تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۶۹۹۲۰
در نشست توجیهی و آموزشی بازرسان، نماینده‌ها و کارشناسان حقوقی مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت سیزدهم فساد در سیستم اداری را بر نمی‌تابد

۷
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت سیزدهم فساد در سیستم اداری را بر نمی‌تابد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: دولت مردمی وعدالت محور سیزدهم و سیاست‌ها و رویکرد آیت الله رئیسی رئیس جمهوربه هیچ وجه کوچکترین فساد در سیستم‌های اداری و اجرایی را بر نمی‌تابد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست توجیهی و آموزشی بازرسان، نماینده‌ها و کارشناسان حقوقی و برخی نیرو‌های حراست نهاد‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: گزارش‌هایی از نگرانی و اعتراض مردمی از بروز فساد در برخی نهاد‌های اجرایی حکایت دارد.
وی یادآور شد: فساد در سیستم اداری در این دولت خلاف سیاست‌ها و رویکرد حکمرانی اسلامی است.
وی تصریح کرد: گزارش‌های مردمی و بررسی‌های نامحسوس در دستگاه‌های مختلف اجرایی حاکی از بروز و البته کم توجهی برخی مدیران و حوزه‌های بازرزسی و حقوقی به مسأله فساد است و تضییع حقوق افراد به راحتی در نهاد‌ها رخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه ما به عنوان دستگاه‌های حاکمیتی و ناظران و نماینده‌های حقوقی باید پاسداشت حق و حقوق افراد و حتی کارکنانی باشیم که برخی مواقع نسبت به آن‌ها ظلم و بی‌عدالتی روا داشته است، گفت: بدانیم که بی‌عدالتی، نگاه‌های قومیتی و دخالت‌های بی‌جا در سیستم‌های اجرایی به نارضایتی عمومی منجر می‌شود که این مهم خط قرمز برای دولت آیت الله رئیسی است.
وی با بیان مصادیقی از انواع فساد و بی‌عدالتی و ترک فعل و کار‌های خلاف قانون و مقررات در دستگاه‌های مختلف اجرایی گفت: جایی که فساد و یا اموری بر اساس رانت و رابطه شکل می‌گیرد بدانیم که یک جای کار می‌لنگد.
او گفت: البته کمترین دخالت و یا کوتاهی و کم کاری در این راستا نیز متوجه مدیر آن دستگاه اجرایی است.
احمدزاده یادآور شد: باید بدانیم که سیستم اجرایی، نظارتی، حقوقی، قضایی وحتی امنیتی در نظام اسلامی به صورت زنجیروار با هم آمیخته است و کوچکترین کم کاری و یا قطع زنجیره‌ای از این فرآیند می‌تواند به گره‌های کوری تبدیل شود که باز کردن آن بسیار مشکل خواهد بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بازرسان و نیرو‌ها و کارشناسان حقوقی در دستگاه‌های مختلف اجرایی باید بتوانند که مدافع حقوق دستگاه مربوطه و دولت نیز باشند، گفت: ناآشنایی آن‌ها به انواع قوانین و مقررات باعث بروز این چالش شده است.
بازرسی استان کهگیلویه وبویراحمد‌  گزارش داد که بالای ۹۵ درصد آرای صادر شده در دعاوی حقوقی و قضایی علیه مجموعه دستگاه‌های اجرایی و دولت صادر شده است که عمده ان‌ها در حوزه مسائل اقتصادی بوده است و علت اصلی آن هم آشنایی ناکافی فرد و یا کارشناس حقوقی نسبت به قوانین و مقررات حاکم است.
برخی از بازرسان و نماینده حقوقی دستگاه‌های اجرایی در استان در این نشست به بیان موارد مهم و برخی چالش‌ها و تنگنا‌ها و پیشنهاد‌های راهشگا برای بهبود اوضاع و ساماندهی وضعیت بازرسی‌ها در ابعاد گوناگون شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.در اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی به حدی سازمان یافته ست که امکان اینکه جلویش را بگیرند غیر ممکن هست
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار چرا خودت به اون راه میزنی بیش از ۵۰ نفر نیرو وارد استانداری کردی و استخدام جدید کردی ای وای بر بی عدالتی
Iran, Islamic Republic of
چطور مفسدین و متخلفین در زمان شما ارتقا یافتند
حرف و عملتان یکی نیست
Germany
جناب آقای احمد زاده مبارک باد بر حضرتعالی و دولت رئیسی پول هایی که آموزش و پرورش از دانش آموزان فقیر که به علت فقر و بدبختی ترک تحصیل کرده بودند مدارس کار ودانش به خود حضرتعالی گزارش شد چه عکس العملی در برابر این ظلم داشتید به بعضی از مجرمین و متخلفین هم مدال افتخار دادید مبارک جناب جوکار باشد رئیس نظارت استان انتخاب و انتصاب کسانی که دست در حلقوم فقیر ترین دانش آموزان می کردند مبارک
Germany
جناب آقای احمد زاده مبارک باد بر حضرتعالی و دولت ناعدالت محور رئیسی پول هایی که آموزش و پرورش از دانش آموزان فقیر که به علت فقر و بدبختی ترک تحصیل کرده بودند مدارس کار ودانش به خود حضرتعالی گزارش شد چه عکس العملی در برابر این داشتید به بعضی از مجرمین و متخلفین هم مدال افتخار دادید مبارک جناب جوکار باشد رئیس نظارت استان انتخاب و انتصاب کسانی که دست در حلقوم فقیر ترین دانش آموزان می کردند مبارک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جریان نفوذ حوزه فرمانداری و معاون سیاسی ایشون جهت به کارگیری افراد خانواده و نورچشمی به کجا رسید؟
فرهنگی
United Arab Emirates
دولت که آره ، قبول
ولی شما شعار نده، هیچ کاری جز چراغ سبز ندادین
وضعیت اسفناک آموزش و پرورش را می بینید
واقعا چطور روتون میشه شعار بدین
با این کاراتون فقط دولت را بدنام می کنید
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1