تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۷۲۴۹۴
معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

۲۱ هزار نفر از مردم شهرستان چرام از پروژه‌های آبفا بهره مند شدند

۰
۲۱ هزار نفر از مردم شهرستان چرام از پروژه‌های آبفا بهره مند شدند
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی امید آفرین در شهرستان چرام به بهره برداری رسید و یا در حال اجرا است.
به گزارش کبنا نیوز، مرادعلی پیوند روز دوشنبه در سفر به شهرستان چرام با اشاره به توجه دولت به این شهرستان گفت: ۴۸ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان دهه فجر در سطح این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد تا بخشی از مشکلات مردم کاسته شود.
وی به تلاش جهادی برای کاهش تنش آبی در همه شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات شهرهای استان به خصوص چرام فرسودگی خطوط لوله است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: برای حل این‌ چالش در همه نقاط استان از محل ها و ردیف های مختلف بودجه ای، پروژه های اصلاح و توسعه را شروع کردیم و در این میان شهرستان چرام نیز بی نصیب نبود.
معاون استانداری کهگیلویه وبویراحمد به حوزه آب شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم به مناسبت دهه فجر ۲۱ هزار نفر از مردم شهرستان چرام از پروژه‌های آبفا بهره مند شدند.
وی یادآور شد در سفر اول ریاست جمهوری به استان برای پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب چرام ۴۰ میلیارد تومان مصوب و تخصیص داده شد.
پیوندعنوان کرد که پروژه ها در این بخش از پیشرفت ۱۵ درصدی به ۹۵ درصد در حوزه سازه‌ای رسید.
پیوند با بیان اینکه افتتاح و اجرای پروژه ها در حوزه های عمرانی، اقتصادی و خدمات با رویکرد مردم محور امید آفرین بوده خاطرنشان کرد: عملکرد و خروجی دستگاه های اجرایی در بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی استان در دهه فجر امید آفرین است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: دامپروری یکی از ظرفیت های استان است و چرام قابلیت تبدیل شدن به قطب دامپروری استان را دارد که این مهم مد نظر حوزه اقتصادی و عمرانی استانداری و استان قرار دارد.
پیوند تصریح کرد: کشاورزی مهمترین اولویت این شهرستان بوده که مورد توجه جدی است و قطعا متولیان این بخش بیش از پیش به این مهم توجه دارند.
وی عنوان کرد: پوشش و تقویت شبکه اینترنت در این شهرستان به شرایط خوبی رسیده است به طوریکه همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار چرام به شبکه همراه اول و دیتا متصل شده اند.
پیوند تولید صنایع دستی را از دیگر ظرفیت های خوب بخش اقتصادی این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرداری برای ایجاد اشتغال و پایدار ماندن آنها بازارچه راه اندازی کرده و صاحبان مشاغل در این بازارچه در حال  کسب و کار هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1