تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۷۲۸۳۲
در بازدید ازفرایند ضبط مناظرات داوطلبان مجلس:

روایت فرمانده سپاه فتح از برگزاری مناظرات در صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد

۰
روایت فرمانده سپاه فتح از برگزاری مناظرات در صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مناظره های انتخاباتی در شبکه استانی دنا در محیطی آرام و با طرح سوالات کارشناسی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، فرمانده سپاه فتح استان در بازدید ازفرایند ضبط مناظرات داوطلبان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران شبکه استانی دنا برای ضبط و تهیه بیان نظرات و دیدگاههای نامزدها گفت: مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی بسترِ بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و جلب مشارکت عمومی در حوزه برگزاری انتخابات را ارتقاء خواهد داد.
سردار خرمدل با اشاره به کیفیت مطلوب فضای برگزاری مناظره گفت: مناظره در محیطی آرام و با طرح سوالات کارشناسی شده در حال برگزاری است و بستر برای همه داوطلبان فراهم شده تا دیدگاههای خود را برای مردم بیان کنند.
وی ادامه داد: موفقیت در ایجاد کانالهای انتخاباتی و بیان دیدگاههای از رسانه ملی با کاهش هزینه های تبلیغاتی و فضای مناسب میتواند بستری برای تبلیغات انتخابات شورای شهر در سالهای را نیز فراهم کند.
وی با تاکید بر اینکه مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما، فرصت عادلانه ای برای نامزدها فراهم کرده است تا به بیان انتقادات، دیدگاهها و برنامه های خود بپردازند، گفت: مردم باید به شایستگی از ظرفیت موجود این مناظرات برای ایجاد فضای انتخاباتی سالم، پرشور و انتخاب فرد اصلح در سه حوزه انتخابیه بهره ببرند.
خرمدل رصد انتخابات در ایران و حساسیت آن برای دشمنان انقلاب به دلیل کارکردها و دستاوردهای آن را بسیار مهم دانست و گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند نه‌ تنها اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف خود برسند بلکه با افزایش نرخ مشارکت یاس و ناامیدی آنان را نیز فراهم می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
1