تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۷۲۵۲۲

بیانیه جمعی از جوانان انقلابی گچساران و باشت در حمایت از حاج علیمراد جعفری

نقش خواص برای آینده این دیار
۸
۱
بیانیه جمعی از جوانان انقلابی گچساران و باشت در حمایت از حاج علیمراد جعفری
کبنا ؛
هر شخصی و یا هر فردی می تواند واجد این وصف خواص بودن قرار بگیرد چرا که خواص فارغ از وجود القاب یا انصاب و یا سمتهای اداری یا کاری خود می تواند یک کشاورز دوراندیش باشد و یا می تواند پیرمرد یا پیرزن سالخورده ای که صاحب تجارب و اندیشه های مجربی باشد که چراغ و راهنمای قوی برای حرکت افراد برای انجام هدفی والا قرار گیرد.
خواص می تواند من و شما باشیم با این اندیشه که اگر دیروزمان و یا حالمان مساعد برای حرکت نیست ولی آینده امان باید خیلی بهتر باشد چرا که آینده میراث ما برای فرزندانمان است.
خواص هیچگاه بفکر گذشته رفته نیستند و هیچگاه در حالِ مانده نیز نمی مانند بلکه بدنبال راهی برای تسریع در رفع مشکلات و گرفتاریهای آینده جهت دستیابی به هدف غایی و نهایی جامعه خویش یعنی توسعه یافتگی و محرومیت زدایی هستند.
امروز خواص آینده ای را می بینند که با انتخابات پیش رو تلفیق یافته است که این موضوع جان کلام رهبری در سخنان اخیر ایشان بود، لذا با تدبر در انتخابات آینده و تعیین مصادیق و معیارهای شخص اصلح برای حوزه انتخابیه خویش با آگاه سازی افکار عمومی و شناسایی ساختارها و محتواهای فرد اصلح و توجه به منافع ملی و محلی خود وظیفه بزرگی بر ذمه خود دارند.
انتخاب آگاهانه و هوشمندانه و منتخب اصلح و مدبر و جسور و صادق و با تجربه از اهم مختصات یک فرد صالح جهت حضور در مجلس شورای اسلامی است.
انتخاب کننده باید بداند که در جراحی دیار خویش جهت بهبود شرایط زیستی باید به جراح ماهر و چیره دست مراجعه کند، کسی که آگاه به وظایف نمایندگی است فردی اصلح جهت تحقق وعده های صادق خواهد بود.
منتخب باید آگاه به حقوق و وظایف نمایندگی و حقوق و گرفتاری های حوزه انتخابیه و مردم شریف خویش باشد، و بداند که وظیفه ای که مردم بر عهده او گذاشته اند بخاطر شخص ایشان نیست بلکه شخصیت و صداقت حال وی و کارکرد گذشته ایشان است که او را واجد شرایط وکالت مردم شریف در مجلس آینده قرار داده است.
در این دوره در حوزه گچساران و باشت با تمام مشکلاتی که ناشی از عدم انجام تعهدات و وعده های بر زمین مانده دوره های اخیر است، خواص باید آشکارا فرد صالح و اصلح به امور که توانایی درک وظایف نمایندگی و وکالت مردم را در مجلس شورای اسلامی داراست مطابق با آشنایی ایشان به شرح وظایف نمایندگی و اصول قانون اساسی  معرفی کنند که نتیجه مطلوبی را برای حوزه انتخابیه داشته باشد.
با توجه به بررسی سوابق و فعالیتها و ویژگی های کاندیداهای مطرح در حوزه گچساران و باشت که عمده  این بزرگواران در مناصب و کسوت دولتی و اجرایی قرار داشته اند و آنچه را که سابق می توانستند در حوزه های عمرانی و اجتماعی برای شهر و دیار انجام دهند و یا زبان خیر انجام باشند و عده ای غافل و متاسفانه انجام نداده اند و الان راه انجام آن را صرفا" نمایندگی مجلس شورای اسلامی می دانند در حالی که اصلا" نماینده مجلس مطابق با قوانین مصرحه هیچ توانی جز تصویب قانون و نظارت بر حسن اجرای آن ندارد، این وعده وعیدهایی که خود می دانند جز شعار چیزی نیست انحراف افکار عمومی است.
لذا از آنجایی که کارنامه درخشان *حاج علیمراد جعفری* در یک دوره نمایندگی مجلس و روحیه تلاش و پیگیری مطالبات  به حق این دیار و ارتباطات و اشنایی ایشان با هسته مرکزی قدرت به باور تعداد زیادی از جوانان و نخبگان و اندیشمندان ،در شرایط کنونی و حکم فرما بر کشور راه علاج و مرهم دردهای عدم توسعه یافتگی می باشند و استفاده از بینش و روش این بزرگ مرد در مجلس شورای اسلامی راه برون رفت از  مصائب این حوزه انتخابیه می باشد لذا ایشان را واجد و اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی دانسته و حمایت قاطبه مردم عزیز و شریف گچساران و باشت را به حمایت از  این بزرگ مرد که کوله باری از  تجربه را دارد طالب و خواستاریم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
بله ایشان الحق اصلح می باشند
دیل
Iran, Islamic Republic of
جاج جعفری مرد پاکدست و قانون مدار
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی پاکتر ومردمی تر از اقای جعفری در طول این انتخابات از اول تا حالا نیست ونخواهد امد انسانی شریف انقلابی خانواده شهدا جانباز وغیره بوده ولی حالا کسی را میخواهند که پول دار وپارتی بازی وحق این رابه کس دیگر وپیمانکاری درست کند این میخواهند نه انسان پاک دست مثل حاج جعفری
Iran, Islamic Republic of
بله شما جوانان سری قبلی گفتید برادران حسینی پشت جعفری رو خالی کردید وبه ناحق رفت مجلس حالا که/برادران حسینی دوباره چسپید به جعفری
Iran, Islamic Republic of
البته فعلا به تاجگردون چسپیدن خواهرزاده و برادرش
Iran, Islamic Republic of
یه نمونه از کاراشو ذکر می کردی البته غیر از اون کتاب نامه هاش که بدرد خودش هم نخورد یادتون باشه که گاز روستای این آقارو تاج گردون کشید
Iran, Islamic Republic of
بیانیه 5 نفری
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد گرمسیر به اقای دلاویز رای نخواهد داد دلخش نباشید باور کنید
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
1