تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۷۲۸۰۸
معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

برنامه های فرهنگی نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و نوروز با محوریت مردم باشد

۰
برنامه های فرهنگی نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و نوروز با محوریت مردم باشد
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر کیفی سازی برنامه های فرهنگی نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و نوروز با محوریت مردم تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مراد علی پیوند روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگی استانداری به منظور بررسی برنامه های فرهنگی نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان گفت که برنامه‌های جشن شادی و فرهنگی نیمه شعبان، ماه رمضان و ایام نوروز باید مردمی و فراگیر و در همه نقاط استان و با مشارکت دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی تدارک دیده شوند.
وی عنوان کرد: در مدت کوتاهی شاهد جشن های مذهبی نیمه شعبان، سیاسی انتخابات، معنوی ماه مبارک رمضان و باستانی نوروز هستیم و همه باید هماهنگ و مشارکت جدی داشته باشیم.
پیوند بر فعالیت بیشتر شورای فرهنگی استانداری و همسویی با مصوبات و برنامه های شورای فرهنگی استان تاکید کرد و اظهار داشت: حضور پررنگ مردم در همه این اعیاد و مناسبت ها با برنامه ریزی و اقدامات جدی و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی باشد.
وی عنوان کرد: جلسات مشترک شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها با همکاری کمیته فرهنگی تبلیغی و ستاد سفر، حول سیاست‌های کلی شورای فرهنگی عمومی و استانداری تشکیل و برنامه ‌ریزی‌های لازم انجام شود.
معاون توسعه منابع استانداری با اشاره به اهمیت انتخابات و  با بیان اینکه تاکنون هیچ انتخاباتی تا این اندازه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نبوده است، تصریح کرد: الحمدالله که شورای نگهبان فضای رقابتی مناسبی برای سلایق مختلف مردم برای مشارکت بالا ایجاد کرده است.
پیوند عنوان کرد از سویی دولت به عنوان مجری انتخابات و مجموعه دست اندرکاران انتخابات تلاش کرده اند برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت که مد نظر رهبری است در استان زمینه لازم را کاملا مهیا سازند.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای شیوه های ترویج معنویت و فرائض دینی، یادآور شد: وظایف دینی و معنوی در این ماه مبارک رمضان محوریت برنامه‌ها باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مصادف شدن عید نوروز و ماه رمضان را از زیبایی‌های نوروز سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: عید نوروز عجین با جشن های ملی و ماه مبارک رمضان مظهر جشن های مذهبی و تجلی معنوی است که باید حرمت ها نگه داشته شوند.
وی بر رعایت بیشتر عفاف و حجاب و آداب ماه مبارک رمضان به خصوص در محیط ادارات تاکید کرد.
پیوند عنوان کرد: دستگاه های اجرایی برای نیمه شعبان ضمن آذین بندی برای کارکنان و خانواده های آنان برنامه شاد داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1