تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۷۳۵۷۶

سردار سلیمانی: طوفان الاقصی پاسخ به اشغال و کشتار یکصد ساله فلسطینان بود

۰
سردار سلیمانی: طوفان الاقصی پاسخ به اشغال و کشتار یکصد ساله فلسطینان بود
کبنا ؛
فرمانده سازمان بسیج مستضعفان گفت: طوفان الاقصی پاسخ به اشغال ۷۵ ساله سرزمین فلسطین و اذیت، آزار اشغال و کشتار یک صد ساله فلسطینان توسط رژیم صهیونیستی بود.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایسنا، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: حکومت غرب با استفاده از دانش بر سایر ملل تسلط یافت و بسیاری از کشورهای آفریقایی و آسیایی را اشغال کرد. آنان مردم دو شهر ژاپن را نابود کردند و سرزمینهای فلسطینان را اشغال کردند.
وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پاسخ به اشغال ۷۵ ساله سرزمین فلسطین و اذیت، آزار اشغال و کشتار یک صد ساله فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی بود، افزود: ملت فلسطین بیش از ۱۰۴ سال است که گرفتار قتل عام ، ظلم و کشتار هستند.
سلیمانی خاطرنشان کرد: جوانان و فعالان رسانه و فضای مجازی ایران بسیار موثر هستند. نقش رسانه و فضای مجازی نقش محوری و اساسی و اصولی است. رسانه ها و فضای مجازی باید ملت‌های غربی را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دهند. ۲۵۰ سال از عمر دولت آمریکا می گذرد و ۲۴۰ سال آن را مشغول جنگ افروزی ، ظلم و کشتار و اشغال بودند. مردم غرب باید جلوی دولتهای‌شان را بگیرند و به این رویه پایان دهند.
رییس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: انتشار حقایق به وسیله تلفیق فناوری‌ها و هنر نقش بسیار موثری در روشنگری مردم غرب دارد. انقلاب اسلامی سعادت بشر، صلح و آزادی را با صدای بلند خواست، اما به رغم تلاش‌های مذبوحانه غرب، امروز قدرت جدیدی مبتنی بر رسانه های مردم نهاد در فضای مجازی شکل گرفته و در برابر جبهه دشمن صف آرایی کرده است.
سلیمانی تاکید کرد: حمایت بسیج از رسانه ها و فضای مجازی بیشتر و بیشتر خواهد شد.
در حاشیه این مراسم با اهدای نشان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج و تقدیم هدایای نفیس از سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران و فرماندهان سپاه یزد و کرمان همچنین طیبه رضوی فر از استان خراسان رضوی، میلاد میرکمالی از استان سیستان و بلوچستان، حسین جلیلیان از استان کرمانشاه،  الهه جهانبین از استان سیستان و بلوچستان، سوده پاک آیین از استان کرمان و محمدصادق رحمتی از استان اصفهان تجلیل شد.
همچنین از مهران ایمانی از استان زنجان،  هادی نصیری از اصفهان، مهدی حسنی از استان خراسان جنوبی، حمید خوشخو از استان خراسان رضوی، فرزان نریمان‌زاده از استان آذربایجان شرقی و حسین همتی نژاد از استان کرمان، زهرا آدوس از استان خراسان شمالی  و زهرا قاسمی از استان لرستان تقدیر شد.
در این مراسم همچنین از مژده قربان‌زاده، ساحل علیزاده، قلم خیر باقی‌پور، اسحاق حقی و محمد امین باقری، رضا صید، سید محمد کاظمی، سعید عبدی، علی ذکریایی، حسین دلیریان، مرضیه قنواتی،  تقدیر شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1