تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۷۱۰۷۰
دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد:

106 نفر نامزد انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد تایید صلاحیت شدند

۱
106 نفر نامزد انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد تایید صلاحیت شدند
کبنا ؛دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع 154 نفر دواطلب انتخابات مجلس 106 نفر یعنی 69 درصد از شرکت کنندگان در انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 154 نفر نامزد انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد شدند که از این تعداد 106 نفر تایید صلاحیت شدند.
وی افزود: 29 نفر از آنها عدم تاییدصلاحیت و 12 نفر هم عدم احراز صلاحیت شدند.
دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7 نفر از آنها از همان ابتدا روند ثبت نام خود را پیگیری نکردند و از گردونه رقابت خارج شدند.
    
هاشمی‌مهر گفت: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، از مجموع ۶۰ نفر نهایی ارسالی به هیئت نظارت، ۸ نقر عدم تأیید، ۴ نفر عدم‌احراز و 3 نفر هم عدم ثبت‌نام به موقع و بقیه 44 نفر تأیید شدند.
وی گفت: از افراد شاخص یک نفر عدم تأیید و یک نفر هم طلبه عدم تأیید داشتیم، موارد به افراد اعلام شده تا در فرصت قانونی نسبت به اعتراض و پیگیری‌های قانونی خود اقدام کنند.
دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مدارک و مستندات و اسامی 49 نفر به هیئت نظارت ارسال شد که 32 نفر تایید صلاحیت، 12 نفر عدم تائیدصلاحیت و 4 نفر هم عدم احرازصلاحیت شدند.
وی افزود: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، اسامی 45 نفر به هیئت نظارت ارسال که صلاحیت 30 نفر از آنها تایید شد. همچنین 9 نفر از آنها عدم تاییدصلاحیت و 4 نفر هم عدم احرازصلاحیت شدند و دو نفر از آنها هم عدم ثبت‌نام داشتند.
وی تصریح کرد: هر سه نماینده کنونی استان تأیید صلاحیت شدند.
طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: زمان دقیق اعتراض داوطلبان عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت شده از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه است که داوطلبان فرصت دارند شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.  افرادی که از نتایج این مرحله شکایت دارند، از روز یکشنبه با مراجعه به سامانه داوطلب به ثبت شکایت خود اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
فایل های مرتبط
1