تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۷۱۹۲۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مدیرکل صدا و سیما: کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با استان‌های همجوار در بحث آسیب‌های اجتماعی مشکل خاصی ندارد / صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دنبال دریافت وجه برای تبلیغ نامزد‌ها نیست

۶
۰
مدیرکل صدا و سیما: کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با استان‌های همجوار در بحث آسیب‌های اجتماعی مشکل خاصی ندارد / صدا و سیما دنبال دریافت وجه برای تبلیغ نامزد‌ها نیست
کبنا ؛مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تبلیغ نامزد‌ها در صدا و سیما به دنبال دریافت وجه نیستیم و هدف کمک به انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات است.
به گزارش کبنا، ‌امیر رئوف یکشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج اظهار کرد: سه شبکه تلویزیونی بومی در سه حوزه انتخابیه استان راه‌اندازی شده است و ویژه برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از طریق این شبکه‌ها پخش می‌شود.
وی افزود: پیش از این تعرفه‌هایی برای نامزد‌های انتخابات برای حضور در شبکه‌های مذکور پبش بینی شده بود اما اکنون این تعرفه حداقل پنج میلیون تومان و حداکثر ۱۰ میلیون تومان است.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برای هزینه تابه ستاد انتخابات کشور هستیم و این هزینه نسبت به جمعیت آن حوزه انتخابیه اخذ می‌شود.
پیش از این قرار بود، نامزد‌های انتخابی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بابت ۲۰ دقیقه برنامه و سه بار باز پخش، مبلغ ۳۰ میلیون تومان، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ۳۵ میلیون تومان و حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نیز ۴۵ میلیون تومان پرداخت کنند.
رئوف ادامه داد: داوطلبان انتخابات برای ثبت نام و ضبط و پخش برنامه‌های خود به سایت em۱۴۰۲.ir مراجعه کرده‌اند.
وی تأکید کرد: ۱۸ مناظره از این سه شبکه در استان پخش خواهد شد.
وی تصریح کرد: این سه شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخابات مجلس شورای برای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با هدف تیبین و تبلیغ برنامه‌های نامزد‌ها در این استان راه‌اندازی شده و‌ امید است در راستای ارتقای مشارکت مردم گام عملی برداریم.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است تا پای صندوق‌های رای نیایند اما راهبرد مهم ما مشارکت است.
رئوف اضافه کرد: شاخص برخورداری مردم استان به شبکه استانی از شاخص کشوری بیشتر است و ۹۰ درصد مردم استان اعلام کرده‌اند که به شبکه دنا اعتماد و رضایت دارند.
وی ادامه داد: صدا و سیما در کنار رسانه‌ها در تبیین موفقیت‌های استان به مشکلات آن هم می‌پردازد و نقش آسایشگاهی رسانه یکی از رسالت‌های صدا و سیما است.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نقش رسانه‌ها دردپیشرفت و توسعه استان ممتاز است و تلاش کرده‌ایم نقش خودمان را در توسعه استان ایفا کنیم.
رئوف تأکید کرد: شعار محوری صدا و سیما هویت محوری، عدالت گستری و تلاش برای پیشرفت استان استان است که تحقق این شعار اولویت است.
بوی در پاسخ به سئوالی در خصوص آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: اگر یکی دوتا از آسیب اجتماعی را استثناء کنیم. استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با استان‌های همجوار در بحث آسیب‌های اجتماعی مشکل خاصی ندارد. در بحث فرهنگ عفاف و حجاب شرایط استان خوب است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بزودی بایدبساططه جمع کنی بری
پرستار
Iran, Islamic Republic of
خودکشی آسیب اجتماعی نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
/ تو همین یاسوج روزی چند نفر خودکشی میکنن آمار طلاق سر به فلک کشیده اعتیاد ومعضلات اجتماعی تا کجا باید برسه که شما قبول کنید مشکل هست
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
همه نمایندگان استان ومسوولین این استان بندانگشتی وزیر۹۰۰میلیون جمعیت بایدازشرم روی نگاه کردن به مردم ولایت مداروهمیشه درصحنه مارانداشته باشند...مملکتی که تمام هم وغمش شده فلان فوق العاده وترمیم وکارمندو...ایا چشمتون نابینااست ونمی بینیدخیل عظیمی ازمردم استان روستایی وعشایروکشاورزویازیرپوشش نهادهای حمایتی هستندوفکری بایدبه حال یارانه شان ومستمری شان بکنید...بایدهمین شندرغازبه خودتون بدهندببینیم یک هفته هم میتونیدباهاش زندگی کنید؟حق مردم ما پرداختی متناسب باخط فقره نه چندصدهزارتومان...
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
یه بودجه ۳برابری مجلس ندانم کار ما داده صداوسیمای میلی...بایدهم این اقا نفسش ازجای گرم بلندبشه...
Iran, Islamic Republic of
آسیب های اجتماعی در یاسوج وحشتناک است مرتب دزدی است مرتب خودکشی است مرتب طلاق است مرتب درگیری است مرتب بی قانونی و بی عدالتی و تبعیض است آسیب های اجتماعی همین ها است شهر نظافت ندارد سیگار کشیدن و استفاده از مواد مخدر به اوج خود رسیده آسیب‌های اجتماعی چیه ؟ عجبا واقعا خیلی تعجب است
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1