تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۷
کد مطلب : ۴۷۰۸۳۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت

۳
۰
مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ‌گونه مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای استان که سال آینده برگزار می‌شود نخواهیم داشت.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در سومین نشست ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سالروز رحلت حضرت‌ام‌البنین(س) به در پیش بودن هفته مقاومت اشاره کرد و افزود: سپاه برنامه‌های خوبی برای این هفته تهیه و تدارک دیده اما لازم است همه دستگاه‌های دولتی برنامه‌های فاخر و خوبی در سالروز شهادت شهید سلیمانی اجرا کنند.
وی اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی شهدا گزارش خوب و‌امیدوار‌کننده‌ای از روند پیشرفت کار تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا ارائه داد.
وی تصریح کرد: تا زمان برگزاری کنگره باید خدمت مقام معظم رهبری برسیم و گزارشی در این زمینه ارائه دهیم بنابراین تا آن موقع باید بخش زیادی از کار‌ها انجام گرفته باشد.

احمدزاده عنوان کرد: در توزیع اعتبارات اولویت با کنگره ملی شهدای استان خواهد بود ضمن اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز کنگره از محل مسئولیت‌های اجتماعی مراکز تولیدی توسط حوزه اقتصادی تأمین می‌شود.
احمدزاده با بیان اینکه دو کمیته عمرانی و مالی و برنامه‌ریزی کنگره فعال شوند، گفت: همه فرمانداران، شهرداران فعال‌تر پای کار کنگره بیایند چرا که تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان زمان زیادی باقی نمانده است.
وی با بیان اینکه پشتیبانی‌های لازم از طریق استانداری انجام می‌شود، گفت: کمیته‌ها نگران بودجه نباشند چرا که اعتبارات مورد نیاز به موقع به دست آن‌ها می‌رسد.
احمدزاده با بیان اینکه هنوز با وجود سفر‌های مختلفی که رئیس جمهور داشته اما بهترین و منسجم‌ترین برنامه‌ریزی مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: می‌توانیم کنگره شهدا را هم به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
	 مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در نشست‌ها و سخنرانی‌های کنگره شهدا از شخصیت‌های تراز اول مملکت استفاده شود که برای استان آورده‌ای داشته باشد.
سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این نشست گفت: تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز کنگره ملی شهدای استان مانند صندلی، سیستم‌های صوتی، رایانه خریداری شده و نیازمند اعتبار برای بقیه امکانات نرم‌افزاری هستیم.
وی افزود: برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های جرایی است و بر اساس برآورد‌ها افزون بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای برگزاری با شکوه این کنگره اعتبار پیش‌بینی شده است.
خرم‌دل اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال ۱۴۰۳ با شرکت مقام‌های لشکری و کشوری و قشر‌های مختلف مردم در یاسوج برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این کنگره ۲۵ کمیته دارد که مهمترین کمیته‌ها فضای مجازی، فرهنگی و هنری، پژوهش و علمی، رسانه و روابط عمومی است.
خرم‌دل عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمثال شهدای استان به صورت تابلو فرش طراحی و تقدیم خانواده معظم شهدا می‌شود.
سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نیز در ادامه این نشست باید یاد شهدا در دل‌ها و خاطره‌ها زنده نگه داشته شود، گفت: کنگره ملی شهدای استان رویدادی فرهنگی ارزشمند و فاخر است که باید باشکوه برگزار شود.
وی افزود: رسانه‌ها در زمینه کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیش از پیش داشته باشند و نقش مهمی برعهده دارند. خیلی از زوایا و کار‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس هنوز مغفول مانده است که رسانه‌های می‌توانند با کار‌های خلاقانه به آن‌ها بپردازند.
سردار مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز با اشاره به ساخت فیلم زندگی نامه شهید طیب گفت: در مرحله تدوین فیلمنامه هستیم کار خوبی که انجام شده نصب پل شهید طیب در زادگاه شهید بوده است که زیر بار ترافیک رفته و اقدام ارزشمندی است علاوه بر این نصب تندیس شهید نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰۰ سوژه در خصوص شهدا و رزمندگان گفت: این موارد در بخش‌های مختلف کتاب، کلیپ، موشن گرافیک و... اجرایی می‌شود همچینن ۱۷ اثر فاخر سرود و تئاتر برنامه‌ریزی شده است.
جانشین فرمانده سپاه فتح بیان کرد: با توجه به فعالیت کمیته تدوین و تألیف کنگره ملی شهدا ۹۳ اثر در حوزه کتاب داریم که تعدادی از آن‌ها چاپ شده است و برخی از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.
وی گفت: ۱۲هزار روایت‌گری در قالب نهضت روایتگری پیش‌بینی شده است که تا کنون ۴ هزار و ۱۷ مورد انجام شده است یک هزار و ۹۰۰ یادواره شهدا در شهر‌ها و روستا‌ها برگزار شده و ۳۷ مستند در حال تدوین است و در بخش خبر نیز تا کنون دو هزار و ۵۶۰ خبر از کنگره شهدا مخابره شده است.
جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: در سال آینده ۱۰۰ شب از اول تیر تا ۱۵ مهر در پارک ولایت در قالب تفرجگاه‌های تعالی بخش ارائه برنامه خواهیم داشت برگزاری نمایشگاه.‌های مختلف را نیز در برنامه داریم.
همچنین‌ امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طی برگزاری کنگره شهدای استان دو هزار و ۵۰۰ هزار عنوان برنامه از سوی کمیته فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.
وی افزود: آنچه مسلم است رویکرد کنگره امسال و جریان‌سازی کنگره شهدا در سطح جامعه باید متفاوت باشد.
وی اظهار کرد: تمام تلاش بر آن است که یادواره‌ها با پیوست کنگره عملیاتی و سیره شهدا و اجرای برنامه‌ها را با رویکردی متفاوت برگزار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اختتامیه کنگره در سال آینده برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: برنامه‌های متفاوت در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و این برنامه‌ها در قالب اجلاسیه نهایی در سطح شهرستان‌ها تولید می‌شود.
	 مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت
درخشان تصریح کرد: سوژه‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد که با فعال شدن کمیته فرهنگی و هنری در سطح شهرستان‌ها شناسایی خواهند شد.
وی با بیان اینکه جهت دهی برنامه‌های فرهنگی، هنری باید به سمت کنگره شهدا پیش بروند تأکید کرد: برنامه‌های قابل توجهی در رشته‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از نهایی شدن اثر فاخر فیلم سینمایی شهید هدایت الله طیب خبر داد و گفت: این اثر ارزشمند در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تولید و ساخته خواهد شد.
رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز گفت: تاکنون ۱۶۰۰ مصاحبه شفاهی از خانواده شهدا، جانبازان و خانواده‌های شهدای استان انجام شده است و ۶۰۰مصاحبه تا پایان امسال انجام می‌شود که تاکنون ۳۰۰ مصاحبه از این تعداد. انجام شده است.
کیوان آشنا، شهردار یاسوج و مسئول کمیته تبلیغات و فضای‌سازی شهری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نصب ۶۵۰ تابلوی شهدای شهرستان بویراحمد را در کار داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار شما که مقام عالی دولت هستید چرا با مدیرانی که علنا و واضح بی عدالتی ،تبعیض قانون شکنی را ترویج می دهند و نگرانی ها ،کدورت ها و بدبینی را به اوج خود رسانده اند و امنیت و آسایشو آرامش مردم را به معنای واقعی کلمه از مردم گرفته اند عزل نمی کنید چرا دستگاه تعلیم وتربیت را که حیات همه ما به آن وابسته است در اختیار نیروهایی گذاشته اید که اصلا رعایت قانون و ضوابط برای شان مهم نیست فقط قوم گرایی و خویشاوندگرایی را رواج دادند و همدلی وصمیمی را بین مردم به صفر رسانده‌اند واقعا شرم آور است که جرا با این مدیرانی که زندگی مردم را مختل کرده اند برخورد نمی‌کنید
قلل
Iran, Islamic Republic of
کنگره ؟؟؟؟ پولشو بدید خانواده شهدا
رز
Iran, Islamic Republic of
مگه قرارنبودبنیادشهیدچرام برای بازسازی گلزارشهدای روستای سواری اقدام کند استاندار چراقول دادی بذارید خودمان مثل قبل اونارابسازیم شماها فقط برای رای ودیدن خودتان می روید مناطق
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1