تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۷۲۵۹۰
در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به نامزد‌های انتخاباتی توصیه می‌کنم؛ کسی حق ندارد برای تأمین منافع خودش هر طوری که می‌خواهد صحبت کند / اگر کسی حرف‌های نسنجیده بزند باید تبعاتش را بپذیرد / انتخاباتی سالم و با شرایطی امن برگزار خواهیم کرد

۲۶
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به نامزد‌های انتخاباتی توصیه می‌کنم؛ کسی حق ندارد برای تأمین منافع خودش هر طوری که می‌خواهد صحبت کند /  اگر کسی حرف‌های نسنجیده بزند باید تبعاتش را بپذیرد / انتخاباتی سالم و با شرایطی امن برگزار خواهیم کرد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:  به نامزد‌های انتخاباتی توصیه می‌کنم مراقب باشند، کسی حق ندارد برای تأمین منافع خودش هر طوری که می‌خواهد صحبت کند و جوانان را از آمدن پای صندوق‌ها ناامید سازد و اگر کسی حرف‌های نسنجیده بزند باید تبعاتش را بپذیرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: جمعیتی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
وی عنوان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار استان احساس کردند با توجه به مسأله غزه و تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب باید در کنار نظام و انقلاب باشند.
استاندار با بیان اینکه همه ادارات فرهنگی استان در تدارک برنامه‌های نیمه شعبان هماهنگ باشند، گفت از تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه دستگاه‌های فرهنگی می‌خواهیم آماده برای گرامیداشت نیمه شعبان باشند.
وی اظهار داشت: بعد از انتخابات، استان آماده برای برگزاری کنگره شهدا برای سال آینده می‌شود که تمام امکانات استان برای برگزاری هر چه باشکوهتر برگزاری این کنگره بسیج شود.
استاندار با تأکید بر اینکه همه کمیته‌ها با جدیت پای کار باشند، گفت در همین خصوص جمع ۳۰۰ نفری از استان کهگیلویه وبویراحمد به دیدار رهبر انقلاب ‌می‌روند تا ضمن ارائه گزارش از رهنمودهای‌ایشان بهره‌مند شوند.
احمدزاده با بیان اینکه کوتاهی، تعلل و سهل‌انگاری در برگزاری کنگره ملی شهدا از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به خصوص فرهنگی با جدیت پای کار باشند.
وی با بیان اینکه سپاه به تنهایی متولی برگزاری کنگره شهدا نیست گفت که همه همکاری کنند.
استاندار به اهمیت مشارکت انتخابات اشاره و در خصوص فضاسازی‌های اخیر برخی نامزد‌های انتخابات گفت: برخی نامزد‌های انتخاباتی می‌خواهند با ایجاد فضاسازی‌های انتخاباتی از آن بهره‌برداری سیاسی کنند.
احمدزاده عنوان کرد: دولت آماده برگزاری انتخابات است و دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی در کنار اعضای ستاد انتخابات بر همه امور برگزاری انتخابات نظارت دارند و ما را در برگزاری انتخابات سالم یاری می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه زمینه‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است، گفت: پیش‌بینی کردیم قضات دادگستری، نیرو‌هایی از سپاه و نیرو‌های امنیتی حضور داشته باشند تا اگر فرد و افرادی بخواهند اقدام به اخلال و یا خرید و فروش رأی کنند برخورد و بازداشت شوند.
وی بیان کرد: حدود ۲۰ نفر در محل هر شعبه اخذ رای حضور دارند و دستور دادیم همه صندوق‌های سیار با مینی بوس جا به جا شوند تا این ۲۰ نفر در زمان حمل صندوق هم حضور داشته باشند و به خوبی هم از رای مردم و صندوق‌ها صیانت شود. ‌
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشند کسی که اکثریت مردم به او رای دهند از صندوق‌های رای بیرون خواهد آمد و هیچ جای نگرانی نیست.
احمدزاده گفت: به نامزد‌های انتخاباتی توصیه می‌کنم مراقب باشند، کسی حق ندارد برای تأمین منافع خودش هر طوری که می‌خواهد صحبت کند و جوانان را از آمدن پای صندوق‌ها ناامید سازد و اگر کسی حرف‌های نسنجیده بزند باید تبعاتش را بپذیرد.
احمدزاده عنوان کرد: غالب نامزد‌های انتخاباتی تاکنون رعایت کردند و خویشتن داری به خرج دادند اما برخی‌ها سهل انگاری کردند که اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد فضا را مسموم کنند، این افراد فقط به خود آسیب وارد می‌کنند.
استاندار تأکید کرد: جریانات سیاسی رفتاری نکنند که مردم بدگمان و بدبین شوند چرا که برای حضور مردم اعتماد و آرامش نیاز است.
وی بیان کرد: انتخاباتی سالم و با شرایطی امن برگزار خواهیم کرد و وعده همه ما ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های رای خواهند بود.
شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، امن و سالم در استان فراهم است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور، امن و سالم در این استان فراهم است و همه نهاد‌ها و دستگاه‌های نظارتی و مجری با قوت پای کار هستند و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد. دولت برای برگزاری انتخابات آماه است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی بیان کرد: همه فرمانداران و هیأت نظارت به خوبی پای کار هستند، هیأت نظارت و اعضای صندوق‌های رای نیز مشخص شده است و شرایط صندوق‌ها به نحوی است که چینش نیرو‌ها به خوبی انجام شده است.
وی افزود: در برگزاری انتخابات دستگاه‌های نظارتی از جمله اطلاعات، اطلاعات سپاه پاسداران، ناجا و ده‌ها دستگاه نظارتی بر عملکرد انتخابات نظارت دارند.
احمد‌زاده اضافه کرد: مجموعه انتخابات به عنوان یک تیم حاکمیتی روند برگزاری انتخابات را به صورت شبانه روز رصد می‌کند و احمد‌زاده تنها نیست.
وی تأکید کرد: در روز انتخابات نیز بازرسان با مستقر شدن در کنار صندوق‌های رای از تفرقه افکنی تیم‌های آلوده و کسانی که قصد خریدن رای را داشته باشند برخورد و بازداشت خواهند شد.
احمد‌زاده تأکید کرد: حتی برای برگزاری انتخابات سالم فضا‌های اطراف صندوق‌ها به خوبی نیز از سوی تیم‌های بازرسی رصد خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جای نگرانی برای مردم وجود ندارد افزود: انتظار ما از مردم مشارکت پرشور در انتخابات است.
احمد‌زاده بیان کرد: کاندیدایی که بخواهند مردم را ناامید کنند باید مسئولیت این کار را نیز بپذیرند و کسانی که بخواهند فضا و بستر درست انتخابات را آلوده کنند و تنش در بین مردم ایجاد کنند پیامد آینده آن به عهد فرد متخلف است.
وی اضافه کرد: اگر مردم ناامید بشوند پای صندوق رای نمی‌آیند و درصورتی که جوانان احساساتی شود و درگیری ایجاد شود مسئولیت ان به عهده فردی خواهد بود که نسنجیده حرف می‌زند.
احمد‌زاده با تقدیر و تشکر از بیشتر کاندیدا در رعایت قانون و ایجاد آرامش در جامعه افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات نیازمند ایجاد شور و شوق در انتخابات هستیم.
وی اضافه کرد: از جریانات سیاسی و جوانان می‌خواهم که آرامش را در جامعه حفظ کنند و دنبال تنش در جامعه نباشند و آرامش بیشتر برای حضور پرشور در انتخابات ضروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امیدوارم تا جایی که من شنیدم شما بسیار پاک و مومن هستید امیدوارم دنیای پلشت سیاست شما را مبتلا نکنه...صادقانه عرض کنم خدمتتون افکار عمومی در بیرون نه تنها کاندیداهای ذی نفع بلکه حتی مردم عادی تصور سوگیری دارند...
Iran, Islamic Republic of
/ مدیر استان
خود استانداره
Iran, Islamic Republic of
حرف الکی میزنید،بخدا قسم جانبداری میکنید،مردم دیگه بیدارند..
Iran, Islamic Republic of
اولین نفری که باید رعایت کنه شخص آقای احمدزاده هست که داره برای روشنفکر تبلیغ میکنه
Iran, Islamic Republic of
شور و شوق انتخاباتی وقتی عملی می شود که برای همه ثابت شود رأی آنها حافظ و امین دارد.
Iran, Islamic Republic of
دخالت نمایندگان در انتصابات از استاندار گرفته تا فرمانداران و سایرین و شوربختانه تا حتی رانندگان ادارات که البته همه اقشار اداری بنا به انسانیت و حقوق شهرموندی قابل احترام اند، کار را بجایی می کشاند که برخی نمک خوردگان حمایت از نماینده حاضر را عین جوانمردی بدانند و متعصبانه در مواضع و منافع نمایندگان در مقابل کاندیداهای رقیب بکوشند.
مردم و بطن اجتماعی بالاترین دانندگان و قضاوت کنندگان هستند و وحدان محکمه ای با علم و اطلاع نهانی از ناگفته ها.
Iran, Islamic Republic of
صرفأ جهت اطلاع
در بانک ها جمله ای شعاری حک شده که: همواره حق با مشتری است. درست است که یک شعار است ولی در اصل درست ش همین است چون اصل و اساس وجودی بانک از پول مردم است و دولت (نماینده متصرف در انفال و اموال مردم).
Iran, Islamic Republic of
حکومت و دولت و کلیه کارمندان نیز دوام و قوام خود را از مردم یافته اند و دارند لذا انتظار داریم در مجموعه های فرادست جمله ای با مصمون همیشه حق با مردم است جاری شود تا شاید از استبداد اداری کاسته و رضایت مندی مردم افزایش یابد.
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار
فارغ از نام کاندیدا و اهداف آنها و حامیان شان
بدانیم همگی محترم و در جبهه جهاد تبیین هستند و هر کدام خواسته و منافع بخش عظیمی از شهروندان را به دوش می کشند پس بهتر است خط کشی نکنیم و آنها را پیگیر منافع شخصی خودشان ندانیم.
علیناز
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله استاندار محترم اختیارات را از فرماندار مارگون بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که انتخابات به حاشیه برد خود شما هستید
Iran, Islamic Republic of
آخر حکومتت
Iran, Islamic Republic of
به خدا تو لیاقت دهیاری را هم نداری
Iran, Islamic Republic of
بی لیاقت
Iran, Islamic Republic of
صد در صد منتظریان برنده‌ انتخابات هست
Iran, Islamic Republic of
اگر حاج منتظریان اراده کند ..
Iran, Islamic Republic of
استاندار
Iran, Islamic Republic of
استاندار ونماینده بویراحمد😀😀😀😀😀😀 به امید پیروزی حاج منتظریان صد در صد مرد عمل انقلابی ♥️♥️♥️✌️
Iran, Islamic Republic of
مرد با ایمان حاج منتظریان ♥️♥️♥️✌️
Iran, Islamic Republic of
اولاً استاندار تو لیاقت این جایگاه رانداری از ترس جایگاه خودت این حرف ها را میزنی صد در صد حاج منتظریان ✌️♥️♥️♥️♥️
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج منتظریان ♥️♥️✌️
Iran, Islamic Republic of
استاندار بی کفایت😀😀😂😀😀
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش تاجگردن نماینده میشه وشما رفتنی هستی جناب استاندار
حسن
Iran, Islamic Republic of
به خدا این استاندار توانایی برگزاری انتخابات را ندارد
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندارمیتونه خودش از بعضی کاندیداها حمایت کنه ولی سایرین را توصیه به اخلاق مداری نماید
دنا
Iran, Islamic Republic of
ایشان هنوز هم میخواهد با دستور و التیماتوم پروژه مورد نظر خودشو اجرا کنه ، جناب استاندار خیلی محترم !! اینجا بویراحمد است ، اگر بر فراز آسمانش عقابی بخواهد بال بیافشاند باید بالهایش را از دست بدهد !!
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1