تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۷۲۸۶۶
در بازدید از فروشگاه زنجیره ای رفاه یاسوج مطرح شد؛

استاندار: اولویت دولت سیزدهم در خصوص تامین کالاهای اساسی تنظیم بازار

۱
۰
استاندار: اولویت دولت سیزدهم در خصوص تامین کالاهای اساسی تنظیم بازار
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و شب عید هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.
 به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده چهار شنبه در بازدید از فروشگاه زنجیره ای رفاه در یاسوج گفت با اقدامات صورت گرفته، هیچ دغدغه و کمبودی در بحث تأمین اقلام اساسی در استان نداریم.
استاندار تاکید کرد: موضوع تامین نیازهای اولیه مردم به کالاهای اساسی جزو وظایف مستمر مدیران حوزه اقتصادی استان است و مردم باید بتوانند به کالاهای مورد نیاز خود با قیمت‌های منطقی دست پیدا کنند.
وی عنوان کرد: تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی بازار استان توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی، مدیرکل تعاون روستایی ومدیران حوزه اقتصادی انجام شده است.
استاندار ابراز داشت در خصوص انبارها و سردخانه ‌های ذخیره سازی کالاهای اساسی و میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون روستایی اقدامات لازم صورت گرفته است.
احمدزاده تصریح کرد: تامین کالاهای اساسی و ساماندهی و تنظیم بازار با توجه ‌به برنامه دولت سیزدهم در خصوص توزیع کالاهای اساسی با اولویت برنج، شکر و روغن اقلام تنظیم بازار نظیر گوشت، مرغ، انواع حبوبات، لبنیات، خرما، میوه و تره ‌بار مورد توجه است.
استاندار به مسئله سامانه مردمی نظارت بر بازار و بازدیدهای میدانی به طور پیوسته تاکید کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و شب عید را در پیش داریم و مردم نباید دغدغه خرید کالا و تامین مایحتاج خود را داشته باشند.
استاندار عنوان کرد که مباشرین و فروشگاه های زنجیره ای در تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نقش خوبی دارند و در این خصوص توجه به توان مالی مردم هم مد نظر باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دولت سیزدهم فقط فقرا را بدبخت تر و ضعیف تر کرده.اجناس و کالاها هیچ نسبتی با درآمد ندارند.بیکاران و فقرا هر روز فقیر تر می شوند.
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1