تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۶۹۰۱۷
معاون دادستان کهگیلویه خبرداد:

بازداشت چهار نفر از کارکنان شهرداری دهدشت

۱
بازداشت چهار نفر از کارکنان شهرداری دهدشت
کبنا ؛معاون دادستان شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت چهار نفر از کارکنان شهرداری دهدشت مرکز این شهرستان خبرداد.
به گزارش کبنا، رضا رستم‌‌نژاد در جلسه شورای سلامت عصر روز ( 16 آبان ماه 1402) دهدشت با اشاره به برخی مشکلات و نگرانی‌های شهروندان از نارسایی خدمات شهری، اظهار داشت: ما به عنوان حوزه قضایی با پرسنل و یا مسوولی که در انجام امور اداری برای مردم سهل انگاری کند تعارفی نداریم.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با مسولان سهل انگار و کم کار در شهرستان کهگیلویه برخورد قاطع قانونی خواهد کرد، یادآور شد: چهار نفر در شهرداری دهدشت مرکز این شهرستان توسط دستگاه قضایی بازداشت شده‌اند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با طرح برخی سؤالات در ارتباط با عملکرد شهرداری دهدشت، ادامه داد: بسیاری از قصور‌ها و کاهلی‌ها در انجام پروژه‌های خدمات‌رسانی به شهروندان در شهر دهدشت به عملکرد شورا باز می‌گردد.
رستم نژاد با طرح این سؤال که اگر آقایان شورا تشخیص می‌دهند شهر نیاز به شهردار دارد، پس چرا هشت ماه انتخاب شهردار را به تعویق میاندازند؟ اظهار داشت: شهرداری دهدشت در راستای وظایفش در خصوص سد مَعبر چه اقداماتی انجام داده است؟
وی از توزیع قرص‌های روانگردان توسط برخی دکه‌های تحت نظارت شهرداری دهدشت هم خبرداد و خاطرنشان کرد: شهرداری در خصوص برخی سازه‌های دکه‌فروشی سطح شهر که عامل فروش برخی قرص‌های روانگردان شده‌اند، چه اقدامی انجام داده و آیا بررسی این مشکلات به بودجه باز می‌گردد؟
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، وضعیت خیابان‌های شهر دهدشت مرکز این شهرستان را نامناسب ارزیابی و یادآور شد: وضعیت نامناسب حمل زباله‌ها، وجود احشام در سطح شهر و حضور نیافتن بموقع کارکنان در محل کار از دیگر مشکلات کنونی شهرداری دهدشت است.
رستم نژاد با ابراز تأسف از وضعیت چراغ راهنما‌های سطح شهر دهدشت، ادامه داد: در ارتباط با مشکلات چراغ راهنمای وسط شهر باید بگویم ما وقتی از این چراغ راهنما می‌گذریم باز باید برگردیم و به عقب نگاه کنیم که آیا این چراغ سبز شده است یا خیر.
وی تشکیل پرونده قضایی برای جمع‌آوری و انتقال زباله‌ها بعنوان یکی از وظایف اصلی شهرداری را اقدامی تمسخرآمیز عنوان و خاطرنشان کرد: این مسخره است که برای موضوع زباله‌ها هم تشکیل پرونده قضایی شود، درحالیکه این یک وظیفه بدیهی است.
این مقام قضایی معتقدست بسیاری از این کم‌کاری‌ها به سهل‌انگاری مدیران و پرسنل بازمی‌گردد و از سویی، شهرداری، بودجه دارد و باید برای هزینه کرد بودجه مدیریت کند.
رستم نژاد تأکیدکرد که هیچ بهانه‌ای از سوی مدیران شهرداری و سایر مدیران شهرستان کهگیلویه در خدمات‌رسانی به شهروندان پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه سهل انگاری، دستگاه قضایی به این موضوعات ورود قاطع قانونی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1