تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۷۳۱۱۱

قتل وحشیانه دی جی معروف / جزییات قتل چه بود؟

۰
قتل وحشیانه دی جی معروف / جزییات قتل چه بود؟
کبنا ؛مرد مراکشی به خاطر  قتل وحشیانه یک دی‌جی سرشناس اتریشی در جزیره کوفانگان در تایلند مجرم شناخته شد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، روز جمعه گذشته انس رکیب، ۳۷ ساله اهل مراکش به همراه دوستانش تصمیم گرفتند برای شرکت در یک مهمانی به جزیره کوفانگان در تایلند رفتند. آنها ۱۰ نفر بودند و برگزار کننده مهمانی دوست صمیمی انس به نام مکس هارتل، ۴۲ ساله بود؛ یک دی‌جی معروف اتریشی که با خرید خانه‌ای در جزیره کوفانگان، از آنجا برای برگزاری مهمانی‌های خصوصی استفاده می‌کرد.
انس و دوستانش راهی جزیره شدند و مهمانی شروع شد اما انگار قرار نبود این مهمانی روند طبیعی خود را طی کند، چرا که اتفاقی هولناک، آن را به یک فاجعه تبدیل کرد. مدتی از مهمانی گذشته بود که انس و مکس هارتل(دی‌جی معروف) با هم درگیر شدند.
این ۲ دوست ابتدا چند بار درباره مسائل مختلف دچار اختلاف‌نظرهای شدید شدند. حتی به گفته یکی از افراد حاضر در مهمانی، این اختلاف نظرها نشان دهنده وقوع یک دعوای شدید بود.
در یکی از این بحث‌ها، انس مراکشی به قدری از دست دوستش مکس عصبانی شد که به سوی خودرواش رفت و اسحله‌ای را که همراه خود به خانه مکس آورده بود، بیرون کشیده و به سوی این دی‌جی معروف نشانه رفت و در مقابل چشمان متعجب مهمانان او را گلوله باران کرد و سپس از صحنه گریخت.
مهمانان، پلیس را در جریان قرار دادند و مکس به بیمارستان منتقل شد اما شدت جراحاتی که دیده بود، باعث شد که دقایقی پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست بدهد.
به دنبال قتل دی‌جی معروف اتریشی، پلیس اقدامات خود برای دستگیری قاتل را آغاز کرد و بعد از چندین ساعت توانست با استفاده از یک مخبر محلی مخفیگاه انس را پیدا و او را دستگیر کند.
این جوانی مراکشی بعد از دستگیری به قتل دوستش اعتراف کرد. او مدعی شد که بر سر اختلاف نظر شخصی با دی‌جی معروف بحثش شده و چنان از دست او عصبانی شده که وی را به رگبار بسته بود. با اعترافات جوان جنایتکار، وی از سوی دادگاه مجرم شناخته شده و در بازداشت به سر می‌برد تا به زودی جلسه محاکمه او آغاز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1