هم پلاک شخصی شده
۳- یک سمند سورن پلاک شخصی اداری هم زیر پای دامادش هست
کجای این عدالته
Germany
فقط اومد یه وصلت کنه و بره همین ......
هیوا
Germany
من یه امداد گر هستم در طول این دو سالی که اومدم وارد هلال احمر شدم به جز پارتی بازی چیزی ندیدم درسه سال زیادی نیست که اومدم ولی خیلی چیز ها حق ما بود که ندادن خدا ازتون نگذره
سی سخت
Germany
اقای ف عمدا اقای چ رو گذاشتن سی سخت که برش دارن اخه میان ان ها شکر اب شده فقط بخاطر این که اقای چ رای ندادن به نمایندشون
Belgium
هلال احمر از متن به حاشیه رانده شده
از خدا بترس
مگه قیامتی نیست که پاسخگو باشی
همین قرص مستینون ، چقدر مردم تو استان دربه در دنبالش میگردن میرن هلال احمر تهران و شیراز و اصفهان دنبالش
اگه راست میگین همین یک قلم دارو را بیارید بقیه ش پیشکش
علی اقا
Germany
هی نای نای هوشکله
؟؟
Germany
دلم میسوزد و کاری زدستم بر نمی آید 😑😁
Belgium
اگر ۴۳۰ میلیارد ریال که معادل ۴۳ میلیارد تومان در ۱۴۰۲ فقط در استان ما بین بیماران پرداخت شده ، پس به چه کسانی پرداخت شده
در صورتی که خیلی از بیماران صعب العلاج و سرطانی در ۱۴۰۲ توان پرداخت هزینه درمانی خود را نداشتند
پس این ۴۳ میلیارد تومان در چه شهرستان هایی و به چه کسانی پرداخت شده
آقای فلاحی دوست شفاف سازی کند
داوطلبی
Iran, Islamic Republic of
کمک درمانی چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده که کاملا منطقی و عادلانه توضیح شده

خدایی به چی گیر میدهید مگه بیماران زیاد هزینه میکنن ربطی به این اداره دارد. اون چیزی که در اختیار بوده تقدیم مردم شده
چای یا نسکافه
Iran, Islamic Republic of
بنظر من با این تغییراتی که آقای (ایشون ) تو این نهاد انجام دادن تا همیشه هلال احمر زخمی و تیمار گون خواهد ماند
متاسفانه این طور که معلومه آقایان مدیران بالا دستیشون هم تا به حال به حال این مجموعه فکر جدیدی نکرده اند
امداد گر
Belgium
ضعیف ترین مدیر عاملی که برای هلال احمر تا کنون آمده آقای کاظم فلاحی دوست می باشد //
چای یا نسکافه
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم این دولتی که بعضی از کامنت ها در مورد آن صحبت میکنند تابع اقلیت باشند و قطعا آنها بدنبال جمع آوری آرا برای انتخابات خود هستند نه همچون مدیران اقلیت گرایی همچون ایشون
شهروند
Belgium
درود و صد درود بر جناب کمایی که در زمینه ی شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح به مردم اقدام می نماید و سایت کبنانیوز پر بیننده ترین و مورد وثوق مردم می باشد
Belgium
چشم پاک 🤣
عدالت
Germany
/بخاطر زیاد خردن اسپرسو ۴۳ میلیارد ریال را ۴۳۰ میلیارد بیان کرد ..لطفا زیاد اسپرسو نخور ۱۲ شب به بعدبرات خوب نیست
پرسنل
Belgium
۱۵- آقای ب/ بچه لوداب نیروی روشنفکر رئیس اداره مددکاری و خدمات حمایتی استان
دو تا ش/ که یکیشون معاون و یکیشون گزینش هستند ساکن و متولد مارگون می باشند و مادرشون تامرادی می باشد
طالب
Germany
م/ رو گذاشته تو درمان بدون هیچ ازمونی مدرک دیپلم تو دستشه بعدش میگن پارتی بازی نیست
نصرت
Iran, Islamic Republic of
ایون جذب نشده نیروی شرکت خدماتی هست که با آزمون رفته اونجا. و با اولویت شیفت
طیبه
Germany
آقای فلاحی دوست در مورد نحوه ی به کار گیری خانم ط.م در حوزه دبیر خانه توضیح دهند که از چه امتیازی برخوردار بوده که به این راحتی جذب شده
مارگون
Romania
خودشو قربانی روشن فکر کرد ولی نمیدونه که روشنفکر برای همیشه رفت و برنخواهد گشت، به یاری خدا و بویراحمد
برادر مدیریت تو مدیریت سایه هست قبلا روشنفکر بود و تیمش و حالا هم دوماد که انبار دار بود حالا شده همه کاره هلال احمر
اسپرسو
Iran, Islamic Republic of
نباید روز اسپرسو بزنی، شب برای اسپرسو زدن عالیه
علی
Iran, Islamic Republic of
حق مردم ب راحتی پای مال میکنن چنین افرادی روز قیامتی هم در کار است.....
حسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام خیلی افراد ب کار گیری شدن فقط بخاطر اینکه پارتی داشتن و افرادی ک پارتی نداشتن هم هیچ و زحماتشان بر باد رفت....
پیمان
United States
افسوس....
امدادگر قدیمی
Iran, Islamic Republic of
در زمانی که فلاحدوست مسئول حراست بود، قرار بود چند نفر از نجاتگران باتجربه و تحصیل کرده در مقطع ارشد در حوزه دانشکده هلال احمر جذب شوند که با کار شکنی و با این بهانه که باید قانون رعایت شود مانع جذب این نجاتگران شد. ماجرا اونجا جالب شده که در زمان مدیریت ایشان بر هلال احمر قوانین یک شبه عوض می شود و ندای حمایت از نجاتگر رو علم می کند. این اسناد موجوده و اگر کبنا نیوز صلاح دونست برایشان ارسال خواهیم کرد
-ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیرمعامله گرکبنانیوزتاحالاکجابودی اگربه فکرمردم بودی چرایکبار قبل ازمدیریت جهادی وانقلابی اقای فلاحی درموردهلال احمرچیزی نمی نوشتی این همه خیانت هم به مردم وهم به بیت المال شدسکوت کردی معلومه که ان موقع هم معامله کرده بودی ایا ازکسانی که قبل ازفلاحی سکاندار هلال احمربودندسوال کردی هزینه ساخت تفرجگاههاوویلاهای لاکچری که درانها ساخته شدازکجا امددرزلزله سی سخت جه گذشت ودریک جمله درهلال احمرچه گذشت نه اینکه ازیک مدیرجهادی وانقلابی که دراین مدت کوتاه مدیریت خودتحول بزرگی دراستان بوجوداورد واعتماد مردم رابه هلال احمربرگرداند این طورتهمت بزنی لعنت خدابرقضاوتهای مغرضانه ومادی گرایانه که جلوی پیشرفت استان رامی گیرد
یزدگرد
Iran, Islamic Republic of
درود کبنا
بر هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بخوان فاااااااتحه ...
S
Iran, Islamic Republic of
والا ما که از بیرون داریم نگاه میکنیم فلاحی دوست خدمات ارزنده ای برای استان انجام داد نمونش افتتاح داروخانه هلال احمر میباشد که خیلی از مشکلات مردم استان را برای دریافت داروهای خاص برطرف میکنه
خدا میداند به خاطر خرید داروهای کمیاب چه آدمیهای تو جاده های ناایمن کشته شدن
سید خاکی
Iran, Islamic Republic of
ولی انصاف داشته باشیم
آقای شفقت پور رئیس اداره منابع انسانی از سوق
آقای علی بهجت فرد از طایفه سرکوهکی، رئیس اداره داوطلبان، خانم درودگر نژاد از گچساران، رئیس اداره جذب داوطلبان، آقای طیبی خواه از بهمئی، مسئول بازرسی، آقای محمد مظفری، از طایفه قاید گیوی و مخالف آقای روشنفکر، و معاون امداد و نجات، سید وحمود هاشمی سی سخت، و مخالف آقای روشنفکر، رئیس اداره دانش آموزی، آقای مهدی صفری، رئیس اداره دانشجویی، خانم رحمتی، مخالف آقای روشنفکر، رئیس اداره مالی، آقای زرنگاریان، مخالف آقای روشنفکر، رئیس اداره مالی، آقای مجتبی شیروانی، مخالف آقای روشنفکر، معاون امداد شعبه بویر احمد.
خانم کبری حسینی، کارشناس مسئول آموزش ، و مخالف آقای روشنفکر، آقای ناصر غریب پور، مخالف آقای روشنفکر، کارشناس مسئول بهداشت، آقای مسعود وکیلی مخالف دولت و آقای روشنفکر، رئیس اداره بهداشت، خانم رضوی مطلق، مخالف آقای روشنفکر، رئیس اداره بهداشت، موسی دهقانی، اهل نور آباد، مسئول امور حقوقی ، آقای سجاد نیکنام، از طایفه ی تیرتاجی، کارشناس مسئول عمران و مخالف آقای روشنفکر می باشند.
در خصوص پست های نظارتی مثل حراست و بازرسی و گزینش، انتخاب این افراد با مراجع ذی صلاح می باشد ومسئول گزینش جمعیت پانزده سال است که در این سمت هستند و در جایگاه کارشناس هستند و هیچ حق مسئولیتی دریافت نمی کنند دخالتی در به کارگیری نیروها نداشته و ندارند.
در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
امیر
Iran, Islamic Republic of
من خودم امداد گر هستم چرا فقط ب کار گیری برای افراد خاص بود. بی عدالتی درست نیست انشالا ک خدا جوابتو میده....
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام این بنده خدا فقط برای افراد خاصی کار انجام داده و به کار گیری کرده و همان افراد الان دارن از حمایت می کنن و افرادی که پارتی نداشتن هم به سلامت خدا جواب این بی عدالتیت رو میده..
خیبر
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده هم اگر بکار گیری و پست گرفته بودم تعریف میدادم..
چراغی
Iran, Islamic Republic of
خدا خودش جای حق نشسته ...خودش داره جواب بی عدالتی هارو میده ..واقعا این همه بی عدالتی تو این اداره تا کی
فرمانی
Iran, Islamic Republic of
آقای فلاحی یکی از توانمند ترین و قدرت مند ترین مدیر عامل ها است مدیر عامل قبل از فلاحی چه دست آوردی برای سازمان داشته بیاید و شفاف اعلام کند .
مدیر سابق بیلد در جلسه کرسی آزاد اندیشی و در برنامه پرسش و پاسخ بگوید چه کاری کرده برای امدادگران و اداره .تحولی که فلاحی دوست انجام داده بی نظیر بوده و هست
فرمانی
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی از جمله کسانی هستید که به واسطه طایفه گرایی زنجیری درشتی بر پای تخصص و علم گرایی زدید و افراد متخصص رو پس زدید افکار عمومی روی جمات ناب شما عاقلانه تفکر میکنند و این امری بدیهی است
امدادونجات
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر عامل سابقه دست بردار از این لج بازی ها ظاهر تهران هم رفته بودی و حوابت را قاطع گرفتی مخالف دولت هستی و عملکرد خاصی خاصی نداشتی بیل و شفاف اعلام کن چه کاری برای جمعیت انجام دادی .
نجاتگر
Iran, Islamic Republic of
در زلزله سی سخت آقای مدیر عامل سابق چه دستاوردی داشتی و چه افتضاحاتی در اومد تا اگر نه سپاه پاسداران عزیز بود آبروی جمعیت برای همه میرفت .
مدیر عامل فعلی رضایت افکار عمومی را نسبت به این دستگاه بازگرداند
باید پاسخگوی عملکردی باشی
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
خواسته ما تغییر رئیس دنا هست وبس
ابوشاه
Iran, Islamic Republic of
رئیس شعبه دنا باید از منطقه دنا باشد .
محسن
Iran, Islamic Republic of
الان محسنی اژه ای رسیدگی میکنه.
لجستیک
Iran, Islamic Republic of
راجع به آمبولانس خدمت خوانندگان عرض شد این خودرو بیش از 10سال در گوشه ای انداخته شده بود رادیاتور لوستر جعبه فرمان ضبط پمپهای روغه و آب و هر چیزی که قابلیت جدا شدن داشت بدلیل بی انضباطی حاکم در زمان مدیران سابق به یغما رفته بو این خودرو و چند خودروی دیگر که چند سال خراب شده بودند تامین اعتبار . تعمیر و به چرخه بازگردانده شدند و این خودرو هم مخصوص فرماندهی عملیات هست و در اداره پارک می باشد. این کارها عرضه میخواهد واقعا به غیر این چند خودروی دیگر وضعیت مشابه داشتند الان به خدمت برگشتند
رها
United States
درست اقای فلاحی در بعضی کارها خوب عمل کرده ولی انتخاب روسای شعب جای بس سوال داره ؟
چرا باید شعبه دنا به ورطه نابودی بره در صورتی که بهترین متخصص ها و نجاتگران در این شعبه است.
امیر
Iran, Islamic Republic of
/ مارو کشتید از وقتی اومید طرح های کشوری رو به نام خودتون دارید تموم میکنید بعدش داروخانه بودجه براتون فرستادن افتتاحش کردی فقط یه داروخانه رو همه جا گفتی بسه بابا از بقیه دست گل هات بگو برادر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تازه من شنیدم آقای ک معاون پشتیبانی به دفاع از پیمانکار پروژه با مشاور پروژه درگیرشدن
یه شهروند
Iran, Islamic Republic of
وقتی آقای ک معاون پشتیبانی به حمایت از پیمانکار پروژه با نیروهای نظارت که وظایفشان دفاع و نظارت برروی اجرای صحیح کاره از پیمانکار دفاع میکنه دیگه تا آخرش معلومه
😳😳😳😳
Iran, Islamic Republic of
😳😳😳😳😳😳
امیر
Iran, Islamic Republic of
تو از کارهای خودت بگو نمی دونم چرا پای بقیه رو باز میکنی تو این جریان اگه راس میگی جواب این پارتی بازی ها رو بده الکی هم نیا انسان های شریف رو بهشون توحین نکن
حیف نون
Iran, Islamic Republic of
همه پل ها را خراب کرد و رفت این هم از عملکرد ضعیف مدیران دقیقه نودی ایشون بود ولی خدا دونه فلاحی مرد پاک دست و با شرافتی است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای فلاحی انسان پاکدستی هست
ابی
Iran, Islamic Republic of
در جواب فرمانی ماهم خیلی دوست داریم مدیران قبلی با فلاحی در صدا و سیما یا هر جای دیگر نشست داشته باشن و به قول شما کرسی ازاد اندیشی تشکیل دهند و بیان کنن که چه شده و چه کردن و چه دست اورد های داشتن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انسان های شریف اسمشان و کارهایشان با گفته های شما پایمال نخواهد شددد
هرشخص باید از خودش دفاع کنه نه این که جوابی نداشته باشد و بقیه را مقصر بداند یا موردحمله قرار دهد
لطفا از کارهایت بگو صد جا گفتی دارو خانیه هلال احمر این دیگر بس است از بقیه دسته گل هایت تعریف کن برایمان
اگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای که نوشتی 3ماشین پلاک شخصی در اختیارش هست
اول همه ماشینهای هلال احمر شخصی و پلاک سفیده
دوم این ماشینها در پارکینگ هلال در حال انجام خدمت برای هلال احمر هستند ربطی به این بنده خدا هم ندارند
3با پیگیری خوب مدیر عامل یک دستگاه سمند سورن اخیرا از تهران به ناوگان خودرویی اضافه شد و امورات جاری هلال را انجام میدهد که کار بسیار خوبی بود ما خودمون با پراید می‌رفتیم ماموریت الان با سورن
4/. وجدان داشته باشید خانواده ایشان خوشان سورن شخصی دارند و ربطی به این سمند ندارد.
5/. شما که مبسوزی. برید یه پماد پیش آقاپور بگیرید بدید ج بماله براتون
نجاتگر
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم کبناازمدیریت سابق قبل ازاقای فلاحی وتیمش دعوت کنیدتادریک مناظره عمومی عملکردخودشان رادرشش سال مدیریتشان رابرای مردم توضیح دهندان موقع معلوم می شودانها چه ظلم به مردم وبیت المال کرده اندکه این درزمان هیچ مدیری درجمعیت صورت نگرفته است درتمام حوزه های جمعیت درحوزه داوطلبان ودرحوزه امداد ونجات ودرحوزه درمان ودرحوزه پشتیبانی وپروزه های عمرانی ان موقع معلوم می شودچه کسانی ره صدساله رایک شبه طی نموده است
سارا
Iran, Islamic Republic of
😳😳😳😳
...
Germany
در جواب سید خاکی

اقای عدالت دوست معاون جوانان .تامرادی
اقای دهش رئیس شهرستان بویراحمد .تامرادی
اقای چراغسحر رئیس شهرستان دنا .تامرادی
اقای یوسفی رئیس شهرستان مارگون خرزی تامردی ها
اقای سعادت فرمانی تامرادی
داماد فلاحی عباس رستمی معاون اداره عملیات
اقای حمدالله رخ فیروز (محمد) روابط عمومی تامرادی
خانم نصرت زاده دبیر خانه تامرادی جدیدا وارد شده
اقای هجیر شرفیان حراست تامرادی
اقای یاسر امیر نژاد رئیس اداره اموزش طرف دار روشنفکر
و.......در ضمن کل این اسامی طرف دار روشنفکر بودن
علیحسن
بقیه
آقای مجیددآذر مقدم خزانه دار تامر ا دی
خانم پور بهشت رئیس اداره آموزش تامرادی
آقای حقیقی از طرفداران روشنفکر
آقای زرنگاری رئیس اداره از طرفداران آقای نماینده
خانم رحمتی رئیس اداره از طرفداران آقای روشنفکر
Romania
در پاسخ نجاتگر ، من به عنوان یک نجاتگر قول میدهم که از مدیر عامل سابق دعوت کنم در یک مناظره عمومی شرکت کند و قطعا ایشان با توجه به عملکرد خوب و قابل قبولی که داشته اند این دعوت را خواهند پذیرفت
یاالله اگر راست می گویید برای ایشان پیغام بفرستید
توانا
Romania
شما سرتون را مثل کبک زیر برف کردین فکر میکنیدکسی از کاراتون خبر نداره،، شما فعلا پاسخگوی عملکرد خودتون باشید چرا اسم مدیران سابق را میارید
سایت محترم کبنا از شما خواسته جوابگوی عملکرد ضعیف خود باشید
Romania
فکر کنم ۴۳۰ میلیارد هم مثه زلزله ۵۶ ریشتر باشه
ب
Germany
در جواب لجستیک
این خودرو آمبولانس هیچ مشکلی نداشته و برای خودروی ارتباطات و در پایگاه ها و عملیات ها مورد استفاده قرار می گرفت و دو دستگاه خودرو سووزکی ویتارا در جمعیت هلال احمر استان موجود می باشند که یک دستگاه پلاک شخصی و بدون آرم هلال در اختیار مدیر عامل و یک دستگاه مجهز به آرم و چراغ گردان و دقیقا برچسپ فرماندهی عملیات امداد و نجات در حوزه معاونت امداد ونجات می باشد که نیازی به اینکه آمبولانس تویوتا تبدیل به ماشین شخصی مدیر شود نبود ابن توجهیات به درد خودتان می خورد .گرچه تویوتا لندکروز جای وسایل و تجهیزات باغبانی مدیر عامل را بهتر دارد
علی بی غم
Iran, Islamic Republic of
باید محضر تک تک شما عزیزان عرض کنم که منکر اینکه هر سازمانی بدون سیاست نیست نمیشه گفت ولی عملکرد مدیر فعلی کجا با دو سال سکان داری مدیر اسبق با شش سال سابقه کجا خودتان روی کاغذ بیارید از بحث پروژه های عمرانی چرا حرف نمی زنید که چرا ساختمان اداری نیمه کاره رها شد و پول های بیت المال ایا تمام کمال صرف پروژه شد در بحث مولد سازی چرا قضاوت نمیکنید که اقای مثلا مدیر درمانگاه و داروخانه هلال احمر که بهترین پزشکان استان در ان مستقر بودند چرا جمع بشه و فاجعه این چنینی رخ میداد که مردم مظلوم استان سردرگون شوند در بحث مجوز ها و ایجاد پایگاه ها و شعب استان چرا حرفی نیست در بحث اعتبارات چرا چیزی نمیشنوم بهههله عزیزم فاصله زمین تا آسمان است خودتان خجالت بکشید چه عملکردی داشته اید فقط فقط کارتون شده تخریب و سنگ اندازی که تا شاید جلوی چرخ و شتاب مدیر فعال و کاربلد بگیرد اما به حول قوه الهی اهدافتون تک به تک به سنگ میخوره روز به روز شرمسارتر
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1