تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۴۷۲۷۲۰
با ارسال نامه‌ای به پایگاه خبری کبنانیوز مطرح شد

نامه شفاف و آشکار سیدناصر حسینی‌پور به مردم گچساران و باشت / سوال‌های سید ناصر از سید قدرت و غلامرضا تاجگردون / از همان ابتدا با عداوت‌ها و تنش‌های فراوانی روبه‌رو شدم که جزء سهم‌خواهی نامشروع و قدرت‌طلبی نبود / برادرم با نامه ۹ هزار کلمه‌ای خط تخریب شدیدی علیه این حقیر آغاز کرد / من یک عذرخواهی به برادر عزیزم بدهکارم که وقتی شاهد فاجعه بیکاری جوانان شهرم بودم، نمی‌توانستم یکی از فرزندان برادرم را بکار بگمارم / والله قسم اگر این مسیر را هزار بار برگردم و هزاربار مظلوم و تنهاترین شوم، باز هم به آرمان برادر شهیدم خیانت نخواهم کرد

۶۱
۰
نامه شفاف و آشکار سیدناصر حسینی‌پور به مردم گچساران و باشت / سوال‌های سید ناصر از سید قدرت و غلامرضا تاجگردون / از همان ابتدا با عداوت‌ها و تنش‌های فراوانی روبه‌رو شدم که جزء سهم‌خواهی نامشروع و قدرت‌طلبی نبود / برادرم با نامه ۹ هزار کلمه‌ای خط تخریب شدیدی علیه این حقیر آغاز کرد /  من یک عذرخواهی به برادر عزیزم بدهکارم که وقتی شاهد فاجعه بیکاری جوانان شهرم بودم، نمی‌توانستم یکی از فرزندان برادرم را بکار بگمارم / والله قسم اگر این مسیر را هزار بار برگردم و هزاربار مظلوم و تنهاترین شوم، باز هم به آرمان برادر شهیدم خیانت نخواهم کرد
کبنا ؛سید ناصر حسینی‌پور نماینده فعلی شهرستان‌های گچساران و باشت در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به مردم این شهرستان‌ها نوشت.
به گزارش کبنا، این نامه به شرح زیر است. کبنا نیوز بدون دخل و تصرف در نامه و صرفاً برای اطلاع عموم آن را منتشر کرده است.
 بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت مردم شریف گچساران و باشت
باسلام و تحیات الهی
اول: در ابتدا خدای مهربان را سپاسگزارم که به این حقیر فرصت خدمت به شما مردم عزیز، شرافتمند و انقلابی را هر چند کوتاه عطاء کرد تا بتوانم به وظیفه ذاتی و قانونی خودم به عنوان خادم شما، مسیر و توانم را با محوریت تلاش برای طرح‌ها و پروژه‌ها و اقدامات عام‌المنفعه و جهادی برگزینم تا فردای قیامت شرمنده شما مردم و دوستان شهیدم نباشم. خدا را شاکرم که صندلی بهارستان، تغییری در سبک زندگی و فضای ذهنی‌ام بوجود نیاوَرد و همواره سعی نمودم در طول این 2 سال به اعتماد مردم دیارم خیانت نکنم و وارد فضاهایی که بوی دنیاداری و معامله و زدوبند می‌دهد، نشوم و حتی از بخشی از حلال این جایگاه نیز بگذرم و از خداوند متعال خواستار بخشش به خاطر کوتاهی‌ها و اشکالاتم هستم. درد دل‌ها و حرف‌های زیادی در خصوص این دو سال وجود دارد که بخش زیادی از آن‌ها مگوست که در سینه‌ام دفن می‌شود و بعضی حرف‌ها را با شما مردم عزیز در میان می‌گذارم. بنده قطعاً از سنت ممکن‌الخطا بودن مصون نبوده و نیستم و حتمأ نقدها و نقاط ضعف قابل بحث و بررسی‌ای وجود دارد که هرگز این ضعف‌ها را کتمان نکرده و نمی‌کنم و همیشه برای اصلاح و رفع عیوب و کاستی‌هایم تلاش نموده‌ام که امروزم بهتر از دیروزم باشد.
دوم: از زمانی که به پشتوانه رأی و اعتماد شما وارد خانه ملت شدم، با عداوت‌ها و تنش‌های فراوانی روبه‌رو شدم، که بخشی از آنها که توسط جریان‌هایی خاص ایجاد می‌شد جزء سهم‌خواهی نامشروع و قدرت‌طلبی نبود. خدای را شاکرم که در این مدت معبری برای ارتزاق گروه‌های قدرت و ثروت که به دنبال سهم‌خواهی‌ بی‌حد و حصر خود و فتح شاهراه‌ها و گلوگاه‌های اقتصادی و رانتی در سطح ملی، استانی و شهرستانی بودند، نشدم. از ابتدای شروع وکالتم، با لیستی از خواسته‌ها، سهم‌خواهی‌ها و رانت‌طلبی‌‌های نامتعارف که قصد داشتند در مسیر بی‌عدالتی و تبعیض‌ و سوءاستفاده از قدرت حرکت کنم و حق و حقوق مردم را ضایع کنم، مواجه بودم. مطالبه‌ای که در تضاد با شعار «حکمرانی عدالت و حذف تبعیض» بود؛ گروهی که عنوان رهبری یک جریان را یدک می‌کشیدند، ولی در حقیقت نماینده جریان انقلابی نبودند، بلکه با مصادره یک جریان انقلابی سهم‌خواهانی شده بودند که بنده ذاتأ نمی‌توانستم سرباز پیاده آنان باشم و ظاهرأ با توجه به اظهار نظرهایشان که عمدتأ طلبکارانه است، به خاطر استقامتم بر مسیر عدالت، باید از آنها عذرخواهی کنم! عذرخواهی که نگذاشتم بر بیت‌المال دست‌درازی کنند؛ عذرخواهی که مانع استفاده آنها از رانت و قدرت شدم! در مقابل خدا و وجدانم این نکته را به عرض‌تان می‌رسانم که هیچ گاه در مقابل آنچه رانت‌جویان و سهم‌خواهان در قالب تزویر و تخریب بر بنده تحمیل کردند، تسلیم، ضعیف یا ناامید نشدم و تلاش نمودم که پاسخ تخریب‌ها را ندهم، چرا که آنها همین را می‌خواستند و قصد داشتند با ورود من به این حواشی مانع از انجام وظیفه‌ام شوند. بنده قبل از ثبت‌نام اولیه در این دور انتخابات که مربوط به اردیبهشت ماه امسال می‌شود، در جلسات مختلف اعلام کردم، با توجه به سهم‌خواهی‌ها و اینکه بنده تحت هیچ شرایطی تسلیم این باج‌خواهی‌ها و سوءاستفاده از قدرت نخواهم شد و به این دلیل که همین تقابل و تخریب‌های ناشی از سهم‌خواهی موجب ایجاد یاس و ناامیدی بیشتر در سطح جامعه خواهد شد، در انتخابات دوره دوازدهم مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت شرکت نخواهم کرد، چه نمایندگان سابق و اسبق و یا هر عزیز دیگری در انتخابات باشد، یا نباشد. ولذا بنا به دعوت دوستان پیش‌کسوت خودم تصمیم گرفتم به حوزه انتخابیه «آبادان» بروم. سرزمینی که روزگاری در ایام نوجوانی‌ کوله‌پشتی‌ام را برداشتم و برای دفاع از میهنم برای تقدیم جان به آنجا رفتم، اکنون نیز برای خدمت به آن سرزمین، با نگاه تکلیف‌مدارانه، و عدالت‌خواهانه خودم را در معرض رأی مردم آن منطقه قرار می‌دهم.
سوم: دوران وکالت بنده همزمان شد، با تقابل و ستیز دو بزرگوار، که فضای شهر را آلوده و آرامش را از جامعه سلب می‌نمود؛ حاصل این تقابل از یک طرف رسانه‌های ویرانگر اینستاگرامی شد که روزانه علیه بنده تولید محتوا می‌کردند و از طرف دیگر نامه‌نگاری‌های چند هزار کلمه‌ای که ارزش‌های اخلاقی و انسانی را زیر پا می‌گذاشت. این وسط زیر این حجم از بمباران رسانه‌ای همه تلاش خود را به کار بردم که وارد زمین بازی هیچ‌کدام از دو طرف نشوم، چرا که امانت‌دار آرایی بودم که مردم به بنده داده بودند. به مدت ۲ سال تمام، علی‌رغم اینکه توانایی پاسخ‌گویی به این تخریب‌ها را داشتم، وارد این حواشی نشدم‌، اگرچه این تخریب‌های گسترده و ویرانگر روی ذهن و فکر افراد جامعه تاثیر خود را می‌گذاشت و موجب یأس و ناامیدی و نفاق در جامعه می‌شد و شب و روز با بمباران رسانه‌ای به صورت حرفه‌ای، علیه اینجانب و اقداماتم سنگ‌اندازی‌ و سیاه‌نمایی می‌کردند و همواره سعی بر ایجاد شکاف بین نماینده و مردم و از بین بردن آخرین روزنه‌های احقاق عدالت در حوزه انتخابیه بودند که البته مشخص بود که افراد و منابع مالی بسیار سنگینی از آنها پشتیبانی می‌کند. تظلم‌خواهی‌ام به عنوان یک شهروند به جایی نرسید و با سکوت معنادار روبرو شدم و لذا شکایت صاحبان آن رسانه‌ها و دستگاه‌ها  که با رویت و اثبات بیش از هزاران صفحه تخریب، تحریف، تحقیر، تهمت، افترا، نشر اکاذیب، چشم‌شان را به روی حقیقت و اسناد مثبته بستند را به دادگاه بین‌الحرمین به نزد قاضی بزرگ آقا ابوالفضل عباس (ع) بردم.
چهارم: متأسفانه تلاش برخی برای جلوگیری از انسجام سیاسی و فعالیت جریانی هدف‌محور از دیگر مشکلاتی بود که فعالیت‌ها و گفتمان ما را برای خدمت بیشتر و ادامه کار جهادی و انقلابی تضعیف می‌کرد. همانند اضمحلال شورای طوائف و انحراف آن، بدلیل سهم‌خواهی‌های نامتعارف برخی افراد که در تناقض با هویت تشکیل این شورا بود و از انسجام سیاسی و اجتماعی منطقه جلوگیری می‌کرد. سئوال جدی و اساسی بنده از این دوستان این بوده و هست که واقعأ این چه جریانی است که حیات و ممات سیاسی‌اش، منوط به مرگ و نبود و حذف رقیب سنتی جریان مقابل است؟! به نظر می‌رسد این مجموعه از درون به لحاظ گفتمان تهی گشته و نیاز جدی به بازنگری مجدد و البته پوست‌اندازی و بصیرت‌افزایی دارد. در حقیقت جریانی وجود ندارد که اگر وجود داشت با وجود رقیب نیز باید شکست و پیروزی در عرصه سیاسی را تکلیف‌گرایانه بپذیرد و به حیات و مبارزه سیاسی خود ادامه دهد و افراد شناسنامه‌دار و شاخص این جریان هر چند وقت یکبار از این اردوگاه به اردوگاه و این شاخه به آن شاخه سردرنمی‌آوردند.
پنجم: درست پنج ماه بعد از شروع نمایندگی‌ام، با نامه ۹ هزار کلمه‌ای از سوی برادر بزرگم مواجه شدم که خط تخریبی شدیدی علیه این حقیر را آغاز کرد و محتوای این نامه تا ماه‌ها خوراک رسانه‌های جریان رقیب و رفیق شد. همانگونه که در بالا معروض داشتم علی‌رغم اقدامات ناعادلانه و پوپولیستی ایشان تلاش نمودم که وارد حاشیه و دعواهای بی‌ثمر نشوم و از تکلیف و مأموریت و اهداف والای نمایندگی شما مردم شریف فاصله نگیرم. سئوالی خطاب به برادرم دارم: آیا شما به دنبال مبارزه با فساد و حاکمیت خانوادگی جریان رقیب‌تان نبودید؟! بنده، نه آن روز، در آن دعوا و ستیز تمام ناشدنی با رقیب و نماینده وقت که وی را متهم به خاندان سالاری و مروج حاکمیت خانوادگی می‌کردید همراه‌ شما بودم و نه این ایامی که اصرار جدی بر مدیریت خانوادگی یکی از بستگان نزدیک در مسند بسیار مهمی داشتید. برادر گرامی! شما مروج تفکری بودید که همان تفکر را در دیگری و جریانی مردود و حرام می‌دانستید و برای خود مباح و حلال...؟ خدمت بخش کوچکی از خانواده‌ام که این روزها با یکی از کاندیداهای محترم عکس یادگاری می‌اندازند، لازم است عرض کنم که شما حق دارید به هر کسی که تمایل دارید رأی دهید، اما جمله‌ای از برادرم در نشست با این نامزد انتخابات بنده را بر آن داشت تا به این موضوع بپردازم، آنجا که گفته‌اید: «چون سیدناصر برای فرزندانم اشتغال ایجاد نکرد...» خدمت شما معروض می‌دارم که والله قسم اگر این مسیر را هزار بار برگردم و هزاربار مظلوم و تنهاترین شوم، باز هم به آرمان برادر شهیدم خیانت نخواهم کرد و عدالت را بر فامیل‌بازی و حق کشی ترجیح می‌دهم، بی‌شک اگر هزاران صفحه عملکرد برای افکار عمومی منتشر کنم، نمی‌توانست اینگونه حقانیت بنده را اثبات کند که چرا برخی افراد از بنده عصبانی‌ و ناراحتند. چون اجازه ذره‌ای تعرض به بیت‌المال و تضییع حقوق مردم و پارتی بازی را ‌ندادم. من یک عذرخواهی هم به برادر عزیزم بدهکارم که وقتی شاهد فاجعه بیکاری جوانان شهرم بودم، نمی‌توانسنتم بامشاهده سیل بیکاران، یکی از فرزندان برادرم که به مظلومیت و مشکلاتش شهادت می‌دهم را بکار بگمارم. در روایت آمده که «عقيل به شام رفت و معاويه اموال فراوانى از بيت المال را در اختيار او گذاشت. از او پرسيد: مايل هستم داستان آهن داغ را از خودت بشنوم، و عقيل ماجرا را تعریف کرد. اینکه به نزد برادرم رفتم و عرض حال كردم، ولى چيزى از ناحيه او عايد من نشد، لذا فرزندان خود را جمع كردم و نزد او بردم. او در حالى كه يكى از فرزندانم دست مرا گرفته بود. امام فرمود: «بگير.» من با حرص و ولع دست دراز كردم. گمان كردم كيسه‌اى است پر از درهم يا دينار. ناگهان دست خود را به آهن داغى زدم. هنگامى كه آن را گرفتم پرتاب كردم و فرياد زدم! به من فرمود: «مادر به عزايت بنشيند اين آهنى است كه با آتش دنيا داغ شده، پس چه خواهد بود براى من و تو در فرداى قيامت اگر در زنجيرهاى جهنم بسته شويم.» یقین می‌دانم اگر علی(ع) آن میله آهنی داغ را در دستان عقیل نمی‌گذاشت و مانع از کسب روزی حرام و استفاده نامتعارف توسط برادرش نمی‌شد، پسرش مسلم ابن عقیل در کوفه تا آخرین نفس در کنار حسین(ع) نمی‌ماند، که این سنت خداوند است.
ششم: اما نکته‌ای خدمت جناب آقای تاجگردون! علی‌رغم اینکه تمایل نداشتم به موضوع انتخابات گچساران مصداقی ورود کنم، بخشی از سخنرانی شما را گوش دادم، فرموده بودید: «والله بالله نماینده فعلی ما جناب آقای سیدناصر حسینی انسانِ دلسوزِ پاکدستِ خوبی بوده و هست.» با شنیدن این فرمایش و قسم جلاله‌ای که یاد کرده‌اید، چرا حتی یکبار به صفحات اینستاگرامی که از طرف دوستان شما طی ۲ سال گذشته به صورت شبانه‌روز کاری جزء تخریب و نشر اکاذیب نداشتند، نگفتید که دست از این همه بی‌تقوایی بردارند و این‌قدر سیاه‌نمایی نکنند؟ شما که منابع مالی و تشویق کنندگان این صفحات را می‌دانید و می‌شناسید؟! این صفحات مجازی اگر بنده و خانواده‌ام را به بدترین شکل ممکن تخریب کردند، مساله‌ای نبود، شما به خوبی واقف بودید که آنها خط ناامیدی و یأس را در جامعه دنبال می‌کردند و ۲ سال سکوت شما در برابر این حجم از بی‌تقوایی و دریدگی و تخریب بی‌حد و حصر دوستان غارتان مغایر با قسم جلاله‌ای است که در بالا بیان داشتید.
هفتم: مردم شریف گچساران و باشت: عملکرد این دو سال خود در کسوت نمایندگی شما مردم شریف و بزرگوار را در هفته‌های آتی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف با اعداد و ارقام دقیق در اختیار شما مردم عزیز قرار می‌دهم، هر چند به دلیل توان مالی، هیچ وقت رسانه‌ای برای بازگو کردن این حجم از اقدامات موثر را در اختیار نداشتم و رسانه‌ها عمدتاً تصمیم به سانسور بنده داشتند و خط ناامیدی را دنبال می کردند. من خادم همیشگی شما مردم عزیز بوده و هستم و قطعاً برای قصوراتم به جهاتی باید از شما مردم عزیز عذرخواهی کنم، شاید نیاز به ارتباط شخص به شخص بیشتری بود، ولی خدای را شاهد می‌گیرم که در تمامی آن لحظاتی که فرصت زیارت شما مردم شریف را نداشتم، در حال خدمتگذاری به شما در جایی بودم که شما وظیفه‌ آن را به بنده محول کرده‌ بودید و ذات اقدس الهی خود شاهد و ناظر است که روح و فکر من هر دقیقه و ثانیه در گچساران و باشت کنار شما بود و دل تپشی نداشت جز به لذت خدمت به شما و پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌ها و نظام مسائل منطقه گچساران و باشت. اینجانب همچون همرزمان شهیدم خود را سربازی بیش ندانسته، نمی‌دانم و نخواهم دانست و تا جان در بدن دارم در مسیر انقلاب و آرمانهای آن در هر سنگری باشد دریغ نخواهم کرد. همانطور که در بالا معروض داشتم، به زودی در مجالی مناسب، اقدامات و عملکرد خود را بطور مفصل به استحضار شما مردم شریف حوزه انتخابیه ام خواهم رساند.
برادر شما
سیدناصر حسینی‌پور
نام شما

آدرس ايميل شما

تهران
Iran, Islamic Republic of
ایشان انسان شریفی است
همت
Iran, Islamic Republic of
واقعا شیر مادر حلالت مرد عادل، پاکدست،خدوم و تا ابد دوست داشتنی 💖
چهره ماندگار تاریخ عدالت و دینداری👌
بدرود✋
خداوند همواره حافظ و نگهدارت💞🌹🙏
Iran, Islamic Republic of
خيلي لازم نيست هر لحظه ياداوري كنيد همرزم شهيدم
همه فهميديم جبهه رفتيد
Iran, Islamic Republic of
عزيز دل برادر هر چي سرت اومد همش از تفكرات و دخالتهاي برادر نه محاب و اينكه فكر ميكنه عقل كل ، وگرنه همه ميدونستن شما فردي فرهنگي و جهادي هستي با طناب سي قدرت رفتن تو چاه اين هم اخر و عاقبتش
Iran, Islamic Republic of
با كاري كه برادر شما و دوستانشون سر ٤٠ هزار راي مردم اورد انتظار داشتيد مردم تو دنياي مجازي و پيجهاي اينستاگرامي برات كف بزنن و هورا بكشن، نه برادر ايثارگر تاوان كاراي برادرتون را بايد شما پس ميدادي.،كه بجاي ايشان رفتيد مجلس، تاجگردون چ گناهي داشت ، وقتي / داشتن برا اقاي تاجگردون پرونده سازي ميكرد و دروغ و اخباركذب تحويل زاكاني و دوستانش ميداد شما كه اگاهي كامل داشتيد برا تاجگردون چكار كرديد؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر من تاجگردون اون موقع صلاحیت نداشت الان هم نداره و همه میدونن که چطوری تایید صلاحیت شده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اگه تاجگردون مثل سبدناصر عمل کنه بعنی اهل پارتیبازی و.....نباشه مردم رای بهش میدن؟؟؟؟هرگز ابدا
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون خودش فهنر از کاراش خبر داره.خصوصا فیش حقوقی۷۰ میلیونی
ایشون اگر بی گناه باشه خودش میتونه از خودش دفاع کنه
Iran, Islamic Republic of
عشقی سید عزیز

درست اون برادر رو شناختی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این انسان پاک و آزاده واقعی. بله خدا میدونه به اندازه چندسال آقایون پرمدعا در خاموشی و به دور از هیاهو کارکرد فقط برای خدا. برای اولین بار ازمون استخدامی گذاشتند. این همه عمران و ابادی در روستاها کردند. امام مردم نمیخوان ادم حق رو ببینند و هرکسی دنبال منفعت خودش هست. خداحفظون کنه. کاش مردم قدر میدانستند.
فعال فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم اینقدر مظلوم نمایی نکنبد خودتون انسان ضعیفی بودید مردم دار نبودید حقت نبود این جایگاه آبروی برادرت روهم بردی مدیرانت رو سه ماهه بخاطر سهم خواهی خودت عوض میکردی تلفن مردم روجواب نمیدادی مدیریت بلد نبودی درشعار بدون شعور از همه جلو زدی حالا هم باخوار کردن دیگران میخوای رای جمع کنی دیگه خودت رو حقیرتر نکن
Iran, Islamic Republic of
سالها پیش معلم‌های تاریخ برای ما دانش آموزان می‌گفتند که چه پادشاهانی که بدست پسرها کشته شدند و چه برادرانی که بدست برادر کشته شدند،و عامل همه اینها را رسیدن به قدرت می‌دانستند.با تجربه اندک آن روز با خود میگفتم آیا چنین چیزی محال است؟ اما الان به میبینم که بله .به قول انگلیسی ها قدرت فساد آور است.درود بر شرفت که بازیچه دست کسی نشدی ،چه آنکس برادرت باشد.هجمه های زیادی در موردت بوده و هست اما سربلند و سرافراز همچون سیاوش
Iran, Islamic Republic of
جناب ناصرجان همه جوانانی ک تاجگردون روهمراهی کرذن همه وهمه اشتغال دارن وبه نون نوای رسیدن من ب شخصه خانواده خودمومیگم حداقل ده نفردرخانواده بیکارداریم ب شدت فعالیت کرذن همراهیتون کرذن ب نیت اشتغال ولی افسوس افسوس کاش کاش درنبودتاجگردوم شیربازهم ایشان روهمراهی میکرذن کوچکترین فعالیتی نکردی متاسفیم هیچ خیری ازشماندیدیم کاش این دوسال هم نبودی
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
رفیق نیمه راه خدا حافظیش هم با نوک شمشیره:::: علم وتجربه وقدرت مردم داری::: کار هر دانشی نیست:: رسانه متعلق به همه اقشاره ::: وسخن همه هست:: خطبه هایت را در همین دوسال از رسانه پخش شده باز خوانی کنید::::سیطره دسته بندیها خارج از استان بر این مردم تحمیل شده:::::
فلب
Iran, Islamic Republic of
فقط غلامرضا جربزه کار وفغآلیث بلذ نبوذی کارانجام بذی؟؟؟
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
سیدناصردرقلب ماجاداری وهمینکه مثل خیلی ها آخرتت رابه دنیانفروختی😍❤
هن
Iran, Islamic Republic of
مرذم رای ذاذن نون میخوان؟
iii
Iran, Islamic Republic of
گچساران. رشذی لاکپشنی ذاشث وبغذاز ناجگرذون همه چیز ثابث مانذ
باوی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت نماینده محترم
جناب اقای سید ناصر حسینی پور شما شایت خودتون دنبال رانت و دغل بازی نبودید اما ناگفته نماند که برادرانتون روزانه ادارات و دستگاهها اجرایی رو یکی پس از دیگری رایزنی می کرند برا رات های خود و دوستانشون دوستی گفتن با طناب برادر رفتن در چاه این هم شد اخر و عقبتش، و کاملا درست گفت.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سیدجان
شما ذاتتون پاکه
دقیقاً نمایندگات باید خصوصیات شمار رو داشته باشن
که ندارن
برای مردم اینطور جای افتاده که اگه کسی اهل لابی نیست، اهل خراب کردن رقیب نیست، اهل پارتی بازی نیست، سیاست باز نیست و... ضعیف است

در بین نمایندگان شما راه درست را رفتین و قیامت خود را فدای دنیای خود و دیگران نکردین....

زنده باشید و سلامت ، موفق باشید
سعادت
Iran, Islamic Republic of
شما ادم بسیار خوبی هستید و سیاسی نبودین و بازیچه دست برادرانتون شدید تا اونها به اهدافشون برسند.وقتی اعتبار نامه اقای تاجگردون را رد کردن شما بفرمایید برای اقای تاجگردون چکار کردین، شما که فردی جهادی و ایثارگر بودید برا همرزم و برادرشهید شهرتان چکار کردین، بی انصافی نکنید اقای حسینی پور عزیز، تاجگردون این قدر مرد بود که بتون جلوی مخالفین شما از شما تعریف کنه، شمایی که دم از عدالت علی ،خدا و پیغمبر و دین اسلام و انقلاب و جنگ میزنید چه گام مثبتی برا اقای تاجگردون برداشتید
United States
سید شما مردی خوش سخن و چهره ای معصوم دارید که مردم گچساران باشت رای به شمادادند ولی کاش یه بار خودت از ته دل وشناخت کامل تصمیم میگرفتی وبه فکر جوانان شهرت بودی نه بازیچه دست برادرت واطرافیانت میشدی شما خودتون شهید زنده هستید وما احترام شما رو داشتیم اونطوری که بایید دلسوزی برا دیارت میکردی نکردی عزیز دل فقط .....
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
شماادم پاک وخوبی هستید واقعاحرفهایت هم درست وتوجیع پذیره وخوشحالیم که پته افرادسودجو وحتی برادرت روبرملاکردی مامیدانیم که لیدرهای سودجو وحتی برادرت که به منفعت خودنرسیده بودند مانع کارهایت میشدند تاتوتخریب بشی اماباگفتن حرف حقت مابرای پیروزی وموفقیت درحوزه جدیدارزومندیم
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی ازاینکه آدم پاک دست وباخدایی هستی شک وشبهه ای وجود ندارد ، دست وقلمت هم عالی است ، از خانواده شهدا وخود نیز یادگار هشت سال دفاع مقدس وآزاده سرافراز و وارسته هستی ؟ اما به درد سیاست ومجلس نمی خوری ؟ به فرموده حضرت آیت اله آملی مسول باید هم مومن باشد وهم باعرضه ، مومن بی عرضه به درد مردم
نمی خورد !!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه مسئولی که مردم را فدای حب دنیاش میکنه
خدا لعنت کنه مسئولی که میزش رو با مردم عوض میکنه
Iran, Islamic Republic of
سید جان بالاخره متوجه شدید اون حرف های منبرانه و در مدح جناح دوست داشتنیتون وقتی به عرصه قدرت میرسه چقد میتونه جاروبرقی وار همه چیز رو ببلعه امیدوارم ذره ای درس گرفته باشید و بدانید که اصولگرایی هم چیزی به این مملکت اضافه نخواهد کرد و از منبر شما کمتر به سایر تفکرها اهانت شود
رادک
Iran, Islamic Republic of
شما بدنبال اجرای عدالت در بکار گیری جوانان بودید؟!
دستوران شما به مدیرانتون برای بکارگیری فله ای و بدون ضابطه رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟
یا خداااااا
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار یادت نره که 40 هزار رای مردم حوزه انتخابیه حضرتعالی به واسطه برادر بزرگوارتون و دوستانش توسط زاکانی و باندش لههههههههه شد،یه لطف میکردید اون موقعه هم دوخط مینوشتید به رسانه ها میدادید یا با نفوذی که حضرتعالی داشتید در سیستم امنیتی از مردمت و ارای انها دفاع می کردید نه از شخص تاجگردون،یا بعد از حضور در مجلس حداقلش یه نطق قبل دستور در مجلس در دفاع از ارای پایمال شده مردم عزیز شهر و دیارت می گفتی عزیز
حسن
Iran, Islamic Republic of
چطور الان رسانه داری مظلوم نمایی کنی اون موقع رسانه نداشتی از کارات بگی تو جز بدترین آدمهایی که تو زندگی دیدم تو از جایگاهی داشتی استفاده کردی برای نمايندگي درصورتی که ذره ای تخصص نداشتی خیلی پرسیدم در مورد کارهایی که باید میکردی از نزدیکانت تا لیدر ات می‌گفتن اصلا نیستش اصلا نمیبینیمش تو فقط برای سخنرانی خوبی اونم راهیان نور به شخصه هیچ وقت نمیبخشمت
Iran, Islamic Republic of
این بیانیه اولین بار یکشنبه, 29 بهمن 1402 ,21:52
انتشار داده شد ، ولی کبنا میگه برا پایگاه خبری کبنا ارسال شد ووووو....کو سیچه خودتو کپو ایکنی
United Arab Emirates
املای ننوشته، غلط نداره.
نمیشه هیچ کاری نکنی و منفعل باشی بعد بگی نمیخواستم پارتی بازی و جناح بازی کنم.
اصلا حق با شما، پارتی بازی نکردی، برای شهر چیکار کردی؟
برای نخبگان شهر چیکار کردی؟
برای اشتغال جوانان چیکار کردی؟
برای رفع بی عدالتی چیکار کردی؟
چند بار در مجلس سخنرانی کردی و برای اصلاح قوانین اقدام کردی؟
در همون کمیسیون اصل ۹۰، برای جلوگیری از بروز مفاسد کلان کشوری چیکار کردی؟
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب سید ناصر نمیخاد از این حرفا بزنی تو در حد نمایندگی نبودی و نه هم هستی
United Kingdom
هیچ کاندید شورای ایتلاف نیست چون کسی ایشونو قبول نداره هرکسم اونو تایید کرده مثله خودش
United Kingdom
پول چه کارایی که نمیکنه
United Kingdom
سیاسی ومالی ایشون وخانوادشون از دوره خاتمی تا حال حاضر برای تمامی نیروهایی انقلابی شفاف است هیچ کس ایشان را ونیروهای اطراشو به عنوان نیروهای انقلابی قبول نداره ماهیت قدرت حسینی شفاف بود شفافتر شد برای مردم
United Kingdom
قدرت حسینی وخانوادشون به تاریخ پیوست
گلپونه
Iran, Islamic Republic of
خودتو پای آرمان شهدا نذار
India
وای کسی که با برادر خود این کار را کرد با دیگران چه کار می کنند واقعا این مردم چه فکری می کنند اینطور اشتباه می کنند و دنبال چنین افرادی راه می روند
Iran, Islamic Republic of
من اهل دهدشتم...خب باشه...همه حرفات درست..
اما این حرفارو چرا قبل شروع دور جدید نزدی؟؟میگی رسانه در دست نداشتی؟؟؟؟
خب عزیردلم حداقل مثل همین بیانیه که میتونستی بنویسی...میدادی به کبنا تا چاپ میکردند ، قربونت هم میرفتن....نکه الان بعد از دو سال یادت اومده بیانیه بدی...
این خط این هم نشون...سید قصد داری ۴ سال دیگه توی گچساران دوباره برگردی و انتخابات شرکت کنی....منو هست تورو هم هست....
Iran, Islamic Republic of
اما باز با این وجود باز چهره ات قابل تامله و از چهره ات سلام و صلوات می باره....حرفاتو هم با کمی بالا پایین و کمی مظلوم نمایی میشه پذیرفت....
Iran, Islamic Republic of
قضاته تو بخاطر ۲ سال این همه عذاب وجدان داری و حاضر نشدی توی منطقه بمونی و رفتی آبادان، ولی موندم موحد بعداز سه دهه فلاکت و بدبختی و رنج و بیغاری برا مردم چطور عذاب وجدان نداره و کوتاه نمیاد و حتی ی بارم حرفی از پشیمونی و عدم توانایی و کم کارکردن نزده
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و عدالت
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مردم به نماینده پاک رای نمیدن منفعت طلب هستن
Iran, Islamic Republic of
سلام سید دیگه نامه بدرد نمیخوره فرار رو به جلو میخوای کنی تو نتونستی کاری کنی برای مردم میخوای بندازی گردن دیگران
Iran, Islamic Republic of
تو پاکی جای شکی نیس، ولی بدرد نمایندگی مجلس نمیخوری نماینده ینی قدرت چانه زنی، یه جاهایی اهل زد و بند رانت پارتی برا اینکه بتونی حقتو بگیری حق استان بگیری تو جاهایی مثل تهران و اصفهان باید گرگ باشی تا حقتو بگیری، اما تو جنس ات این نیست رفتی آبادان ک چی بشه
Romania
تف بر سیاست رانت فساد و.... که ادمای پاک سرشت و شایسته ای مثل جنابعالی را اینگونه ب انزوا می کشاند
Iran, Islamic Republic of
خدا از که به دانشگاه علوم پزشکی استان و سلامتی مردم وارد کردی بگذره
عادل
Iran, Islamic Republic of
برادر شما فرد دیگری را به دام انداخته
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی که اینطور با آبروی برادر خود برای مال و دنیا بازی کرد و نابودش کرد وای به حال دیگران
باوی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر عزیز شما لیاقت شاگردی سید قدرت را نداشتید، خیلی مونده تا به گرد پای سید قدرت برسید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر عزیز پست مناسب حضرتعالی معلم پرورشی می باشد نه نمایندگی مجلس. آخ و بخت مردم آبادان
Iran, Islamic Republic of
سیدناصر خادم مظلوم
لیدر
Iran, Islamic Republic of
سید کاش صندلی سبز بهارستان نی های سبز مجنون را به یاد شما می انداخت
بزرگترین ضربه را زدی و رفتی
این ردا برات زیادی بزرگ بود و با آبروی طرفدارانت بازی کردی.
امیدوارم مردم آبادان حقتو کف دستت بزارن با انتخاب نکردنت
Iran, Islamic Republic of
ناصر جان تو نهایت کارت فرهنگی، دفاع مقدس و اینا هست تو رو چه به دنیای سیاست و نمایندگی، اشتباه کردی که اومدی. الانم رفتی آبادان ک‌ چی بشه. نماینده باید فکر سیاسی داشته باشه یه جاهایی باید نامرد باشه یه جاهای ی مرد تا بتونه کاراشو پیش ببره،؛ تو جنس‌ این حرفا نیستی خودت اذیت نکن
Iran, Islamic Republic of
شما سيد عزيز ادم خوبي هستين
ولي حيف شدين، البته با برنامه هايي كه برادران برات كشيدن
هرجا هستي سلامت باشيد
انصاری
Iran, Islamic Republic of
برادر سید عزیز اینقدر از دوستان شهیدت استفاده نکن مگر تو تنها جبهه رفتی وشهید دادی؟؟؟؟!!!!
بعدش این را بابرادرت راه انداختی که بین مردم ورای شهر آبادان عزیز بشی فکر نکنم
اگر تاجگردون در گچساران نبود تو وبرادرت تا قیام قیامت میدون دار بودید ترک سیاست انتخابات گچساران نمی کردید اگر راست می‌گفت دوستان زاکانی پس بیایند به میدان نبرد تاجگردون ببینند مرد سیاست ومحبوب مردم کیست
علت مخالفت سیاسیون مذهبی نما در تهران با تاجگردون اینست که دستشان از منابع نفتی و پتروشیمی گچساران توسط تاجگردون قطع شد و امثال تو وبرادرت وهدایت خواه چیزی نبودید / در مجلس برای زیاده خواهان مرکز نشین
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا / اون هم بوسيله كاكاش
جوونی از گچ
Iran, Islamic Republic of
سی ناصر حسینی، آغای مهندس، این رو میشه قبول داشت که شما روحیه ت مناسب سیاست نبود و درشرایطی مجبورشدی بپذیری جای برادرت بیای و برادرتم بالاخره قبول کرد که برای تو دوری از آتش جهنم مهمتراز انجام راه و روش توصیه شده از طرف برادرت بود،
ولی سید ناصر یک چیز مهم را دقت نمیکنی ، لازمه داشتن قدرتی که افراد زیادی چشم به آن موقعیت دارند این است که بدانی زیرهجمه های شدید تبلیغاتی خواهی بود، اینکه انتظارداری هوای تورو داشته باشن و توی فضای مجازی هم باهات نرم برخورد کنن ، معلومه که تو چقد آماده ی این شغل بودی!!!هیچ!
این رو همه میدونن اون وجهه بیرونیت در فضای مجازی رو هم مدیریت کنی !تو وظایف اجتماعی یک ننماینده مجلس رو هم نمیتوانی بپذیری، چطور میخواهی ما بپذیریم حرف تو درمورد وظایف نماینده گی را واینکه ، آدم با تقوا را گناه بار میکند ، بپذیریم
گرگ اله
Iran, Islamic Republic of
سیدجان معلم انشامیشدیدبهتربودوکمترمردم رابه یادکارایی نجفی نماینده اسبق می انداختیدانشاالله بعدازآبادان نماینده بصره بشوید
غلومی
Iran, Islamic Republic of
ادم عاقل بخواددین وایمونش حفظ باشه بجای مجلس میره کفشدارامامزاده یاخادم مسجدی میشه جانم، تکیه برجای بزرگان،،،،،
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که فهمیدیم شهری بدبخت تر از گچساران هم هست وای و بخت ابادان . سید همون ابادان بمون برا راهیان نور سخنرانی کن بهتره . البته ناج گردون هم اش دهنسوزی برای مردم بدبخت گچساران نخواهد بود دوباره پارتی بازی و رانت شروع شد
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
فایل های مرتبط
1