تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۷۳۵۴۵
 فرماندهی مرکزی آمریکا تایید کرد

حمله یمنی‌ها به کشتی آمریکایی / مشخص شدن تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها

۰
حمله یمنی‌ها به کشتی آمریکایی / مشخص شدن تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها
کبنا ؛نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، فرماندهی مرکزی آمریکا (سازمان تروریستی سنتکام) بامداد پنجشنبه هدف قرار گرفتن کشتی «ترو کانفیدنس» در دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن را تایید کرد.
سنتکام در بیانیه‌ای توضیح داد که این حمله با استفاده از موشک ضدکشتی، ۳ کشته و ۴ مجروح، و خسارت شدید به این شناور وارد کرده است.
شامگاه چهارشنبه بود که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات جدید علیه کشتی آمریکایی در دریای سرخ خبر داده و گفته بود این حمله بعد از آن انجام شد که خدمه این شناور هشدارهای ارتش یمن را نادیده گرفت.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه سه‌شنبه نیز گفت که در تاریخ پنجم مارس ۲۰۲۴، دو ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار دادند.
نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند.
آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
1